Online
Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Subaru Outback VS Volvo XC70
Autors | Ziņojums |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
31 Jul 2016, 23:36:46 @JG1990 rakstīja:
Kāds VRb var nokomentēt 1. paaudzes forestera vājās vietas?
Salonā sīkā elektronika, rūsa. Citu problēmu nav. Sveces nomainīt biku jēbelis. | Offline | | |
termcan | | Kopš: 22. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: pirkstu pa dēli.
|
01 Aug 2016, 01:01:31 @Laoshi rakstīja:
31 Jul 2016, 23:36:46 @JG1990 rakstīja:
Kāds VRb var nokomentēt 1. paaudzes forestera vājās vietas?
Salonā sīkā elektronika, rūsa. Citu problēmu nav. Sveces nomainīt biku jēbelis.
Pareizāk būtu teikt, ka sveces ar parasto svečatslēgu nenomainīsi.
Kā arī jāuzmanās no sulojošiem 2.5 motoriem un 1999-2000 gada manuāļiem var būt divmasu spararats, kura maiņa var maksāt ap 500€.
| Offline | | |
JG1990 | | Kopš: 27. Feb 2011
Ziņojumi: 469
Braucu ar:
|
01 Aug 2016, 01:01:31 @Laoshi rakstīja:
31 Jul 2016, 23:36:46 @JG1990 rakstīja:
Kāds VRb var nokomentēt 1. paaudzes forestera vājās vietas?
Salonā sīkā elektronika, rūsa. Citu problēmu nav. Sveces nomainīt biku jēbelis.
Rūsa ir standarta japāņu vietās uz aizmugurējām arkām, vai ir kādas ''īpašās'' vietas? | Offline | | |
ParaTr00per | | Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
01 Aug 2016, 10:40:59 @JG1990 rakstīja:
01 Aug 2016, 01:01:31 @Laoshi rakstīja:
31 Jul 2016, 23:36:46 @JG1990 rakstīja:
Kāds VRb var nokomentēt 1. paaudzes forestera vājās vietas?
Salonā sīkā elektronika, rūsa. Citu problēmu nav. Sveces nomainīt biku jēbelis.
Rūsa ir standarta japāņu vietās uz aizmugurējām arkām, vai ir kādas ''īpašās'' vietas?
uz 2016. gadu, lielākā daļa šeit ekspluatēto pirmās paaudzes fori (SF) būs sarūsējuši. sliekšņi, grīda, durvis, pakaļējās arkas, pakaļvāks. jāpaņem nost apšuvums bagāžniekā, varēs redzēt, vai atbalsta glāzes jau ir atdalījušās no virsbūves vai vēl ne ja braucot pa granti grab pakaļvāks - pakaļējās atbalsta glāzes jau ir vaļīgas
pārējais ir sīkums - viss ir remontējams... turbo motori iet visus 500kkm, ja laicīgi nomaina eļļu, zobsiksnu un ruļļus, pieskata eļļas un dzesēšanas šķidrumu līmeni. manuālās kārbas pārslēdzoties pieprasa sajūgu izspiest līdz galam. ja to neievēro - būs zobratu zupa kārbā saulīšu griezējiem būs sacepies centra bloķis, vajag pabraukt sausā stāvvietā lēnām ar līdz galam izgrieztu stūri - ja auto lēkā, centrs sacepies. automātkārbas prastas kā cirvji, ja nebrauc bez eļļas, faktiski mūžīgas. automātiem centra diffa nav, ir sajūgu paka. tā pamanās sadilt ar laiku... vajag uz grants ielikt 1. robā un mēģināt uzspolēt. ja pakaļa nespolē - sajūgu paka uz nomaiņu. piekarē uz 300-500kkm sāks līst ārā no vecuma sacietējušās gumijas - viss ir maināms, pēc nomaiņas var braukt atkal 15 gadus, mainot tikai šķērsstabilizatora atsaites. jāpieskata bremzes - reizi gadā pārjaukt/sasmērēt, citādi kādā brīdī nāksies vizināties uz treilera | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Vēl viņam vāja vieta ir atmo 2.0 motors, rij tikpat cik turbo un neiet vispār. Propāns jebkurā gadījumā must have. | Offline | | |
MP_ICE | | Kopš: 03. Jun 2004
Ziņojumi: 133
Braucu ar: Celica 4WD Turbo
| Kā man viens subaru mehs teica - Subaru ir izturīga mašīna - pirzdams, klepodams, klibodams līdz mājām tevi aizvilks, atšķirībā no pārējiem, kas kaut kur pa ceļam būs palikuši | Offline | | |
DimanC | | Kopš: 07. Jan 2004
Ziņojumi: 328
Braucu ar: elektrību
|
01 Aug 2016, 11:56:27 @Laoshi rakstīja:
Vēl viņam vāja vieta ir atmo 2.0 motors, rij tikpat cik turbo un neiet vispār. Propāns jebkurā gadījumā must have.
man 2.0 atmo gadus 3 ir. "iet"/"neiet" kategorijās nemāku komentēt (ar turbo nav sanācis braukt), taču kaut kā neticās, ka turrbo ierakstās zem 10L. Manai lamatai virs 10L sanāk ļoti reti, braukājot arī pa diezgan reljefainu klimatu.
troops precīzi uzrakstīja. Tipiska aizmugurēju glāžu rūsēšanas vieta ir sataustāma arī nenoraujot salona apšuvumu - vienkārši ar roku brauc arkai pa iekšu uz augšu - glāzes virzienā, un garantēti atradīsi caurumu virzienā uz āru, t.s. iekšējajā arkā. Vēl rūsē priekšējā loga malas.
Pie visa minētā varu vēl piebilst problēmu ar sasēdušos pakaļu - atsevišķiem modifikācijām ir t.s. pašregulējošie amortizatori, taču to atsperes atšķiras no parastās piekares. Nereti manīts, ka tiko aizmugurē nomainītas atsperes/amortizatori, bet pakaļa noslīd zemē. Kāds acīmredzot sačakarējas ar kodiem. (neriskēšu komentēt, kuram vajag stingrākas atspres - lai kāds zinošāks pakomentē). | Offline | | |
howitzer | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
|
28 Jul 2016, 08:29:55 @kkas rakstīja:
27 Jul 2016, 23:39:35 @_Eddy_ rakstīja:
27 Jul 2016, 23:30:34 @karlsonss rakstīja:
V70 d5 AT - slimaas vietas?
Otraas paaudzes v70
Kaarba. Nejau pati kaarba, bet tas, ka neviens nemaina ellju kaa paredzeets.
Un tad standarta diizelju brobleemas.
ja gribam būt precīzi, tad kārbai tieši līdz 04-05 gadam hidro blokā ir problēma. eļļas mainīšana tikai attālina remontu nedaudz. bet tagad jau viņiem visiem kārbām vajadzētu būt vismaz 1x remontētām ar normālām iekšām. un ar dīzeļiem tur viss labi un tagad jau viss daudz maz neko nemaksā. vecais labais audi 5cil pašam pirmajam gadam, pēc tam dažādas D5 modifikācijas, ar melno vāku vislabākais un ar pelēko no 05-06 gada, kurš nav vairs tik uzticams, bet nav arī traģiski. jāatrod tikai labs un varēs rullēt. 500k šitiem ir norma
Pats arī pamazām uz XC skatos (Subaru toč negribu), kā jamajiem ir ar hadeni? Mums ģimenē bija V70 D5, tur viss vienkārši. XC ir kas sarežģītāks? To four C piekari var ņemt? Esmu pamanījis, ka dažiem ir.
Un ko ar to pilnpiedziņu iesākt? Tas ir normāli, ka pakaļtilts pieslēdzas pēc entajām sekundēm, vai arī Haldex bojājums? Volvoklubā kungi runā, ka pakaļratiem jāpieslēdzas principā momentāli.
Starp citu, kāpēc dažiem XC tie difuzori pakaļējam buferim ir sudraba krāsā, dažiem melni? Atkarīgs no komplektācijas?[ Šo ziņu laboja howitzer, 01 Aug 2016, 14:20:12 ] | Offline | | |
|
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
| XC70 priekšā bukses 1:1 ar v70. aizmugurē laikam vairāk sviru, bet īpaši nav kam tur plīst un kosmosu nemaksā.
HALDEX pieslēdzas sekundes desmitdaļās. ja ir ar rāvieniem vai acīmredzami var redzēt, ka vēlāk, tad kkas nav ok, filtrs ciet, sūknis iet uz beigām, utml. līdz 2003. gadam nāk visko mufta, tur varbūt padilusi un tad manāmi lēnu slēdzās klāt.
sākot ar 2005. stokā ir sudraba bamperu uzlikas. pirms tam tie izvēles opcija. | Offline | | |
howitzer | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
| Principā, es pētu D5 variantus ap 2003.-2005. gadu.
Šī ziema vēl jānorullē ar trīsdesmit sesto un tad jālaiž uz tirdziņu.
Par to Haldex es tā jautāju, jo pirms pāris gadiem pavizinājos ziemā ar XC90. Atslēdzu DSTC un domāju, kas nu būs. Priekšējie rati kārpās pāris sekundes un tad pakaļējais tilts pieslēdzas ar tādu pisaku, ka viss bulku vāģis aiziet šķērsām. visstulbāk,ka tas auto to darīja tad, kad Tu, teiksim, apdzen fūri. Priekšējie rati sāk spolēt, tad pakaļējais tilts iesit tik spēcīgi, ka Tu jau krāmē garām fūrei. Tā vien liekas, ka tur kaut kas bija smagi nomiris. [ Šo ziņu laboja howitzer, 01 Aug 2016, 14:34:39 ] | Offline | | |
ParaTr00per | | Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
01 Aug 2016, 14:22:08 @kkas rakstīja:
HALDEX pieslēdzas sekundes desmitdaļās.
aprēķinu vienkāršībai, pieņemsim, ka kusties 72km/h = 20m/s. "sekundes desmitdaļas" ir auto garumi jau... tāpēc arī haldex ir "vienā līkumā trīs reizes bikses pilnas"...
izbraukt no kupenas stāvvietā - jā, der. braukt - murgs. | Offline | | |
howitzer | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
|
01 Aug 2016, 14:51:31 @ParaTr00per rakstīja:
01 Aug 2016, 14:22:08 @kkas rakstīja:
HALDEX pieslēdzas sekundes desmitdaļās.
aprēķinu vienkāršībai, pieņemsim, ka kusties 72km/h = 20m/s. "sekundes desmitdaļas" ir auto garumi jau... tāpēc arī haldex ir "vienā līkumā trīs reizes bikses pilnas"...
izbraukt no kupenas stāvvietā - jā, der. braukt - murgs.
Trūp, man to auto nevajag trakiem ziemas driftiem. Es gribu mīksti pavizināties pa granti un spēt izkārpīties no dubļaina pagalma. Mēnesī nobraucu ap 4 - 4500km, tāpēc arī gribas Volvo komfortu. Tāda gada gājuma Subaru, diemžēl, ir baigā naglu kaste. Turklāt, Volvim tas D5 arī nav tas sliktākais katls. Ar E36 pa pilsētu viss ir forši, bet, kā tiec uz grants.... Mīļā māt, nošauties gribas. Ok, ir R17 un 235/40, tas situāciju, protams, daudz neuzlabo. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
| īstenībā pajāt cik ātri haldex slēdzās, jo stabilitātes kontroles sistēmu volvo tāpat atslēgt nevar
audi liek visādos hot hatčos haldex un nekādā vaina. varot sačipot, lai visu laiku ir 50:50 | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
01 Aug 2016, 14:57:13 @howitzer rakstīja:
Ar E36 pa pilsētu viss ir forši, bet, kā tiec uz grants.... Mīļā māt, nošauties gribas. Ok, ir R17 un 235/40, tas situāciju, protams, daudz neuzlabo.
Uzliec 195/65/r15 komplektā ar viegliem diskiem un vis būs līdzeni | Offline | | |
ParaTr00per | | Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
01 Aug 2016, 14:57:13 @howitzer rakstīja:
Trūp, man to auto nevajag trakiem ziemas driftiem. Es gribu mīksti pavizināties pa granti un spēt izkārpīties no dubļaina pagalma. Mēnesī nobraucu ap 4 - 4500km, tāpēc arī gribas Volvo komfortu. Tāda gada gājuma Subaru, diemžēl, ir baigā naglu kaste. Turklāt, Volvim tas D5 arī nav tas sliktākais katls. Ar E36 pa pilsētu viss ir forši, bet, kā tiec uz grants.... Mīļā māt, nošauties gribas. Ok, ir R17 un 235/40, tas situāciju, protams, daudz neuzlabo.
atbrauc ciemos izvizināšu ar `04. outbacku pa izmirkušu dopu. bez fanātisma, bet lai var saprast par ko ir runa tad arī komforta līmeni uz grants varēsi novērtēt. | Offline | | |
Jorens | | Kopš: 15. Jul 2003
Ziņojumi: 14706
Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace
|
01 Aug 2016, 15:09:20 @kkas rakstīja:
īstenībā pajāt cik ātri haldex slēdzās, jo stabilitātes kontroles sistēmu volvo tāpat atslēgt nevar
audi liek visādos hot hatčos haldex un nekādā vaina. varot sačipot, lai visu laiku ir 50:50
Kapēc nevar? Manam ir DSTC off buttons | Offline | | |
|
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
| gribi gāzt šķērsām- volvo nederēs. tas ir ģimenes cilvēku auto, ar kuru traucēt citiem uz ceļa.
tur ir izdarīts pilnīgi viss, lai būtu muļķu drošs.
un bļac tur nav pliks 4x4, tur viss taršķ, jo 20 sensori ar 5 ecu mēģina saglābt auto iemītnieku dzīvības.
un iepist var vienlīdz viegli grāvī kā ar haldex, torsen vai jebkuru citu 4x4, īpaši ar ieslēgtu stabilitātes kontroli.
vēlreiz atkārtošos, XC70 ar haldex vienīgais ko var atslēgt ir pretspolēšana.
Man xc70 ir 3šo gadu. [ Šo ziņu laboja kkas, 01 Aug 2016, 16:27:39 ] | Offline | | |
Jorens | | Kopš: 15. Jul 2003
Ziņojumi: 14706
Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace
| Man gan arī nav aktuāli ar to gāzt par cik brauc sieviete ar bērniem, priekš šiem ļoti laba izvēle! | Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| ģimenei un sievietei ar bērniem vajag gc8 type Ra ar 4,44 pāri
Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja Papakarlo, 01 Aug 2016, 16:56:38 ] | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| ikdiena tiek lietots Obk 3.6R, ja godigi tad pietrukst tikai Volvo paterins, nekas vairak. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|