Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
edzulis
06. Mar 2014, 21:42 #401

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Sūdus tagad taisa. Vakar sēdēju iekš E31 un sapratu, ka BMW beidzās ar E31 un E34 M5, abi 94

[ Šo ziņu laboja edzulis, 06 Mar 2014, 21:43:40 ]

Offline
edzulis
06. Mar 2014, 21:45 #402

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Pag, seriously???
Offline
Fandulis
06. Mar 2014, 21:48 #403

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


06 Mar 2014, 21:44:07 VWfans rakstīja:

06 Mar 2014, 21:42:28 edzulis rakstīja:
Sūdus tagad taisa. Vakar sēdēju iekš E31 un sapratu, ka BMW beidzās ar E31 un E34 M5, abi 94


Domā, ka X4 nebūs rulzīgs?


Whaaaaat

kas ar tevi noticis

Offline
edzulis
06. Mar 2014, 21:50 #404

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


06 Mar 2014, 21:47:40 VWfans rakstīja:
Ja es laimētu loterijā 200 tūkstošus eiro, tad pirktu BMW-X4 3.0d.


Pa to naudu labāk paņem veco X3 3.0sd 300zs, E36 M3 6gang un māju
Offline
PowerBMW
06. Mar 2014, 21:57 #405

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


06 Mar 2014, 21:42:28 edzulis rakstīja:
Sūdus tagad taisa. Vakar sēdēju iekš E31 un sapratu, ka BMW beidzās ar E31 un E34 M5, abi 94

ko gan tev citu tagad teikt
Offline
edzulis
06. Mar 2014, 22:15 #406

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Ir braukts ar praktiski visiem BMW, lai būtu viedoklis. Protams, nedaudz pieduros un pārspīlēju zem %, bet ir pamatoti argumenti, kādēļ tā domāju
Offline
PowerBMW
06. Mar 2014, 22:23 #407

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


06 Mar 2014, 22:15:13 edzulis rakstīja:
Ir braukts ar praktiski visiem BMW, lai būtu viedoklis. Protams, nedaudz pieduros un pārspīlēju zem %, bet ir pamatoti argumenti, kādēļ tā domāju

nu nezinu nav tā kad pabraucot ar E70 rodas mega sajūtas vai izmaiņas emocijās BET pārāks daudzās lietās par E53 ir noteikti.
viens gan ir skaidrs parasts 3.0D ir nikulis SD ir patikams
Offline
bum_bumz
06. Mar 2014, 22:59 #408

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6748

Braucu ar: E34


06 Mar 2014, 18:38:29 VWfans rakstīja:
Pirms gada februāra beigās rakstīju par savu pieredzi ar Opel-Meriva 1,3 CDTI līdz 171 tūkst.km nobraukumam. Tagad nobraukums ir 197518 km, un pastāstīšu, ko remontēju šai starplaikā.
>>>>>>>>>>>>

Nu bļin, TDS pie tādas kilometrāžas ir tikai piebraukts.
Online
Machida
06. Mar 2014, 23:03 #409

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

Offline
janchikss
06. Mar 2014, 23:55 #410

Kopš: 06. Mar 2014

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Marka, modelis: Mazda 6
Nobraukums: 124xxxkm
Degvielas veids:Benzīns
Motora maksimālā jauda (kW):108
Pirmā reģistrācija: 2006. gada 22.aprīlis
Lietošanā no 0 līdz šim brīdim.

Kopumā ļoti labs pirkums. Tehniski nebija nekādas ķibeles līdz aptuveni 80k. Tad sākās problēmas ar buksēm, kas jāmaina ik pa laikam, bet tas uz mūsu ceļiem ir pieļaujams. Dīleru servisu vērtēju 8/10, ja salīdzina ar Amserv motors(Toyota). 2011.gadā pirmo reizi tika konstatēta korozija, kas mazdām ir sāpīgā vieta. Pie tā vainoju mitro garāžu, kur turēju auto vienu ziemu. Protams, KROWN pakalpojumus arī vajadzeja laicīgāk sākt izmantot. Pateicoties 12 gadu caurrūsēšanas garantijai tika nomainītas aizmugurējās durvis bez maksas. Ārēji korozija nevienā vietā nav manāma. Pie 110k saplīsa amortizātros, ko nācās nomainīt. Automašīnai ir patīkami cieta un precīza vadāmība. Salnons un panelis diez gan kvalitatīvs, ja ņem vērā, ka tas ir Japānas auto būves ražojums. Braucu ar hečbeku, līdz ar to jāsamierinās ar bagāžnieka vāka grabēšanu, kas aukstā laikā krīt uz nerviem.(P.S. varbūt kāds var ieteikt kādu vietu, kur tādas grabēšanas var novērst?)Kopumā, ja tiek veiktas garantijas apkopes garantijas laikā un pēc garantijas, tad Mazda ir ļoti super braucamais.
Uzrakstīju visu ļoti haotiski un virspusēji, bet, ja kādam ir vēlme uzzināt kaut ko vairāk par Mazda 6, jautājiet! Ir servisa grāmatiņa un izraksti no apkopēm.
Offline
Locis
06. Mar 2014, 23:57 #411

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


06 Mar 2014, 17:27:40 daticho rakstīja:

06 Mar 2014, 15:31:34 Straikz rakstīja:
Sievastēvs vēlas sev jaunu auto.
Aptuveni uz 50 000eur
Vēlams apvidnieku.

Ko iesakat ņemt?
Ir skatijies jaunos JEEP CHEROOKE un LAND CRUISER, bet tā lidz galam nav izlēmis. Varbūt kāds arī ir bijis līdzīgā situācijā un var padalīties ar gudrībām... Varbūt var ieteikt ko citu, protams būtu labi, ja pamatotu kādēļ tieši vajadzētu izvēlēties par labu konkrētam auto..


kruzaku un basta

100 %
Offline
Locis
07. Mar 2014, 00:07 #412

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


06 Mar 2014, 20:09:52 wxy rakstīja:

06 Mar 2014, 20:00:21 protams rakstīja:
Minētie ir lielas pakaļas pārvietotāji ar lauksaimnieku ambīcijām!
Ja gribi vadīt un baudīt auto, zinam kas jāpērk


Protams, E60 kurš lielāko laiku pavada servisos

da labi,taa jau smuki tie e60,bet nu nevaru iedomaties tadu,ka ikdienas auto,liekas baigi zemie. Protams,ja lenam gar blokmajam ripinas,izskatas banditiski.
Kruzaks ar baloniem,kad visi kompleksi parslimoti atiet.

[ Šo ziņu laboja Locis, 07 Mar 2014, 00:09:17 ]

Offline
Goga
07. Mar 2014, 00:21 #413

Kopš: 04. Feb 2008

Ziņojumi: 474

Braucu ar: Ragavām


06 Mar 2014, 21:08:06 Murphy rakstīja:
Ne visiem varbūt gribas baudīt vācu autobūves pārstāvjus, bet nekad neesmu varējis saprast kas jums tajos kruzeros patīk No ārpuses nekas īpašs, salons patīkamāks un modernāks ir 10gadus vecā X5. Pamatīgi overpriced.

Jaunais Grands izskatās vismaz no 21 gadsimta un arī izturības ziņā nevajadzētu būt problēmām līdz 100-150k km.

Nu LC 120 labs ir grūti dabūjams,pat 6 gadīgs un vecāks
Savukārt Jeeps jau pēc 3 gadi nevienam nebūs vajadzīgs otreizējajà tirgū.
LC 120 jeb 150 ir gana izturīgas,jà 150 problēmas ar stabilizatoriem gala buksēm...bet pa garantiju nomaina
Jā bremzes Toyota tā ar nav iemàcijusies labi uzraźot,vadīklas iesprūst,diski sametās...bet toties braukt pa mūsu "ielām,maģistrālēm" ir bez bēdu ja vēl pneimas piekare ir..tad vispār pa skaisto,neizjutīs to gāzelīgo braukšanu kas raksturīga ikvienam LC

Offline
rip
07. Mar 2014, 01:05 #414

Kopš: 19. Aug 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 197

Braucu ar: E39 540i ar LSD

LC120/LC150 pneimo ir tikai aizmugurē!
Un vispār LC120 un LC150 ir 1:1. Atšķiras tikai dizains, degvielas sistēma, un tas ka dārgākām komplektācijām ir KDSS.

Par to ka LC ir ļodzīgs - uz 265/65 R17 arī x5 paliek ļodzīgs + aizmugurē tilts! Tiesa gan pie 7-10 gadu vecuma gan priekšā gan aizmugurē jāmaina visas bukses, jo no vecuma aboimas uzrūsē un sailentbloki atslāņojas, tas arī dod savu
Offline
mxblack
07. Mar 2014, 09:34 #415

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu

tikpat labi runā arī par Pajero izturību.
Offline
kaarkls
07. Mar 2014, 11:17 #416

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 182

Braucu ar:

Sencis ir nobraucis kādus 4 subaru no 0-300000
Nevienam nav bijuši lieli remonti(kārba, motors,turbīnas, radiatori utt.), neviens nav palicis ceļmalā, līdz 150 000 remontēt nav bijusi vajadzība vispār, izņemot obligātās apkopes
Pirmajam forester 1998. gada laikam bira aizmugurējie amortizatori pie 30 000, bet ar to auto tika nobraukts gadu un pie 90 000 pārdots, tālāk jau bija 2000. gada outback 2.5, 2003. gada turbo foresters, vēlāk 2006 turbo foresters, tad 3.0 outback - 300 000 ar visiem var droši nobraukt, ja neesi rallija pilots un auto saudzē nevis lauz. Daži tika pārdoti pat pie 330 000km, pēc tam lietotāji arī brauc un nesūdzas.
Subaru, kas ražoti pēc 2009. gada vairs neesot ne tuvu tik izturīgi kā līdz 2009.gadam.
Degvielu gan visi rij.
Offline
jaks
07. Mar 2014, 13:57 #417

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Darbā bija Mazda 6 un Tajata avensis abi viena gada un abiem nobraukums ap 330k

Avensim piekare izturīga kā subaru, ļoti reti kas jāmaina, kamēr mazda6 vismaz reizi gadā visa piekare jāpārvāc.
Avensim rūsa ar lupu jāmeklē, mazda6 pat bail blakus normālu auto nolikt ka rūsa nepārlec

sliekšņi ja nemaldos izpuva pēc garantijas beigām, tagad no visām pusēm norūsējusi, pat haubes, un VIN zem tepiķīša nav salasāms. Mazda ir cieta un skaļa ar lētu plastmasu un cietiem beņķiem, kamēr avensis kluss un patīkams.

Abi turēti vienādos apstākļos


Nu ko lai saka pērciet mazdas jo tās te slavē

Offline
Riibeklis
08. Mar 2014, 00:25 #418

Kopš: 10. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 193

Braucu ar: Hyundai i20 / A4 1.8TQ

Marka, modelis: Opel Corsa D
Degvielas veids: DD
Motora maksimālā jauda (kW):66
Kārba: 6. manuālā
Pirmā reģistrācija: 2007. gada Novembris
Lietošanā no 0 līdz 160000 (4 gadi)
apkopes ik pēc 30000
Vidējas degvielas patēriņš: 5,5 (pa šoseju varēja dabūt 3,9)

~50000 (1g) - Stabilizātoru atsaites (arī pie ~100 un 150)
~110000 (2g) kārbai 6 robs gaudo - garantija cauri, hansaauto gultņu maiņu neuzņemās (arī kolēģa Corsai tas pats)
~120000 krāsa no sliekšņiem sāk lobīties nost
~140000 (3,5g) ģenerātors kaput noķīlē un korpuss saplaisā (kolēģes Corsai tas pats pie ~60000 (3,5g))
~150000 sasalst pakaļējie amortizātori (kolēģim pie 160000)
~156000 noslīkst motora vadības bloks, kurš atrodās zem vējstikla (kolēģes Corsai arī gāja uz slīkšanu. Pazīme > Pagriežot aizdedzi nekas nenotiek (ar kādu 20 reizi - varbūt))


Tagad hyundai i20 (facelift)
1,25 Benzīns
apkopes ik pēc 20000
Vidējais degvielas patēriņš: 7,3

20000 - nomainīts gultnis pa garantiju
33000 (pašlaik):
+atkal gūltnis gaudo,
+atrumkloķa ādiņā caurums (locijuma vieta)
+problēma ar ielikšanu atpakaļgaitā - vai ar krakšķi, vai vispār nelien (visām 3 uzņēmuma mašīnām) Dīleris problēmu nesaskata


[ Šo ziņu laboja Riibeklis, 08 Mar 2014, 00:38:28 ]

Offline
edzapo
08. Mar 2014, 13:34 #419

Kopš: 18. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1170

Braucu ar:


07 Mar 2014, 11:17:00 kaarkls rakstīja:
Sencis ir nobraucis kādus 4 subaru no 0-300000
Nevienam nav bijuši lieli remonti(kārba, motors,turbīnas, radiatori utt.), neviens nav palicis ceļmalā, līdz 150 000 remontēt nav bijusi vajadzība vispār, izņemot obligātās apkopes
Pirmajam forester 1998. gada laikam bira aizmugurējie amortizatori pie 30 000, bet ar to auto tika nobraukts gadu un pie 90 000 pārdots, tālāk jau bija 2000. gada outback 2.5, 2003. gada turbo foresters, vēlāk 2006 turbo foresters, tad 3.0 outback - 300 000 ar visiem var droši nobraukt, ja neesi rallija pilots un auto saudzē nevis lauz. Daži tika pārdoti pat pie 330 000km, pēc tam lietotāji arī brauc un nesūdzas.
Subaru, kas ražoti pēc 2009. gada vairs neesot ne tuvu tik izturīgi kā līdz 2009.gadam.
Degvielu gan visi rij.

+++ par subaru
Pašam bija WRX MY08. Nepilnu 6 gadu laikā nobraucu 80000km. Tikai un vienīgi apkopes ik pa 15000km + visi bremžu kluči pie 50000km.
Braucu gan diezgan saudzīgi.
Vidējais patēriņš 9.5-11.5.
Offline
karlsonss
09. Mar 2014, 02:17 #420

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


08 Mar 2014, 12:32:55 VWfans rakstīja:

08 Mar 2014, 00:25:11 Riibeklis rakstīja:

Tagad hyundai i20 (facelift)
1,25 Benzīns
apkopes ik pēc 20000
Vidējais degvielas patēriņš: 7,3

20000 - nomainīts gultnis pa garantiju
33000 (pašlaik):
+atkal gūltnis gaudo,
+atrumkloķa ādiņā caurums (locijuma vieta)
+problēma ar ielikšanu atpakaļgaitā - vai ar krakšķi, vai vispār nelien (visām 3 uzņēmuma mašīnām) Dīleris problēmu nesaskata



Skumji, diezgan sūdīga kvalitāte mūsdienu auto. Praktiski neviens neiztiek bez tehniskām problēmām garantijas laikā... Gribētu, lai kāds ražo veco, labo Merša E klasi W124 virsbūvē ar kondicionieri un nenokaujamo trīs litru dīzeli bez turbīnas.



Fan nevis muusdienu auto, bet gan kjiinieshu auto
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo