Online
Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M-nieki un pārējais retums
Autors | Ziņojums |
ozolins | | Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1561
Braucu ar: ///3+5
| Savas domas nemainisu arī kad pārdošu. Un ja nemsu vietā kaut ko no ///M, tad ar SMG. | Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| Edžul, viens E46 M3 tūlīt būs piedāvājumā pa 26k EUR. | Offline | | |
Dambergs | | Kopš: 15. May 2002
Ziņojumi: 803
Braucu ar: M3 CSL; Macan, dažādi Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley, McLaren, Aston Martin un Lamborghini
| Hartge skaitaas vislabaakaa (kopaa ar Kelleners) no visaam BMW tuningfirmaam. Paarsvaraa visu ko dara, to dara/izstraadaa pati nevis kaa kaut kaadi Hamani vai Breytoni vai pitoni.
2005-11-25 12:26, Stanley- rakstīja:
nedodelannij tuninh do konca ne mehanicheski, ni programnp, razvesovka narushena - glavnoe razgon 0-100 pri minimalnih nakladnih rashodah.
| Offline | | |
SpOrcMeN | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| kad bus piedavajuma m3 e46 par tada manudam tad var mierigi man ari piedavaat, parsvara interesee lai vinsh butu melns un nenojats ))
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Kur raksts ieksh Powera ? , sameera zveerigs aparaats .. | Offline | | |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| E46 Hartage - sapnis
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
Dambergs | | Kopš: 15. May 2002
Ziņojumi: 803
Braucu ar: M3 CSL; Macan, dažādi Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley, McLaren, Aston Martin un Lamborghini
| Njem maneejo un paarkraaso vai apliimee melnu ar pljonku (taas tev ir vairumaa)!!!
2005-11-25 16:17, SpOrcMeN rakstīja:
kad bus piedavajuma m3 e46 par tada manudam tad var mierigi man ari piedavaat, parsvara interesee lai vinsh butu melns un nenojats ))
| Offline | | |
ozolins | | Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1561
Braucu ar: ///3+5
| Vai tad Tu jau tirgo nost CSL??? | Offline | | |
|
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| Interesēties placī Alfa Motors, šie teica ka nākot gan M3, gan M5. M3 2002. gada, mēnesi gan nezinu, un krāsu arī, bet itkā jau esot kāds čalis pieteicies, tā kā Sporc, rīkojies ātri, ja interesē. M5 2001. gada pa ~20k EUR. | Offline | | |
noels | | Kopš: 21. Aug 2002
Ziņojumi: 1921
Braucu ar:
| M5 melnā krāsā | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
|
2005-11-25 14:42, diesel rakstīja:
... manuprāt, ja izmanto kā ikdienas auto - smg ir priekšroka (ne tikai M3).
Beidzot kaads praatiigs vaards.
Fakts ir fakts, ka visi shitie SMG ir leenaaki kaa Speed3 & Co rokas, bet kaadi 85% cilveeku, kas kritizee kaarbas ar automaatiskiem rezhiimiem, nav kaadu nedeelju pabraukaajushi pa pilseetu ar taadu. Tiesa, daudzi no tiem 15% "pure driver’s car - a must every single day" religjijas paarstaavjiem apgrozaas sheit. Nu GirtzB vareetu buut viens piemeers paareejiem, manupraat, komforts ikdienaa ir svariigaaks par to sekundi dazhas reizes gadaa uz trases. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Skaidrs. Tad jāņem SMG PAtīk man tie skcenciālie, kad tu velc ar ceturto un pirms līkuma nomet duvus robus un pie katra nometiena saklausi to mega skaņu | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Nezinu vai vinji ar tiem M3 SMG nemaak braukt vai kas ir bet ar E34 M5 0-140 km/h SMG II izbaazu kadas paaris reizes kad sanaaca pie krusta nostaaties. Ja vilktu taalaak protams M4 E46 izbaaztu M5 E34 tur shaubu nav bet... palikt aiz vecaas klasikas E46 iipashniekam nepatiik es domaju, pat ja tie ir tikai nieka 140 km/h..
Tas ka hodaa sleedz aatri ir tiesa. Sleedz tik aatri ka ar manuaalo liekas esi bezspeeciigs tad ja stuure jaatur ar abam rokaam. Ir savi + un - tai SMG.
Taa kaa edzuli domaa kas tev vajag vairaak. Un dragos aplauziisies ar SMG taapat kaa paareejie klienti (precedenti jau ir) | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
2005-11-25 11:02, ozolins rakstīja:
Reāli SMG pārslēdz tomēr ātrāk kā ar roku.
Tev jau nav SMG peec tehniskas konstrukcijas bet tikai parasta mehaaniskaa ko sleedz hidraulika. Nu ja vieniigi neesi uzlicis SMG II. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2005-11-26 11:54, dzumandzi rakstīja:
Nezinu vai vinji ar tiem M3 SMG nemaak braukt vai kas ir bet ar E34 M5 0-140 km/h SMG II izbaazu kadas paaris reizes kad sanaaca pie krusta nostaaties. Ja vilktu taalaak protams M4 E46 izbaaztu M5 E34 tur shaubu nav bet... palikt aiz vecaas klasikas E46 iipashniekam nepatiik es domaju, pat ja tie ir tikai nieka 140 km/h..
Domāju, tas ir skaidrojams ar to, ka Tu vari pie krusta turēt kādus 3-4k rpm, bet, ja ir auto ar diviem pedāļiem, tad gribot negribot būs jāsāk no 800rpm Tas manuprāt ir lielākais šito kārbu trūkums. Bet toties +/- slēgšanās kustībā gan varētu būt priekšrocība + kaut kā vairāk liek justies Montoyam, Šūmim un whatever kam. Vobšem jāpamēģina, lai varētu gudri dirzt... | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
| | Offline | | |
|
Robcix | | Kopš: 14. Dec 2004
Ziņojumi: 282
Braucu ar: pilnpiedziņu
| SMG kārbai ir tāda lieta kā RACE Start ar kuru vari uzsākt no jebkuriem apgriezieniem.
(O)
-----------------
| Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
2005-11-26 16:08, Marchello rakstīja:
dzumandzi tu te kaut kaadu sviestu dzen. kas ir M4 E46? otrkaart kas tad peec tavaam domaam ir Ozolinjam, ja ne SMG? kas vispaar tavaa izpratnee ir SMG? laikam arii neesi iisti iebraucis kaada ir atshkjiriiba starp SMG un SMGII?
SMG arii noziimee to ka taa ir parastaa kaarba, kuru vada hidraulika, kaa arii sajuugs tiek darbinaats ar to pashu hidraulikas paliidziibu. Arii SMGII darbojas tieshi uz tiem pashiem principiem, parastaa kaarba + hidraulika, tikai tur ir dazhi tehniski uzlabojumi un nianses atshkjiriibaa no SMGI. nevajag jaukt automaatisko kaarbu kam ir sekvenciaalaa paarsleegshanaas iespeeja ar SMG kaarbu.
turklaat lai pashai SMG ir vairaaki braukshanas rezhiimi, un katraa no tiem paarsleegshanas notiek ar atshkjiriigu aatrumu. daudzi jau noteikti iemet automaatiskajaa rezhiimaa un ljurraa, peec tam briinaas ka dragaa zaudee...
nu atradis baigo kasaju.. nu kludijos 3 uz 4. bet runajot pa SMG - kas tad pec tavam domam vispar ir SMG atrumkarba? | Offline | | |
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6983
Braucu ar: KK-555
| Edžuli moš šitam Tavu priekšējo bamperi ievajadzējās
Sludinājums | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Nu vot taa nonaacaam pie kopsauceeja
Tikai jaatziist ka lidz shim tiehsam biju domajis ka SMGII nav parastaa karba ar hidraulisko parslegshanu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|