Online
Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Sūdus tagad taisa. Vakar sēdēju iekš E31 un sapratu, ka BMW beidzās ar E31 un E34 M5, abi 94 [ Šo ziņu laboja edzulis, 06 Mar 2014, 21:43:40 ] | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Pag, seriously??? | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13371
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
06 Mar 2014, 21:44:07 VWfans rakstīja:
06 Mar 2014, 21:42:28 edzulis rakstīja:
Sūdus tagad taisa. Vakar sēdēju iekš E31 un sapratu, ka BMW beidzās ar E31 un E34 M5, abi 94
Domā, ka X4 nebūs rulzīgs?
Whaaaaat
kas ar tevi noticis
| Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
06 Mar 2014, 21:47:40 VWfans rakstīja:
Ja es laimētu loterijā 200 tūkstošus eiro, tad pirktu BMW-X4 3.0d.
Pa to naudu labāk paņem veco X3 3.0sd 300zs, E36 M3 6gang un māju | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
06 Mar 2014, 21:42:28 edzulis rakstīja:
Sūdus tagad taisa. Vakar sēdēju iekš E31 un sapratu, ka BMW beidzās ar E31 un E34 M5, abi 94
ko gan tev citu tagad teikt | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Ir braukts ar praktiski visiem BMW, lai būtu viedoklis. Protams, nedaudz pieduros un pārspīlēju zem %, bet ir pamatoti argumenti, kādēļ tā domāju | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
06 Mar 2014, 22:15:13 edzulis rakstīja:
Ir braukts ar praktiski visiem BMW, lai būtu viedoklis. Protams, nedaudz pieduros un pārspīlēju zem %, bet ir pamatoti argumenti, kādēļ tā domāju
nu nezinu nav tā kad pabraucot ar E70 rodas mega sajūtas vai izmaiņas emocijās BET pārāks daudzās lietās par E53 ir noteikti.
viens gan ir skaidrs parasts 3.0D ir nikulis SD ir patikams | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6748
Braucu ar: E34
|
06 Mar 2014, 18:38:29 VWfans rakstīja:
Pirms gada februāra beigās rakstīju par savu pieredzi ar Opel-Meriva 1,3 CDTI līdz 171 tūkst.km nobraukumam. Tagad nobraukums ir 197518 km, un pastāstīšu, ko remontēju šai starplaikā.
>>>>>>>>>>>>
Nu bļin, TDS pie tādas kilometrāžas ir tikai piebraukts. | Online | | |
|
Machida | | Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
| | Offline | | |
janchikss | | Kopš: 06. Mar 2014
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Marka, modelis: Mazda 6
Nobraukums: 124xxxkm
Degvielas veids:Benzīns
Motora maksimālā jauda (kW):108
Pirmā reģistrācija: 2006. gada 22.aprīlis
Lietošanā no 0 līdz šim brīdim.
Kopumā ļoti labs pirkums. Tehniski nebija nekādas ķibeles līdz aptuveni 80k. Tad sākās problēmas ar buksēm, kas jāmaina ik pa laikam, bet tas uz mūsu ceļiem ir pieļaujams. Dīleru servisu vērtēju 8/10, ja salīdzina ar Amserv motors(Toyota). 2011.gadā pirmo reizi tika konstatēta korozija, kas mazdām ir sāpīgā vieta. Pie tā vainoju mitro garāžu, kur turēju auto vienu ziemu. Protams, KROWN pakalpojumus arī vajadzeja laicīgāk sākt izmantot. Pateicoties 12 gadu caurrūsēšanas garantijai tika nomainītas aizmugurējās durvis bez maksas. Ārēji korozija nevienā vietā nav manāma. Pie 110k saplīsa amortizātros, ko nācās nomainīt. Automašīnai ir patīkami cieta un precīza vadāmība. Salnons un panelis diez gan kvalitatīvs, ja ņem vērā, ka tas ir Japānas auto būves ražojums. Braucu ar hečbeku, līdz ar to jāsamierinās ar bagāžnieka vāka grabēšanu, kas aukstā laikā krīt uz nerviem.(P.S. varbūt kāds var ieteikt kādu vietu, kur tādas grabēšanas var novērst?)Kopumā, ja tiek veiktas garantijas apkopes garantijas laikā un pēc garantijas, tad Mazda ir ļoti super braucamais.
Uzrakstīju visu ļoti haotiski un virspusēji, bet, ja kādam ir vēlme uzzināt kaut ko vairāk par Mazda 6, jautājiet! Ir servisa grāmatiņa un izraksti no apkopēm. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
06 Mar 2014, 17:27:40 daticho rakstīja:
06 Mar 2014, 15:31:34 Straikz rakstīja:
Sievastēvs vēlas sev jaunu auto.
Aptuveni uz 50 000eur
Vēlams apvidnieku.
Ko iesakat ņemt?
Ir skatijies jaunos JEEP CHEROOKE un LAND CRUISER, bet tā lidz galam nav izlēmis. Varbūt kāds arī ir bijis līdzīgā situācijā un var padalīties ar gudrībām... Varbūt var ieteikt ko citu, protams būtu labi, ja pamatotu kādēļ tieši vajadzētu izvēlēties par labu konkrētam auto..
kruzaku un basta
100 % | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
06 Mar 2014, 20:09:52 wxy rakstīja:
06 Mar 2014, 20:00:21 protams rakstīja:
Minētie ir lielas pakaļas pārvietotāji ar lauksaimnieku ambīcijām!
Ja gribi vadīt un baudīt auto, zinam kas jāpērk
Protams, E60 kurš lielāko laiku pavada servisos
da labi,taa jau smuki tie e60,bet nu nevaru iedomaties tadu,ka ikdienas auto,liekas baigi zemie. Protams,ja lenam gar blokmajam ripinas,izskatas banditiski.
Kruzaks ar baloniem,kad visi kompleksi parslimoti atiet. [ Šo ziņu laboja Locis, 07 Mar 2014, 00:09:17 ] | Offline | | |
Goga | | Kopš: 04. Feb 2008
Ziņojumi: 474
Braucu ar: Ragavām
|
06 Mar 2014, 21:08:06 Murphy rakstīja:
Ne visiem varbūt gribas baudīt vācu autobūves pārstāvjus, bet nekad neesmu varējis saprast kas jums tajos kruzeros patīk No ārpuses nekas īpašs, salons patīkamāks un modernāks ir 10gadus vecā X5. Pamatīgi overpriced.
Jaunais Grands izskatās vismaz no 21 gadsimta un arī izturības ziņā nevajadzētu būt problēmām līdz 100-150k km.
Nu LC 120 labs ir grūti dabūjams,pat 6 gadīgs un vecāks
Savukārt Jeeps jau pēc 3 gadi nevienam nebūs vajadzīgs otreizējajà tirgū.
LC 120 jeb 150 ir gana izturīgas,jà 150 problēmas ar stabilizatoriem gala buksēm...bet pa garantiju nomaina
Jā bremzes Toyota tā ar nav iemàcijusies labi uzraźot,vadīklas iesprūst,diski sametās...bet toties braukt pa mūsu "ielām,maģistrālēm" ir bez bēdu ja vēl pneimas piekare ir..tad vispār pa skaisto,neizjutīs to gāzelīgo braukšanu kas raksturīga ikvienam LC
| Offline | | |
rip | | Kopš: 19. Aug 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 197
Braucu ar: E39 540i ar LSD
| LC120/LC150 pneimo ir tikai aizmugurē!
Un vispār LC120 un LC150 ir 1:1. Atšķiras tikai dizains, degvielas sistēma, un tas ka dārgākām komplektācijām ir KDSS.
Par to ka LC ir ļodzīgs - uz 265/65 R17 arī x5 paliek ļodzīgs + aizmugurē tilts! Tiesa gan pie 7-10 gadu vecuma gan priekšā gan aizmugurē jāmaina visas bukses, jo no vecuma aboimas uzrūsē un sailentbloki atslāņojas, tas arī dod savu | Offline | | |
mxblack | | Kopš: 04. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 958
Braucu ar: mitsu
| tikpat labi runā arī par Pajero izturību. | Offline | | |
kaarkls | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 182
Braucu ar:
| Sencis ir nobraucis kādus 4 subaru no 0-300000
Nevienam nav bijuši lieli remonti(kārba, motors,turbīnas, radiatori utt.), neviens nav palicis ceļmalā, līdz 150 000 remontēt nav bijusi vajadzība vispār, izņemot obligātās apkopes
Pirmajam forester 1998. gada laikam bira aizmugurējie amortizatori pie 30 000, bet ar to auto tika nobraukts gadu un pie 90 000 pārdots, tālāk jau bija 2000. gada outback 2.5, 2003. gada turbo foresters, vēlāk 2006 turbo foresters, tad 3.0 outback - 300 000 ar visiem var droši nobraukt, ja neesi rallija pilots un auto saudzē nevis lauz. Daži tika pārdoti pat pie 330 000km, pēc tam lietotāji arī brauc un nesūdzas.
Subaru, kas ražoti pēc 2009. gada vairs neesot ne tuvu tik izturīgi kā līdz 2009.gadam.
Degvielu gan visi rij. | Offline | | |
|
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Darbā bija Mazda 6 un Tajata avensis abi viena gada un abiem nobraukums ap 330k
Avensim piekare izturīga kā subaru, ļoti reti kas jāmaina, kamēr mazda6 vismaz reizi gadā visa piekare jāpārvāc.
Avensim rūsa ar lupu jāmeklē, mazda6 pat bail blakus normālu auto nolikt ka rūsa nepārlec
sliekšņi ja nemaldos izpuva pēc garantijas beigām, tagad no visām pusēm norūsējusi, pat haubes, un VIN zem tepiķīša nav salasāms. Mazda ir cieta un skaļa ar lētu plastmasu un cietiem beņķiem, kamēr avensis kluss un patīkams.
Abi turēti vienādos apstākļos
Nu ko lai saka pērciet mazdas jo tās te slavē
| Offline | | |
Riibeklis | | Kopš: 10. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 193
Braucu ar: Hyundai i20 / A4 1.8TQ
| Marka, modelis: Opel Corsa D
Degvielas veids: DD
Motora maksimālā jauda (kW):66
Kārba: 6. manuālā
Pirmā reģistrācija: 2007. gada Novembris
Lietošanā no 0 līdz 160000 (4 gadi)
apkopes ik pēc 30000
Vidējas degvielas patēriņš: 5,5 (pa šoseju varēja dabūt 3,9)
~50000 (1g) - Stabilizātoru atsaites (arī pie ~100 un 150)
~110000 (2g) kārbai 6 robs gaudo - garantija cauri, hansaauto gultņu maiņu neuzņemās (arī kolēģa Corsai tas pats)
~120000 krāsa no sliekšņiem sāk lobīties nost
~140000 (3,5g) ģenerātors kaput noķīlē un korpuss saplaisā (kolēģes Corsai tas pats pie ~60000 (3,5g))
~150000 sasalst pakaļējie amortizātori (kolēģim pie 160000)
~156000 noslīkst motora vadības bloks, kurš atrodās zem vējstikla (kolēģes Corsai arī gāja uz slīkšanu. Pazīme > Pagriežot aizdedzi nekas nenotiek (ar kādu 20 reizi - varbūt))
Tagad hyundai i20 (facelift)
1,25 Benzīns
apkopes ik pēc 20000
Vidējais degvielas patēriņš: 7,3
20000 - nomainīts gultnis pa garantiju
33000 (pašlaik):
+atkal gūltnis gaudo,
+atrumkloķa ādiņā caurums (locijuma vieta)
+problēma ar ielikšanu atpakaļgaitā - vai ar krakšķi, vai vispār nelien (visām 3 uzņēmuma mašīnām) Dīleris problēmu nesaskata
[ Šo ziņu laboja Riibeklis, 08 Mar 2014, 00:38:28 ] | Offline | | |
edzapo | | Kopš: 18. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1170
Braucu ar:
|
07 Mar 2014, 11:17:00 kaarkls rakstīja:
Sencis ir nobraucis kādus 4 subaru no 0-300000
Nevienam nav bijuši lieli remonti(kārba, motors,turbīnas, radiatori utt.), neviens nav palicis ceļmalā, līdz 150 000 remontēt nav bijusi vajadzība vispār, izņemot obligātās apkopes
Pirmajam forester 1998. gada laikam bira aizmugurējie amortizatori pie 30 000, bet ar to auto tika nobraukts gadu un pie 90 000 pārdots, tālāk jau bija 2000. gada outback 2.5, 2003. gada turbo foresters, vēlāk 2006 turbo foresters, tad 3.0 outback - 300 000 ar visiem var droši nobraukt, ja neesi rallija pilots un auto saudzē nevis lauz. Daži tika pārdoti pat pie 330 000km, pēc tam lietotāji arī brauc un nesūdzas.
Subaru, kas ražoti pēc 2009. gada vairs neesot ne tuvu tik izturīgi kā līdz 2009.gadam.
Degvielu gan visi rij.
+++ par subaru
Pašam bija WRX MY08. Nepilnu 6 gadu laikā nobraucu 80000km. Tikai un vienīgi apkopes ik pa 15000km + visi bremžu kluči pie 50000km.
Braucu gan diezgan saudzīgi.
Vidējais patēriņš 9.5-11.5. | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
08 Mar 2014, 12:32:55 VWfans rakstīja:
08 Mar 2014, 00:25:11 Riibeklis rakstīja:
Tagad hyundai i20 (facelift)
1,25 Benzīns
apkopes ik pēc 20000
Vidējais degvielas patēriņš: 7,3
20000 - nomainīts gultnis pa garantiju
33000 (pašlaik):
+atkal gūltnis gaudo,
+atrumkloķa ādiņā caurums (locijuma vieta)
+problēma ar ielikšanu atpakaļgaitā - vai ar krakšķi, vai vispār nelien (visām 3 uzņēmuma mašīnām) Dīleris problēmu nesaskata
Skumji, diezgan sūdīga kvalitāte mūsdienu auto. Praktiski neviens neiztiek bez tehniskām problēmām garantijas laikā... Gribētu, lai kāds ražo veco, labo Merša E klasi W124 virsbūvē ar kondicionieri un nenokaujamo trīs litru dīzeli bez turbīnas.
Fan nevis muusdienu auto, bet gan kjiinieshu auto | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|