Tēma: E36 Kā apčakarēt kompi ar gaisa mērītāju
Autors | Ziņojums |
PinkaDH | | Kopš: 31. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 846
Braucu ar: BMW F11 RN-20; Nissan RS13 1JZ
| Vajag iegazt aviacijas degvielu efekts buus, tik pec tam maini masinu...
----------------- Nissan RS13 1JZ-GTE | Offline | | |
Machida | | Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
|
2007-07-20 02:43, bmwaddict rakstīja:
a mosh papriekshu aizbrauc uz servi un paarbaudi vai tev viss kaartiibaa ar to motoru?
Tu varbūt domā kompresijas samazināšanos uzsilsot motoram! Tā ārī var būt, bet ne par to tgd bazars!
Kā jau teicu, tas ir visprastākais paņēmiens, jo EVB novērtē visu devēju doto informāciju par motora momentāno darbības režīmu, un nosaka iesmidzināmās degvielas daudzumu mainot iesmidzināšanas impulsu garumu.
Un atbildod uz m3r jautājumu, emku īpašnieki jau nu toč varētu atļauties vadības bloka regulēšanu, vai vismaz "dārgo čipu uz 400Zs" [ This message was edited by: KRS2 on 2007-07-20 12:08 ] | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2007-07-20 12:07, KRS2 rakstīja:
2007-07-20 02:43, bmwaddict rakstīja:
a mosh papriekshu aizbrauc uz servi un paarbaudi vai tev viss kaartiibaa ar to motoru?
Tu varbūt domā kompresijas samazināšanos uzsilsot motoram! Tā ārī var būt, bet ne par to tgd bazars!
[blablabla..]
nee es domaaju ka aukstaa motoraa gaiss nokljuust veesaaks un ECU starpcitu sho faktoru jau paredz un kompensee. ECU piemaaniit tu vari bet fiziku diez vai.
un vispaar ej un eksperimentee vesels nevis biidi teoriju, peec tam pastaastiisi kaa sanaaca
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo