Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M-nieki un pārējais retums

AutorsZiņojums
ozolins
25. Nov 2005, 15:12 #401

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1561

Braucu ar: ///3+5

Savas domas nemainisu arī kad pārdošu. Un ja nemsu vietā kaut ko no ///M, tad ar SMG.
Offline
Murphy
25. Nov 2005, 15:39 #402

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Edžul, viens E46 M3 tūlīt būs piedāvājumā pa 26k EUR.
Offline
Dambergs
25. Nov 2005, 16:10 #403

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 803

Braucu ar: M3 CSL; Macan, dažādi Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley, McLaren, Aston Martin un Lamborghini

Hartge skaitaas vislabaakaa (kopaa ar Kelleners) no visaam BMW tuningfirmaam. Paarsvaraa visu ko dara, to dara/izstraadaa pati nevis kaa kaut kaadi Hamani vai Breytoni vai pitoni.


2005-11-25 12:26, Stanley- rakstīja:
nedodelannij tuninh do konca ne mehanicheski, ni programnp, razvesovka narushena - glavnoe razgon 0-100 pri minimalnih nakladnih rashodah.
Offline
SpOrcMeN
25. Nov 2005, 16:17 #404

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

kad bus piedavajuma m3 e46 par tada manudam tad var mierigi man ari piedavaat, parsvara interesee lai vinsh butu melns un nenojats ))

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Deivid
25. Nov 2005, 16:23 #405

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Kur raksts ieksh Powera ? , sameera zveerigs aparaats ..
Offline
GS
25. Nov 2005, 16:41 #406

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

E46 Hartage - sapnis

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Dambergs
25. Nov 2005, 17:15 #407

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 803

Braucu ar: M3 CSL; Macan, dažādi Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley, McLaren, Aston Martin un Lamborghini

Njem maneejo un paarkraaso vai apliimee melnu ar pljonku (taas tev ir vairumaa)!!!


2005-11-25 16:17, SpOrcMeN rakstīja:
kad bus piedavajuma m3 e46 par tada manudam tad var mierigi man ari piedavaat, parsvara interesee lai vinsh butu melns un nenojats ))
Offline
ozolins
25. Nov 2005, 17:16 #408

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1561

Braucu ar: ///3+5

Vai tad Tu jau tirgo nost CSL???
Offline
Murphy
25. Nov 2005, 17:40 #409

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Interesēties placī Alfa Motors, šie teica ka nākot gan M3, gan M5. M3 2002. gada, mēnesi gan nezinu, un krāsu arī, bet itkā jau esot kāds čalis pieteicies, tā kā Sporc, rīkojies ātri, ja interesē. M5 2001. gada pa ~20k EUR.
Offline
noels
25. Nov 2005, 18:14 #410

Kopš: 21. Aug 2002

Ziņojumi: 1921

Braucu ar:

M5 melnā krāsā
Offline
PERFS
25. Nov 2005, 18:40 #411

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43


2005-11-25 14:42, diesel rakstīja:
... manuprāt, ja izmanto kā ikdienas auto - smg ir priekšroka (ne tikai M3).


Beidzot kaads praatiigs vaards.

Fakts ir fakts, ka visi shitie SMG ir leenaaki kaa Speed3 & Co rokas, bet kaadi 85% cilveeku, kas kritizee kaarbas ar automaatiskiem rezhiimiem, nav kaadu nedeelju pabraukaajushi pa pilseetu ar taadu. Tiesa, daudzi no tiem 15% "pure driver’s car - a must every single day" religjijas paarstaavjiem apgrozaas sheit. Nu GirtzB vareetu buut viens piemeers paareejiem, manupraat, komforts ikdienaa ir svariigaaks par to sekundi dazhas reizes gadaa uz trases.
Offline
edzulis
25. Nov 2005, 19:22 #412

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Skaidrs. Tad jāņem SMG PAtīk man tie skcenciālie, kad tu velc ar ceturto un pirms līkuma nomet duvus robus un pie katra nometiena saklausi to mega skaņu
Offline
Schutzstaffel
26. Nov 2005, 11:54 #413

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Nezinu vai vinji ar tiem M3 SMG nemaak braukt vai kas ir bet ar E34 M5 0-140 km/h SMG II izbaazu kadas paaris reizes kad sanaaca pie krusta nostaaties. Ja vilktu taalaak protams M4 E46 izbaaztu M5 E34 tur shaubu nav bet... palikt aiz vecaas klasikas E46 iipashniekam nepatiik es domaju, pat ja tie ir tikai nieka 140 km/h..

Tas ka hodaa sleedz aatri ir tiesa. Sleedz tik aatri ka ar manuaalo liekas esi bezspeeciigs tad ja stuure jaatur ar abam rokaam. Ir savi + un - tai SMG.

Taa kaa edzuli domaa kas tev vajag vairaak. Un dragos aplauziisies ar SMG taapat kaa paareejie klienti (precedenti jau ir)
Offline
Schutzstaffel
26. Nov 2005, 12:05 #414

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


2005-11-25 11:02, ozolins rakstīja:
Reāli SMG pārslēdz tomēr ātrāk kā ar roku.


Tev jau nav SMG peec tehniskas konstrukcijas bet tikai parasta mehaaniskaa ko sleedz hidraulika. Nu ja vieniigi neesi uzlicis SMG II.
Offline
edzulis
26. Nov 2005, 17:21 #415

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2005-11-26 11:54, dzumandzi rakstīja:
Nezinu vai vinji ar tiem M3 SMG nemaak braukt vai kas ir bet ar E34 M5 0-140 km/h SMG II izbaazu kadas paaris reizes kad sanaaca pie krusta nostaaties. Ja vilktu taalaak protams M4 E46 izbaaztu M5 E34 tur shaubu nav bet... palikt aiz vecaas klasikas E46 iipashniekam nepatiik es domaju, pat ja tie ir tikai nieka 140 km/h..


Domāju, tas ir skaidrojams ar to, ka Tu vari pie krusta turēt kādus 3-4k rpm, bet, ja ir auto ar diviem pedāļiem, tad gribot negribot būs jāsāk no 800rpm Tas manuprāt ir lielākais šito kārbu trūkums. Bet toties +/- slēgšanās kustībā gan varētu būt priekšrocība + kaut kā vairāk liek justies Montoyam, Šūmim un whatever kam. Vobšem jāpamēģina, lai varētu gudri dirzt...
Offline
Rockstar
26. Nov 2005, 17:22 #416

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3697

Braucu ar:

Offline
Robcix
26. Nov 2005, 17:39 #417

Kopš: 14. Dec 2004

Ziņojumi: 282

Braucu ar: pilnpiedziņu

SMG kārbai ir tāda lieta kā RACE Start ar kuru vari uzsākt no jebkuriem apgriezieniem.
(O)

-----------------
Offline
Schutzstaffel
27. Nov 2005, 16:08 #418

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


2005-11-26 16:08, Marchello rakstīja:
dzumandzi tu te kaut kaadu sviestu dzen. kas ir M4 E46? otrkaart kas tad peec tavaam domaam ir Ozolinjam, ja ne SMG? kas vispaar tavaa izpratnee ir SMG? laikam arii neesi iisti iebraucis kaada ir atshkjiriiba starp SMG un SMGII?
SMG arii noziimee to ka taa ir parastaa kaarba, kuru vada hidraulika, kaa arii sajuugs tiek darbinaats ar to pashu hidraulikas paliidziibu. Arii SMGII darbojas tieshi uz tiem pashiem principiem, parastaa kaarba + hidraulika, tikai tur ir dazhi tehniski uzlabojumi un nianses atshkjiriibaa no SMGI. nevajag jaukt automaatisko kaarbu kam ir sekvenciaalaa paarsleegshanaas iespeeja ar SMG kaarbu.
turklaat lai pashai SMG ir vairaaki braukshanas rezhiimi, un katraa no tiem paarsleegshanas notiek ar atshkjiriigu aatrumu. daudzi jau noteikti iemet automaatiskajaa rezhiimaa un ljurraa, peec tam briinaas ka dragaa zaudee...



nu atradis baigo kasaju.. nu kludijos 3 uz 4. bet runajot pa SMG - kas tad pec tavam domam vispar ir SMG atrumkarba?
Offline
Cumpars
27. Nov 2005, 17:15 #419

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6983

Braucu ar: KK-555

Edžuli moš šitam Tavu priekšējo bamperi ievajadzējās

Sludinājums
Offline
Schutzstaffel
27. Nov 2005, 18:00 #420

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Nu vot taa nonaacaam pie kopsauceeja

Tikai jaatziist ka lidz shim tiehsam biju domajis ka SMGII nav parastaa karba ar hidraulisko parslegshanu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo