Online
Pašreiz BMWPower skatās 280 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ceļa nodoklis
Autors | Ziņojums |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
04 Jan 2019, 20:33:20 @kaprons rakstīja:
Par cik pēdējos gados ir pieaudzis auto resurss?
Vecajiem pirms gadiem 50 resurss bija kādi 300k apmēram tad laikam lūznis bija metams
Kāds ir resurss mūsdienu auto kautkādām progresam vajadzētu būt ne? 1 mio vidēji ir?
Sagadīšanās- domāju nē
kāda sūda pēc tas 1 mil vajadzīgs 99.99999% auto?
kurš brauks ntos desmitus gadu ar vienu auto lai savāktu miljonu?
pat US ir 13.5k jūdzes gadā vidējais nobraukums, vidējais auto vecums 11.6 gadi - 156k jūdzes ~250k km
https://www.fhwa.dot.gov/ohim/onh00/bar8.htm
nesen tante US 1mil nobrauca 5 gados ar hujdaju
| Offline | | |
Krishus | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
|
04 Jan 2019, 20:50:23 @riddler rakstīja:
labi beigsim dirst
nevienu jūs tā ekoloģija nepiš
ka tik iet lopā un nehuja nerij, pārējais jums tāpat ir pie dirsas
Pilniigi pareizi. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
05 Jan 2019, 01:59:36 @DeeCee rakstīja:
04 Jan 2019, 20:33:20 @kaprons rakstīja:
Par cik pēdējos gados ir pieaudzis auto resurss?
Vecajiem pirms gadiem 50 resurss bija kādi 300k apmēram tad laikam lūznis bija metams
Kāds ir resurss mūsdienu auto kautkādām progresam vajadzētu būt ne? 1 mio vidēji ir?
Sagadīšanās- domāju nē
kāda sūda pēc tas 1 mil vajadzīgs 99.99999% auto?
kurš brauks ntos desmitus gadu ar vienu auto lai savāktu miljonu?
pat US ir 13.5k jūdzes gadā vidējais nobraukums, vidējais auto vecums 11.6 gadi - 156k jūdzes ~250k km
https://www.fhwa.dot.gov/ohim/onh00/bar8.htm
nesen tante US 1mil nobrauca 5 gados ar hujdaju
Kāda sūda pēc mājai jāstāv 100 gadus? 10 nokalpos un miers! Filozofija kā tipiskajam "celtniekam"! | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
05 Jan 2019, 00:48:45 @Staris rakstīja:
Izgriezts DPF toč nav pačots. Pačots ir pateikt - man DPF strādā un kļūdas nemet.
LOL, nē, krutāk ir pateikt, ka izgriezts DPF un pa naudu, kas dabūta nododot jamo ieliets dīzelis Pilna bāka veiksmes | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
05 Jan 2019, 23:52:52 @Mizx rakstīja:
05 Jan 2019, 01:59:36 @DeeCee rakstīja:
04 Jan 2019, 20:33:20 @kaprons rakstīja:
Par cik pēdējos gados ir pieaudzis auto resurss?
Vecajiem pirms gadiem 50 resurss bija kādi 300k apmēram tad laikam lūznis bija metams
Kāds ir resurss mūsdienu auto kautkādām progresam vajadzētu būt ne? 1 mio vidēji ir?
Sagadīšanās- domāju nē
kāda sūda pēc tas 1 mil vajadzīgs 99.99999% auto?
kurš brauks ntos desmitus gadu ar vienu auto lai savāktu miljonu?
pat US ir 13.5k jūdzes gadā vidējais nobraukums, vidējais auto vecums 11.6 gadi - 156k jūdzes ~250k km
https://www.fhwa.dot.gov/ohim/onh00/bar8.htm
nesen tante US 1mil nobrauca 5 gados ar hujdaju
Kāda sūda pēc mājai jāstāv 100 gadus? 10 nokalpos un miers! Filozofija kā tipiskajam "celtniekam"!
ja piedāvās mašīnu kas stabili iet miljonu pa 100k, vai tāda paša aprīkojuma mašīnu kas paredzēta 250k pa 50k eur, kuru nopirksi tu? | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
06 Jan 2019, 12:02:05 @DeeCee rakstīja:
ja piedāvās mašīnu kas stabili iet miljonu pa 100k, vai tāda paša aprīkojuma mašīnu kas paredzēta 250k pa 50k eur, kuru nopirksi tu?
Tagad tirgū situācija tāda pati, piedāvājums tieši kā raksti, tikai aizdomas, ka neviena stabili vairs nenobrauks miljonu. Bet to, ka var tādus auto uztaisīt sen pierādījuši paši auto ražotāji gan ar vecākiem modeļiem "kad netaupīja", gan ar smagajiem, kur ne jau tas resurss ir automašīnas pamatvērtība. | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Bet padomājam kaut vai par maku. Mūsdienu auto, kurā nav pretīgi atrasties, maksā ap 40k Eur. Pēc 5 gadiem, kad būs beigusies garantija un jāņem nākamais, tās cena būs jau vairs tikai kādi 20k Eur. Tātad 4k gadā izies uz jauna auto uzturēšanu, ja ņem līzītē, tad vēl procenti jāmaksā un arī KASKO nāk klāt summāri uz kādiem 500Eur.
