Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Tautas rallijs 2013

AutorsZiņojums
Sandis_UR
28. May 2013, 13:01 #401

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


28 May 2013, 11:39:21 ruksispuksis rakstīja:

28 May 2013, 11:24:04 Sandis_UR rakstīja:

28 May 2013, 11:17:52 ruksispuksis rakstīja:
1. Imho ja kautkas nebija pareizi, tad tavam brālim vajadzēja informēt par to organizatorus vai arī ietiekt kā būtu pareizāk jādara. Nevis pēc kaujas jāmazgā internetā netīrā veļa. Ja dāmas tā dara, tad tas ir piedodami.

Paga, paga
Tas organizatoram IR JĀZIN, ja viņš rīko šādas sacensības. Viņš taču visiem paziņoja, ka viss būs tip-top visaugstākajā līmenī.
Kāpēc EK aizgāja no komisijas? Viņam bija ar mieru palīdzēt.
Tagad lai mācās pats, un uz savām kļūdām
Nevis kaut kāds šoferis viņu vēl te konsultēs, kā kas labāk darāms.
Un ja nebūtu tur tāds šoferis, kas kaut ko sajēdz? Viss būtu baigi forši?


IMHO vienkārši džentelmeņi tā nedara. Būtu pēc sacenēm piezvanījis vai uzrkastījis un pateicis kļūdas personīgi, nevis publiskajā telpā izbļaustījies.


Kļūdas personīgi mēs pasakām, ja sacensībās ir novērotās
Bet tās ir LAF SASKAŅOTAS sacensības
Viņam ir tāda gara, gara atskaite ar daudz, daudz punktiem, kas tiek piefiksēti, pārbaudīti

Tā kā LAF ir pilnīgs otstojs, tur sēž pilnīgi idioti, kas neko nesaprot un grib tikai nokaut autosportu Latvijā (nu tā vismaz šeit pēc tās ģenerālās domas izskatās), un drošība ir tikai priekš ņergām, tad nekas cits man neatliek, kā vismaz dažas domas šeit ierakstīt

Ceru, ka EK to šeit lasa, izlobīs konstruktīvo kritiku un ņems vērā
Man neviens šādu padomus publiskā telpā ar tik smalku izskaidrošanu nedeva, man to visu pašam nācās izkost
Tas, ko es te esmu uzrakstījis, EK ieekonomēs vismaz 2!!! gadus, ja ne visus 5

Jums tas šeit nepatīk - OK
Ja 15 gadu pieredze organizēšanā nav nevienam vajadzīga - es atļaušos no šejienes atklanīties

P.S
Palasi vecos 4ratus, kā tur organizatorus (kad mēs bijām jauni un sprauni, ar ne mazākām ambīcijām kā EK) mazgāja pēc sacensībām visi, kam nebija slinkums
Nekas jauns, tikai labi aizmirsts


Tev jau labāk zināms Vienkārši manuprāt būtu forši pat ja LAFISTI palīdzētu ar padomu bez visa LAF oficiāla akcepta, jo GALVENAIS TAČU IR AUTOSPORTS nevis personīgās ambīcijas, bet iepsējams kautkas aŗi ir mainījies
Offline
subaru
28. May 2013, 13:02 #402

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10311

Braucu ar: rokām uz stūres


28 May 2013, 11:05:48 Sandis_UR rakstīja:
...
3. Lai palielinātu drošibu manurāt organizātorriem ir liels darbs jāiegulda tieši trases un ceļu izvēlē, lai trase būtu sarežģīta ar daudz līkumiem un zemu vidējo ātrumu. idiotus tas vienalga neglābutu.
4. Kā redzams video daži no šiem verķiem griežās tiešām lopā, tādeļ manupŗat teh komisijai un standartiem vajadzētu pieturēties pie tā ka automašīnas brauc ar standarta detaļām utt. nekādas pašbūvētās turbīnas un zirnekļi utt.
5. Vajadzētu maršrutā iekļaut dažādus segumus, līdz ar to riepu izvēli vairāk nebūtu tik lielas nozīmes (aizieglt mainīt vairāk par 2 riepām) + tas arī trenētu pašu braucēju meistarību, jo pasualē 50% ralliju notiek tieši uz asfalta.

tas ir tas par ko es runāju


28 May 2013, 11:05:48 Sandis_UR rakstīja:

MHO vislabākais variants būtu lēts rallijs ar drošibas karkasiem un kompromiss varētu būt FOLKREISA variants.
Kad pēc gonkas var mašīnu nopikrt jebkurš par 2000LVL ar visiem sēdekļiem un sturi utt.
+ notiekti sertificētu karkasu un ķiveres+cimdi+kombinezons (var ar vecu homologāciju)
Te būtu padomāts gan par drošību, gan par to, ka vide'jie ātrumi nebūtu tik lieli un afī naudas nebūtu lielas jāiegulda.

vot šis jau atkal nav labi ... drošības karkass nozīmē uzreiz otru mašīnu (jo ar dugām ielas auto skati nevar iziet). Otra mašīna uzreiz nozīmē lielu naudu.

Kāds varbūt teiks - cik ta nu lielu, bet ja salīdzinām, ka Tautas rallijā var piedalīties tiešām jebkurš, kuram ir auto un tam ir TA ... tātad pilsonis X dzīvo savā pļavnieku dzīvoklī, pa nakti, un ne tikai, tur savu hjundaj getzu pagalmā, jo nav nekādas garāžas un viņš sadomā, ka aizbrauks tautas rallijā - domāts darīts. Izmaksas - dalības maksa + ķivere(s) + degviela + tas, ko salauž braucot (ja salauž)
Ko tādam cilvēkam nozīmētu sportinieks ar dugām ? Garāža, kur to turēt, trelis, ar ko to pārvadāt utt utt ...

[ Šo ziņu laboja subaru, 28 May 2013, 13:03:16 ]

Offline
Sandis_UR
28. May 2013, 13:06 #403

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


28 May 2013, 13:02:18 subaru rakstīja:

28 May 2013, 11:05:48 Sandis_UR rakstīja:
...
3. Lai palielinātu drošibu manurāt organizātorriem ir liels darbs jāiegulda tieši trases un ceļu izvēlē, lai trase būtu sarežģīta ar daudz līkumiem un zemu vidējo ātrumu. idiotus tas vienalga neglābutu.
4. Kā redzams video daži no šiem verķiem griežās tiešām lopā, tādeļ manupŗat teh komisijai un standartiem vajadzētu pieturēties pie tā ka automašīnas brauc ar standarta detaļām utt. nekādas pašbūvētās turbīnas un zirnekļi utt.
5. Vajadzētu maršrutā iekļaut dažādus segumus, līdz ar to riepu izvēli vairāk nebūtu tik lielas nozīmes (aizieglt mainīt vairāk par 2 riepām) + tas arī trenētu pašu braucēju meistarību, jo pasualē 50% ralliju notiek tieši uz asfalta.

tas ir tas par ko es runāju


28 May 2013, 11:05:48 Sandis_UR rakstīja:

MHO vislabākais variants būtu lēts rallijs ar drošibas karkasiem un kompromiss varētu būt FOLKREISA variants.
Kad pēc gonkas var mašīnu nopikrt jebkurš par 2000LVL ar visiem sēdekļiem un sturi utt.
+ notiekti sertificētu karkasu un ķiveres+cimdi+kombinezons (var ar vecu homologāciju)
Te būtu padomāts gan par drošību, gan par to, ka vide'jie ātrumi nebūtu tik lieli un afī naudas nebūtu lielas jāiegulda.

vot šis jau atkal nav labi ... drošības karkass nozīmē uzreiz otru mašīnu (jo ar dugām ielas auto skati nevar iziet). Otra mašīna uzreiz nozīmē lielu naudu.

Kāds varbūt teiks - cik ta nu lielu, bet ja salīdzinām, ka Tautas rallijā var piedalīties tiešām jebkurš, kuram ir auto un tam ir TA ... tātad pilsonis X dzīvo savā pļavnieku dzīvoklī, pa nakti, un ne tikai, tur savu hjundaj getzu pagalmā, jo nav nekādas garāžas un viņš sadomā, ka aizbrauks tautas rallijā - domāts darīts. Izmaksas - dalības maksa + ķivere(s) + degviela + tas, ko salauž braucot (ja salauž)
Ko tādam cilvēkam nozīmētu sportinieks ar dugām ? Garāža, kur to turēt, trelis, ar ko to pārvadāt utt utt ...


Savā ziņā tev ir taisnība, vai arī Rallijspirntu vajdzētu padarīt pieejamaku, citādi neredzu nekādas atšķirības izmaksās starp ralliju un rallijsprintu.

BTW esat ka'dreiz bijuši uz somijas rallijsprintu. Ietiektu aizbraukt apskatīties, varbūt mums vajadzētu kautko tādu uztaisīt.
2 dopi, jeb viens un tas pats dops 2x, dalībnieki pāri pa simtam, un katrs būvē ko grib - pakaļpiedziņas Golfs, pilnpiedziņas asaka utt.
Offline
DrumB
28. May 2013, 13:14 #404

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Noteikti nevajag pārvērst par dugu sportu. Tādu ir jau daudz un tādos ilgstoši piedalās tikai naudīgie. Vienkārši vajag sarežģītāku un tehniskāku trasi.
Offline
gintc
28. May 2013, 15:41 #405

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Jāni - Ruksipuksi Tu to igauņu gadījumu saki, kā piemēru, ka tur vis bij labi!? Tu esi slims??? Beidz te ljurināt, ka LAFs bljin kautkāds paraugbērns!
1. tie nebija Ērgļi, bet gan Madona.
2. Tur ātrā palīdzība brauca ĻOTI ilgi un vēl cik ilgs laiks bij vajadzīgs lai noslēgtu dopu, tikmēr autiņi lidoja sporta režīmā un gandrīz nonesa tos, kas viņus glāba, mani tajā skaitā, un esmu viens no tiem 10, kas viņus glāba! kad ĀP atbrauca sen jau tur viss bij izglābts! BARDAKS toreiz bija! Beidz te muldēt!!!

[ Šo ziņu laboja gintc, 28 May 2013, 15:51:13 ]

Offline
ruksispuksis
28. May 2013, 17:07 #406

Kopš: 27. May 2013

Ziņojumi: 33

Braucu ar:


28 May 2013, 15:41:02 gintc rakstīja:
Jāni - Ruksipuksi Tu to igauņu gadījumu saki, kā piemēru, ka tur vis bij labi!? Tu esi slims??? Beidz te ljurināt, ka LAFs bljin kautkāds paraugbērns!
1. tie nebija Ērgļi, bet gan Madona.
2. Tur ātrā palīdzība brauca ĻOTI ilgi un vēl cik ilgs laiks bij vajadzīgs lai noslēgtu dopu, tikmēr autiņi lidoja sporta režīmā un gandrīz nonesa tos, kas viņus glāba, mani tajā skaitā, un esmu viens no tiem 10, kas viņus glāba! kad ĀP atbrauca sen jau tur viss bij izglābts! BARDAKS toreiz bija! Beidz te muldēt!!!


Nu labi, Madona (a man viņi visi vienādi)

Tev likās, ka ātrā palīdzība brauc ilgi - tas ir normāli
Pēc Kārkliņa avārijas man tas feldšeris, kas bija otrajā AMP ekipāžā (AMP izvieto apmēram ik pa 12-15km garos dopos, šajā gadījumā otrā ekipāža stāvēja Kaivē, apm. 500m no avārijas vietas, pirmā ekipāža stāvēja startā), un turēja Jānim galvu, līdz atbrauca ārsts ar pirmo ekipāžu, arī teica, ka tās minūtes ir bijušas tik garas, kā nekad dzīvē. Un to saka cilvēks, kuram tas ir ikdienas darbs.

Pasaki, pēc cik minūtēm atbrauca?
Vismaz 6 min vajadzēja, lai tikai fiziski atbrauktu (tas bija gandrīz dopa finišā, laikam ap 6-7 km) AMP nevar nesties pa galvu, pa kaklu, viņai TOČNO IR JĀATBRAUC līdz notikuma vietai
Noslēgtu dopu - domā, ka tas ir tik vienkārši? Ak mašīnas lido - a kāpēc viņām nelidot, ja viņas NEKO VĒL NEZIN?

Bļin, kad JŪS vienreiz sāksiet domāt par elementārām lietām?
6km dops - ņemam, ka visi no starta lido ar 120km/h, tā vienkārši ir vieglāk rēķināt.
Tātad dopā vienlaicīgi ir vismaz trīs mašīnas
Starts pēc minūtes, minūtes laikā ar šo ātrumu mašīna veic 2km
Kamēr noziņo, kamēr noskaidro, vai SOS lapu kāds no tās slapjās mašīnas vilka ārā - droši, ka nē
Plātīšanās pat uz braucamās daļas neko nedos, ja vien Jūs nebūsiet ar ķiveri galvā un sporta kombenzonā - sportistam nav laika lūrēt apkārt, viņš redz ceļu, un visu pārējo uztver kā šķēršlus, kas vienkārši ir jaapbrauc
Pat ja Jūs apturēsiet mašīnu, kamēr paskaidrosiet, ka vajadzīga palīdzība, kamēr sportists sazvanīs rallija centru, kamēr centrs iedos komandu starta tiesnesim, lai aptur dopu, kamēr aizbrauks AMP

Veči, Jūs iedomājaties, ka tas notiek uz vienu svilpienu?

Un ja pēc tā kāds vēl man te saka, ka tavs drošības plāns ir figņa un ka tādu nevajag vispār - man nav ko piebilst
Offline
ruksispuksis
28. May 2013, 17:13 #407

Kopš: 27. May 2013

Ziņojumi: 33

Braucu ar:

Un nebūtu tur AMP, viens no tiem čaļiem Jums nomirtu rokās
Un Jūs nevarētu saprast - kā, no mašīnas izvilkām, atelpinājām, un ko?
A tas, ka viņam vedot uz slimnīcu, sāka trūkt skābekļa asinīs - to Jūs zināt?
Viņš atteicās no skābekļa spilvena - vienkārši cilvēks nevar to panest - ir tādi - dakteris un feldšeris darīja ko varēja - tāpēc tie čaļi arī palika dzīvi

Protams, nebūtu tur Jūs - būtu divi līķi
Mašīnu aiz krūmiem redzēt no kalna nevarēja, tikai pabraucot garām un atskatoties
Parādi, kurš stūrmanis vai pilots dopā atskatās pār plecu? Tas vienkārši fiziski nav iespējams
Offline
gt99
28. May 2013, 17:18 #408

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7181

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


28 May 2013, 12:36:03 mandariins rakstīja:
Uzreiz atvainojos, ka postēju šajā topicā, bet tā kā šeit ir lafisti, ceru, ka atbildēs.. Kas notiek ar miniralli ? Kalendārā 29. Jūnijs, posms Liepājā, tagat uzpeld kkāda Aizpute 16. Jūlijā?! Tātad tāda posma Liepājā nav un ir atcelts, vai notiek abi divi?


Atbilde

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Siipols
28. May 2013, 17:26 #409

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Nu riešanās beidzās??
kurš par kuru lielāks

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Uzmeteejs
28. May 2013, 19:14 #410

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 1054

Braucu ar:

Ja lafa pasaakumaa kaads nolocaas, tad viens dzeniitis medijos parliecinoshi kalj, ka viss ar organizatoriem ir kaartiibaa, un ka taads ir sports.

Tas jau nekas ka viena tada laf saskanjotaa rallijaa vienaa vietaa tiek sasistas kadas 10 mashiinas. Brinums kaa bez liikjiishiem (skatiitaaju).

Nee ar lafu viss ir labi, to mees zinaam...
Offline
fimbars
28. May 2013, 20:33 #411

Kopš: 08. May 2011

No: Grobiņa

Ziņojumi: 240

Braucu ar: Troļļmobili

Varbut pietiek kasketies,bet parunajam par konkretam lietam?

Man ir ierosinajums tautasralija un minirallija organizatoriem pamainit sodus par apsteidzi/kavejumu uz LK.+10sekundes un minute nav adekvatas kopejam dopu garumam..
Lielaja ralli uz vel ir iespeja tas sekundes piedzit,bet 15km dabut atpakal 10sekundes ir utopija.
Offline
Siipols
28. May 2013, 20:40 #412

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Nu varbūt jāsāk ar to,ka pēc idejas nevajadzetu ne kaveties,ne apsteigt

Pirms rallija vajag ātros kursus izveikt topošajiem dalibniekiem! nezinu kā,klātienē,vai attālināti!

vispār normals bardaks rodas,ja visi sāk kaut ko putroties un reķinat nezinot ko

+ vēl iebraukt starp LK un startu un taisit sastregumu 1 dops TR.


Kamer nav noticis čē=pē,tikmer jau visam jāiet ir pēc uzdotā laika un grafika...

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
fimbars
28. May 2013, 20:58 #413

Kopš: 08. May 2011

No: Grobiņa

Ziņojumi: 240

Braucu ar: Troļļmobili

Kludas visi,ari lielaja ralli.
Lebedeva sturmanis ari pamanijas minuti atrak LK iebraukt un sodu atrauties.

Vienkarsi tos sodus vajag adekvatus dopu kopejam garumam.

Mums neviens kursus nerikoja,pasiem nacas saprast kas notiek. Pirmo ralli atceros ka murgu.

[ Šo ziņu laboja fimbars, 28 May 2013, 20:59:57 ]

Offline
gintc
28. May 2013, 21:32 #414

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

6min tās noteikti nebija, tas bij ilgāk!
Tu saki LAF pasākumos ar drošību u.t.t. ir ok!
Tad kas tad bij tieshi tajā reizē!? Vot neatceros bij tur kāds no drošībniekiem vai nebij!
1. ja arī bija, tad viņs nedarīja to kas bija jādara, jo aizlidoja garām vismaz kādas 6 mašīnas un neviens viņas nemēģināja normāli apstādināt un brīdināt
2. ja nebij, tad ari sviestaini, ka tādā vietā nebij droshiibieka!

viss es par shito vairs nehgribu runāt! Es esmu par drošību, visam ir jābūt. Bet te jau no LAF puses ir cita doma kapēc shitas viss tiek bīdīts!
Offline
fimbars
28. May 2013, 22:12 #415

Kopš: 08. May 2011

No: Grobiņa

Ziņojumi: 240

Braucu ar: Troļļmobili

Vecpili nokulenoja lietuvietis,neatceros gan konkretu uzvardu.Trases mala noliktais uzraugs kurs visu laiku citigi bija rejis uz skatitajiem blisina acis un nesaprot kas butu jadara.Motortelpa un salona paradas dumi a samais nevienu klat nelaiz..
Ekipaza ari kadu laiku neizradija dzivibas pazimes,laikam biski apdullusi bija.Motortelpa paradas liesma a uzraugs joprojam blisinas.
Pasutiju toreiz so nah. un paravu masas sledzi.
Brauceji veiksmigi bija sapratusi kur augsa,kur apaksa un saka rapties ara.
Viss beidzas veiksmigi.
Degsana ari pazuda.
Vai drosibas nolukos sakuma visu to varzu kas uzrauga pasakumu nevajadzetu tomer instruet kam tie divi sledzi arpuse ir domati?
Savadak kads var izcepties dzivs kamer sagaida AP.

[ Šo ziņu laboja fimbars, 28 May 2013, 22:15:44 ]

Offline
subaru
28. May 2013, 22:15 #416

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10311

Braucu ar: rokām uz stūres

Da labi. Agrāk. Ir bijis visādi. Ir bijis tā, ka pēc zaļās mašīnasir lekts trasē un nodzīta gan zaļā mašīna, gan arī pēdējā rallija mašīna dopā. Bet nu tas bija sen.

Te jau galvenā doma, par kuru tomēr vairums ir vienisprātis - šajā konkrētajā Tautas rallijā dopi bija par ātru priekš parastas ielas mašīnas. Un nav runa ka LAFs taisa perfektus pasāumus un citi nē. Ir konkrēts rallijs, kurā par laimi nekas slikts neatgadījās. Principā - jātaisa tehniski sarežģītāks un lēnāks posms.
Offline
fimbars
28. May 2013, 22:19 #417

Kopš: 08. May 2011

No: Grobiņa

Ziņojumi: 240

Braucu ar: Troļļmobili


28 May 2013, 22:15:03 subaru rakstīja:
Da labi. Agrāk. Ir bijis visādi. Ir bijis tā, ka pēc zaļās mašīnasir lekts trasē un nodzīta gan zaļā mašīna, gan arī pēdējā rallija mašīna dopā. Bet nu tas bija sen.

Te jau galvenā doma, par kuru tomēr vairums ir vienisprātis - šajā konkrētajā Tautas rallijā dopi bija par ātru priekš parastas ielas mašīnas. Un nav runa ka LAFs taisa perfektus pasāumus un citi nē. Ir konkrēts rallijs, kurā par laimi nekas slikts neatgadījās. Principā - jātaisa tehniski sarežģītāks un lēnāks posms.

LAF parstavji gan megina parliecinat par pretejo.
Tiesam par laimi viss ir kartiba un pienemu,ka cilveki no kludam macisies un nakosreiz jau bus labak.
Offline
Fruktists
29. May 2013, 00:30 #418

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


28 May 2013, 22:19:37 fimbars rakstīja:

28 May 2013, 22:15:03 subaru rakstīja:
Da labi. Agrāk. Ir bijis visādi. Ir bijis tā, ka pēc zaļās mašīnasir lekts trasē un nodzīta gan zaļā mašīna, gan arī pēdējā rallija mašīna dopā. Bet nu tas bija sen.

Te jau galvenā doma, par kuru tomēr vairums ir vienisprātis - šajā konkrētajā Tautas rallijā dopi bija par ātru priekš parastas ielas mašīnas. Un nav runa ka LAFs taisa perfektus pasāumus un citi nē. Ir konkrēts rallijs, kurā par laimi nekas slikts neatgadījās. Principā - jātaisa tehniski sarežģītāks un lēnāks posms.

LAF parstavji gan megina parliecinat par pretejo.
Tiesam par laimi viss ir kartiba un pienemu,ka cilveki no kludam macisies un nakosreiz jau bus labak.


LAFs neroganizē NEVIENU pasākumu. Tos organizē organizatori. LAFs tikai uzrauga vai viss notiek saskaņā ar noteikumiem/prasībām utt. Tas ka pasākums ir saskaņots LAFā negarantē ka pasākumā nekas nenoies greizi, bet vismaz ir zināmas garantijas ka organizators vispār apzinās ko viņš rīko, ir padomājis par vsiem iespējamiem riskiem un tiem atbilstoši sagatavojies. Sūdi ir notikuši un visticamāk arī turpmāk notiks gan LAFa akceptētajos gan neakceptētajos pasākumos, bet rezultāts būs atkarīgs no tā cik labi konkrētais organizators būs šiem sūdiem sagatavojies...
Offline
fimbars
30. May 2013, 18:27 #419

Kopš: 08. May 2011

No: Grobiņa

Ziņojumi: 240

Braucu ar: Troļļmobili

Atradu vecu stenogramu kladi un paskatijos ka tur bija ar tiem roteriem..
50K4-150T-50RL-150K2-100T

RL apzime roteri kuram jaiet no labas puses.

Pec logikas vajadzetu tuvak pie ta K2 nevis paslept uzreiz pec tramplina.
Un otrs gabalins lai izdaritu secinajumus par atrumiem tolaik..
150K2-100T-200RL-50L2K3L3-70T-300RL

Sitada serija var diezgan jautru atrumu dabut.
Offline
Siipols
03. Jun 2013, 14:17 #420

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

LAF ir par drošību

Rallijsprints Gulbis


citēts---
Rallijsprintā Cesvainē ar īpašu Latvijas Automobiļu Federācijas atļauju piedalīsies zināmā somu rallija pilota Harija Rovanperas 12gadīgais dēls Kalle Rovanpera (Citroen C2 R2).

nevar vilkt paralēles ar Kārkliņu

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo