Online
Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mercedes-Benz
Autors | Ziņojums |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
20 Jul 2020, 23:53:40 @Usins rakstīja:
ventilators (drošinātāju un kārbas vadības un ECU kastē) nav redzams, bet ir dzirdams ka darbojas, vismaz 5-10 min pēc aizdedzes izslēgšanas.
ar karšanu biju domājis, ka blakus tai kārbai DPF atrodas, kurš pirms maiņas karsa labi.
tagad lai būtu problēma pietiek ar siltu. kad ārā pie +30 (auto pelēks) ar to pietiek lai pēcpusdienā ieslēdzot aizdedzi kvēlsveču indikators neiemirgotos, kas nozīmē - nebūs. Tagad ar fēnu uzsildīju līdz kādiem +50 korpusu - pietika lai noķertu problēmu.
Prasās apkraut ar sensoriem, vismaz kārbas temp automātam prasās, to kārbā iebūvēto cilvēcīgi nolasīt nevarēja laikam.
Var nolasīt visu, tikai vajag ar ko. "Universālie" risinājumi MB neder, ar tiem tikai sprauslas var paskatīties un citas primitīvas lietas. | Offline | | |
titus | | Kopš: 08. Feb 2005
Ziņojumi: 215
Braucu ar:
| Varbūt kāds zin šo tirgoni?tel. numuru?varētu nopirkt šo detaļu.
detaļa | Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3533
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Tur taču apakšā ir viņa telefons | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6744
Braucu ar: E34
|
20 Jul 2020, 23:53:40 @Usins rakstīja:
ventilators (drošinātāju un kārbas vadības un ECU kastē) nav redzams, bet ir dzirdams ka darbojas, vismaz 5-10 min pēc aizdedzes izslēgšanas.
ar karšanu biju domājis, ka blakus tai kārbai DPF atrodas, kurš pirms maiņas karsa labi.
tagad lai būtu problēma pietiek ar siltu. kad ārā pie +30 (auto pelēks) ar to pietiek lai pēcpusdienā ieslēdzot aizdedzi kvēlsveču indikators neiemirgotos, kas nozīmē - nebūs. Tagad ar fēnu uzsildīju līdz kādiem +50 korpusu - pietika lai noķertu problēmu.
Prasās apkraut ar sensoriem, vismaz kārbas temp automātam prasās, to kārbā iebūvēto cilvēcīgi nolasīt nevarēja laikam.
meklē citu
var jau ar fēnu pasildīt, varbūt lodējums atnācis, bet tur 5/100
man bij tieši otrādi lcm blokam, kad 20 min padarbināju, viss aizgāja; izejas veselas, kļūda bija uz eeprom; ieliku citu bloku | Offline | | |
titus | | Kopš: 08. Feb 2005
Ziņojumi: 215
Braucu ar:
|
21 Jul 2020, 17:54:54 @RolandsK rakstīja:
Tur taču apakšā ir viņa telefons
toč | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
| Metu acis uz S212 FL (no 2013 gada), kādas atsauksmes? kādu motoru labāk skatīties? Kādas problēmas ar pneimu? vai labāk tomēr parastos amīšus | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Kopsh coronas sakuma vizinos ar 2010 S212. Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang. Pie tam, tad jau varetu uzreiz nemt krietni interesantaku auto - F11 FL. Uztaisiju apkopi, samainiju izejamo materialu - bremzes, riepas, paris sikumi. Pagaidam bez probl. Nesen vel izbraukaju eiropu 4k km. Vienigais, kas laikam esot ta laika slimiba, atslega reizem keras un nenak ara normali. 2.1 ar 204zs un 500nm iet pieklajigi, nekadu problemu ne pilsetaa, ne pa bani vilkt. Pa to naudu esmu loti apmierinats, kas ir pretii.
FL diez vai nemtu, ja vien nav labs deals. Tad jau nedaudz pielikt un C klasi, F10 FL vai 213. Vienu bridi leishos pilns ar paleetiem 213 bija, bet nu visi pazudusi.
[ Šo ziņu laboja edzulis, 29 Jul 2020, 12:44:11 ] | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
| Par atslēgām ir dzirdēts. Paziņa ar sprinteri palika uz sarkanā laukuma
Tev pneimo piekare, vai parastā? Kāds vispār patēriņš tādam 2.1 ?
P.S. ar f10 ir pabraukāts, kaut kā neuzrunāja | Offline | | |
|
KM | | Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
| nekadu problemu ar pneimu nav 212fl, pasham tads ir max pilna komplektacija. diezgan prikoligs auto. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Videjais gan lv, gan pa eiropu bija 6.5. bet es arpus rigas dzivoju. Korkjus redzu reti. Braucu virs atlautaa | Offline | | |
Agrello | | Kopš: 12. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 304
Braucu ar: BMW S54B32 // G32
| Tagad ir W212 FL 2015.gada 4matic 204zs/500 nm +
Ir bijuši vairāki MB kopš 2011.gada
"Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang."
Wrong - W212/s212 FL nāk 7gtronic PLUS kārba, kurai ir novērsta iepriekšējās 7 gtronic kārbas kļūdas - hidroplate, un raustīšanās starp 1/2 pārnesumu. (esmu šo slimībi izdzīvojis ar W164) Vari droši apgalvot, ka kārba ir cita, ari pēc braukšanas sajūtām. Maini tik eļļu un brauc.
FL - adaptīvās LED gaismas, salona interjers modernāks. Jebkurš auto FL ir pilnveidots, forši, ja opciju saraksts ir garāks.
Gaisa piekare, Universāliem standartā nāk divi baloni aizmugurē. Ja arī saplīsīs, tad jauni nemaksā vairs kosmusu. Par sūkni šim neesmu tik daudz dzirdējis ka būtu vājš.
Airmatic - tad arī priekšā ir gaisa amartizators. Te vajadzētu izvairīties no 4 matic versijas, bija kolēģim uz CSL, mocījās.
E klasei pilnīgi pietiek labi oriģinālie amartizatori ar standarta.
FL ar atslēgām ir vienkāršāk, tur Start Stop poga daudziem standartā.
Problēma ar lētajiem w212/213 - ex Taxi ir pilns tirgus, kas arī rada nepareizu priekštatu par šī auto uzticamību.
Uzskatu ka diskusiju starp MB un BMW nevajag cilāt. Katram savs viedoklis.
Mans otrs auto ir BMW
| Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
| Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?
P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?
P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto
Ar ķēdēm MB dīzeļiem viss ir labi. Eļļošana jāpieskata, ar to varot gadīties problēmas, bet tā jau tagad esot jāpieskata visiem jauniem auto. Nevar vairs braukt kamēr želeja eļļas vietā. | Offline | | |
Agrello | | Kopš: 12. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 304
Braucu ar: BMW S54B32 // G32
| V6 protams ir V6,
Tur ir pieejamas trīs dažādas versijas FL ar e350cdi apzīmējumu. e300 versija tad nav vērta.
Pirmie gadi bija 265 zs versija (turbīna vāja?), un tad nāca 252 zs, pēdējie 258 zs ar 9 g tronic ir patīkams salikums. Patēriņš būs vismaz par 1 litru mazāks.
Bet ikdiens lietošanai e250cdi ir pietiekams (var arī prātīgu jaudas upgrade un būs ļoti tuvu V6), e220 un e200 gan nevajadzētu.
Ja būtu jāpērk vēlreiz šāds auto, tad no extrām skatītos vēlreiz, priekšā adaptīvie LED, erganomiski regulējamos priekšas krēslus, harman kardon stereo, adaptīvo kruiza kontroli, panorāmas lūku.
Degviela: e250cdi 4 matic
Rīga, centrs - zem 10 l, kaut kas 9.6/9.7 utt.
ārpus Rīgas reāli ap 7 l
Garie gabali, EU tripi (5000km +) - 7.5 - 8.5
But tur parasti ir arī DE autobahnis 200kmh +
29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?
P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto
[ Šo ziņu laboja Agrello, 29 Jul 2020, 14:10:26 ] | Offline | | |
divkosigais | | Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6488
Braucu ar:
| Sveiki, kolēģi!
Varbūt kāds var ieteikt kur dabūt CLK w208 prieksējos spārnus... Manējie ir izpuvuši kā siets.
Varbūt ir zināms kāds šrots kur var dabūt detaļas veciem mersīšiem ?
| Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
29 Jul 2020, 14:06:37 @Agrello rakstīja:
V6 protams ir V6,
Tur ir pieejamas trīs dažādas versijas FL ar e350cdi apzīmējumu. e300 versija tad nav vērta.
Pirmie gadi bija 265 zs versija (turbīna vāja?), un tad nāca 252 zs, pēdējie 258 zs ar 9 g tronic ir patīkams salikums. Patēriņš būs vismaz par 1 litru mazāks.
Bet ikdiens lietošanai e250cdi ir pietiekams (var arī prātīgu jaudas upgrade un būs ļoti tuvu V6), e220 un e200 gan nevajadzētu.
Ja būtu jāpērk vēlreiz šāds auto, tad no extrām skatītos vēlreiz, priekšā adaptīvie LED, erganomiski regulējamos priekšas krēslus, harman kardon stereo, adaptīvo kruiza kontroli, panorāmas lūku.
Degviela: e250cdi 4 matic
Rīga, centrs - zem 10 l, kaut kas 9.6/9.7 utt.
ārpus Rīgas reāli ap 7 l
Garie gabali, EU tripi (5000km +) - 7.5 - 8.5
But tur parasti ir arī DE autobahnis 200kmh +
29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?
P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto
Kas ar 4matic, problēmas? Mūsu apstākļiem jau it kā nevajdazīga lieta. | Offline | | |
|
Agrello | | Kopš: 12. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 304
Braucu ar: BMW S54B32 // G32
| 2 gadi ar 4matic, problēmas nulle. un neredzu iemeslu tādām būt.
Pāris reizes gadā ir patīkami (kad sniegs pārņem Rīgu). Bet ikdienai var bez tā iztikt.
29 Jul 2020, 14:13:12 @RR04 rakstīja:
29 Jul 2020, 14:06:37 @Agrello rakstīja:
V6 protams ir V6,
Tur ir pieejamas trīs dažādas versijas FL ar e350cdi apzīmējumu. e300 versija tad nav vērta.
Pirmie gadi bija 265 zs versija (turbīna vāja?), un tad nāca 252 zs, pēdējie 258 zs ar 9 g tronic ir patīkams salikums. Patēriņš būs vismaz par 1 litru mazāks.
Bet ikdiens lietošanai e250cdi ir pietiekams (var arī prātīgu jaudas upgrade un būs ļoti tuvu V6), e220 un e200 gan nevajadzētu.
Ja būtu jāpērk vēlreiz šāds auto, tad no extrām skatītos vēlreiz, priekšā adaptīvie LED, erganomiski regulējamos priekšas krēslus, harman kardon stereo, adaptīvo kruiza kontroli, panorāmas lūku.
Degviela: e250cdi 4 matic
Rīga, centrs - zem 10 l, kaut kas 9.6/9.7 utt.
ārpus Rīgas reāli ap 7 l
Garie gabali, EU tripi (5000km +) - 7.5 - 8.5
But tur parasti ir arī DE autobahnis 200kmh +
29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?
P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto
Kas ar 4matic, problēmas? Mūsu apstākļiem jau it kā nevajdazīga lieta.
| Offline | | |
QB81 | | Kopš: 17. Dec 2016
Ziņojumi: 118
Braucu ar:
| Agrello, man lidzigs jautajums, kas tur slikts ar 4matic vai domaji 4m savienojumaa ar pneimu?
Nobraucu ar tadu (e250 4m FL 7g+) nepilnus 2 gadus un baigi patika, vienigi, ja pierasts pie v6 tad paies laiks kamer aprod ar mazo dzineju, kadel ari pardevu radiniekam. Cik zinu uz doto bridi ap 200kkm un pa lielam tikai apkopes. | Offline | | |
Agrello | | Kopš: 12. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 304
Braucu ar: BMW S54B32 // G32
| Domāju par salikumu 4 matic kopā ar Airmatic. Kolēģim bija csl šāds salikums. Priekšējie amīši bija pa vāju. Ātri beidzās nost. Mainīja jaunus regulāri, katru gadu. Jo cik atceros, tad amartizatoram bija īsāks gājiens nekā bez 4 matic versijai
Uzskatu ka Airmatics e klasei nav obligāti vajadzīgs, protams, ja ir jauns auto tad nav diskusijas.
29 Jul 2020, 14:27:48 @QB81 rakstīja:
Agrello, man lidzigs jautajums, kas tur slikts ar 4matic vai domaji 4m savienojumaa ar pneimu?
Nobraucu ar tadu (e250 4m FL 7g+) nepilnus 2 gadus un baigi patika, vienigi, ja pierasts pie v6 tad paies laiks kamer aprod ar mazo dzineju, kadel ari pardevu radiniekam. Cik zinu uz doto bridi ap 200kkm un pa lielam tikai apkopes.
| Offline | | |
KM | | Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
| kaa izpauzhas ka jamaina pr amisi manai jeshkai ir airmatiks un 4matiks a 2g viss ok. 350cdi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex
|