Online
Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF kvēpu filtrs
Autors | Ziņojums |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16210
Braucu ar:
|
22 Feb 2019, 17:57:46 @HiJaCKeR rakstīja:
22 Feb 2019, 17:41:50 @HUBLOC rakstīja:
Tikko savam izgriezu DPF un nočipoju - raķete Pie 140k vairs netaisīja normāli reģenerāciju, redzēs ko pēc gada TA teiks
tiešām tikai 140k ?
protams,ņēma no zināmiem cilvēkiem un ar pārbaudāmu vēsturi | Offline | | |
HUBLOC | | Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4686
Braucu ar: Q7
|
22 Feb 2019, 18:06:19 @uldens1 rakstīja:
22 Feb 2019, 17:57:46 @HiJaCKeR rakstīja:
22 Feb 2019, 17:41:50 @HUBLOC rakstīja:
Tikko savam izgriezu DPF un nočipoju - raķete Pie 140k vairs netaisīja normāli reģenerāciju, redzēs ko pēc gada TA teiks
tiešām tikai 140k ?
protams,ņēma no zināmiem cilvēkiem un ar pārbaudāmu vēsturi
Cik vajag, lai būtu ticami? 330k? Resurss tiem sūdiem ir 150-200k, tāpēc chill | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16210
Braucu ar:
|
22 Feb 2019, 18:09:31 @HUBLOC rakstīja:
22 Feb 2019, 18:06:19 @uldens1 rakstīja:
22 Feb 2019, 17:57:46 @HiJaCKeR rakstīja:
22 Feb 2019, 17:41:50 @HUBLOC rakstīja:
Tikko savam izgriezu DPF un nočipoju - raķete Pie 140k vairs netaisīja normāli reģenerāciju, redzēs ko pēc gada TA teiks
tiešām tikai 140k ?
protams,ņēma no zināmiem cilvēkiem un ar pārbaudāmu vēsturi
Cik vajag, lai būtu ticami? 330k? Resurss tiem sūdiem ir 150-200k, tāpēc chill
ja visu laiku pērk tīteņus tad tāds iespaids var rasties | Offline | | |
bmw321 | | Kopš: 05. Oct 2017
Ziņojumi: 386
Braucu ar: Tavu sievas māsu
| Braucu ar dīzeli un ugunskurā metu riepas.
Laikam pēc powera pētījuma nomiršu no plaušu vēža nesasniedzot 40? | Offline | | |
bmw321 | | Kopš: 05. Oct 2017
Ziņojumi: 386
Braucu ar: Tavu sievas māsu
| Pie stūres būs vegāns kurš elektroauto iemetis 3.0bendzīnu, jo tam mazāk izmeši? | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
| VW Caddy DPF filtrs beidzās pēc 300000 km un arī tikai tāpēc, ka nebija laikus pamanīts, ka sprauslas savu nokalpojušas. Nezinu, kā un ar ko jābrauc, lai to nokautu principā gandrīz vai vēl garantijas laikā. | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Visā tā huiņa ar dpf ir tiem, kuri piš kapeiku. Ja nenorulē vismaz 30k gadā, tad naher nevajag tev dīzeli.
Piemērs: Jauns darba auto. 11 mēnešos norullēti 42k km - pilsēta/ārpus aptuveni 50/50. Kravas vadā no 0-3 tonnām. Ir adblue + dpf. Nevienu brīdi nav dzirdēts, ka notiktu reģenerācija vai kaut kas tamlīdzīgs - visu laiku dzinējam/filtram pietiek ar to režīmu kādā viņš tiek lietots t.i. nav bijis jāgaida kamēr reģenerācija pabeigs savu darbu.
edit: Dzinējs tiek lietots pietiekami smagos darba apstākļos, lai filtrs aizturētu kvēpus un pēc tam arī pats attīrītos. Un tas nu gan dpfam ir baigais pluss - no rīta iedarbinot auto, nejust smirdīgo dīzeli. [ Šo ziņu laboja ATB, 22 Feb 2019, 20:32:01 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16210
Braucu ar:
| ja brauc 10k gadā tad nedrīkst ekonomēt uz degvielu??Pareizi sapratu?? | Offline | | |
|
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Nē, nepareizi saprati. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16210
Braucu ar:
|
22 Feb 2019, 20:35:43 @ATB rakstīja:
Nē, nepareizi saprati.
tad ka'pēc nevajag dīzeli ja vins mazāk tērē?? | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
22 Feb 2019, 20:46:00 @uldens1 rakstīja:
22 Feb 2019, 20:35:43 @ATB rakstīja:
Nē, nepareizi saprati.
tad ka'pēc nevajag dīzeli ja vins mazāk tērē??
bļe, nu tāpēc, ka tam dīzelim:
a) jāļauj uzsilt, citādi - nekāda tur ekonomija nebūs. Dīzelim ir augstāks lietderības koefs, tāpēc pilsētā, pišot kapeiku, tas uzsilst lēnāk; auksts dīzelis ēd daudz;
b) dīzelim regulāri jāveic DPF reģenerācijas. tas prasa ātrumu un uzturēt tempu. čunčinātājiem, pilsētā - nu, tas nesanāk.
tu paskati, cik te ēd tie vidējie dīzeļi. 10+. Benzīns ēd NE KAPEIKU vairāk, par ekonomiskajiem benzīniem nerunājot.
ok, ja gadā brauc 10k. soļarā ielej 1K
mēnesī ielej 80 naudas.
nu, bļe, KĀ JĀMĪL kapeika, lai kaut ko vēl iepist mēģinātu, jātos ar DPF, indētu savus dumos bērnus (jo gudri bērni tādiem debiloīdiem parasti nedzimst), indētu savas dumās sievietes...
nu, bļe 80 naudas mēnesī!
bļa, nu vai šo bija grūti izdomāt? vai bija grūti aptvert, lasot šo solīdo vietni? vai nav iespējas aptvert, ka - remontējot visu, kā vajag, huj te kāda ekonomija sanāk, ja jāmaina DPF.
bļa, nu cik debīlam jābūt, lai uzdotu šādu episku jautājumu.
tu pačurāt māki? kurpes sašņorēt? paēst? karotīti māki? | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
22 Feb 2019, 20:30:45 @ATB rakstīja:
Visā tā huiņa ar dpf ir tiem, kuri piš kapeiku. Ja nenorulē vismaz 30k gadā, tad naher nevajag tev dīzeli.
Piemērs: Jauns darba auto. 11 mēnešos norullēti 42k km - pilsēta/ārpus aptuveni 50/50. Kravas vadā no 0-3 tonnām. Ir adblue + dpf. Nevienu brīdi nav dzirdēts, ka notiktu reģenerācija vai kaut kas tamlīdzīgs - visu laiku dzinējam/filtram pietiek ar to režīmu kādā viņš tiek lietots t.i. nav bijis jāgaida kamēr reģenerācija pabeigs savu darbu.
edit: Dzinējs tiek lietots pietiekami smagos darba apstākļos, lai filtrs aizturētu kvēpus un pēc tam arī pats attīrītos. Un tas nu gan dpfam ir baigais pluss - no rīta iedarbinot auto, nejust smirdīgo dīzeli.
Jaunajiem auto ar SCR (AdBlue) regeneracija notiek savadak. Ja ta tiek partaukta, tad otra diena piedarbinot, ta pec 1 minutes dzineja darbinasanas trupinasies ari faktiski vel aukstam dzinejam. Sie filtri tiek piespiedu karta regenereti loti regulari, bet ar atskiribu no vecakam sistemam, ka tas notiks ari stavot auto uz vietas vai lenu ripinot sastreguma, kaut vai ar neuzsilusu dzineju. Piemeram 17. Gada A6, par to liecinas tikai pa 100rpm paaugstinati tuksgaitas apgriezieni. Ja taja laika brauksi, tas pat nebus pamanam, kamer neapstasies pie krustoijuma. Peneli uzrakstu nebus, jo razotajs uzskata, ka vaditajam par to nav jazina, pat ta del ta viena regeneracija tiek partaukta ntas reizes. Pec izslegtas aizdedzes par to liecinas ventilatori, kas pasriprinati dzeses sakarsuso kvepu filtru. Tie laiki, kad filtrs tirijas braucot slodze, jaunajiem auto sen ir garam. Un sim procesam nav nekada sakara ar nobrauktiem km gada laika, jo var auto ari reti izmantot garakiem braucieniem un efekts bus tads pats, ka garos braucienus veicot katru dienu | Offline | | |
bmw321 | | Kopš: 05. Oct 2017
Ziņojumi: 386
Braucu ar: Tavu sievas māsu
|
22 Feb 2019, 21:12:47 @KateG rakstīja:
22 Feb 2019, 20:46:00 @uldens1 rakstīja:
22 Feb 2019, 20:35:43 @ATB rakstīja:
Nē, nepareizi saprati.
tad ka'pēc nevajag dīzeli ja vins mazāk tērē??
bļe, nu tāpēc, ka tam dīzelim:
a) jāļauj uzsilt, citādi - nekāda tur ekonomija nebūs. Dīzelim ir augstāks lietderības koefs, tāpēc pilsētā, pišot kapeiku, tas uzsilst lēnāk; auksts dīzelis ēd daudz;
b) dīzelim regulāri jāveic DPF reģenerācijas. tas prasa ātrumu un uzturēt tempu. čunčinātājiem, pilsētā - nu, tas nesanāk.
tu paskati, cik te ēd tie vidējie dīzeļi. 10+. Benzīns ēd NE KAPEIKU vairāk, par ekonomiskajiem benzīniem nerunājot.
ok, ja gadā brauc 10k. soļarā ielej 1K
mēnesī ielej 80 naudas.
nu, bļe, KĀ JĀMĪL kapeika, lai kaut ko vēl iepist mēģinātu, jātos ar DPF, indētu savus dumos bērnus (jo gudri bērni tādiem debiloīdiem parasti nedzimst), indētu savas dumās sievietes...
nu, bļe 80 naudas mēnesī!
bļa, nu vai šo bija grūti izdomāt? vai bija grūti aptvert, lasot šo solīdo vietni? vai nav iespējas aptvert, ka - remontējot visu, kā vajag, huj te kāda ekonomija sanāk, ja jāmaina DPF.
bļa, nu cik debīlam jābūt, lai uzdotu šādu episku jautājumu.
tu pačurāt māki? kurpes sašņorēt? paēst? karotīti māki?
Pēc šī secinu ka bērnību esi pavadijis dīzelī | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
22 Feb 2019, 21:19:29 @smudo rakstīja:
22 Feb 2019, 20:30:45 @ATB rakstīja:
Visā tā huiņa ar dpf ir tiem, kuri piš kapeiku. Ja nenorulē vismaz 30k gadā, tad naher nevajag tev dīzeli.
Piemērs: Jauns darba auto. 11 mēnešos norullēti 42k km - pilsēta/ārpus aptuveni 50/50. Kravas vadā no 0-3 tonnām. Ir adblue + dpf. Nevienu brīdi nav dzirdēts, ka notiktu reģenerācija vai kaut kas tamlīdzīgs - visu laiku dzinējam/filtram pietiek ar to režīmu kādā viņš tiek lietots t.i. nav bijis jāgaida kamēr reģenerācija pabeigs savu darbu.
edit: Dzinējs tiek lietots pietiekami smagos darba apstākļos, lai filtrs aizturētu kvēpus un pēc tam arī pats attīrītos. Un tas nu gan dpfam ir baigais pluss - no rīta iedarbinot auto, nejust smirdīgo dīzeli.
Jaunajiem auto ar SCR (AdBlue) regeneracija notiek savadak. Ja ta tiek partaukta, tad otra diena piedarbinot, ta pec 1 minutes dzineja darbinasanas trupinasies ari faktiski vel aukstam dzinejam. Sie filtri tiek piespiedu karta regenereti loti regulari, bet ar atskiribu no vecakam sistemam, ka tas notiks ari stavot auto uz vietas vai lenu ripinot sastreguma, kaut vai ar neuzsilusu dzineju. Piemeram 17. Gada A6, par to liecinas tikai pa 100rpm paaugstinati tuksgaitas apgriezieni. Ja taja laika brauksi, tas pat nebus pamanam, kamer neapstasies pie krustoijuma. Peneli uzrakstu nebus, jo razotajs uzskata, ka vaditajam par to nav jazina, pat ta del ta viena regeneracija tiek partaukta ntas reizes. Pec izslegtas aizdedzes par to liecinas ventilatori, kas pasriprinati dzeses sakarsuso kvepu filtru. Tie laiki, kad filtrs tirijas braucot slodze, jaunajiem auto sen ir garam. Un sim procesam nav nekada sakara ar nobrauktiem km gada laika, jo var auto ari reti izmantot garakiem braucieniem un efekts bus tads pats, ka garos braucienus veicot katru dienu
tu par ko te runā?
F sērija ar AdBlue te ir kādiem 5 cilvēkiem. Pārējie jāj 15+ gadus vecos M57. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16210
Braucu ar:
|
22 Feb 2019, 21:12:47 @KateG rakstīja:
22 Feb 2019, 20:46:00 @uldens1 rakstīja:
22 Feb 2019, 20:35:43 @ATB rakstīja:
Nē, nepareizi saprati.
tad ka'pēc nevajag dīzeli ja vins mazāk tērē??
bļe, nu tāpēc, ka tam dīzelim:
a) jāļauj uzsilt, citādi - nekāda tur ekonomija nebūs. Dīzelim ir augstāks lietderības koefs, tāpēc pilsētā, pišot kapeiku, tas uzsilst lēnāk; auksts dīzelis ēd daudz;
b) dīzelim regulāri jāveic DPF reģenerācijas. tas prasa ātrumu un uzturēt tempu. čunčinātājiem, pilsētā - nu, tas nesanāk.
tu paskati, cik te ēd tie vidējie dīzeļi. 10+. Benzīns ēd NE KAPEIKU vairāk, par ekonomiskajiem benzīniem nerunājot.
ok, ja gadā brauc 10k. soļarā ielej 1K
mēnesī ielej 80 naudas.
nu, bļe, KĀ JĀMĪL kapeika, lai kaut ko vēl iepist mēģinātu, jātos ar DPF, indētu savus dumos bērnus (jo gudri bērni tādiem debiloīdiem parasti nedzimst), indētu savas dumās sievietes...
nu, bļe 80 naudas mēnesī!
bļa, nu vai šo bija grūti izdomāt? vai bija grūti aptvert, lasot šo solīdo vietni? vai nav iespējas aptvert, ka - remontējot visu, kā vajag, huj te kāda ekonomija sanāk, ja jāmaina DPF.
bļa, nu cik debīlam jābūt, lai uzdotu šādu episku jautājumu.
tu pačurāt māki? kurpes sašņorēt? paēst? karotīti māki?
bļe cik maksā nox kati,kur tur ekonomija uz benzīna???Un 80 eiro mēneši ir dahuja,gadā tā ir štuka | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| starp citu, šši vortāla izcilākais kapeikpišanas piemērs.
Vortāla veidotājs Seidara kungs savulaik soļaras tēmā bija ielicis:
reizi mēnesī iepirkšu kannu ar kreiso soļaru. piebraukšot Rīgas robežās.
Soļara tankā toreiz maksāja 0.75. Kreisā: 0.50
Delta uz litru: 0.25. Delta uz kannu 5.00
Tb., dēļ 5 naudām mēnesī cilvēks gatavs braukt cauri pilsētai, tērēt laiku, pirkt nezināmas izcelsmes surogātu.
Pēc šī jums vēl ir kāds pretarguments? Par jums pat tie aļņi mežā vnk rēc. | Offline | | |
|
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
22 Feb 2019, 21:28:51 @uldens1 rakstīja:
22 Feb 2019, 21:12:47 @KateG rakstīja:
22 Feb 2019, 20:46:00 @uldens1 rakstīja:
22 Feb 2019, 20:35:43 @ATB rakstīja:
Nē, nepareizi saprati.
tad ka'pēc nevajag dīzeli ja vins mazāk tērē??
bļe, nu tāpēc, ka tam dīzelim:
a) jāļauj uzsilt, citādi - nekāda tur ekonomija nebūs. Dīzelim ir augstāks lietderības koefs, tāpēc pilsētā, pišot kapeiku, tas uzsilst lēnāk; auksts dīzelis ēd daudz;
b) dīzelim regulāri jāveic DPF reģenerācijas. tas prasa ātrumu un uzturēt tempu. čunčinātājiem, pilsētā - nu, tas nesanāk.
tu paskati, cik te ēd tie vidējie dīzeļi. 10+. Benzīns ēd NE KAPEIKU vairāk, par ekonomiskajiem benzīniem nerunājot.
ok, ja gadā brauc 10k. soļarā ielej 1K
mēnesī ielej 80 naudas.
nu, bļe, KĀ JĀMĪL kapeika, lai kaut ko vēl iepist mēģinātu, jātos ar DPF, indētu savus dumos bērnus (jo gudri bērni tādiem debiloīdiem parasti nedzimst), indētu savas dumās sievietes...
nu, bļe 80 naudas mēnesī!
bļa, nu vai šo bija grūti izdomāt? vai bija grūti aptvert, lasot šo solīdo vietni? vai nav iespējas aptvert, ka - remontējot visu, kā vajag, huj te kāda ekonomija sanāk, ja jāmaina DPF.
bļa, nu cik debīlam jābūt, lai uzdotu šādu episku jautājumu.
tu pačurāt māki? kurpes sašņorēt? paēst? karotīti māki?
bļe cik maksā nox kati,kur tur ekonomija uz benzīna???Un 80 eiro mēneši ir dahuja,gadā tā ir štuka
debiloīd, 80/1000 ir KOPSUMMA, PAGROZĪJUMS. Pat ietaupot 20%, ietaupīt sanāk 15 naudas mēnesī! 200 gadā!
un, ja kaut reizi 5[!!!] gados sanāk to DPF pamainīt, DIRSĀ visa ekonomija!
kungi, CIK jums IQ? 60 ir? bez obid. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16210
Braucu ar:
| kaspičh ja gadā nobrauc 10k tad 5 gados tie ir 50k,pat dzirdējis neesmu ka kadam jau ar 50 k nobraukumu dpf butu ciet Brīnums ka tu ar savu IQ to spēj izfantazēt | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2682
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
22 Feb 2019, 21:33:15 @cufiks rakstīja:
Eu, vajag atsist nomainīto DPF! Nopirkšu kreiso soļķi, bet tonnu!
Es ceru, ka es nevienu benzīndvēseli nesāpinu ar to, ka varu uz sitiena nopirk tonnu degvielas
Ātrāk ar vēzi būsi miris kā to tonnu nobraukāsi tak | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| KAspič Tu jau zaibal 100x atkārtojot vienu un to pašu
Sāc pievērsties pārtikai jo tā ar indē mūs un mūsu bērnus
Vispār Tu esi pavairojies,Tev būs kādam kam šo visu atstāt(gudrību)?
Un tā mūžīgā cīņa stap degvielas tipiem jau ir bērnišķiga
Vis kas ir sports,ātrs ir benzīns!
ikdiena un pārvadājumi ir dīzelis
vis pārējai ir bomža statuss makā | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|