Var arī nopirkt 10 gadīgu auto tuvu savulaik max komplektācijai pa 10k naļikā, KASKO nevajag, nobrauksi 5 gadus, pārdosi pa 5k, zaudējums 5k Eur, salīdzinot pret jaunu auto, ietaupījums 3,5k gadā. Pat ja ļoti nepaveicas un sanāk ielidot uz dārgajām koponentēm, neredzu, kur 15k iztērēt remontā 5 gados. | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
06 Jan 2019, 14:20:10 @Mizx rakstīja:
06 Jan 2019, 12:02:05 @DeeCee rakstīja:
ja piedāvās mašīnu kas stabili iet miljonu pa 100k, vai tāda paša aprīkojuma mašīnu kas paredzēta 250k pa 50k eur, kuru nopirksi tu?
Tagad tirgū situācija tāda pati, piedāvājums tieši kā raksti, tikai aizdomas, ka neviena stabili vairs nenobrauks miljonu. Bet to, ka var tādus auto uztaisīt sen pierādījuši paši auto ražotāji gan ar vecākiem modeļiem "kad netaupīja", gan ar smagajiem, kur ne jau tas resurss ir automašīnas pamatvērtība.
rekur 5 gados miljons jūdzes ar hjundai
https://www.autoblog.com/2018/12/20/million-mil...ra/?guccounter=1
400k+ jūdžu tesla ar vienu(2 ja skaita brāķi, ko apmainīja pa garantiju) bateriju maiņu, un tad tikai tāpēc ka baterijas lietotas neveselīgā režīmā ar ātro lādēšanu uz 100%
https://www.tesloop.com/blog/2018/7/16/tesloops...43737-kilometers
kādreiz bija grūtāk precīzi visu izrēķināt tāpēc citi taisīja pēc "pohuj, gan jau izvilks" un citi tasīja pārāk labi rezultātā mašīna bija dārgāka. tagad precīzāk izrēķina uz plānotu mūža ilgumu.
| Offline | | |
|
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Nevajag arī aizmirst, ka auto daudz labāk jūtās uz šosejas salīdzinoši mazā slodzē, kur daudzi kilometri skaitās, nekā dročījot pa pilsētu ar aukstu motoru. Vairums gargabalu braucēju arī daudz vairāk seko līdzi regulārām apkopēm, lai garajā ceļā būtu pēc iespējas mazāk pārsteigumu. Tas viss tikai palīdz sasniegt šos lielos nobraukumus. | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
06 Jan 2019, 15:26:40 @Instigater rakstīja:
Bet padomājam kaut vai par maku. Mūsdienu auto, kurā nav pretīgi atrasties, maksā ap 40k Eur. Pēc 5 gadiem, kad būs beigusies garantija un jāņem nākamais, tās cena būs jau vairs tikai kādi 20k Eur. Tātad 4k gadā izies uz jauna auto uzturēšanu, ja ņem līzītē, tad vēl procenti jāmaksā un arī KASKO nāk klāt summāri uz kādiem 500Eur.
Var arī nopirkt 10 gadīgu auto tuvu savulaik max komplektācijai pa 10k naļikā, KASKO nevajag, nobrauksi 5 gadus, pārdosi pa 5k, zaudējums 5k Eur, salīdzinot pret jaunu auto, ietaupījums 3,5k gadā. Pat ja ļoti nepaveicas un sanāk ielidot uz dārgajām koponentēm, neredzu, kur 15k iztērēt remontā 5 gados.
Vēl izdevīgāk ir braukt ar tādu auto kam vērtība jau ir zemākajā punktā vai pat ceļās, tb. nākotnes klasika | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
06 Jan 2019, 15:40:33 @DeeCee rakstīja:
06 Jan 2019, 14:20:10 @Mizx rakstīja:
06 Jan 2019, 12:02:05 @DeeCee rakstīja:
ja piedāvās mašīnu kas stabili iet miljonu pa 100k, vai tāda paša aprīkojuma mašīnu kas paredzēta 250k pa 50k eur, kuru nopirksi tu?
Tagad tirgū situācija tāda pati, piedāvājums tieši kā raksti, tikai aizdomas, ka neviena stabili vairs nenobrauks miljonu. Bet to, ka var tādus auto uztaisīt sen pierādījuši paši auto ražotāji gan ar vecākiem modeļiem "kad netaupīja", gan ar smagajiem, kur ne jau tas resurss ir automašīnas pamatvērtība.
rekur 5 gados miljons jūdzes ar hjundai
https://www.autoblog.com/2018/12/20/million-mil...ra/?guccounter=1
400k+ jūdžu tesla ar vienu(2 ja skaita brāķi, ko apmainīja pa garantiju) bateriju maiņu, un tad tikai tāpēc ka baterijas lietotas neveselīgā režīmā ar ātro lādēšanu uz 100%
https://www.tesloop.com/blog/2018/7/16/tesloops...43737-kilometers
kādreiz bija grūtāk precīzi visu izrēķināt tāpēc citi taisīja pēc "pohuj, gan jau izvilks" un citi tasīja pārāk labi rezultātā mašīna bija dārgāka. tagad precīzāk izrēķina uz plānotu mūža ilgumu.
Iesācēju šļupsti! Pa bāni nav liela māka savākt kilometrus! Te 4'600'000 km pa pilsētu.
Un te 26 gadu ilgs brauciens tikai ar apkopēm. Tāpēc atbildīgiem auto ražotājiem pieklātos pagarināt izrēķināto auto mūža ilgumu. Pārējo jau lai nosaka lietotāji — kam vajag jaunu, kam labs ir 15-20 gadus vecs. Mūsdienās ražotāji nolēmuši izvēlēties patērētāju vietā... | Offline | | |
mariigais | | Kopš: 26. Nov 2009
Ziņojumi: 434
Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter
|
06 Jan 2019, 15:51:09 @Instigater rakstīja:
Nevajag arī aizmirst, ka auto daudz labāk jūtās uz šosejas salīdzinoši mazā slodzē, kur daudzi kilometri skaitās, nekā dročījot pa pilsētu ar aukstu motoru. Vairums gargabalu braucēju arī daudz vairāk seko līdzi regulārām apkopēm, lai garajā ceļā būtu pēc iespējas mazāk pārsteigumu. Tas viss tikai palīdz sasniegt šos lielos nobraukumus.
+100
| Offline | | |
siga | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 97
Braucu ar: kukušku
|
06 Jan 2019, 15:26:40 @Instigater rakstīja:
Bet padomājam kaut vai par maku. Mūsdienu auto, kurā nav pretīgi atrasties, maksā ap 40k Eur. Pēc 5 gadiem, kad būs beigusies garantija un jāņem nākamais, tās cena būs jau vairs tikai kādi 20k Eur. Tātad 4k gadā izies uz jauna auto uzturēšanu, ja ņem līzītē, tad vēl procenti jāmaksā un arī KASKO nāk klāt summāri uz kādiem 500Eur.
Var arī nopirkt 10 gadīgu auto tuvu savulaik max komplektācijai pa 10k naļikā, KASKO nevajag, nobrauksi 5 gadus, pārdosi pa 5k, zaudējums 5k Eur, salīdzinot pret jaunu auto, ietaupījums 3,5k gadā. Pat ja ļoti nepaveicas un sanāk ielidot uz dārgajām koponentēm, neredzu, kur 15k iztērēt remontā 5 gados.
No malas izklausās tā...šogad nenopirku urus un neaizbraucu uz Maldīvām, ieekonomēju kādas 100štukas...eh būtu labi bamsim no kāda sastriļīt | Offline | | |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2313
Braucu ar: būzu
| Nopirkt auto, tie ir vieni vienīgi zaudējumi tīri materiālā ziņā. Pirkt un rēķināt, cik es par to dabūšu atpakaļ, nav nekādas jēgas. Tik pat labi var trāpīties kāda avārija, ko tad?!
Arī jaunas tehnoloģijas visu laiku tiek ieviestas, tieši tam auto var gadīties kaut kāda būtiska vaina (kā Mazda 6) un tml. Nav iespējams neko šādā veidā izrēķināt.
| Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Kur internetā var paskatīties/aprēķināt ceļa nodokli busam ? | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Ecsdd,nodokļu kalkulators | Offline | | |
|
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Man personīgi radās labāka ideja saistībā ar šo 2009. gadu.
Kāpēc nevar nodokli rēķināt pēc CO2 nevis truli no 2009.01.01 ražojuma datuma, bet gan visiem auto, kuru dzinēji tika ražoti arī 2009. gadā?
Piemērs ar E60
E60 ražoja no 2003-2010 gadam.
2007. gadā radīja facelift modeli un dažus uzlabotus dzinējus.
preFL motors bija no 2003-2007 un tam pēc CO2 tātad nerēķina.
FL motors no 2007-2010 - tam nodokli rēķina pēc CO2
šādā gadījumā nebūtu apdalītie 2008.12.31 ražotā auto īpašnieki, kuriem jāmaksā 216e nodoklis, kamēr 2009.01.01 identiska auto īpašniekam 168 euro.
Tātad es uzskatu, ka dalīšana pēc dzinēja būtu korektāka nevis trula datuma.[ Šo ziņu laboja Staris, 09 Jan 2019, 23:21:37 ] | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| jaunā sistēma rullē, man sanāk nodoklis krietni mazāks 3.0d dīzelim | Offline | | |
Amish_1984 | | Kopš: 02. Dec 2018
Ziņojumi: 609
Braucu ar:
|
09 Jan 2019, 23:33:47 @Jurchixx rakstīja:
jaunā sistēma rullē, man sanāk nodoklis krietni mazāks 3.0d dīzelim
Ceru, ka ietaupīto naudu noziedosi labdarības mērķiem | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| es viņu ieguldīšu kādā labākā ģēlā | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|