Online
Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiptuning
Autors | Ziņojums |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
| ja jau aizgāja runa par propanizētiem auto.
ja man viņu sačipo (benzīns turbo) sačipoju un lpg sprauslas, reduktori, maģistrāles ražība ok. vai pie gāzinieka man būs tāpat jābrauc regulēties? | Offline | | |
AAE | | Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2343
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
|
26 Aug 2015, 13:01:02 kkas rakstīja:
ja jau aizgāja runa par propanizētiem auto.
ja man viņu sačipo (benzīns turbo) sačipoju un lpg sprauslas, reduktori, maģistrāles ražība ok. vai pie gāzinieka man būs tāpat jābrauc regulēties?
Droši, ka būs jābrauc. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
26 Aug 2015, 13:41:40 bokens rakstīja:
26 Aug 2015, 12:49:27 Kaross rakstīja:
26 Aug 2015, 12:30:48 bokens rakstīja:
Iespējams mans jautājums būs izcili stulbs, tāpēc atvainojos jau iepriekš Vai ir jēga čipot sagāzēta ato DME ? Bosh ...413, Ja brauc uz gāzi tad visu nosaka gāzes kompis, ja uz bendžu tad DME. Ja čipo, tad tām DME adaptācija nav nekāda ietekme uz gāzes kompja programmu? Mazliet gribās pāris zirgaspēkus klāt....
Par zirgspēkiem aizmirsti. Tam vecajam auto neko klāt nedabūsi.
Tu nezini kā strādā gāzes kompis. Ja brauc uz gāzi, tad visu joprojām nosaka DME. NEvis gāzes kompis.
Gāzes kompis ir piggyback - papildus iekārta, kas vadās no DME parametriem un izejās kaut ko piekoriģē. Attiecīgi gāzes sprauslas. Tas arī viss.
Azidedzi ut.t. kustina tikai DME. DME adaptācijas nosaka visu.
Paldies Kaross par skaidrojumu.
Jautājums vai šie te kaut ko safleitējuši??? BMW 5 серия E34 525i 24V 192 192 hp 207 hp 245 NM 282 NM
ņēmu chipauto.lv
Ja normāli pačakarējas un ar auto viss kārtībā gan jau kāds Zs pienāks klāt, bet nu šaubos vai 15. Mēģināt jau vari, tikai iesaku paņemt arī stendu un paŗbaudīt. Var gadīties vilšanās.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Mixxx2005 | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| Ir dzirdēts par "opciju" ,lai neitrālajā apgriezienus nevar izspiest vairāk par 2000RPM?
Kā arī jautājums par VAG 81kw 2001.g. dīzeli - iegādāties šādu auto ar kaimiņVasjas chipu nevar sagaidīt visādus brīnumus?
P.S. Kur rīt varētu aizdzīt paskatīt vai tas auto nav galīgi nofists? | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
07 Sep 2015, 20:42:52 Mixxx2005 rakstīja:
Ir dzirdēts par "opciju" ,lai neitrālajā apgriezienus nevar izspiest vairāk par 2000RPM?
Kā arī jautājums par VAG 81kw 2001.g. dīzeli - iegādāties šādu auto ar kaimiņVasjas chipu nevar sagaidīt visādus brīnumus?
P.S. Kur rīt varētu aizdzīt paskatīt vai tas auto nav galīgi nofists?
Jā, daļai automašīnu/ vadības bloku šāda funkcija ir iespējama. Tikai ne visiem to var tā vienkārši ieslēgt vai atslēgt. Tas radīs problēmas ar TA.
Ar nezināmas izcelsmes/kvalitātes čipiem problēmas ir ne tikai no kaimiņvalstīm un "vecās Eiropas", bet arī daļu no mūsu pašu darboņiem.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Mixxx2005 | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| "Uz aci" vai izbraucot apli jau nav iespējams kaut kā izsecināt ,ka "pārčipots" vai kas kā citādi nav pareizi izdarīts?
Vienīgais variants ir braukt pie čipotājiem ,lai slēdz klāt kompi? Cik tāda apskate aptuveni izmaksātu? | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
07 Sep 2015, 20:42:52 Mixxx2005 rakstīja:
Ir dzirdēts par "opciju" ,lai neitrālajā apgriezienus nevar izspiest vairāk par 2000RPM?
Vai ESP ir? Pamēģini atslēgt to ar pogu.
| Offline | | |
Brugjis | | Kopš: 04. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 885
Braucu ar: Smukumu no Tukuma
| Kurš un par cik man facelift E53 218zs izgriezīs DPF un sačipos? | Offline | | |
|
qxis | | Kopš: 07. Oct 2014
Ziņojumi: 78
Braucu ar: MB CE300, BMW X5
|
22 Sep 2015, 18:07:44 Brugjis rakstīja:
Kurš un par cik man facelift E53 218zs izgriezīs DPF un sačipos?
Neviens nav atbildējis.... | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
21 Oct 2015, 19:47:30 qxis rakstīja:
22 Sep 2015, 18:07:44 Brugjis rakstīja:
Kurš un par cik man facelift E53 218zs izgriezīs DPF un sačipos?
Neviens nav atbildējis....
Black_russian kaross -inc- utt utt , sorry, varbūt INC negriež[ Šo ziņu laboja CP17, 21 Oct 2015, 20:17:22 ]
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
ilmars4998 | | Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
| Kādi varianti dabūt jaudu klāt e34 2.4td m21, 85 kw? kāds var palīdzēt? | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
05 Nov 2016, 16:44:04 @ilmars4998 rakstīja:
Kādi varianti dabūt jaudu klāt e34 2.4td m21, 85 kw? kāds var palīdzēt?
izņmet aizmugures sēdekļus, zapasku | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
05 Nov 2016, 16:44:04 @ilmars4998 rakstīja:
Kādi varianti dabūt jaudu klāt e34 2.4td m21, 85 kw? kāds var palīdzēt?
tas nav naudas vērts jo nereti stāvoklis ir graujoša. 150e tas maksā pie mums. Bet nu... Vecums dara savu.[ Šo ziņu laboja AF, 05 Nov 2016, 17:32:36 ] | Offline | | |
laimislaimimigais | | Kopš: 06. Nov 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
05 Nov 2016, 16:44:04 @ilmars4998 rakstīja:
Kādi varianti dabūt jaudu klāt e34 2.4td m21, 85 kw? kāds var palīdzēt?
Ja dzinēja tehniskais stāvoklis ok, tad varu Tev viņu uzčipot. | Offline | | |
Agrish | | Kopš: 12. Aug 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E91
| Intereses pēc, kas ar šo?
Čips
Vai tas tā var būt ka esošo ECU var pārprogramēt ar +43% jaudas pieaugumu, liekas kautkāds brīnums...[ Šo ziņu laboja Agrish, 24 Feb 2017, 23:13:55 ] | Offline | | |
kere8 | | Kopš: 19. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 542
Braucu ar: vecu behu
| standarts ir ap 15-20% bet uz isu laiku var ari tos 43% lidz viss saks skist un plist | Offline | | |
|
Agrish | | Kopš: 12. Aug 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E91
|
24 Feb 2017, 23:18:26 @kere8 rakstīja:
standarts ir ap 15-20% bet uz isu laiku var ari tos 43% lidz viss saks skist un plist
Jā tas 43% ir pa melno, bet galvenais, vai om ECU tā prosta programējas? | Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
24 Feb 2017, 23:31:01 @Agrish rakstīja:
24 Feb 2017, 23:18:26 @kere8 rakstīja:
standarts ir ap 15-20% bet uz isu laiku var ari tos 43% lidz viss saks skist un plist
Jā tas 43% ir pa melno, bet galvenais, vai om ECU tā prosta programējas?
programmējas arī par 100 un vairāk % | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Tieši tā, teorijā programmā var sastādīt slodzi kura ir pat par 110% lielāka nekā stock
Tik dzelži līdzi netiks
Com on nu kā vispār var ticēt tiem stāstiem par wanabee +30-40hp pēc chipa lietotam auto. Ja uz stenda nav izdrukas, plika diršana.
Protams var uztaisīt remapu kura top parametri būs par 40% lielāki nekā stock, bet tas nenozīmē ka dzinējs realitāte to arī izdos. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Feb 2017, 23:18:26 @kere8 rakstīja:
standarts ir ap 15-20% bet uz isu laiku var ari tos 43% lidz viss saks skist un plist
Tas, ka rogramma tiks saprogrammēta tādai teorētiskajai jaudai, neko vēl nenozīmē. Nav runa, par resursu, kurš tiktu pārsniegts būtiski pie tādas jaudas, bet par to, ka dzinēja konfigurācija visdrīzāk nebūs spējīga efektīvi ar tādu programmu darboties. Lai tādus pieaugumus sasniegtu (īpaši modernos dīzeļos, kur jau no rūpnīcas ir augsti jaudas rādītāji), būtu jāuzlabo ieplūde, izplūde, jāliek cita turbīna ar lielāku karsto un auksto galu (būtiski pieaugtu turbo bedre, ko OEM risina ar papildus mazo turbīnu), visdrīzāk ražīgākas sprauslas un ar to visu varētu vēl nepietikt, jo varbūt ierobežojošais faktors būtu dzinēja galvas caurplūde vai kāds cits mezgls. Vidējais 2,0 tdi no rūpnīcas tagad attīsta 180 - 200 zs un 400 NM ar vienu turbīnu (ar divām krietni vairāk). 43% pieaugums nozīmētu +80zs un +170 Nm. Tās prognozētās jaudas precīzi var darboties pie relatīvi nelieliem jaudas pieaugumiem.
Piemēram, man pagājušo vasaru uz jaudas stenda Gints 3h regulēja benzīna turbo dzinēju. OEM spiediena ir 0,75 bāri (pie redline nedaudz mazāks). Man dzinējam tika veiktas pāris modifikācijas (izplūdei, turbīnai un citas sprauslas). Sasniedzot 1,15 bārus, bija redzams, ka tas ir maksimālais turbo spiediena apjoms, kas dod jaudas pieaugumu, turklāt virs 5200 rpm karstā gala pretspiediens sāka būtiski pieaugt un tādēļ spiediens tiks samazināts līdz 0,8 bāri pie redline. Konkrētajā situācijā nebija atšķirības, vai tika atstāts 1,15 vai 0,8 bāru spiediens pie redline, jo jauda no tā būtiski nemainījās. Ja uzliktu turbīnu ar lielāku karsto galu, tad varētu izmantot lielāku spiedienu pie redline, bet tad būtu jāuzliek arī ražīgāks degvielas sūknis, jo OEM vairs netiktu galā. Uzliekot vēl lielāku turbīnu, kā ierobežojošais faktors jau pieslēgtos arī OEM intercooler, kam būtu jāveic modifikācijas un galva (sākumā tikai ieplūdes kanāli) un būtu vēlams pārbūvēt arī ieplūdi. Pats bloks un kloķu-klaņu mehānisks tādus jaudas pieaugumus varētu izturēt. Dizeļdzinēju gadījumā ir situācijas, kad tiešām var dabūt samērā lielu jaudas pieaugumu, bet būtu jābūt skeptiskam pret gadījumiem, kad tiek solīti gandrīz 50% pieaugumi, tikai pamainot dzinēja vadības programmu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|