Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... III

AutorsZiņojums
rolissx
03. Sep 2010, 10:17 #401

Kopš: 03. Mar 2008

Ziņojumi: 768

Braucu ar: "Labvakar komandieris"

naiss, vairaak taadu brauceeju, kas vismaz censhas kaut ko panjemt sliipi - respekt porsche.
Offline
SZ
03. Sep 2010, 10:20 #402

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz

kādi vismaz 5 auto viņu pašu gandrīz paņēma slīpi, respekts viņam

Varbūt vērts no sākuma trasē patrenēties un to nenormāli kruto slīpi ņemšanu kaut cik iemācīties ?

Savādāk ļoti nabagi izskatās...

[ Šo ziņu laboja SZ, 03 Sep 2010, 10:21:30 ]

Offline
rolissx
03. Sep 2010, 10:21 #403

Kopš: 03. Mar 2008

Ziņojumi: 768

Braucu ar: "Labvakar komandieris"

gan jau naakamreiz sanaaks labaak
Offline
SZ
03. Sep 2010, 10:22 #404

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz


un manis pēc kaut vai Zatlers ar S600 var driftēt 24h dienā, bet tad lai dara to NETRAUCĒJOT citiem un neapdraudot nevienu.

[ Šo ziņu laboja SZ, 03 Sep 2010, 10:22:50 ]

Offline
Pikators
04. Sep 2010, 02:28 #405

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1065

Braucu ar: 4.1


04 Sep 2010, 02:26:49 BMW530 rakstīja:
Ciekurkalna 1.gara linija.
Divas brauksanas joslas.
Brauksiet pa labo - nogriezisieties uz dzelzscelaja parbrauktuvi.
Brauksiet pa kreiso - nogriezisieties uz Viskalju ielu.

Parbrauktuve ciet.
Labja joslaa nospraadzis bilde redzmais srots.


Vai kads var izskaidrot sito egoisma un stulbuma kalngalu - visiem saakt izkaartoties ielas viduu, taa lai tie, kuri saja laika varetu braukt uz Viskalju ielu, arii nekur netiktu?

Lieki piebilst, ka visi pirms manis redzamie paalji peecaak aizbrauca pa labi uz dzelzscelja parbrauktuvi.

jā, latvietis tipiskais, sanāk arī tur vizināties, regulāra parādība.
Offline
Bivis
04. Sep 2010, 03:05 #406

Kopš: 30. Mar 2003

Ziņojumi: 228

Braucu ar: četriem sešiniekiem

ap 2 pie Akmens tilta,pārdaugavas pusē,kur no mukusalas metas ripā uz Ulmaņa gatvi troika gribēja iet līkumā ščersām,bet sazapisas meistarībā un apgiezas pretējās braukšans virzienā ar fārām pret manu purnu ..čalīt, ar gazes pedālīti ik pa laiciņam deretu arī pastrādat,nevis tik topīt grīdā Labi,ka viss labi beidzas
Offline
karro
04. Sep 2010, 07:53 #407

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4617

Braucu ar: studentu variantu


20 Aug 2010, 16:53:13 panika_ rakstīja:
kurs vainigs?! aljo garazh, ja tu ieliec kadam dirsa, vienigais, kas tevi var glabt, ir liecinieks, ka priekshejais brauca atpakalgaitaa vai pilnigaa taarpaa. un moci apskadejot 90% gadijumu vainos autosa shoferi.


ta jau tādi mocisti ir vnk jātriec nost ar pedāli grīdā! :O
ja jau reiz vainīgs šā vai tā, tad vismaz kādu prieciņu par paveikto

anyway, maķenīt zinot mocistu nervozitāti, lai neizsauktu lavīnveida "putas pa muti", disklaimerēju, ka nevienu tīšuprāt notriecis neesmu un netaisos. atgadījumā minētā mocista iznešanās konkrētajā situācijā bija pidarasiska un tur nav ko runāt.

[ Šo ziņu laboja SWK, 04 Sep 2010, 07:56:18 ]

Offline
qa
04. Sep 2010, 12:48 #408

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


04 Sep 2010, 02:28:35 Pikators rakstīja:

04 Sep 2010, 02:26:49 BMW530 rakstīja:
Ciekurkalna 1.gara linija.
Divas brauksanas joslas.
Brauksiet pa labo - nogriezisieties uz dzelzscelaja parbrauktuvi.
Brauksiet pa kreiso - nogriezisieties uz Viskalju ielu.

Parbrauktuve ciet.
Labja joslaa nospraadzis bilde redzmais srots.

Vai kads var izskaidrot sito egoisma un stulbuma kalngalu - visiem saakt izkaartoties ielas viduu, taa lai tie, kuri saja laika varetu braukt uz Viskalju ielu, arii nekur netiktu?

Lieki piebilst, ka visi pirms manis redzamie paalji peecaak aizbrauca pa labi uz dzelzscelja parbrauktuvi.

jā, latvietis tipiskais, sanāk arī tur vizināties, regulāra parādība.


neviss tipiskais latvietis,bet braukšanas kultūra pie mums ir tāda,jo zinot cik šoferīši laipni,labāk laicīgi ieņemu vidus joslu,nevis pēc tam ,kā diedelnieks gaidu kad kāds redz palaidīs apbraukt,nosprāgušo.Latvijā/Rīgā rīkojos līdzīgu ar retiem izņēmumiem.Rīgā nav iespējams braukt 100% pēc noteikumiem,sēdēsi visu laiku korķos,pavēro pats,ja jātiek uz citu joslu ar laicīgi ieslēgtu pagrieziena signālu,uzreiz blakus joslā distance starp auto stipri samazinās un katram ieslēdzas savs ego,viņš jau nu man priekšā nepielīdīs.
Offline
Instigater
04. Sep 2010, 12:59 #409

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Mani vairāk pārsteidza vienu pēcpusdienu Vairogielas pārvads kapu virzienā. Pirmo reizi tur braucu. Skatos, pirmā josla ciet jau tilta sākumā, aizbraucu pa otro līdz galam, opā, bet tur otrā saiet kopā ar pirmo. Taisu rāvējslēdzēja principu, bet tur "bez 5 minūtēm pensijā" izrāda mežonīgu neapmierinātību. Itkā jau nekas briesmīgs, bet kas liedza tam opim pašam pabraukt visiem garām? Zīme par saiešanu vienā joslā taču ir tikai tur pašās beigās, nevis tilta sākumā.

qa, man gan drīzāk ir pretēja pieredze, parasti laicīgi parādot pagriezienu speciāli tik atstāta man vieta. Laikam jau vai nu auto nav Tev riktīgais, vai arī centies pārkārtoties tur, kur točna kādu esi appisis pa vairākiem kvartāliem. Es, piemēram, uzskatu, ka uz vantenieka centra virzienā pie bankas nav jālaiž no malējās joslas iekšā, lai brauc apkārt kvartālam, bet tur, savukārt, no tās sķērsielas ir laižams ārā viens auto uz vienu zaļo signālu, lai plūsmu nebremzētu.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 04 Sep 2010, 13:04:26 ]

Offline
viesulis
04. Sep 2010, 13:55 #410

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

aizmirsu izteikt sāpi. pirmdien braucu ar 25. autobusu, kā parasti tas no otrās joslas lien uz Akmens tilta, bet vēl no pirmās tam priekšā lien kaut kāds urla ar veco c klasi (FZ 5641). ielien un speciāli nomet pa nažiem, tad vēl uz tilta izpildijās, neadekvāti mainot joslas bez pagriezieniem.

es ceru, ka tas kroplis jau ir nosprādzis vai vismaz caureju dabujis
Offline
Color
04. Sep 2010, 14:17 #411

Kopš: 05. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 760

Braucu ar: sešiem podiem, W212


04 Sep 2010, 02:28:35 Pikators rakstīja:

04 Sep 2010, 02:26:49 BMW530 rakstīja:
Ciekurkalna 1.gara linija.
Divas brauksanas joslas.
Brauksiet pa labo - nogriezisieties uz dzelzscelaja parbrauktuvi.
Brauksiet pa kreiso - nogriezisieties uz Viskalju ielu.

Parbrauktuve ciet.
Labja joslaa nospraadzis bilde redzmais srots.
[IMG]foto[/IMG]

Vai kads var izskaidrot sito egoisma un stulbuma kalngalu - visiem saakt izkaartoties ielas viduu, taa lai tie, kuri saja laika varetu braukt uz Viskalju ielu, arii nekur netiktu?

Lieki piebilst, ka visi pirms manis redzamie paalji peecaak aizbrauca pa labi uz dzelzscelja parbrauktuvi.

jā, latvietis tipiskais, sanāk arī tur vizināties, regulāra parādība.



problēma jau īstenībā ir citur...
kapēc nevar to nosprāgušo pastumt nedaudz uz ietves? tad arī atrisinātos problēma par joslu sadaļu
Un tā nav vienīgā reize.. citreiz kad kāds praktiski ceļa vidū nostājies visi brauc garām un blisinās visiem ir poh
Offline
ParaTr00per
04. Sep 2010, 14:39 #412

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


04 Sep 2010, 13:41:29 bertons rakstīja:

pirmā josla ciet jau tilta sākumā, aizbraucu pa otro līdz galam, opā, bet tur otrā saiet kopā ar pirmo.


Šitāda pati situācija bija vakar uz Ziepniekkalna ielas Pīķa stundā, 1. joslā nepārspīlēju korķis 1-2km!!!, 2. joslā NEVIENAS mašīnas. Aizbraucu līdz pašam galam un tur čalis ar sābiņu bez jebkādas grūstīšanās palaida 1. joslā

mhm, tur, kur ziime "labaa josla taisni, kreisaa apgriezties"...
man nau iisti skaidrs, kur ir probleema paaris min pastaaveet tajaa rindaa? maajaas sievai ir mezhoniigs sex preciizi 1830, neatkariigi no taa vai tu esi maajaas vai nee?
ja tur nebuutu liideeju, rinda kusteetos veiklaak, turklaat netrauceejot tos, kuri veelas apgriezties. staaveeshana 2 rindaas nekaadaa veidaa nepaaatrina kustiibu tajaa "pudeles kaklaa"... un tas nav nekaads "negaidiits shkjeerslis joslaa", lai buutu jaaspringst uz "raaveejsleedzeeju". ok, ja tu ielieni taa, ka mani netraucee - man pilniigi po, man zaudeetas 5 sekundes celjaa liidz kjekavai kraanu nesaiisina. bet ja tu nevari/nepaspeej ieliist - taas jau buus tavas ieksheejaas probleemas, kuras vajadzeetu pie sevis patureet.
Offline
hronists
04. Sep 2010, 14:46 #413

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

mans necilais viedoklis - tādās vietās kā vairoga pārvads, valmieras iela u.c kur man ir skaidrs, ka man jābrauc taisni pa labo joslu, bet kreisā griezīs pa kreisi, es iestāšos labajā joslā. un es neatbalstīšu tos gudriniekus, kas aizgāž līdz galam un mēģina ielīst labajā joslā, jo 80% gadījumu viņi ir tie, kas samazina caur krustojumu izbraucošo auto skaitu. pamatojumu kāpēc viņi bremzē visu padarīšanu es esmu rakstījis, tāpēc atļaušos neatkārtoties. kam nav slinkums var paši pakustināt savas smadzenes.
Offline
hronists
04. Sep 2010, 15:06 #414

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


04 Sep 2010, 14:52:54 BMW530 rakstīja:
[q
Ja tie kuriem galaa jagriezh pa kreisi,
jebkura gadijuma ir pec tavam domam, jau ir jaastav labajaa rindaa, jau pasaa tilta galaa?
Runa konkreti par Vairoga parvadu kapu virzienaa.


Ar loģisko domāšanu tu nekad neesi izcēlies. Tu kādreiz izlasi ko citi raksta? Un ja arī izlasi - vai tu saproti kas ir uzrakstīts?

Varbūt pastāsti man kā no tā, ka man braucot taisni pa labo joslu, kādam, kam jābrauc pa kreisi arī ir jābrauc pa labo joslu? Runa ir par Vairoga ielu virzienā uz Brīvības ielu un Valmieras iela pie Stabu ielas.
Offline
qa
04. Sep 2010, 15:13 #415

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


04 Sep 2010, 12:59:51 Instigater rakstīja:
Mani vairāk pārsteidza vienu pēcpusdienu Vairogielas pārvads kapu virzienā. Pirmo reizi tur braucu. Skatos, pirmā josla ciet jau tilta sākumā, aizbraucu pa otro līdz galam, opā, bet tur otrā saiet kopā ar pirmo. Taisu rāvējslēdzēja principu, bet tur "bez 5 minūtēm pensijā" izrāda mežonīgu neapmierinātību. Itkā jau nekas briesmīgs, bet kas liedza tam opim pašam pabraukt visiem garām? Zīme par saiešanu vienā joslā taču ir tikai tur pašās beigās, nevis tilta sākumā.

qa, man gan drīzāk ir pretēja pieredze, parasti laicīgi parādot pagriezienu speciāli tik atstāta man vieta. Laikam jau vai nu auto nav Tev riktīgais, vai arī centies pārkārtoties tur, kur točna kādu esi appisis pa vairākiem kvartāliem. Es, piemēram, uzskatu, ka uz vantenieka centra virzienā pie bankas nav jālaiž no malējās joslas iekšā, lai brauc apkārt kvartālam, bet tur, savukārt, no tās sķērsielas ir laižams ārā viens auto uz vienu zaļo signālu, lai plūsmu nebremzētu.

pofigs ar kādu auto,esmu braucis gan ar jauniem džipiem,gan sapuvušiem opeļiem,visiem pilnīgs vienalga,vienīgā atšķirība ja brauc ar vecu opeli vēl rāda visādas zīmes,kulakus krata,kad ar džipu praktiski neviens,bet ceļu nedod ne vienam ne otram.Skandināvijā cita lieta atliek tev jau piebremzet,kad aizmugurejais jau ceļu dod.
Offline
sn
14. Sep 2010, 11:25 #416

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

vakar viens pasāts ar nr xy-44 izcēlās, brauca uz 25km/h un nelaida nevienu garām. ja ir galvas vai auto defekts, ka ātrāk pa 25km/h nevar pabraukt, tad būtu braucis pa pirmo joslu ar avārijas signālu nevis starp pirmo un otro pa vidu pohujā vilcies.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
subaru
14. Sep 2010, 11:48 #417

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

nelaist vantinieka galaa pie bankas brauceejus ?

a pasaki man kā var nebraucot pa turieni nokļūt no krastmalas uz valdemāreni ?


par rāvējslēdzi.

par kādu ātrumu jūs te runājat, ka samazinās, ja brauc abās brīvajās joslās, kur viena beidzās ?

sastrēgumā mašīnas STĀV .. un labāk, lai viņas STĀV 2 joslās, veidojot 500 m garu rundu, nevis 1 joslā veidojot 1 km garu rundu ...

kā to var nesaprast ?
Offline
Yanny
14. Sep 2010, 12:00 #418

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

subaru ++ novērojumu par 1km vienā vai 500m divās , var veikt uz jebkuras no centrālajām Rīgas ielām. Čaka - no centra līdz Tallinas, Brīvibas pirms Gaisa tilta , abos virzienos. Valdemāra... iebraux krustojuma, tur palix, bet labajā joslā neiebrauks.




-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
hronists
14. Sep 2010, 12:06 #419

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


14 Sep 2010, 11:48:24 subaru rakstīja:

par rāvējslēdzi.

par kādu ātrumu jūs te runājat, ka samazinās, ja brauc abās brīvajās joslās, kur viena beidzās ?

sastrēgumā mašīnas STĀV .. un labāk, lai viņas STĀV 2 joslās, veidojot 500 m garu rundu, nevis 1 joslā veidojot 1 km garu rundu ...

kā to var nesaprast ?


Es arī nesaprotu kā var nesaprast, ka plūsmas ātrums samazinās.

jo mūsu vidējais autovadītājs fiziku nav mācījies, tāpēc brauc līdz šķērslim. Un ja viņš ir aizbraucis līdz šķērslim, viņš apstājas un gaida, kad varēs tikt pareizajā joslā. Tā kā no nulles līdz 50 vajag attālumu un laiku, viņš nevar ielekt šķirbā, plūsmai ir jāsambremzē līdz 20, varbūt 30kmh lai auns varētu pārkārtoties.

Piemērs: Valmieras/Stabu/Bruņinieku krustojumi virzienā no centra tajos pulksteņos, kad nav pilnas abas joslas visā garumā. Jo tie, kas brauc pa otro joslu aizripina līdz vietai kur viņi tālāk netiek un gaida, kad tos ielaidīs pirmajā joslā.

Rāvējslēdzēja princips darbojas un nebremzē satiksmi tikai tad ja abām joslām ir puslīdz vienādi ātrumi. Kolīdz uzrodas kāds stāvētājs, tā rāvējslēdzējs nestrādā, nosacīti ātrās joslas ātrums samazinās vismaz 2 reizes.
Offline
subaru
14. Sep 2010, 15:27 #420

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


14 Sep 2010, 12:06:02 zbmono rakstīja:

14 Sep 2010, 11:48:24 subaru rakstīja:

par rāvējslēdzi.

par kādu ātrumu jūs te runājat, ka samazinās, ja brauc abās brīvajās joslās, kur viena beidzās ?

sastrēgumā mašīnas STĀV .. un labāk, lai viņas STĀV 2 joslās, veidojot 500 m garu rundu, nevis 1 joslā veidojot 1 km garu rundu ...

kā to var nesaprast ?


Es arī nesaprotu kā var nesaprast, ka plūsmas ātrums samazinās.

jo mūsu vidējais autovadītājs fiziku nav mācījies, tāpēc brauc līdz šķērslim. Un ja viņš ir aizbraucis līdz šķērslim, viņš apstājas un gaida, kad varēs tikt pareizajā joslā. Tā kā no nulles līdz 50 vajag attālumu un laiku, viņš nevar ielekt šķirbā, plūsmai ir jāsambremzē līdz 20, varbūt 30kmh lai auns varētu pārkārtoties.

Piemērs: Valmieras/Stabu/Bruņinieku krustojumi virzienā no centra tajos pulksteņos, kad nav pilnas abas joslas visā garumā. Jo tie, kas brauc pa otro joslu aizripina līdz vietai kur viņi tālāk netiek un gaida, kad tos ielaidīs pirmajā joslā.

Rāvējslēdzēja princips darbojas un nebremzē satiksmi tikai tad ja abām joslām ir puslīdz vienādi ātrumi. Kolīdz uzrodas kāds stāvētājs, tā rāvējslēdzējs nestrādā, nosacīti ātrās joslas ātrums samazinās vismaz 2 reizes.


bļed no kāda koka pagales Tu esi iztēsts ?

lūk. Nav te raaveejslēdzis. Un guess what. Galveu reibinošais ātrums šeit ir 0 km/h.
+ vēl tie "ātri plūsmā braucošie" traucē tiem, kas vēlas galā pa kreisi maukt.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo