Online
Pašreiz BMWPower skatās 256 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Apkure, santehnika
Autors | Ziņojums |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
| Vajadzētu digitālo manometru ar iespeju attālināti nolasīt rādījumus.
Baigi laba štelle ir šī Links
Bet nu varbūt kādam ir bijusi saskarsme ar šo produktu un kādas ir atsauksmes.
Cena arī nav zināma cik šis maksā, bet nu pieņemu ka savi 150 ls laikam ir. | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
22 Dec 2013, 23:55:31 968-jk rakstīja:
16 Dec 2013, 18:15:23 SEMIGALL rakstīja:
16 Dec 2013, 17:00:04 Gestus rakstīja:
Sveiki, jautājums, lai uzzinātu cik apmēram šobrīt izmaksājas viena radiatora maiņa. Tīri interese par darbu un materiāliem bez radiatora. Nomainīt trubas, no griestiem , līdz grīdai vienā istabā un no pievienot jaunu radiatoru. Cik šobrīd ir izmaksas ? To jau laikam var darīt tikai vasaraa līdz ar to jāieplāno budžets apmēram 4 istabām lietuviešu projektā
paprasi lai kāds tev sarēķina nepieciešamos izejmateriālus
Daudzslāņu caurule Pex-Al-Pe 16x2,0mmAlupex
68san/metrs
presējamie veidgabali,adapteri,trejgabali 2-3-4ls
cenas vari skatīties netā
te
vajadzēs presstangas un šitādu štruntu(skatīt lejā )un divatā ar čomu atpogājiet vienu Johnny Walker vienas pēcpusdienas laikā to radiatoru nomainisiet
Pirms iztērē naudu, pārliecinies vai apsaimniekotājs ļaus presējamo sistēmu likt.
Kā apsaimniekotājs varu pačukstēt, ka vienīgais iemesls kāpēc presējamās henkas ne īpaši apsaimniekotāji ciena ir preses cena. Reti kurš iegādāsies presi, ja viņa būs nepieciešama tikai pāris reizes gadā. Tāpēc tiek izmantotas citas tehnoloģijas.
Bet šobrīd ir mainījušies normatīvie akti iekšējos siltumtīklos, ka apkures sistēma var tikt izbuvēta tikai uz cietlodi, tas ir vai nu kapars, vai arī tērauda metinātās caurules, lai cik arhajiski tas neizklausītos. | Offline | | |
Jur | | Kopš: 29. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 841
Braucu ar: 407SW
|
23 Dec 2013, 11:20:58 streetlife rakstīja:
Kā apsaimniekotājs varu pačukstēt, ka vienīgais iemesls kāpēc presējamās henkas ne īpaši apsaimniekotāji ciena ir preses cena. Reti kurš iegādāsies presi, ja viņa būs nepieciešama tikai pāris reizes gadā. Tāpēc tiek izmantotas citas tehnoloģijas.
Bet šobrīd ir mainījušies normatīvie akti iekšējos siltumtīklos, ka apkures sistēma var tikt izbuvēta tikai uz cietlodi, tas ir vai nu kapars, vai arī tērauda metinātās caurules, lai cik arhajiski tas neizklausītos.
Var palūgt kādu linku uz tādiem aktiem vai noteikumiem. | Offline | | |
Hadsons | | Kopš: 09. Aug 2006
Ziņojumi: 239
Braucu ar:
|
23 Dec 2013, 12:35:30 Jur rakstīja:
23 Dec 2013, 11:20:58 streetlife rakstīja:
Kā apsaimniekotājs varu pačukstēt, ka vienīgais iemesls kāpēc presējamās henkas ne īpaši apsaimniekotāji ciena ir preses cena. Reti kurš iegādāsies presi, ja viņa būs nepieciešama tikai pāris reizes gadā. Tāpēc tiek izmantotas citas tehnoloģijas.
Bet šobrīd ir mainījušies normatīvie akti iekšējos siltumtīklos, ka apkures sistēma var tikt izbuvēta tikai uz cietlodi, tas ir vai nu kapars, vai arī tērauda metinātās caurules, lai cik arhajiski tas neizklausītos.
Var palūgt kādu linku uz tādiem aktiem vai noteikumiem.
Ar labprāt palasītos. Kāds kaut ko ir sapīpējies. | Offline | | |
SEMIGALL | | Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
|
16 Dec 2013, 10:59:20 PASSATizhi rakstīja:
16 Dec 2013, 10:53:22 JohnyB rakstīja:
16 Dec 2013, 10:24:48 Siipols rakstīja:
Iesakiet ko darīt Karstais ūdens no kombinētā boilera smird pēc sērūdeņraža
Kā Baldones Vāverīte kadreiz
pirms 2 nedēļām biju izjaucis,iztirijis cik vareju,nomainiju Anodu (vai Katodu)
bija ok,tagad atkal smird
Kādi risinajumi izņemot-tolmets vai trotils ?
jātīra ar baigo ķīmiju, jo nevar viņu normāli izmazgāt tāpat ar ūdeni un feirī, kaut vai to pašu trubu kas iet līdz aug;sai kur plūst karstais, koroče traki ir ar to smirdēšanu, viens variants kā dabūt cik ne cik ilgāku laiku tīru ūdeni ir maximāli daudz tērēt viņu, samazināt temperatūras ūdeni zemāku ap 40 grādi max un lielākais čakars bet var atrisināt ar taimeri (ja izmanto elektrību) slēgt maximāli daudz ārā tipa sildīt no rīta 2 h tad vakarā u.t.t. čakars bet tad nesasmird tik ātri.
par leģionellu esi dzirdējis?
atradu netā, vari pamēģināt šādu metodi ar citronskābi
Ja smird karstais ūdens, vajag pārbaudīt līdz kādai temperatūrai tas tiek uzsildīts boilerī, jo - ir baktērijas kuras ļoti labi vairojās pie 50 līdz 60 grādu temp. Lai nevajadzētu maksāt firmai par tīrīšanu, var izņemt no ūdens filtra filtrējošo elementu un tajā plastmasas traukā sabērt citronskābi. Pieskrūvēt atpakaļ un nedaudz palaist ūdeni lēnā plūsmā, lai pastāv kādu laiciņu tā un tad atkal nedaudz palaist no krāna ūdeni.Tā darboties ar intervāliem 1. stunda, kamēr filtrā vairs neredz citronskābes graudus. Ūdens daudzums ko notecināt - apmēram 3 l . Sanāks attīrīšanas efekts. Citronskābe nokodīs baktērijas un kaļķi boilerī, iztīrot to. Var arī izmantot pulveri kurš paredzēts veļas automātu tīrīšanai, tajā arī piedalās citronskābe, bet labāk tomēr pārtikas c. sk., jo psiholoģiski tas būs draudzīgāks. | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| vot dzeki nesapratu īsti par tiem siltummaiņiem, krch stāsts tāds - ir gāzes apkures sistēma, ir doma tur pat piejūgt klāt viadrus malkas apkures katlu, jo nu tā gāze ir jebaķ jebaķ dārga a malka nemaksā neko. tik čakars ar viņu, vai var vienkārši lielajam lokam slēgties klāt ? | Offline | | |
Hadsons | | Kopš: 09. Aug 2006
Ziņojumi: 239
Braucu ar:
|
23 Dec 2013, 20:19:24 Montana rakstīja:
vot dzeki nesapratu īsti par tiem siltummaiņiem, krch stāsts tāds - ir gāzes apkures sistēma, ir doma tur pat piejūgt klāt viadrus malkas apkures katlu, jo nu tā gāze ir jebaķ jebaķ dārga a malka nemaksā neko. tik čakars ar viņu, vai var vienkārši lielajam lokam slēgties klāt ?
Nevajag tur nekādu siltummaini. | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13613
Braucu ar: 30niekiem
|
23 Dec 2013, 22:59:41 Hadsons rakstīja:
23 Dec 2013, 20:19:24 Montana rakstīja:
vot dzeki nesapratu īsti par tiem siltummaiņiem, krch stāsts tāds - ir gāzes apkures sistēma, ir doma tur pat piejūgt klāt viadrus malkas apkures katlu, jo nu tā gāze ir jebaķ jebaķ dārga a malka nemaksā neko. tik čakars ar viņu, vai var vienkārši lielajam lokam slēgties klāt ?
Nevajag tur nekādu siltummaini.
Un varēt var, bet neiesaku! Lasi- nevar! | Offline | | |
|
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
23 Dec 2013, 20:19:24 Montana rakstīja:
vot dzeki nesapratu īsti par tiem siltummaiņiem, krch stāsts tāds - ir gāzes apkures sistēma, ir doma tur pat piejūgt klāt viadrus malkas apkures katlu, jo nu tā gāze ir jebaķ jebaķ dārga a malka nemaksā neko. tik čakars ar viņu, vai var vienkārši lielajam lokam slēgties klāt ?
katla specifikāciju lasi. vairumam cietā kurinamā katliem ir zems darba spiediens- vaļējā sistēma. visiem gāzes katliem ir slēgtā sistema, ar 1-2bar. un lai savienotu vaļējo sistēmu ar slēgto, ir jāizmanto siltummainis. tas tā, profāna spriedelējumi šodien atpēros no DE, un pa ceļam Poļos paņēmu centrālapkures kamīnu, tieši šādam nolūkam, apvienot gāzi ar briketēm-malku. no ražotāja, samaksa eur naļikā, un bez VAT bet bik piemaksāju, un paņēmu modeli ar bik savādāku uzbūvi, un kam ir 2.5bar darba spiediens, tapēc tagad domāju, vai izmest 100+lvl par siltummaini, vai nē bet siltummaiņa plus ir vel tajā, ka katlu var sapildīt ar antifrīzu-eļļū, kas paildzina viņam mūžu, nav jāpilda visa sistēma ar dārgo šķidumu | Offline | | |
Hadsons | | Kopš: 09. Aug 2006
Ziņojumi: 239
Braucu ar:
|
24 Dec 2013, 00:50:05 PASSATizhi rakstīja:
23 Dec 2013, 20:19:24 Montana rakstīja:
vot dzeki nesapratu īsti par tiem siltummaiņiem, krch stāsts tāds - ir gāzes apkures sistēma, ir doma tur pat piejūgt klāt viadrus malkas apkures katlu, jo nu tā gāze ir jebaķ jebaķ dārga a malka nemaksā neko. tik čakars ar viņu, vai var vienkārši lielajam lokam slēgties klāt ?
katla specifikāciju lasi. vairumam cietā kurinamā katliem ir zems darba spiediens- vaļējā sistēma. visiem gāzes katliem ir slēgtā sistema, ar 1-2bar. un lai savienotu vaļējo sistēmu ar slēgto, ir jāizmanto siltummainis. tas tā, profāna spriedelējumi šodien atpēros no DE, un pa ceļam Poļos paņēmu centrālapkures kamīnu, tieši šādam nolūkam, apvienot gāzi ar briketēm-malku. no ražotāja, samaksa eur naļikā, un bez VAT bet bik piemaksāju, un paņēmu modeli ar bik savādāku uzbūvi, un kam ir 2.5bar darba spiediens, tapēc tagad domāju, vai izmest 100+lvl par siltummaini, vai nē bet siltummaiņa plus ir vel tajā, ka katlu var sapildīt ar antifrīzu-eļļū, kas paildzina viņam mūžu, nav jāpilda visa sistēma ar dārgo šķidumu
Tak rakstīja Viadrus malkas katlu, tie ir čuguna sekciju katli ar max darba spiedienu 2,5 bar.
Kādā augstceltnē jāinstalē sistēma lai nepietiktu ar 25 metriem statiskā augstuma? | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
24 Dec 2013, 00:54:33 UR rakstīja:
24 Dec 2013, 00:50:05 PASSATizhi rakstīja:
23 Dec 2013, 20:19:24 Montana rakstīja:
vot dzeki nesapratu īsti par tiem siltummaiņiem, krch stāsts tāds - ir gāzes apkures sistēma, ir doma tur pat piejūgt klāt viadrus malkas apkures katlu, jo nu tā gāze ir jebaķ jebaķ dārga a malka nemaksā neko. tik čakars ar viņu, vai var vienkārši lielajam lokam slēgties klāt ?
katla specifikāciju lasi. vairumam cietā kurinamā katliem ir zems darba spiediens- vaļējā sistēma. visiem gāzes katliem ir slēgtā sistema, ar 1-2bar. un lai savienotu vaļējo sistēmu ar slēgto, ir jāizmanto siltummainis. tas tā, profāna spriedelējumi šodien atpēros no DE, un pa ceļam Poļos paņēmu centrālapkures kamīnu, tieši šādam nolūkam, apvienot gāzi ar briketēm-malku. no ražotāja, samaksa eur naļikā, un bez VAT bet bik piemaksāju, un paņēmu modeli ar bik savādāku uzbūvi, un kam ir 2.5bar darba spiediens, tapēc tagad domāju, vai izmest 100+lvl par siltummaini, vai nē bet siltummaiņa plus ir vel tajā, ka katlu var sapildīt ar antifrīzu-eļļū, kas paildzina viņam mūžu, nav jāpilda visa sistēma ar dārgo šķidumu
Ja nav noslēpums, pa cik un kādu kamīnu paņēmi? Kāpēc tieši tādu?
par paceļamiem cipariem, principā ir tikai divi varianti. abi poļi. kratki, vai lechma. man vajag 30kw, tas vispār sašaurina izveli tikai līdz 1 modelim no katra razotāja LV ir āo razotaju pārpircēji. pie razotaja kamīna cenas + VAT, + vietejais uzcenojums vidēju ir 150lvl. braucot uz Berlīni patukšot bodes iebraucu poļos Poznan, tur Lechma razotne. 32kW kamīns ar 2.5bar darba spiedienu(1bar ir par 2000zL lētāks) ar kāju, un ārejā gaisa padevi un glītu elektronisko vadības paneli nostājas uz 1050lvl | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
24 Dec 2013, 00:58:22 Hadsons rakstīja:
24 Dec 2013, 00:50:05 PASSATizhi rakstīja:
23 Dec 2013, 20:19:24 Montana rakstīja:
vot dzeki nesapratu īsti par tiem siltummaiņiem, krch stāsts tāds - ir gāzes apkures sistēma, ir doma tur pat piejūgt klāt viadrus malkas apkures katlu, jo nu tā gāze ir jebaķ jebaķ dārga a malka nemaksā neko. tik čakars ar viņu, vai var vienkārši lielajam lokam slēgties klāt ?
katla specifikāciju lasi. vairumam cietā kurinamā katliem ir zems darba spiediens- vaļējā sistēma. visiem gāzes katliem ir slēgtā sistema, ar 1-2bar. un lai savienotu vaļējo sistēmu ar slēgto, ir jāizmanto siltummainis. tas tā, profāna spriedelējumi šodien atpēros no DE, un pa ceļam Poļos paņēmu centrālapkures kamīnu, tieši šādam nolūkam, apvienot gāzi ar briketēm-malku. no ražotāja, samaksa eur naļikā, un bez VAT bet bik piemaksāju, un paņēmu modeli ar bik savādāku uzbūvi, un kam ir 2.5bar darba spiediens, tapēc tagad domāju, vai izmest 100+lvl par siltummaini, vai nē bet siltummaiņa plus ir vel tajā, ka katlu var sapildīt ar antifrīzu-eļļū, kas paildzina viņam mūžu, nav jāpilda visa sistēma ar dārgo šķidumu
Tak rakstīja Viadrus malkas katlu, tie ir čuguna sekciju katli ar max darba spiedienu 2,5 bar.
Kādā augstceltnē jāinstalē sistēma lai nepietiktu ar 25 metriem statiskā augstuma?
pilnīgi neko nezinu par malkas katliem, prastite izvinite | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| man ir pie 300kvm, un vel augs. vel nezinu kad.. skurstenis nav gatavs. ir kkur jāpasūta ovalās čaulas. jāsaliek esošajā ķieģeļu skurstenī. pieslēgumu arī vajag. jāpieslēdz trubas, gaisa pievads, elektrība. pagaidām vel štukoju kā lai dabūn to kamīnu ārā no auto un iekšā mājā, jo tas sver 300kg, jo iekrāva man viņu ar iekrāveju auto ir grandvoyager. pēc augstuma tas monstrs ielīda uz matu bagažnieka ailē [ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 24 Dec 2013, 01:33:00 ] | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| Jā, viadrus katli darbojas zem spiediena, viadrus tāpēc, ka neko nemainot iespējams modificēt uz granulu katlu, bet ne par to stāsts.
, domāju vai ir obligāti jāslēdzās klāt tieši tur pat, kur gāzes katls iet sistēmā. jo fiziski tas ir iespējams, bet tad sanāk tikai paralēlslēgumā un domāju cirkulācija sūdīga būtu, jautājums vai var ķēdē slēgt. | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| ir jau kontrabandas antifrīzs visā sistēmā | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
24 Dec 2013, 02:27:21 Montana rakstīja:
Jā, viadrus katli darbojas zem spiediena, viadrus tāpēc, ka neko nemainot iespējams modificēt uz granulu katlu, bet ne par to stāsts.
, domāju vai ir obligāti jāslēdzās klāt tieši tur pat, kur gāzes katls iet sistēmā. jo fiziski tas ir iespējams, bet tad sanāk tikai paralēlslēgumā un domāju cirkulācija sūdīga būtu, jautājums vai var ķēdē slēgt.
Neesmu specs, bet slegtu jebka (poh virknee vai paraleli), taa kaa fiziski vieglak.
Bet ja virkne tad uztaisity bypass kanalu katram ar ventiljiem/kraaniem taja. Kaa ari paraleli liekot katram tapat pa ventilim, lai viena katla viss uzrazotais siltums neaizskrien caur iisako celju - otru katlu.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| ar krāniem utt pisaks pārāk liels lai ņemtos ar to. svarīgi ir lai iekurinot malkas katlu, kad temperatūra nokrītās zem minimālās, gāzinieks ierubās pats, teorētiski domājot par šo vienkārši jāsastāda malkas katlam 30 grādi un gāzes katlam kādi 27, teorētiski vajadzētu visam klapēt ok | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
23 Dec 2013, 20:02:28 SEMIGALL rakstīja:
1.
vari iet nosacīti lētāko ceļu, ja negribi skalot ar ķimiju un ieguldīt līdzekļus
uzsildi karsto udeni ap 70 cel., un turi sistēmā tadu temperatūru smakai ir jāpazūd
jo baktērijas nepanes tādu temp., tas protams ir pagaidu risinājums,jo kad atkal temperatūra būs ap 45 cel., tās ar laiku savairosies
2.
atradu netā, vari pamēģināt šādu metodi ar citronskābi
Ja smird karstais ūdens, vajag pārbaudīt līdz kādai temperatūrai tas tiek uzsildīts boilerī, jo - ir baktērijas kuras ļoti labi vairojās pie 50 līdz 60 grādu temp. Lai nevajadzētu maksāt firmai par tīrīšanu, var izņemt no ūdens filtra filtrējošo elementu un tajā plastmasas traukā sabērt citronskābi. Pieskrūvēt atpakaļ un nedaudz palaist ūdeni lēnā plūsmā, lai pastāv kādu laiciņu tā un tad atkal nedaudz palaist no krāna ūdeni.Tā darboties ar intervāliem 1. stunda, kamēr filtrā vairs neredz citronskābes graudus. Ūdens daudzums ko notecināt - apmēram 3 l . Sanāks attīrīšanas efekts. Citronskābe nokodīs baktērijas un kaļķi boilerī, iztīrot to. Var arī izmantot pulveri kurš paredzēts veļas automātu tīrīšanai, tajā arī piedalās citronskābe, bet labāk tomēr pārtikas c. sk., jo psiholoģiski tas būs draudzīgāks.
Izskaloju,saregulēju uz tadu pamatīgi karstu jo precizu temp. nesanak izmerit pagaidam
nu tagad vel nesmird,un Anodu es arī vel neizraveju ārā
Tas par skalošanu ar citronskabi izklausās labs tik man 1 lieta ir jāuzmontē filtrs,kura man nekad nav bijis
Ir liels mīnus tajā,ka karstums ir sagriezts liels,ejot dušā,vai lietojot karsto udeni var normali applaucēties tie kas aizmirst pr tadu faktu un ir pierasts pie citām regulēšanām dušas krānā
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
Burkaans | | Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
| Principā pareizāk ir to katlu krāmēt virknē un ielikt atpakaļgaitā, tobiš pirms gāzes vai jebkura gudrāka katla no kura iet vadība, piemēram siltumsūkņa, un katla mazajā lokā protams ir termostats un katls pats loģiski pieslēdzas sistēmai tikai tad, kad ir iekurināts, un pirms tāpēc lai sistēma var normāli čekot, kas notiek apkurē, nevis iejāt turpgaitā pēc sensoriem un kad iekurini iemetas žarons.
Sistēmā protams vajag ielikt divus trejgabalus ar noslēgventiļiem ar amerikankām un starp viņiem vēl vienu ventili, kuru aizgriežot un amerikanku ventiļus atgriežot katls ir pieslēgts, bet ja nu jāmaina vai citas teh problēmas tad vidējo atgriežot un amerikankas aizgriežot, var no amerikankām novienot katlu un darīt ar to, ko vien vēlas, bet sistēma turpina funkcionēt, un nav jāgriež vēnas. Un tādā vīzē vispār ir normāli slēgt jebkuru uzparikti, gan boileri, gan ūdens filtru utt. jo tad nav problēmu ar nomainīšanu remontu vai apkopi, kuras nepieciešamība parasti iestājas vis nepiemērotākajā brīdī, tad kad ārā -30, jāskrien uz darbu vai nav piķa | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| sledzot virknē gāzes katls sildīs arī to malkas katlu, tie būs ievērojami zudumi. tāpat arī otrādi, kurinot malku, sildīsies arī gāzes katla siltummainis, kas arī laidīs daļu sultuma skurstenī. es likšu paralēli | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|