Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
karlsonss
02. Oct 2012, 22:42 #401

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


02 Oct 2012, 22:40:19 Norcha324 rakstīja:
Karlson publicē 12 gada kombaindienu rezultātus, par visiem kombainiem

Kaut kad meklēju bet google klusēja


jaalasa saimniekaaa, itkaa netaa nekur neesot.
Offline
Norcha324
02. Oct 2012, 22:46 #402

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


02 Oct 2012, 22:39:29 karlsonss rakstīja:

02 Oct 2012, 22:32:52 jaks rakstīja:
Kas tur visu varenajam JD bija ar jaudu kura 100% pieejama tikai gandrīz transportā



nu atbrauc uz raamavu un tapsi apgaismots

bet nu palielam imho ir taa, ka visu laiku ir nominaalaa jauda un transportaaa pie vajadziibas ir jaudas boosts.
peec vajadziibas piem velkot piekabi ppret kalnu ar peedeejo robu tev nav jaapaarsleedzas, jo tiek padota papildus jauda. zemes apstraades darbos tas imho nav tik aktuaali, tur vnk paarsleedzaas

tur vnk paarsleedzaas
un šādi strādājot vēl automātiskajā režīmā visu laiku tik slēdz ātrumus uz augšu-leju un hidrospiedsajūgi tik dabū trūkties

Salīdzinājumam arī parastam gaismas slēdzim ir savs resurs nospiedīsi 10000000 reižu un izmet.
Offline
Marteens
02. Oct 2012, 22:46 #403

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:


02 Oct 2012, 22:33:23 karlsonss rakstīja:

02 Oct 2012, 22:32:05 Marteens rakstīja:
pipec....topiks aiziet uz spamu...318 vs m3..... Nu tad draugi dodiet argumetus pretīm nevis piekasties par rāvinu,patēriņu utt. Ir tak citi paramtri...Tie nav limo vai sportinieki...Un šeit zemi neapstrādā tā ko redzēju Polijā.



ko tu te blausties, ej kugji kraasot


Es nekrāsoju,bet viņiem darbu meklēju
Offline
depo
02. Oct 2012, 22:46 #404

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Kaadam ir pieredze ar Laverda kombainiem? Kas tie pa zveeriem?
Offline
karlsonss
02. Oct 2012, 22:51 #405

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


02 Oct 2012, 22:46:03 Norcha324 rakstīja:

02 Oct 2012, 22:39:29 karlsonss rakstīja:

02 Oct 2012, 22:32:52 jaks rakstīja:
Kas tur visu varenajam JD bija ar jaudu kura 100% pieejama tikai gandrīz transportā



nu atbrauc uz raamavu un tapsi apgaismots

bet nu palielam imho ir taa, ka visu laiku ir nominaalaa jauda un transportaaa pie vajadziibas ir jaudas boosts.
peec vajadziibas piem velkot piekabi ppret kalnu ar peedeejo robu tev nav jaapaarsleedzas, jo tiek padota papildus jauda. zemes apstraades darbos tas imho nav tik aktuaali, tur vnk paarsleedzaas

tur vnk paarsleedzaas
un šādi strādājot vēl automātiskajā režīmā visu laiku tik slēdz ātrumus uz augšu-leju un hidrospiedsajūgi tik dabū trūkties

Salīdzinājumam arī parastam gaismas slēdzim ir savs resurs nospiedīsi 10000000 reižu un izmet.



nekas nav muuzhiigs....
Offline
Norcha324
02. Oct 2012, 22:52 #406

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


02 Oct 2012, 22:46:59 depo rakstīja:
Kaadam ir pieredze ar Laverda kombainiem? Kas tie pa zveeriem?

Draugs stāstīja ka esot kaimiņam (nopirka lietotu)
Šis esot sajūsmā, kuļot savus slēpotāju kalnus.
Esit konstruktīvi daudz labāk nostrādāts par Šampūnu
Arī lietototus šos par velti nedodot, cena esot laba.
Offline
karlsonss
02. Oct 2012, 22:53 #407

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


02 Oct 2012, 22:46:59 depo rakstīja:
Kaadam ir pieredze ar Laverda kombainiem? Kas tie pa zveeriem?


tas imho ir taapat kaa nopirkt ssangyoung kyron džipu

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 02 Oct 2012, 22:57:10 ]

Offline
rihardsv
02. Oct 2012, 22:58 #408

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


02 Oct 2012, 22:46:59 depo rakstīja:
Kaadam ir pieredze ar Laverda kombainiem? Kas tie pa zveeriem?


Smuks kombains:
Offline
Norcha324
02. Oct 2012, 22:59 #409

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


02 Oct 2012, 22:51:06 karlsonss rakstīja:

02 Oct 2012, 22:46:03 Norcha324 rakstīja:

02 Oct 2012, 22:39:29 karlsonss rakstīja:

02 Oct 2012, 22:32:52 jaks rakstīja:
Kas tur visu varenajam JD bija ar jaudu kura 100% pieejama tikai gandrīz transportā



nu atbrauc uz raamavu un tapsi apgaismots

bet nu palielam imho ir taa, ka visu laiku ir nominaalaa jauda un transportaaa pie vajadziibas ir jaudas boosts.
peec vajadziibas piem velkot piekabi ppret kalnu ar peedeejo robu tev nav jaapaarsleedzas, jo tiek padota papildus jauda. zemes apstraades darbos tas imho nav tik aktuaali, tur vnk paarsleedzaas

tur vnk paarsleedzaas
un šādi strādājot vēl automātiskajā režīmā visu laiku tik slēdz ātrumus uz augšu-leju un hidrospiedsajūgi tik dabū trūkties

Salīdzinājumam arī parastam gaismas slēdzim ir savs resurs nospiedīsi 10000000 reižu un izmet.



nekas nav muuzhiigs....

neliela pretruna no JD filosofijas un tevis teiktā.
Saki transportā jāvelk tad noder papildus jauda, lai nav jāslēdzas - cik vidēji aritmētiski traktors pavada transportā???? Mazāko mūža daļu!

Savukārt lauka darbos kur jāvelk tu saki, ka tas normāli ka vienā braucienā kārba slēgājas n-padsmit reizes.

Tieši tā visam savs resurs, bet JD galveno uzsvaru licis tur kur tas resurs procentuāli vismazāk tiek samazināts - transportā

Jeb es neko nesaprotu
Offline
karlsonss
02. Oct 2012, 23:10 #410

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Dīram ir AQ un PQ
PQ nekas nesleegaajaas automaatiski, sleedz pilots pusiites, diapazoni ir salikti sapraatiigi un neko iipashi nav jaasleegaajas.
AQ ir manual un auto, pie auto programmeejas kaados gaiijumos jaapaarsleedzaass.
arii nav nekaadas ljurkaashanaas, kaa NH piemeeram, es pabraukaaju liidzi uz NH, tur visu laiku raustaas up/down
Offline
ziema
02. Oct 2012, 23:11 #411

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


02 Oct 2012, 22:35:49 Norcha324 rakstīja:

01 Oct 2012, 20:44:12 ziema rakstīja:
Beidzot ari kkas labs ir sanemts akcepts/atbalsts modernizacijas projektam tagad tik jasak gadat visas štelles lai var visu proceduru pabeigt interesanti ka nenormali daudz projekti sanemusi atbalstu,sajuta tada ka fondos kautkur kautkada nauda ir palikusi pari,un fiksi vinu vajag izteret,bet jo labak tiem kas kautko grib darit un dara kuri useri ramava bus ka parstavji?

Stāsti ko ieķersi??????
paris lietas servisam
Offline
Artis_D
02. Oct 2012, 23:13 #412

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

pazīst kāds zemnieku Ramiss no Līvāniem?
Offline
karlsonss
02. Oct 2012, 23:20 #413

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

jup
Offline
Norcha324
02. Oct 2012, 23:22 #414

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


02 Oct 2012, 08:23:46 ixers rakstīja:
Te ir labāks, smuki pa dublīti Fendt aršana LV slapjā tīrmā ar Lemken

Paskatieties citus video no šī autora.
Vācu praktikanti rāda kā jālauž tehnika Raņķu vācietim
Offline
depo
02. Oct 2012, 23:24 #415

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


02 Oct 2012, 22:52:28 Norcha324 rakstīja:

02 Oct 2012, 22:46:59 depo rakstīja:
Kaadam ir pieredze ar Laverda kombainiem? Kas tie pa zveeriem?

Draugs stāstīja ka esot kaimiņam (nopirka lietotu)
Šis esot sajūsmā, kuļot savus slēpotāju kalnus.
Esit konstruktīvi daudz labāk nostrādāts par Šampūnu
Arī lietototus šos par velti nedodot, cena esot laba.


links

Afigetj kaa kalnaa iet
Offline
Artis_D
02. Oct 2012, 23:26 #416

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW


02 Oct 2012, 23:20:22 karlsonss rakstīja:
jup


no kā man viņu pasveicināt??
Offline
o515
02. Oct 2012, 23:32 #417

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:


02 Oct 2012, 22:40:19 Norcha324 rakstīja:
Karlson publicē 12 gada kombaindienu rezultātus, par visiem kombainiem

Kaut kad meklēju bet google klusēja


Lūdzu





Un P.S. Par Laverdām runājot. Visi, kas pēdējo 3 gadu laikā ir jaunas paņēmuši tikai labus vārdus saka. Arī izturības ziņā ir ļoti labi, īsti nekas vairāk par disltošajām daļām (pīķi, segmenti, siksnas, pirksti) nav mainīts.
Un lielos vilcienos visi kombaini ir vairāk vai mazāk vienādi un darba kvalitāte lielākā mērā ir atkarīga no paša vadītāja un kombaina regulējumiem.
Offline
depo
02. Oct 2012, 23:44 #418

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Jau vairaaki cilveeki izteikushies labi par Laverdaam, tapeec prasiiju arii sheit un atkal labas atsauksmes. Diez cik maksaa jauns apmeeram ar 6m hederi, uz 280-300zs?
Offline
depo
02. Oct 2012, 23:47 #419

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


02 Oct 2012, 22:53:08 karlsonss rakstīja:

02 Oct 2012, 22:46:59 depo rakstīja:
Kaadam ir pieredze ar Laverda kombainiem? Kas tie pa zveeriem?


tas imho ir taapat kaa nopirkt ssangyoung kyron džipu


Itaalju, no 1873 gada. Nekaads China nav.
Offline
karlsonss
02. Oct 2012, 23:47 #420

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

kas vinjas vispaar LV apkalpo un tirgo
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo