Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
uldens1
22. Feb 2019, 18:06 #401

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


22 Feb 2019, 17:57:46 @HiJaCKeR rakstīja:

22 Feb 2019, 17:41:50 @HUBLOC rakstīja:
Tikko savam izgriezu DPF un nočipoju - raķete Pie 140k vairs netaisīja normāli reģenerāciju, redzēs ko pēc gada TA teiks

tiešām tikai 140k ?
protams,ņēma no zināmiem cilvēkiem un ar pārbaudāmu vēsturi
Offline
HUBLOC
22. Feb 2019, 18:09 #402

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7


22 Feb 2019, 18:06:19 @uldens1 rakstīja:

22 Feb 2019, 17:57:46 @HiJaCKeR rakstīja:

22 Feb 2019, 17:41:50 @HUBLOC rakstīja:
Tikko savam izgriezu DPF un nočipoju - raķete Pie 140k vairs netaisīja normāli reģenerāciju, redzēs ko pēc gada TA teiks

tiešām tikai 140k ?
protams,ņēma no zināmiem cilvēkiem un ar pārbaudāmu vēsturi


Cik vajag, lai būtu ticami? 330k? Resurss tiem sūdiem ir 150-200k, tāpēc chill
Offline
uldens1
22. Feb 2019, 18:12 #403

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


22 Feb 2019, 18:09:31 @HUBLOC rakstīja:

22 Feb 2019, 18:06:19 @uldens1 rakstīja:

22 Feb 2019, 17:57:46 @HiJaCKeR rakstīja:

22 Feb 2019, 17:41:50 @HUBLOC rakstīja:
Tikko savam izgriezu DPF un nočipoju - raķete Pie 140k vairs netaisīja normāli reģenerāciju, redzēs ko pēc gada TA teiks

tiešām tikai 140k ?
protams,ņēma no zināmiem cilvēkiem un ar pārbaudāmu vēsturi


Cik vajag, lai būtu ticami? 330k? Resurss tiem sūdiem ir 150-200k, tāpēc chill
ja visu laiku pērk tīteņus tad tāds iespaids var rasties
Offline
bmw321
22. Feb 2019, 18:46 #404

Kopš: 05. Oct 2017

Ziņojumi: 386

Braucu ar: Tavu sievas māsu

Braucu ar dīzeli un ugunskurā metu riepas.
Laikam pēc powera pētījuma nomiršu no plaušu vēža nesasniedzot 40?
Offline
bmw321
22. Feb 2019, 19:28 #405

Kopš: 05. Oct 2017

Ziņojumi: 386

Braucu ar: Tavu sievas māsu

Pie stūres būs vegāns kurš elektroauto iemetis 3.0bendzīnu, jo tam mazāk izmeši?
Offline
Mizx
22. Feb 2019, 19:42 #406

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:

VW Caddy DPF filtrs beidzās pēc 300000 km un arī tikai tāpēc, ka nebija laikus pamanīts, ka sprauslas savu nokalpojušas. Nezinu, kā un ar ko jābrauc, lai to nokautu principā gandrīz vai vēl garantijas laikā.
Offline
ATB
22. Feb 2019, 20:30 #407

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Visā tā huiņa ar dpf ir tiem, kuri piš kapeiku. Ja nenorulē vismaz 30k gadā, tad naher nevajag tev dīzeli.

Piemērs: Jauns darba auto. 11 mēnešos norullēti 42k km - pilsēta/ārpus aptuveni 50/50. Kravas vadā no 0-3 tonnām. Ir adblue + dpf. Nevienu brīdi nav dzirdēts, ka notiktu reģenerācija vai kaut kas tamlīdzīgs - visu laiku dzinējam/filtram pietiek ar to režīmu kādā viņš tiek lietots t.i. nav bijis jāgaida kamēr reģenerācija pabeigs savu darbu.

edit: Dzinējs tiek lietots pietiekami smagos darba apstākļos, lai filtrs aizturētu kvēpus un pēc tam arī pats attīrītos. Un tas nu gan dpfam ir baigais pluss - no rīta iedarbinot auto, nejust smirdīgo dīzeli.

[ Šo ziņu laboja ATB, 22 Feb 2019, 20:32:01 ]

Offline
uldens1
22. Feb 2019, 20:34 #408

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:

ja brauc 10k gadā tad nedrīkst ekonomēt uz degvielu??Pareizi sapratu??
Offline
ATB
22. Feb 2019, 20:35 #409

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Nē, nepareizi saprati.
Offline
uldens1
22. Feb 2019, 20:46 #410

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


22 Feb 2019, 20:35:43 @ATB rakstīja:
Nē, nepareizi saprati.
tad ka'pēc nevajag dīzeli ja vins mazāk tērē??
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 21:12 #411

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 20:46:00 @uldens1 rakstīja:

22 Feb 2019, 20:35:43 @ATB rakstīja:
Nē, nepareizi saprati.
tad ka'pēc nevajag dīzeli ja vins mazāk tērē??


bļe, nu tāpēc, ka tam dīzelim:
a) jāļauj uzsilt, citādi - nekāda tur ekonomija nebūs. Dīzelim ir augstāks lietderības koefs, tāpēc pilsētā, pišot kapeiku, tas uzsilst lēnāk; auksts dīzelis ēd daudz;
b) dīzelim regulāri jāveic DPF reģenerācijas. tas prasa ātrumu un uzturēt tempu. čunčinātājiem, pilsētā - nu, tas nesanāk.
tu paskati, cik te ēd tie vidējie dīzeļi. 10+. Benzīns ēd NE KAPEIKU vairāk, par ekonomiskajiem benzīniem nerunājot.

ok, ja gadā brauc 10k. soļarā ielej 1K
mēnesī ielej 80 naudas.
nu, bļe, KĀ JĀMĪL kapeika, lai kaut ko vēl iepist mēģinātu, jātos ar DPF, indētu savus dumos bērnus (jo gudri bērni tādiem debiloīdiem parasti nedzimst), indētu savas dumās sievietes...
nu, bļe 80 naudas mēnesī!
bļa, nu vai šo bija grūti izdomāt? vai bija grūti aptvert, lasot šo solīdo vietni? vai nav iespējas aptvert, ka - remontējot visu, kā vajag, huj te kāda ekonomija sanāk, ja jāmaina DPF.
bļa, nu cik debīlam jābūt, lai uzdotu šādu episku jautājumu.
tu pačurāt māki? kurpes sašņorēt? paēst? karotīti māki?
Offline
smudo
22. Feb 2019, 21:19 #412

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


22 Feb 2019, 20:30:45 @ATB rakstīja:
Visā tā huiņa ar dpf ir tiem, kuri piš kapeiku. Ja nenorulē vismaz 30k gadā, tad naher nevajag tev dīzeli.

Piemērs: Jauns darba auto. 11 mēnešos norullēti 42k km - pilsēta/ārpus aptuveni 50/50. Kravas vadā no 0-3 tonnām. Ir adblue + dpf. Nevienu brīdi nav dzirdēts, ka notiktu reģenerācija vai kaut kas tamlīdzīgs - visu laiku dzinējam/filtram pietiek ar to režīmu kādā viņš tiek lietots t.i. nav bijis jāgaida kamēr reģenerācija pabeigs savu darbu.

edit: Dzinējs tiek lietots pietiekami smagos darba apstākļos, lai filtrs aizturētu kvēpus un pēc tam arī pats attīrītos. Un tas nu gan dpfam ir baigais pluss - no rīta iedarbinot auto, nejust smirdīgo dīzeli.


Jaunajiem auto ar SCR (AdBlue) regeneracija notiek savadak. Ja ta tiek partaukta, tad otra diena piedarbinot, ta pec 1 minutes dzineja darbinasanas trupinasies ari faktiski vel aukstam dzinejam. Sie filtri tiek piespiedu karta regenereti loti regulari, bet ar atskiribu no vecakam sistemam, ka tas notiks ari stavot auto uz vietas vai lenu ripinot sastreguma, kaut vai ar neuzsilusu dzineju. Piemeram 17. Gada A6, par to liecinas tikai pa 100rpm paaugstinati tuksgaitas apgriezieni. Ja taja laika brauksi, tas pat nebus pamanam, kamer neapstasies pie krustoijuma. Peneli uzrakstu nebus, jo razotajs uzskata, ka vaditajam par to nav jazina, pat ta del ta viena regeneracija tiek partaukta ntas reizes. Pec izslegtas aizdedzes par to liecinas ventilatori, kas pasriprinati dzeses sakarsuso kvepu filtru. Tie laiki, kad filtrs tirijas braucot slodze, jaunajiem auto sen ir garam. Un sim procesam nav nekada sakara ar nobrauktiem km gada laika, jo var auto ari reti izmantot garakiem braucieniem un efekts bus tads pats, ka garos braucienus veicot katru dienu
Offline
bmw321
22. Feb 2019, 21:21 #413

Kopš: 05. Oct 2017

Ziņojumi: 386

Braucu ar: Tavu sievas māsu


22 Feb 2019, 21:12:47 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 20:46:00 @uldens1 rakstīja:

22 Feb 2019, 20:35:43 @ATB rakstīja:
Nē, nepareizi saprati.
tad ka'pēc nevajag dīzeli ja vins mazāk tērē??


bļe, nu tāpēc, ka tam dīzelim:
a) jāļauj uzsilt, citādi - nekāda tur ekonomija nebūs. Dīzelim ir augstāks lietderības koefs, tāpēc pilsētā, pišot kapeiku, tas uzsilst lēnāk; auksts dīzelis ēd daudz;
b) dīzelim regulāri jāveic DPF reģenerācijas. tas prasa ātrumu un uzturēt tempu. čunčinātājiem, pilsētā - nu, tas nesanāk.
tu paskati, cik te ēd tie vidējie dīzeļi. 10+. Benzīns ēd NE KAPEIKU vairāk, par ekonomiskajiem benzīniem nerunājot.

ok, ja gadā brauc 10k. soļarā ielej 1K
mēnesī ielej 80 naudas.
nu, bļe, KĀ JĀMĪL kapeika, lai kaut ko vēl iepist mēģinātu, jātos ar DPF, indētu savus dumos bērnus (jo gudri bērni tādiem debiloīdiem parasti nedzimst), indētu savas dumās sievietes...
nu, bļe 80 naudas mēnesī!
bļa, nu vai šo bija grūti izdomāt? vai bija grūti aptvert, lasot šo solīdo vietni? vai nav iespējas aptvert, ka - remontējot visu, kā vajag, huj te kāda ekonomija sanāk, ja jāmaina DPF.
bļa, nu cik debīlam jābūt, lai uzdotu šādu episku jautājumu.
tu pačurāt māki? kurpes sašņorēt? paēst? karotīti māki?





Pēc šī secinu ka bērnību esi pavadijis dīzelī
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 21:22 #414

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 21:19:29 @smudo rakstīja:

22 Feb 2019, 20:30:45 @ATB rakstīja:
Visā tā huiņa ar dpf ir tiem, kuri piš kapeiku. Ja nenorulē vismaz 30k gadā, tad naher nevajag tev dīzeli.

Piemērs: Jauns darba auto. 11 mēnešos norullēti 42k km - pilsēta/ārpus aptuveni 50/50. Kravas vadā no 0-3 tonnām. Ir adblue + dpf. Nevienu brīdi nav dzirdēts, ka notiktu reģenerācija vai kaut kas tamlīdzīgs - visu laiku dzinējam/filtram pietiek ar to režīmu kādā viņš tiek lietots t.i. nav bijis jāgaida kamēr reģenerācija pabeigs savu darbu.

edit: Dzinējs tiek lietots pietiekami smagos darba apstākļos, lai filtrs aizturētu kvēpus un pēc tam arī pats attīrītos. Un tas nu gan dpfam ir baigais pluss - no rīta iedarbinot auto, nejust smirdīgo dīzeli.


Jaunajiem auto ar SCR (AdBlue) regeneracija notiek savadak. Ja ta tiek partaukta, tad otra diena piedarbinot, ta pec 1 minutes dzineja darbinasanas trupinasies ari faktiski vel aukstam dzinejam. Sie filtri tiek piespiedu karta regenereti loti regulari, bet ar atskiribu no vecakam sistemam, ka tas notiks ari stavot auto uz vietas vai lenu ripinot sastreguma, kaut vai ar neuzsilusu dzineju. Piemeram 17. Gada A6, par to liecinas tikai pa 100rpm paaugstinati tuksgaitas apgriezieni. Ja taja laika brauksi, tas pat nebus pamanam, kamer neapstasies pie krustoijuma. Peneli uzrakstu nebus, jo razotajs uzskata, ka vaditajam par to nav jazina, pat ta del ta viena regeneracija tiek partaukta ntas reizes. Pec izslegtas aizdedzes par to liecinas ventilatori, kas pasriprinati dzeses sakarsuso kvepu filtru. Tie laiki, kad filtrs tirijas braucot slodze, jaunajiem auto sen ir garam. Un sim procesam nav nekada sakara ar nobrauktiem km gada laika, jo var auto ari reti izmantot garakiem braucieniem un efekts bus tads pats, ka garos braucienus veicot katru dienu


tu par ko te runā?
F sērija ar AdBlue te ir kādiem 5 cilvēkiem. Pārējie jāj 15+ gadus vecos M57.
Offline
uldens1
22. Feb 2019, 21:28 #415

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


22 Feb 2019, 21:12:47 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 20:46:00 @uldens1 rakstīja:

22 Feb 2019, 20:35:43 @ATB rakstīja:
Nē, nepareizi saprati.
tad ka'pēc nevajag dīzeli ja vins mazāk tērē??


bļe, nu tāpēc, ka tam dīzelim:
a) jāļauj uzsilt, citādi - nekāda tur ekonomija nebūs. Dīzelim ir augstāks lietderības koefs, tāpēc pilsētā, pišot kapeiku, tas uzsilst lēnāk; auksts dīzelis ēd daudz;
b) dīzelim regulāri jāveic DPF reģenerācijas. tas prasa ātrumu un uzturēt tempu. čunčinātājiem, pilsētā - nu, tas nesanāk.
tu paskati, cik te ēd tie vidējie dīzeļi. 10+. Benzīns ēd NE KAPEIKU vairāk, par ekonomiskajiem benzīniem nerunājot.

ok, ja gadā brauc 10k. soļarā ielej 1K
mēnesī ielej 80 naudas.
nu, bļe, KĀ JĀMĪL kapeika, lai kaut ko vēl iepist mēģinātu, jātos ar DPF, indētu savus dumos bērnus (jo gudri bērni tādiem debiloīdiem parasti nedzimst), indētu savas dumās sievietes...
nu, bļe 80 naudas mēnesī!
bļa, nu vai šo bija grūti izdomāt? vai bija grūti aptvert, lasot šo solīdo vietni? vai nav iespējas aptvert, ka - remontējot visu, kā vajag, huj te kāda ekonomija sanāk, ja jāmaina DPF.
bļa, nu cik debīlam jābūt, lai uzdotu šādu episku jautājumu.
tu pačurāt māki? kurpes sašņorēt? paēst? karotīti māki?

bļe cik maksā nox kati,kur tur ekonomija uz benzīna???Un 80 eiro mēneši ir dahuja,gadā tā ir štuka
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 21:29 #416

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

starp citu, šši vortāla izcilākais kapeikpišanas piemērs.

Vortāla veidotājs Seidara kungs savulaik soļaras tēmā bija ielicis:
reizi mēnesī iepirkšu kannu ar kreiso soļaru. piebraukšot Rīgas robežās.

Soļara tankā toreiz maksāja 0.75. Kreisā: 0.50
Delta uz litru: 0.25. Delta uz kannu 5.00

Tb., dēļ 5 naudām mēnesī cilvēks gatavs braukt cauri pilsētai, tērēt laiku, pirkt nezināmas izcelsmes surogātu.

Pēc šī jums vēl ir kāds pretarguments? Par jums pat tie aļņi mežā vnk rēc.
Offline
KaspichsS
22. Feb 2019, 21:31 #417

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


22 Feb 2019, 21:28:51 @uldens1 rakstīja:

22 Feb 2019, 21:12:47 @KateG rakstīja:

22 Feb 2019, 20:46:00 @uldens1 rakstīja:

22 Feb 2019, 20:35:43 @ATB rakstīja:
Nē, nepareizi saprati.
tad ka'pēc nevajag dīzeli ja vins mazāk tērē??


bļe, nu tāpēc, ka tam dīzelim:
a) jāļauj uzsilt, citādi - nekāda tur ekonomija nebūs. Dīzelim ir augstāks lietderības koefs, tāpēc pilsētā, pišot kapeiku, tas uzsilst lēnāk; auksts dīzelis ēd daudz;
b) dīzelim regulāri jāveic DPF reģenerācijas. tas prasa ātrumu un uzturēt tempu. čunčinātājiem, pilsētā - nu, tas nesanāk.
tu paskati, cik te ēd tie vidējie dīzeļi. 10+. Benzīns ēd NE KAPEIKU vairāk, par ekonomiskajiem benzīniem nerunājot.

ok, ja gadā brauc 10k. soļarā ielej 1K
mēnesī ielej 80 naudas.
nu, bļe, KĀ JĀMĪL kapeika, lai kaut ko vēl iepist mēģinātu, jātos ar DPF, indētu savus dumos bērnus (jo gudri bērni tādiem debiloīdiem parasti nedzimst), indētu savas dumās sievietes...
nu, bļe 80 naudas mēnesī!
bļa, nu vai šo bija grūti izdomāt? vai bija grūti aptvert, lasot šo solīdo vietni? vai nav iespējas aptvert, ka - remontējot visu, kā vajag, huj te kāda ekonomija sanāk, ja jāmaina DPF.
bļa, nu cik debīlam jābūt, lai uzdotu šādu episku jautājumu.
tu pačurāt māki? kurpes sašņorēt? paēst? karotīti māki?

bļe cik maksā nox kati,kur tur ekonomija uz benzīna???Un 80 eiro mēneši ir dahuja,gadā tā ir štuka


debiloīd, 80/1000 ir KOPSUMMA, PAGROZĪJUMS. Pat ietaupot 20%, ietaupīt sanāk 15 naudas mēnesī! 200 gadā!
un, ja kaut reizi 5[!!!] gados sanāk to DPF pamainīt, DIRSĀ visa ekonomija!

kungi, CIK jums IQ? 60 ir? bez obid.
Offline
uldens1
22. Feb 2019, 21:34 #418

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:

kaspičh ja gadā nobrauc 10k tad 5 gados tie ir 50k,pat dzirdējis neesmu ka kadam jau ar 50 k nobraukumu dpf butu ciet Brīnums ka tu ar savu IQ to spēj izfantazēt
Offline
vadjiksBMW
22. Feb 2019, 21:34 #419

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2682

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


22 Feb 2019, 21:33:15 @cufiks rakstīja:
Eu, vajag atsist nomainīto DPF! Nopirkšu kreiso soļķi, bet tonnu!

Es ceru, ka es nevienu benzīndvēseli nesāpinu ar to, ka varu uz sitiena nopirk tonnu degvielas




Ātrāk ar vēzi būsi miris kā to tonnu nobraukāsi tak
Offline
PowerBMW
22. Feb 2019, 21:40 #420

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

KAspič Tu jau zaibal 100x atkārtojot vienu un to pašu

Sāc pievērsties pārtikai jo tā ar indē mūs un mūsu bērnus

Vispār Tu esi pavairojies,Tev būs kādam kam šo visu atstāt(gudrību)?

Un tā mūžīgā cīņa stap degvielas tipiem jau ir bērnišķiga

Vis kas ir sports,ātrs ir benzīns!
ikdiena un pārvadājumi ir dīzelis
vis pārējai ir bomža statuss makā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo