Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Par jauno auto nodokli

AutorsZiņojums
Delerium
25. Nov 2010, 20:59 #401

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


25 Nov 2010, 20:55:07 edzulis rakstīja:

25 Nov 2010, 18:49:02 ciklodol rakstīja:

24 Nov 2010, 13:26:21 edzulis rakstīja:
Vobšem bes stresa. Vadam iekšā e.csdd sava auto datus un skatamies. Ja ir patēriņš un kads virs 2005, būs jāmaksā progresīvais

Kaut kas aizdomīgs -nevienam USA auto nerāda ievadot e.csdd patēriņu(arī visādiem caliberiem un citiem chrysleriem jaunajiem pēc 2005.g, ko pie mums jaunus ofic. tirgo) Tiešām viņiem nebūs jāmaksā progresīvais?Vācu auto rāda arī pirms 2005.


Es jau šodien rakstīju, ka, iespējams, meklē variantu kā piemērot progresīvo visiem bez gada izņēmuma




butu labi ja atrastu.. tad man sanaaktu mazaak nekaa pec masas
Offline
Arlando
25. Nov 2010, 21:46 #402

Kopš: 08. Sep 2009

Ziņojumi: 190

Braucu ar:


25 Nov 2010, 20:55:07 edzulis rakstīja:

25 Nov 2010, 18:49:02 ciklodol rakstīja:

24 Nov 2010, 13:26:21 edzulis rakstīja:
Vobšem bes stresa. Vadam iekšā e.csdd sava auto datus un skatamies. Ja ir patēriņš un kads virs 2005, būs jāmaksā progresīvais

Kaut kas aizdomīgs -nevienam USA auto nerāda ievadot e.csdd patēriņu(arī visādiem caliberiem un citiem chrysleriem jaunajiem pēc 2005.g, ko pie mums jaunus ofic. tirgo) Tiešām viņiem nebūs jāmaksā progresīvais?Vācu auto rāda arī pirms 2005.


Es jau šodien rakstīju, ka, iespējams, meklē variantu kā piemērot progresīvo visiem bez gada izņēmuma






Tas viss arvien vairāk izskatās pēc afēras.Vispār ,ja grib tādu revolūciju taisīt ,tad jādod vismaz viens gads pārejas periods,lai cilvēki varbūt var kaut ko izmainīt,pārdod esošo,nopirkt citu auto utt.Bet uz nākamo gadu visiem palielināt vienādi,nu kaut vai kā ar nek.īpašuma nodokli zemei.Ir taču tur maksimālais pieaugums ierobežots - 25% ne vairāk ,kā iepriekšējā gadā.A te mašīnām vienai otrai pat 4 -5 reizes.
Offline
edzulis
25. Nov 2010, 21:52 #403

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Viss ir vienkārši. Jānobloķē krustojums pie nacionārā teātra. Apstāsies puspilsēta, daži tramvaji utt. ARī pidariņi ar saviem volvo netiks no Jēkaba ielas prom. Tiesa pirms kā tāda vajag konkrēti definēt prasības, lai nav tā, ka protests ir protesta pēc.

Vienīgais sāpīgais jautājums ātrie/ugunsdzēsēji/menti

[ Šo ziņu laboja edzulis, 25 Nov 2010, 22:02:47 ]

Offline
Ugunsdzesejs
25. Nov 2010, 21:53 #404

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

klau, rīt nedefinējat savas prasības, man darbā projekts jānodod.
Offline
BROCKERIS
26. Nov 2010, 16:23 #405

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu

Nu un ko var teikt par vojādžeriem, kas maksās 115 vietā 200 LVL, tiešām ekskluzīvs auto. Vērtība ~3000 LVL.

Domāju, ka nav iespējams taisnīgāku mehānsmu radīt kā nodevu saistīt ar degvielu - tas kurš vairāk brac, vairāk gandē dabu vairāk maksā..

Nu kāds sakars jaudai un dzinēja tilpumam ar ekskluzivitāti?? Šie ir pricipiāli nepareizi kritēriji nodevas noteikšanai arī no tiesību pricipu viedokļa. Es malā nesēdēšu un aicinu pārējos pievienoties protestiem.
Offline
Staris
26. Nov 2010, 16:26 #406

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Šis nodoklis reāli čakarā cilvēkus, kuriem pieder auto.
Man kā auto īpašniekam tagad ir tāda reakcija, ka tad čakarējam visus valsts iedzīvotājus.
Apliekam visa veida transportu (izņemot traktortehniku) ar šo nodokli.
Lai sabiedriskais autobuss arī maksā nodokli. Liela masa, liela jauda, liels motors - njehuj ar tik ekskluzīvu auto vizināt kaut kādus mirstīgos
Offline
Srakans
26. Nov 2010, 16:27 #407

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


26 Nov 2010, 16:23:07 BROCKERIS rakstīja:
Nu kāds sakars jaudai un dzinēja tilpumam ar ekskluzivitāti??

Tu zini daudzus ekskluzīvus auto ar jaudu līdz, teiksim 150zs un tilpumu līdz 1.8
Offline
Staris
26. Nov 2010, 16:30 #408

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Tas savukārt nenozīmē, ka visi auto ar lielu motoru un jaudu ir ekskluzīvi.
Eiropa jau sen zin, ka šis nodoklis ir jāliek bendzīna cenā.
Tā tik Latvija negrib to darīt.
Tad jau jāveido uzreiz tāds "ekskluzivitātes nodoklis"
Cietais disks virs 40GB ir jāapliek ar progresīvo nodokli.
Procesors virs P4 2ghz ekvivalenta jāapliek ar nodokli
Tējas, kas maksā vairāk par 50santīmiem, kafija, cepumi un t.t.
Galu galā priekškam jāēd un jālieto ir kaut kas, kas neskaitās pats lētākais un parastākais?
Datoram pilnībā pietiek ar 40GB cieto disku, lai darbinātu OS, uzrakstītu dokumentu un ieietu internetā. Gribi ko vairāk - maksā lielo nodokli.l
Jebšu normāls spēļu dators tad no 1.janvāra maksātu 2x vairāk nekā šobrīd.
Visas brendu drēbes un brendu veikali arī jāapliek ar nodokli.
Nahujam autovadītājus tikai jādrāž? Vienīgā pasaules ekskluzīvā lieta ir automašīna. ne jahta, ne lidmašīna - automašīna

[ Šo ziņu laboja Staris, 26 Nov 2010, 16:33:52 ]

Offline
Srakans
26. Nov 2010, 16:35 #409

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Tu zini kādu S klases mersi vai kajēni ar 2.0 ? Veci droti ir cita lieta. Tad kā nodalīt? Veci lielmotori maksā mazāk? Vecs lielmotors arī daudz tērē
Offline
Staris
26. Nov 2010, 16:35 #410

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

galu galā mašīnā ir daudz visādas ekskluzīvas lietas neskaitot motoru.
Paskatieties uz luksusklases auto aprīkojumu. Vai BMW 760li 2010. gada ar drēbes salonu, manual kārbu, 16" diskiem, bez NAVI, kondiškas un t.t. skaitītos ekskluzīvs?
Vajag uzlikt nodokli visiem šitiem elektro sūdiem, kuri nav vajadzīgi, lai aizbrauktu no A līdz B (gluži kā žigulim). Gribi ekstras - maksā ekskluzivitātes nodokli


Srakan: šis nodoklis nav par to, ka liels motors bojā māti dabu. Šis ir nodoklis budžeta papildināšanai. Līdz ar to spriest, ka redz lielāks motors vairāk tērē beņu un sliktāks dabai - lieki.
Nevienam tas neinteresē tak
Ja interesētu, tad būtu jāmaksā nodoklis nevis par jaudu un tilpumu, bet patēriņu. Līdz ar to es maksātu lielāku nodokli ar savu 92' 325i nekā E46M3

[ Šo ziņu laboja Staris, 26 Nov 2010, 16:37:44 ]

Offline
Srakans
26. Nov 2010, 16:36 #411

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


26 Nov 2010, 16:32:45 yanks rakstīja:

26 Nov 2010, 16:27:03 Srakans rakstīja:

26 Nov 2010, 16:23:07 BROCKERIS rakstīja:
Nu kāds sakars jaudai un dzinēja tilpumam ar ekskluzivitāti??

Tu zini daudzus ekskluzīvus auto ar jaudu līdz, teiksim 150zs un tilpumu līdz 1.8

3.0 omega ir kkas baigi ekskluziivs?

Nu un cik tad viņam sanāk? Vairāk kā bija līdz šim vai jaunā/fiksēta likme?
Offline
Srakans
26. Nov 2010, 16:37 #412

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


26 Nov 2010, 16:35:46 Staris rakstīja:
galu galā mašīnā ir daudz visādas ekskluzīvas lietas neskaitot motoru.
Paskatieties uz luksusklases auto aprīkojumu. Vai BMW 760li 2010. gada ar drēbes salonu, manual kārbu, 16" diskiem, bez NAVI, kondiškas un t.t. skaitītos ekskluzīvs?
Vajag uzlikt nodokli visiem šitiem elektro sūdiem, kuri nav vajadzīgi, lai aizbrauktu no A līdz B (gluži kā žigulim). Gribi ekstras - maksā ekskluzivitātes nodokli


Srakan: šis nodoklis nav par to, ka liels motors bojā māti dabu. Šis ir nodoklis budžeta papildināšanai. Līdz ar to spriest, ka redz lielāks motors vairāk tērē beņu un sliktāks dabai - lieki.
Nevienam tas neinteresē tak

Vispār jā, skaitītos, bet nu powers noteikti domā savādāk
Offline
Ugunsdzesejs
26. Nov 2010, 16:41 #413

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:


26 Nov 2010, 16:27:03 Srakans rakstīja:

26 Nov 2010, 16:23:07 BROCKERIS rakstīja:
Nu kāds sakars jaudai un dzinēja tilpumam ar ekskluzivitāti??

Tu zini daudzus ekskluzīvus auto ar jaudu līdz, teiksim 150zs un tilpumu līdz 1.8

Lotus Super 7
Offline
djmixx
26. Nov 2010, 16:42 #414

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:

Tikko samierinies ar vienu ciparu ka tev jau japierod pie otraa!!!Kretini pistie!!!!
Offline
Staris
26. Nov 2010, 16:45 #415

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Tāpēc vien būtu jāpārskata šo nodokli, jo ir 100 piemēri, kur vecam auto ir must-have vismaz 2.5litru motors, lai pildītu darbu.
Tā teiksim vecs džips ar švaku motoru ir nejēdzīgs. Ne tu vari ar viņu mini piekabi pavilkt, ne pa ziemas meža dubļiem izbraukt uz ciema centru. Nu nevar salīdzināt Porsche Cayene ekskluzivitāti ar veca 90to gada Jeep 3.0l bendzīnieka ekskluzivitāti.
Ja nebūtu šādi krasi pretēji auto, tad jau tas nodoklis būtu normāls. Tāpat kā tāda veida redakcija nodoklim, kur 2005. gads būtu auto pirmā reģistrācija pasaulē - ļoti labi.
Kāpēc Valdība nevar apmierināties ar kompromisu un šo jauno nodokli ieviest pa mūsu prātam?
Reāli šādi arī tiktu drāzti jauto un jaudīgo auto īpašnieki, bet veco auto īpašnieki saudzēti.
Katru gadu tak cilvēki aizvien vairāk apgreidosies uz jaunākiem auto un ar laiku paliks ļoti maz auto zem 2005. ražojuma.

[ Šo ziņu laboja Staris, 26 Nov 2010, 16:46:19 ]

Offline
BROCKERIS
26. Nov 2010, 16:45 #416

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu


26 Nov 2010, 16:27:03 Srakans rakstīja:

26 Nov 2010, 16:23:07 BROCKERIS rakstīja:
Nu kāds sakars jaudai un dzinēja tilpumam ar ekskluzivitāti??

Tu zini daudzus ekskluzīvus auto ar jaudu līdz, teiksim 150zs un tilpumu līdz 1.8

Audi TT 1,8 T 225 ZS teiksim būtu mazliet ekskluzīvāks par minivenu, kaut gan neatbalstu arī TT diskrimināciju jebkurā gadījumā..runa ir par pricipu kā tādu, ka tiek no pirksta izzīsta metode, kas savā būtībā ir kropla, neharmoniska, netaisnīga, disproporcionāli sadalot slogu..
Tāpēc es un vēl daži mani domubiedri plānot iesniegt ST konstitucionālo sūdzību, ja šis murgs tiks pieņemts..
Bet iesaku negaidīt pieņemšanu.. un izbraukt ielās..
Offline
ramex
26. Nov 2010, 16:48 #417

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


26 Nov 2010, 16:27:03 Srakans rakstīja:

26 Nov 2010, 16:23:07 BROCKERIS rakstīja:
Nu kāds sakars jaudai un dzinēja tilpumam ar ekskluzivitāti??

Tu zini daudzus ekskluzīvus auto ar jaudu līdz, teiksim 150zs un tilpumu līdz 1.8


Ariel Atom (ties motors ir 2.0 envis 1.8 mazakajaversija) un ZS ar krietni vairak par 150
Offline
Srakans
26. Nov 2010, 16:51 #418

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Tātad 3gb jau ir, juhuu Nu nevajag jau te tagad veikt uzskaiti. Nez kas pārēja plātā galā darās
Stari, kāds būtu kompromiss? Noteikt, ka skaitās no reģ Pasaulē, nevis LV?
Offline
aarchijs
26. Nov 2010, 17:00 #419

Kopš: 24. Jan 2007

Ziņojumi: 71

Braucu ar: xc


26 Nov 2010, 16:30:40 Staris rakstīja:
..
Eiropa jau sen zin, ka šis nodoklis ir jāliek bendzīna cenā.
Tā tik Latvija negrib to darīt.
...

Nevar likt šo nodokli degvielas cenā, jo degvielu daudz nokurina ne tikai 760iL, S klase un Hummer H2, bet arī komerctransports. Tas uzreiz palielinās produktu un pakalpojumu pašizmaksu, kā rezultatā iespaidos kaut vai tās pašas piena un maizes cenas veikalos. Tātad gala patērētājs (pensionārs, vientuļā māmmiņa, maznodrošinātais un uzņēmuma īpašnieks) apmaksās šo "ekskluzivitātes" nodokli. Sistēma nestrādā!
Protams, ir iespēja veidot kautkādu sistēmu, kurā komerctransportu atbrīvos no akcīzes vai arī to atmaksās. Bet tā būs tāda birokrātija - vieglāk būs nošauties!
Es piekrītu tam, ka jauda + tilpums ir nepareizi. Manuprāt, bija jāveido CO2 + tilpums, auto sākot no tā paša 2005. gada un ieviest 1 gadu pārejas laiku
Offline
Srakans
26. Nov 2010, 17:05 #420

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Tad jau labāk CO + jauda. Pārejas laiks der, bet tas 2005 gadi gan ir ateja. To, ka tas ir kompromiss Tu varēsi teikt 05 M5 īpašniekam rādot uz tāda pašu tikai 04 gadā reģistrētu auto.
p.s vienmēr būs izņēmumi un apbižotie
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo