Online

Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Uzmetējs puikaa20 jeb Valdis Pavlovskis

AutorsZiņojums
sergis15
28. Jun 2014, 23:42 #401

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


28 Jun 2014, 23:38:59 Archy96 rakstīja:

28 Jun 2014, 23:37:07 koni4jo rakstīja:

28 Jun 2014, 23:33:11 VWfans rakstīja:

28 Jun 2014, 01:

Vecss BMW protams ir forši, bet senči tomēr ir jāciena. Ford radīja masveida auto ražošanu. VW radīja MK1 un GTI. Tie bija fdivi būtiiski momenti, lai autobūve šodien būtu tāda kā tā ir. Taisnības labad gan jāsaka ka Porche radīja VW


Un vēl pavērsiens notika 2003.gadā, kad Opelis sāka ražot mikrovenus izcilā modeļa Meriva izskatā.




Bomba

kronis
vēl lielāks pavērsiens notika, kad fiat sāka ražot multipla kā ekselentu ģimenes auto

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Driver
28. Jun 2014, 23:43 #402

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

lm, ej uz citu pagalmu speleties, te puikam ir bmw mashinites...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
lm
28. Jun 2014, 23:46 #403

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1491

Braucu ar:


28 Jun 2014, 23:43:53 Driver rakstīja:
lm, ej uz citu pagalmu speleties, te puikam ir bmw mashinites...

Ir bijuši divi bmw un godīgi sakot, viens VW pirms bmw arī ir bijis

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
koni4jo
28. Jun 2014, 23:46 #404

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


28 Jun 2014, 23:41:38 lm rakstīja:

28 Jun 2014, 22:52:52 Archy96 rakstīja:

28 Jun 2014, 22:50:05 lm rakstīja:

28 Jun 2014, 22:48:03 Archy96 rakstīja:
Paklau, jautājaums tāds muļķīgs - ir vispār mūsdienās tolks kaut ko metināt? Paņemt kaut kādu nesapuvušu drotu līzingā kaut uz gadiem 3 nesanāk izdevīgāk, kā nodarboties ar puņķu lipināšanu, tak laiks, neuda un enerģija uz to visu aiziet pietiekami tik un tā

Nav jau vairs tas laiks, kad stāvēji 10 gadus rindā pēc žiguļa, un pēc tam brauci līdz kapa malai, jo zināji, ka citu nedabūsi, un tad sliekšņus ar betonu betonēja, un kādu tik makslu vēl nedarīja

Tu tiešām domā, ka labākais, kas var būt ir tas, ko var paņemt jaunāku līzingā?

Viennozīmīgi nē, bet jau autoss jau ir caurs kā siets un raud pēc metināmā aparāta, tas jau daļēji nozīmē, kad viņa laiks ir pagājis, un varbūt lētāk, ātrāk un vienkāršāk ir nomainīt pret kaut ko nesarūsējušu, ja vien runa neiet par kādu super ekskluzīvu eksemplāru, kuram ir vērtība pati par sevi, kā kolekcijas eksemplāram

Hvz, tikpat labi varam atkal un atkal teikt, kāpēc jāgrūž nauda e30, ja var paņemt e46


Var padomāt, ka E46 nav jāgrūž nauda, viņš iet un iet, un viss ir labi
Offline
lm
28. Jun 2014, 23:48 #405

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1491

Braucu ar:


28 Jun 2014, 23:46:34 koni4jo rakstīja:

28 Jun 2014, 23:41:38 lm rakstīja:

28 Jun 2014, 22:52:52 Archy96 rakstīja:

28 Jun 2014, 22:50:05 lm rakstīja:

28 Jun 2014, 22:48:03 Archy96 rakstīja:
Paklau, jautājaums tāds muļķīgs - ir vispār mūsdienās tolks kaut ko metināt? Paņemt kaut kādu nesapuvušu drotu līzingā kaut uz gadiem 3 nesanāk izdevīgāk, kā nodarboties ar puņķu lipināšanu, tak laiks, neuda un enerģija uz to visu aiziet pietiekami tik un tā

Nav jau vairs tas laiks, kad stāvēji 10 gadus rindā pēc žiguļa, un pēc tam brauci līdz kapa malai, jo zināji, ka citu nedabūsi, un tad sliekšņus ar betonu betonēja, un kādu tik makslu vēl nedarīja

Tu tiešām domā, ka labākais, kas var būt ir tas, ko var paņemt jaunāku līzingā?

Viennozīmīgi nē, bet jau autoss jau ir caurs kā siets un raud pēc metināmā aparāta, tas jau daļēji nozīmē, kad viņa laiks ir pagājis, un varbūt lētāk, ātrāk un vienkāršāk ir nomainīt pret kaut ko nesarūsējušu, ja vien runa neiet par kādu super ekskluzīvu eksemplāru, kuram ir vērtība pati par sevi, kā kolekcijas eksemplāram

Hvz, tikpat labi varam atkal un atkal teikt, kāpēc jāgrūž nauda e30, ja var paņemt e46


Var padomāt, ka E46 nav jāgrūž nauda, viņš iet un iet, un viss ir labi

Tu man to saki?

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
Driver
28. Jun 2014, 23:49 #406

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tds tik iet un iet, nekas nav jaliek ieksha.
Ja nelec, uzlej suknim spaini auksta udens un atkal iet

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
koni4jo
28. Jun 2014, 23:51 #407

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


28 Jun 2014, 23:48:00 lm rakstīja:

28 Jun 2014, 23:46:34 koni4jo rakstīja:

28 Jun 2014, 23:41:38 lm rakstīja:

28 Jun 2014, 22:52:52 Archy96 rakstīja:

28 Jun 2014, 22:50:05 lm rakstīja:

28 Jun 2014, 22:48:03 Archy96 rakstīja:
Paklau, jautājaums tāds muļķīgs - ir vispār mūsdienās tolks kaut ko metināt? Paņemt kaut kādu nesapuvušu drotu līzingā kaut uz gadiem 3 nesanāk izdevīgāk, kā nodarboties ar puņķu lipināšanu, tak laiks, neuda un enerģija uz to visu aiziet pietiekami tik un tā

Nav jau vairs tas laiks, kad stāvēji 10 gadus rindā pēc žiguļa, un pēc tam brauci līdz kapa malai, jo zināji, ka citu nedabūsi, un tad sliekšņus ar betonu betonēja, un kādu tik makslu vēl nedarīja

Tu tiešām domā, ka labākais, kas var būt ir tas, ko var paņemt jaunāku līzingā?

Viennozīmīgi nē, bet jau autoss jau ir caurs kā siets un raud pēc metināmā aparāta, tas jau daļēji nozīmē, kad viņa laiks ir pagājis, un varbūt lētāk, ātrāk un vienkāršāk ir nomainīt pret kaut ko nesarūsējušu, ja vien runa neiet par kādu super ekskluzīvu eksemplāru, kuram ir vērtība pati par sevi, kā kolekcijas eksemplāram

Hvz, tikpat labi varam atkal un atkal teikt, kāpēc jāgrūž nauda e30, ja var paņemt e46


Var padomāt, ka E46 nav jāgrūž nauda, viņš iet un iet, un viss ir labi

Tu man to saki?


Tev šķiet E46 nav, vnk smejos par šito pamuļķīšu domāšanu, kur tiek uzskatīts, ka jaunākā dzelzī nav jāgrūž nauda
Jādara jau, protams, mazāk (lasīt saraksts uz papīra īsāks) tikai cipari ta visam ir 10x lielāki

[ Šo ziņu laboja koni4jo, 28 Jun 2014, 23:53:00 ]

Offline
Archy96
28. Jun 2014, 23:55 #408

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


28 Jun 2014, 23:51:48 koni4jo rakstīja:

28 Jun 2014, 23:48:00 lm rakstīja:

28 Jun 2014, 23:46:34 koni4jo rakstīja:

28 Jun 2014, 23:41:38 lm rakstīja:

28 Jun 2014, 22:52:52 Archy96 rakstīja:

28 Jun 2014, 22:50:05 lm rakstīja:

28 Jun 2014, 22:48:03 Archy96 rakstīja:
Paklau, jautājaums tāds muļķīgs - ir vispār mūsdienās tolks kaut ko metināt? Paņemt kaut kādu nesapuvušu drotu līzingā kaut uz gadiem 3 nesanāk izdevīgāk, kā nodarboties ar puņķu lipināšanu, tak laiks, neuda un enerģija uz to visu aiziet pietiekami tik un tā

Nav jau vairs tas laiks, kad stāvēji 10 gadus rindā pēc žiguļa, un pēc tam brauci līdz kapa malai, jo zināji, ka citu nedabūsi, un tad sliekšņus ar betonu betonēja, un kādu tik makslu vēl nedarīja

Tu tiešām domā, ka labākais, kas var būt ir tas, ko var paņemt jaunāku līzingā?

Viennozīmīgi nē, bet jau autoss jau ir caurs kā siets un raud pēc metināmā aparāta, tas jau daļēji nozīmē, kad viņa laiks ir pagājis, un varbūt lētāk, ātrāk un vienkāršāk ir nomainīt pret kaut ko nesarūsējušu, ja vien runa neiet par kādu super ekskluzīvu eksemplāru, kuram ir vērtība pati par sevi, kā kolekcijas eksemplāram

Hvz, tikpat labi varam atkal un atkal teikt, kāpēc jāgrūž nauda e30, ja var paņemt e46


Var padomāt, ka E46 nav jāgrūž nauda, viņš iet un iet, un viss ir labi

Tu man to saki?


Tev šķiet E46 nav, vnk smejos par šito pamuļķīšu domāšanu, kur tiek uzskatīts, ka jaunākā dzelzī nav jāgrūž nauda
Jādara jau, protams, mazāk (lasīt saraksts uz papīra īsāks) tikai cipari ta visam ir 10x lielāki

Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām

[ Šo ziņu laboja Archy96, 28 Jun 2014, 23:56:48 ]

Offline
Oldijs
29. Jun 2014, 00:03 #409

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci

Hulji te vel ir diskusija?
Offline
koni4jo
29. Jun 2014, 00:04 #410

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


28 Jun 2014, 23:55:41 Archy96 rakstīja:

Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām


Vecai miskastei vērtībai NAV kur kristies, jo viss jau sen ir nokrities, cena sastāda tikai tajā esošais metāls uz svara.
Jaunajiem tieši tās cenas krītas pilnīgā gaismas ātrumā. Kompaktklase nav nekāda medusmaize, kurā var tikai baranku kruķīt, visiem ir problemātiski mezgli.
Offline
Archy96
29. Jun 2014, 00:05 #411

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


29 Jun 2014, 00:01:47 moro rakstīja:

28 Jun 2014, 23:55:41 Archy96 rakstīja:
Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām

Nauda nav jāgrūž jaunā auto kamēr ir garantija. I to ir izņēmumi
Un 4 gadus vecs Golfs var pa kabatai uzsist daudz stiprāk neka 20 gadu vecs sarūsejis drots.

Arī tas, it sevišķi zinot to, ka gandrīz visa jaunā tehnika pieklibo kvalitātes ziņā, bet pēc šādas loģikas vadoties, visu mūžu jābrauc ar 20 gadu drotu pa rokai turot metināmo aparātu un šrotu sarakstu, kaut kā nav interesanti
Offline
koni4jo
29. Jun 2014, 00:06 #412

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


29 Jun 2014, 00:03:35 Oldijs rakstīja:
Hulji te vel ir diskusija?


Jo martinssirants, noziegums un citas šejienes autoritātes attiecas nolaidīgi pret nekārtību rajonā un neved nevienu bagūzī uz mežu

[ Šo ziņu laboja koni4jo, 29 Jun 2014, 00:06:59 ]

Offline
wu-ryder
29. Jun 2014, 00:07 #413

Kopš: 13. Mar 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 793

Braucu ar: e3*/e3* M///


28 Jun 2014, 22:22:03 evaness2 rakstīja:

28 Jun 2014, 21:21:14 Driver rakstīja:

nu tapec delj klientiem-idiotiem vajag savadak skatities uz cenam.
ja acimredzams, ka klients ir lohs un pisis pratu, tad vajag iepist ciparu kosmosaa un pohuj - taisam par kosmosu vai PN. par tadu summu, kur bez apvainojuma var vecu t2 busu kaut ar zobu birsti apzinigi spodrinat no visam pusem. pie loti pozitiva rasklada var beigas piestadit rekinu mazaku kaa sakuma runajat un mosh vel cilveks brauks atkal un atkal.

bet kaa tiko ir sarezgijumi delj kuriem prasas panjemt papildus, bus problemas

tie, kuriem "ieprieksh ierubitais kosmoss" ir slikti, lai ari brauc uz rinjki pie tiem speciem, kas piesola haljavu un beigas uztaisa caur dirsu vai vienk appis.

vienkarshakais kontroljautajums, lai neappistu ir uzjautat domas sev "vai es par to pashu summu daritu to pasu?"

ja atbilde ir "nezinu" tad vel ok, jo mosh tads darbs vienk pasham nepatiktu.

bet ja atbilde ir "skaidrs nee", tad ko tur vel daudz pratot...


Nebūtu klientu, jums vispār darbs nebūtu. Bet cik skatos, darba jums dafiga. Cik vispār visusmēra metinātājs pelna?
Ar tiem klientiem ir tā, ka loģiski vēlēsies lētāk, visi vienmēr grib lētāk, visi un visur, kas tur nesaprotams?
Pēdējā laikā vispār grūti kādu metinātāju sadabūt, autiņam šis tas jāmetina, bet visi pazīstamie tik aizņemti, ka var uzķerties uz šiem uzmetējiem.
Bet tā no malas paskatoties, izskatās ka tas metināšanas bizness iet, štucerē pats savas cenas, un vāries. Jau kādu laiku apsveru iegādāties metināmo, un pats savu auto metināt, ir jau apnicis zvanīt, gaidīt, maksāt tās summas, pa kurām sen jau iekārtu varēja nopirkt un apmācības iziet.
Runa ir par pareizu sametinasanu un to ka ja ej uz veikalu tac zini kadu maizi gribi pirkt. Vai aizej un beigas iznac ar burkanu rokas un saki ka tas pats kas maize.

Pemetinat kaut kur kaut ko nav maksla. Bet piemetinat arku ta lai tur nav vis vilnos vai jakrauj spaktele hvz kads kalns ir jamak.

Ka ari metinot gridu kads ir aizdomajies ka izrusejusais caurums nebeidzas lidz ar cauruma redzamajam malam? Ka varbut zem mastikam un paklajiem jau ir tads brunais ka jagriez un jamaina daudz lielaks fragments? Tas vis ir janem vera.

Nomainit e36 pakalu pa punktiem ar ir samera vienkarsi bet salapit to pakalu nav.

Skruve vai neskruve cenas tas ir pec pieprasijuma. Nebus spieprasijuna cena bus leja.

Pasam pirkt un macities. Ideali: pec laika dzenot pie meistara zinasi kas ko ka.

P.s. man tai klavai burti spiezas kopa mlac.
Offline
koni4jo
29. Jun 2014, 00:08 #414

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


29 Jun 2014, 00:05:12 Archy96 rakstīja:

29 Jun 2014, 00:01:47 moro rakstīja:

28 Jun 2014, 23:55:41 Archy96 rakstīja:
Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām

Nauda nav jāgrūž jaunā auto kamēr ir garantija. I to ir izņēmumi
Un 4 gadus vecs Golfs var pa kabatai uzsist daudz stiprāk neka 20 gadu vecs sarūsejis drots.

Arī tas, it sevišķi zinot to, ka gandrīz visa jaunā tehnika pieklibo kvalitātes ziņā, bet pēc šādas loģikas vadoties, visu mūžu jābrauc ar 20 gadu drotu pa rokai turot metināmo aparātu un šrotu sarakstu, kaut kā nav interesanti


Pēc 20 gadiem nebūs to drotu un šodienas jaunie auto līdz 20 gadiem nekādīgi nespēs izvilkt, tā kā tad vnk paliks tikai velo un K2
Offline
lm
29. Jun 2014, 00:11 #415

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1491

Braucu ar:


28 Jun 2014, 23:55:41 Archy96 rakstīja:

28 Jun 2014, 23:51:48 koni4jo rakstīja:

28 Jun 2014, 23:48:00 lm rakstīja:

28 Jun 2014, 23:46:34 koni4jo rakstīja:

28 Jun 2014, 23:41:38 lm rakstīja:

28 Jun 2014, 22:52:52 Archy96 rakstīja:

28 Jun 2014, 22:50:05 lm rakstīja:

28 Jun 2014, 22:48:03 Archy96 rakstīja:
Paklau, jautājaums tāds muļķīgs - ir vispār mūsdienās tolks kaut ko metināt? Paņemt kaut kādu nesapuvušu drotu līzingā kaut uz gadiem 3 nesanāk izdevīgāk, kā nodarboties ar puņķu lipināšanu, tak laiks, neuda un enerģija uz to visu aiziet pietiekami tik un tā

Nav jau vairs tas laiks, kad stāvēji 10 gadus rindā pēc žiguļa, un pēc tam brauci līdz kapa malai, jo zināji, ka citu nedabūsi, un tad sliekšņus ar betonu betonēja, un kādu tik makslu vēl nedarīja

Tu tiešām domā, ka labākais, kas var būt ir tas, ko var paņemt jaunāku līzingā?

Viennozīmīgi nē, bet jau autoss jau ir caurs kā siets un raud pēc metināmā aparāta, tas jau daļēji nozīmē, kad viņa laiks ir pagājis, un varbūt lētāk, ātrāk un vienkāršāk ir nomainīt pret kaut ko nesarūsējušu, ja vien runa neiet par kādu super ekskluzīvu eksemplāru, kuram ir vērtība pati par sevi, kā kolekcijas eksemplāram

Hvz, tikpat labi varam atkal un atkal teikt, kāpēc jāgrūž nauda e30, ja var paņemt e46


Var padomāt, ka E46 nav jāgrūž nauda, viņš iet un iet, un viss ir labi

Tu man to saki?


Tev šķiet E46 nav, vnk smejos par šito pamuļķīšu domāšanu, kur tiek uzskatīts, ka jaunākā dzelzī nav jāgrūž nauda
Jādara jau, protams, mazāk (lasīt saraksts uz papīra īsāks) tikai cipari ta visam ir 10x lielāki

Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām

Tad varbūt nepirkt neko? cilvēkam patīk vecāka laika mašīna un viņš iegulda tajā, lai dabūtu labu stāvokli, nevis iegrūstu to naudu jaunākā drotā, tikai lai sakoptu, tas ir tik slikti?

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
lm
29. Jun 2014, 00:15 #416

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1491

Braucu ar:


29 Jun 2014, 00:13:21 VWfans rakstīja:

29 Jun 2014, 00:08:39 koni4jo rakstīja:

29 Jun 2014, 00:05:12 Archy96 rakstīja:

29 Jun 2014, 00:01:47 moro rakstīja:

28 Jun 2014, 23:55:41 Archy96 rakstīja:
Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām

Nauda nav jāgrūž jaunā auto kamēr ir garantija. I to ir izņēmumi
Un 4 gadus vecs Golfs var pa kabatai uzsist daudz stiprāk neka 20 gadu vecs sarūsejis drots.

Arī tas, it sevišķi zinot to, ka gandrīz visa jaunā tehnika pieklibo kvalitātes ziņā, bet pēc šādas loģikas vadoties, visu mūžu jābrauc ar 20 gadu drotu pa rokai turot metināmo aparātu un šrotu sarakstu, kaut kā nav interesanti


Pēc 20 gadiem nebūs to drotu un šodienas jaunie auto līdz 20 gadiem nekādīgi nespēs izvilkt, tā kā tad vnk paliks tikai velo un K2


Mana Meriva līdz 20 gadiem aizvilks. 8 gadi un 202414 km jau ir.

Ceri vien

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
pekinens
29. Jun 2014, 00:15 #417

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87


29 Jun 2014, 00:13:21 VWfans rakstīja:

29 Jun 2014, 00:08:39 koni4jo rakstīja:

29 Jun 2014, 00:05:12 Archy96 rakstīja:

29 Jun 2014, 00:01:47 moro rakstīja:

28 Jun 2014, 23:55:41 Archy96 rakstīja:
Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām

Nauda nav jāgrūž jaunā auto kamēr ir garantija. I to ir izņēmumi
Un 4 gadus vecs Golfs var pa kabatai uzsist daudz stiprāk neka 20 gadu vecs sarūsejis drots.

Arī tas, it sevišķi zinot to, ka gandrīz visa jaunā tehnika pieklibo kvalitātes ziņā, bet pēc šādas loģikas vadoties, visu mūžu jābrauc ar 20 gadu drotu pa rokai turot metināmo aparātu un šrotu sarakstu, kaut kā nav interesanti


Pēc 20 gadiem nebūs to drotu un šodienas jaunie auto līdz 20 gadiem nekādīgi nespēs izvilkt, tā kā tad vnk paliks tikai velo un K2


Mana Meriva līdz 20 gadiem aizvilks. 8 gadi un 202414 km jau ir.


iedod valdim sataisīt. tad neaizvilks
Offline
lm
29. Jun 2014, 00:17 #418

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1491

Braucu ar:


29 Jun 2014, 00:14:40 moro rakstīja:

29 Jun 2014, 00:05:12 Archy96 rakstīja:
Arī tas, it sevišķi zinot to, ka gandrīz visa jaunā tehnika pieklibo kvalitātes ziņā, bet pēc šādas loģikas vadoties, visu mūžu jābrauc ar 20 gadu drotu pa rokai turot metināmo aparātu un šrotu sarakstu, kaut kā nav interesanti

Jābrauc ar to kas patīk, vecu, jaunu, meitu vai kleitu

Tieši tā, bet daudziem ir lieli kompleksi sakarā ar šo

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
Laoshi
29. Jun 2014, 00:18 #419

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


29 Jun 2014, 00:13:21 VWfans rakstīja:
Mana Meriva līdz 20 gadiem aizvilks. 8 gadi un 202414 km jau ir.


Tā arī būs. Turklāt savos 20 gados tas aparāts maksās dārgāk par tikpat vecu 5er

Tādiem auto kā Peugeot, Renault, Alfa Romeo un BMW cena krīt pasakaini.
Offline
koni4jo
29. Jun 2014, 00:19 #420

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


29 Jun 2014, 00:18:05 Laoshi rakstīja:

29 Jun 2014, 00:13:21 VWfans rakstīja:
Mana Meriva līdz 20 gadiem aizvilks. 8 gadi un 202414 km jau ir.


Tā arī būs. Turklāt savos 20 gados tas aparāts maksās dārgāk par tikpat vecu 5er

Tādiem auto kā Peugeot, Renault, Alfa Romeo un BMW cena krīt pasakaini.


Tikai VAG grupai (līdz kādam 2004. gadam ), E30 un Merivai ir nākotne

[ Šo ziņu laboja koni4jo, 29 Jun 2014, 00:20:06 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo