Online
Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Uzmetējs puikaa20 jeb Valdis Pavlovskis
Autors | Ziņojums |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
|
28 Jun 2014, 23:38:59 Archy96 rakstīja:
28 Jun 2014, 23:37:07 koni4jo rakstīja:
28 Jun 2014, 23:33:11 VWfans rakstīja:
28 Jun 2014, 01:
Vecss BMW protams ir forši, bet senči tomēr ir jāciena. Ford radīja masveida auto ražošanu. VW radīja MK1 un GTI. Tie bija fdivi būtiiski momenti, lai autobūve šodien būtu tāda kā tā ir. Taisnības labad gan jāsaka ka Porche radīja VW
Un vēl pavērsiens notika 2003.gadā, kad Opelis sāka ražot mikrovenus izcilā modeļa Meriva izskatā.
Bomba
kronis
vēl lielāks pavērsiens notika, kad fiat sāka ražot multipla kā ekselentu ģimenes auto
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| lm, ej uz citu pagalmu speleties, te puikam ir bmw mashinites...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
lm | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 1491
Braucu ar:
|
28 Jun 2014, 23:43:53 Driver rakstīja:
lm, ej uz citu pagalmu speleties, te puikam ir bmw mashinites...
Ir bijuši divi bmw un godīgi sakot, viens VW pirms bmw arī ir bijis
----------------- Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
| Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
28 Jun 2014, 23:41:38 lm rakstīja:
28 Jun 2014, 22:52:52 Archy96 rakstīja:
28 Jun 2014, 22:50:05 lm rakstīja:
28 Jun 2014, 22:48:03 Archy96 rakstīja:
Paklau, jautājaums tāds muļķīgs - ir vispār mūsdienās tolks kaut ko metināt? Paņemt kaut kādu nesapuvušu drotu līzingā kaut uz gadiem 3 nesanāk izdevīgāk, kā nodarboties ar puņķu lipināšanu, tak laiks, neuda un enerģija uz to visu aiziet pietiekami tik un tā
Nav jau vairs tas laiks, kad stāvēji 10 gadus rindā pēc žiguļa, un pēc tam brauci līdz kapa malai, jo zināji, ka citu nedabūsi, un tad sliekšņus ar betonu betonēja, un kādu tik makslu vēl nedarīja
Tu tiešām domā, ka labākais, kas var būt ir tas, ko var paņemt jaunāku līzingā?
Viennozīmīgi nē, bet jau autoss jau ir caurs kā siets un raud pēc metināmā aparāta, tas jau daļēji nozīmē, kad viņa laiks ir pagājis, un varbūt lētāk, ātrāk un vienkāršāk ir nomainīt pret kaut ko nesarūsējušu, ja vien runa neiet par kādu super ekskluzīvu eksemplāru, kuram ir vērtība pati par sevi, kā kolekcijas eksemplāram
Hvz, tikpat labi varam atkal un atkal teikt, kāpēc jāgrūž nauda e30, ja var paņemt e46
Var padomāt, ka E46 nav jāgrūž nauda, viņš iet un iet, un viss ir labi | Offline | | |
lm | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 1491
Braucu ar:
|
28 Jun 2014, 23:46:34 koni4jo rakstīja:
28 Jun 2014, 23:41:38 lm rakstīja:
28 Jun 2014, 22:52:52 Archy96 rakstīja:
28 Jun 2014, 22:50:05 lm rakstīja:
28 Jun 2014, 22:48:03 Archy96 rakstīja:
Paklau, jautājaums tāds muļķīgs - ir vispār mūsdienās tolks kaut ko metināt? Paņemt kaut kādu nesapuvušu drotu līzingā kaut uz gadiem 3 nesanāk izdevīgāk, kā nodarboties ar puņķu lipināšanu, tak laiks, neuda un enerģija uz to visu aiziet pietiekami tik un tā
Nav jau vairs tas laiks, kad stāvēji 10 gadus rindā pēc žiguļa, un pēc tam brauci līdz kapa malai, jo zināji, ka citu nedabūsi, un tad sliekšņus ar betonu betonēja, un kādu tik makslu vēl nedarīja
Tu tiešām domā, ka labākais, kas var būt ir tas, ko var paņemt jaunāku līzingā?
Viennozīmīgi nē, bet jau autoss jau ir caurs kā siets un raud pēc metināmā aparāta, tas jau daļēji nozīmē, kad viņa laiks ir pagājis, un varbūt lētāk, ātrāk un vienkāršāk ir nomainīt pret kaut ko nesarūsējušu, ja vien runa neiet par kādu super ekskluzīvu eksemplāru, kuram ir vērtība pati par sevi, kā kolekcijas eksemplāram
Hvz, tikpat labi varam atkal un atkal teikt, kāpēc jāgrūž nauda e30, ja var paņemt e46
Var padomāt, ka E46 nav jāgrūž nauda, viņš iet un iet, un viss ir labi
Tu man to saki?
----------------- Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Tds tik iet un iet, nekas nav jaliek ieksha.
Ja nelec, uzlej suknim spaini auksta udens un atkal iet
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
28 Jun 2014, 23:48:00 lm rakstīja:
28 Jun 2014, 23:46:34 koni4jo rakstīja:
28 Jun 2014, 23:41:38 lm rakstīja:
28 Jun 2014, 22:52:52 Archy96 rakstīja:
28 Jun 2014, 22:50:05 lm rakstīja:
28 Jun 2014, 22:48:03 Archy96 rakstīja:
Paklau, jautājaums tāds muļķīgs - ir vispār mūsdienās tolks kaut ko metināt? Paņemt kaut kādu nesapuvušu drotu līzingā kaut uz gadiem 3 nesanāk izdevīgāk, kā nodarboties ar puņķu lipināšanu, tak laiks, neuda un enerģija uz to visu aiziet pietiekami tik un tā
Nav jau vairs tas laiks, kad stāvēji 10 gadus rindā pēc žiguļa, un pēc tam brauci līdz kapa malai, jo zināji, ka citu nedabūsi, un tad sliekšņus ar betonu betonēja, un kādu tik makslu vēl nedarīja
Tu tiešām domā, ka labākais, kas var būt ir tas, ko var paņemt jaunāku līzingā?
Viennozīmīgi nē, bet jau autoss jau ir caurs kā siets un raud pēc metināmā aparāta, tas jau daļēji nozīmē, kad viņa laiks ir pagājis, un varbūt lētāk, ātrāk un vienkāršāk ir nomainīt pret kaut ko nesarūsējušu, ja vien runa neiet par kādu super ekskluzīvu eksemplāru, kuram ir vērtība pati par sevi, kā kolekcijas eksemplāram
Hvz, tikpat labi varam atkal un atkal teikt, kāpēc jāgrūž nauda e30, ja var paņemt e46
Var padomāt, ka E46 nav jāgrūž nauda, viņš iet un iet, un viss ir labi
Tu man to saki?
Tev šķiet E46 nav, vnk smejos par šito pamuļķīšu domāšanu, kur tiek uzskatīts, ka jaunākā dzelzī nav jāgrūž nauda
Jādara jau, protams, mazāk (lasīt saraksts uz papīra īsāks) tikai cipari ta visam ir 10x lielāki [ Šo ziņu laboja koni4jo, 28 Jun 2014, 23:53:00 ] | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 04. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1106
Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120
|
28 Jun 2014, 23:51:48 koni4jo rakstīja:
28 Jun 2014, 23:48:00 lm rakstīja:
28 Jun 2014, 23:46:34 koni4jo rakstīja:
28 Jun 2014, 23:41:38 lm rakstīja:
28 Jun 2014, 22:52:52 Archy96 rakstīja:
28 Jun 2014, 22:50:05 lm rakstīja:
28 Jun 2014, 22:48:03 Archy96 rakstīja:
Paklau, jautājaums tāds muļķīgs - ir vispār mūsdienās tolks kaut ko metināt? Paņemt kaut kādu nesapuvušu drotu līzingā kaut uz gadiem 3 nesanāk izdevīgāk, kā nodarboties ar puņķu lipināšanu, tak laiks, neuda un enerģija uz to visu aiziet pietiekami tik un tā
Nav jau vairs tas laiks, kad stāvēji 10 gadus rindā pēc žiguļa, un pēc tam brauci līdz kapa malai, jo zināji, ka citu nedabūsi, un tad sliekšņus ar betonu betonēja, un kādu tik makslu vēl nedarīja
Tu tiešām domā, ka labākais, kas var būt ir tas, ko var paņemt jaunāku līzingā?
Viennozīmīgi nē, bet jau autoss jau ir caurs kā siets un raud pēc metināmā aparāta, tas jau daļēji nozīmē, kad viņa laiks ir pagājis, un varbūt lētāk, ātrāk un vienkāršāk ir nomainīt pret kaut ko nesarūsējušu, ja vien runa neiet par kādu super ekskluzīvu eksemplāru, kuram ir vērtība pati par sevi, kā kolekcijas eksemplāram
Hvz, tikpat labi varam atkal un atkal teikt, kāpēc jāgrūž nauda e30, ja var paņemt e46
Var padomāt, ka E46 nav jāgrūž nauda, viņš iet un iet, un viss ir labi
Tu man to saki?
Tev šķiet E46 nav, vnk smejos par šito pamuļķīšu domāšanu, kur tiek uzskatīts, ka jaunākā dzelzī nav jāgrūž nauda
Jādara jau, protams, mazāk (lasīt saraksts uz papīra īsāks) tikai cipari ta visam ir 10x lielāki
Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām [ Šo ziņu laboja Archy96, 28 Jun 2014, 23:56:48 ] | Offline | | |
|
Oldijs | | Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
| Hulji te vel ir diskusija? | Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
28 Jun 2014, 23:55:41 Archy96 rakstīja:
Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām
Vecai miskastei vērtībai NAV kur kristies, jo viss jau sen ir nokrities, cena sastāda tikai tajā esošais metāls uz svara.
Jaunajiem tieši tās cenas krītas pilnīgā gaismas ātrumā. Kompaktklase nav nekāda medusmaize, kurā var tikai baranku kruķīt, visiem ir problemātiski mezgli.
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 04. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1106
Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120
|
29 Jun 2014, 00:01:47 moro rakstīja:
28 Jun 2014, 23:55:41 Archy96 rakstīja:
Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām
Nauda nav jāgrūž jaunā auto kamēr ir garantija. I to ir izņēmumi
Un 4 gadus vecs Golfs var pa kabatai uzsist daudz stiprāk neka 20 gadu vecs sarūsejis drots.
Arī tas, it sevišķi zinot to, ka gandrīz visa jaunā tehnika pieklibo kvalitātes ziņā, bet pēc šādas loģikas vadoties, visu mūžu jābrauc ar 20 gadu drotu pa rokai turot metināmo aparātu un šrotu sarakstu, kaut kā nav interesanti | Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
29 Jun 2014, 00:03:35 Oldijs rakstīja:
Hulji te vel ir diskusija?
Jo martinssirants, noziegums un citas šejienes autoritātes attiecas nolaidīgi pret nekārtību rajonā un neved nevienu bagūzī uz mežu [ Šo ziņu laboja koni4jo, 29 Jun 2014, 00:06:59 ] | Offline | | |
wu-ryder | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 793
Braucu ar: e3*/e3* M///
|
28 Jun 2014, 22:22:03 evaness2 rakstīja:
28 Jun 2014, 21:21:14 Driver rakstīja:
nu tapec delj klientiem-idiotiem vajag savadak skatities uz cenam.
ja acimredzams, ka klients ir lohs un pisis pratu, tad vajag iepist ciparu kosmosaa un pohuj - taisam par kosmosu vai PN. par tadu summu, kur bez apvainojuma var vecu t2 busu kaut ar zobu birsti apzinigi spodrinat no visam pusem. pie loti pozitiva rasklada var beigas piestadit rekinu mazaku kaa sakuma runajat un mosh vel cilveks brauks atkal un atkal.
bet kaa tiko ir sarezgijumi delj kuriem prasas panjemt papildus, bus problemas
tie, kuriem "ieprieksh ierubitais kosmoss" ir slikti, lai ari brauc uz rinjki pie tiem speciem, kas piesola haljavu un beigas uztaisa caur dirsu vai vienk appis.
vienkarshakais kontroljautajums, lai neappistu ir uzjautat domas sev "vai es par to pashu summu daritu to pasu?"
ja atbilde ir "nezinu" tad vel ok, jo mosh tads darbs vienk pasham nepatiktu.
bet ja atbilde ir "skaidrs nee", tad ko tur vel daudz pratot...
Nebūtu klientu, jums vispār darbs nebūtu. Bet cik skatos, darba jums dafiga. Cik vispār visusmēra metinātājs pelna?
Ar tiem klientiem ir tā, ka loģiski vēlēsies lētāk, visi vienmēr grib lētāk, visi un visur, kas tur nesaprotams?
Pēdējā laikā vispār grūti kādu metinātāju sadabūt, autiņam šis tas jāmetina, bet visi pazīstamie tik aizņemti, ka var uzķerties uz šiem uzmetējiem.
Bet tā no malas paskatoties, izskatās ka tas metināšanas bizness iet, štucerē pats savas cenas, un vāries. Jau kādu laiku apsveru iegādāties metināmo, un pats savu auto metināt, ir jau apnicis zvanīt, gaidīt, maksāt tās summas, pa kurām sen jau iekārtu varēja nopirkt un apmācības iziet.
Runa ir par pareizu sametinasanu un to ka ja ej uz veikalu tac zini kadu maizi gribi pirkt. Vai aizej un beigas iznac ar burkanu rokas un saki ka tas pats kas maize.
Pemetinat kaut kur kaut ko nav maksla. Bet piemetinat arku ta lai tur nav vis vilnos vai jakrauj spaktele hvz kads kalns ir jamak.
Ka ari metinot gridu kads ir aizdomajies ka izrusejusais caurums nebeidzas lidz ar cauruma redzamajam malam? Ka varbut zem mastikam un paklajiem jau ir tads brunais ka jagriez un jamaina daudz lielaks fragments? Tas vis ir janem vera.
Nomainit e36 pakalu pa punktiem ar ir samera vienkarsi bet salapit to pakalu nav.
Skruve vai neskruve cenas tas ir pec pieprasijuma. Nebus spieprasijuna cena bus leja.
Pasam pirkt un macities. Ideali: pec laika dzenot pie meistara zinasi kas ko ka.
P.s. man tai klavai burti spiezas kopa mlac. | Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
29 Jun 2014, 00:05:12 Archy96 rakstīja:
29 Jun 2014, 00:01:47 moro rakstīja:
28 Jun 2014, 23:55:41 Archy96 rakstīja:
Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām
Nauda nav jāgrūž jaunā auto kamēr ir garantija. I to ir izņēmumi
Un 4 gadus vecs Golfs var pa kabatai uzsist daudz stiprāk neka 20 gadu vecs sarūsejis drots.
Arī tas, it sevišķi zinot to, ka gandrīz visa jaunā tehnika pieklibo kvalitātes ziņā, bet pēc šādas loģikas vadoties, visu mūžu jābrauc ar 20 gadu drotu pa rokai turot metināmo aparātu un šrotu sarakstu, kaut kā nav interesanti
Pēc 20 gadiem nebūs to drotu un šodienas jaunie auto līdz 20 gadiem nekādīgi nespēs izvilkt, tā kā tad vnk paliks tikai velo un K2 | Offline | | |
lm | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 1491
Braucu ar:
|
28 Jun 2014, 23:55:41 Archy96 rakstīja:
28 Jun 2014, 23:51:48 koni4jo rakstīja:
28 Jun 2014, 23:48:00 lm rakstīja:
28 Jun 2014, 23:46:34 koni4jo rakstīja:
28 Jun 2014, 23:41:38 lm rakstīja:
28 Jun 2014, 22:52:52 Archy96 rakstīja:
28 Jun 2014, 22:50:05 lm rakstīja:
28 Jun 2014, 22:48:03 Archy96 rakstīja:
Paklau, jautājaums tāds muļķīgs - ir vispār mūsdienās tolks kaut ko metināt? Paņemt kaut kādu nesapuvušu drotu līzingā kaut uz gadiem 3 nesanāk izdevīgāk, kā nodarboties ar puņķu lipināšanu, tak laiks, neuda un enerģija uz to visu aiziet pietiekami tik un tā
Nav jau vairs tas laiks, kad stāvēji 10 gadus rindā pēc žiguļa, un pēc tam brauci līdz kapa malai, jo zināji, ka citu nedabūsi, un tad sliekšņus ar betonu betonēja, un kādu tik makslu vēl nedarīja
Tu tiešām domā, ka labākais, kas var būt ir tas, ko var paņemt jaunāku līzingā?
Viennozīmīgi nē, bet jau autoss jau ir caurs kā siets un raud pēc metināmā aparāta, tas jau daļēji nozīmē, kad viņa laiks ir pagājis, un varbūt lētāk, ātrāk un vienkāršāk ir nomainīt pret kaut ko nesarūsējušu, ja vien runa neiet par kādu super ekskluzīvu eksemplāru, kuram ir vērtība pati par sevi, kā kolekcijas eksemplāram
Hvz, tikpat labi varam atkal un atkal teikt, kāpēc jāgrūž nauda e30, ja var paņemt e46
Var padomāt, ka E46 nav jāgrūž nauda, viņš iet un iet, un viss ir labi
Tu man to saki?
Tev šķiet E46 nav, vnk smejos par šito pamuļķīšu domāšanu, kur tiek uzskatīts, ka jaunākā dzelzī nav jāgrūž nauda
Jādara jau, protams, mazāk (lasīt saraksts uz papīra īsāks) tikai cipari ta visam ir 10x lielāki
Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām
Tad varbūt nepirkt neko? cilvēkam patīk vecāka laika mašīna un viņš iegulda tajā, lai dabūtu labu stāvokli, nevis iegrūstu to naudu jaunākā drotā, tikai lai sakoptu, tas ir tik slikti?
----------------- Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
| Offline | | |
lm | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 1491
Braucu ar:
|
29 Jun 2014, 00:13:21 VWfans rakstīja:
29 Jun 2014, 00:08:39 koni4jo rakstīja:
29 Jun 2014, 00:05:12 Archy96 rakstīja:
29 Jun 2014, 00:01:47 moro rakstīja:
28 Jun 2014, 23:55:41 Archy96 rakstīja:
Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām
Nauda nav jāgrūž jaunā auto kamēr ir garantija. I to ir izņēmumi
Un 4 gadus vecs Golfs var pa kabatai uzsist daudz stiprāk neka 20 gadu vecs sarūsejis drots.
Arī tas, it sevišķi zinot to, ka gandrīz visa jaunā tehnika pieklibo kvalitātes ziņā, bet pēc šādas loģikas vadoties, visu mūžu jābrauc ar 20 gadu drotu pa rokai turot metināmo aparātu un šrotu sarakstu, kaut kā nav interesanti
Pēc 20 gadiem nebūs to drotu un šodienas jaunie auto līdz 20 gadiem nekādīgi nespēs izvilkt, tā kā tad vnk paliks tikai velo un K2
Mana Meriva līdz 20 gadiem aizvilks. 8 gadi un 202414 km jau ir.
Ceri vien
----------------- Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
| Offline | | |
|
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
|
29 Jun 2014, 00:13:21 VWfans rakstīja:
29 Jun 2014, 00:08:39 koni4jo rakstīja:
29 Jun 2014, 00:05:12 Archy96 rakstīja:
29 Jun 2014, 00:01:47 moro rakstīja:
28 Jun 2014, 23:55:41 Archy96 rakstīja:
Tad varbūt nevajag pirkt tādu problemātisko dzelzi, bet kādu kompaktklases, bet gados jaunāku eksemplāru, kurš mazāk iesitīs pa kabatu, tāda opcija nepastāv
Labāk naudu guldīt vāģī, kurš vēl ir cik necik civilizēts, nevis vecā miskastē, kurai vērtība krītas pa stundām
Nauda nav jāgrūž jaunā auto kamēr ir garantija. I to ir izņēmumi
Un 4 gadus vecs Golfs var pa kabatai uzsist daudz stiprāk neka 20 gadu vecs sarūsejis drots.
Arī tas, it sevišķi zinot to, ka gandrīz visa jaunā tehnika pieklibo kvalitātes ziņā, bet pēc šādas loģikas vadoties, visu mūžu jābrauc ar 20 gadu drotu pa rokai turot metināmo aparātu un šrotu sarakstu, kaut kā nav interesanti
Pēc 20 gadiem nebūs to drotu un šodienas jaunie auto līdz 20 gadiem nekādīgi nespēs izvilkt, tā kā tad vnk paliks tikai velo un K2
Mana Meriva līdz 20 gadiem aizvilks. 8 gadi un 202414 km jau ir.
iedod valdim sataisīt. tad neaizvilks | Offline | | |
lm | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 1491
Braucu ar:
|
29 Jun 2014, 00:14:40 moro rakstīja:
29 Jun 2014, 00:05:12 Archy96 rakstīja:
Arī tas, it sevišķi zinot to, ka gandrīz visa jaunā tehnika pieklibo kvalitātes ziņā, bet pēc šādas loģikas vadoties, visu mūžu jābrauc ar 20 gadu drotu pa rokai turot metināmo aparātu un šrotu sarakstu, kaut kā nav interesanti
Jābrauc ar to kas patīk, vecu, jaunu, meitu vai kleitu
Tieši tā, bet daudziem ir lieli kompleksi sakarā ar šo
----------------- Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
| Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
29 Jun 2014, 00:13:21 VWfans rakstīja:
Mana Meriva līdz 20 gadiem aizvilks. 8 gadi un 202414 km jau ir.
Tā arī būs. Turklāt savos 20 gados tas aparāts maksās dārgāk par tikpat vecu 5er
Tādiem auto kā Peugeot, Renault, Alfa Romeo un BMW cena krīt pasakaini. | Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
29 Jun 2014, 00:18:05 Laoshi rakstīja:
29 Jun 2014, 00:13:21 VWfans rakstīja:
Mana Meriva līdz 20 gadiem aizvilks. 8 gadi un 202414 km jau ir.
Tā arī būs. Turklāt savos 20 gados tas aparāts maksās dārgāk par tikpat vecu 5er
Tādiem auto kā Peugeot, Renault, Alfa Romeo un BMW cena krīt pasakaini.
Tikai VAG grupai (līdz kādam 2004. gadam ), E30 un Merivai ir nākotne [ Šo ziņu laboja koni4jo, 29 Jun 2014, 00:20:06 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|