Online

Pašreiz BMWPower skatās 57 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par čipiem...

AutorsZiņojums
buncix
03. Mar 2010, 18:57 #41

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


03 Jul 2007, 11:40:00 Avenger rakstīja:

2007-07-02 17:29, garfs rakstīja:
bļe brīnos, ka neviens vēl nav pateicis, ka no tā sūda čipa atmosfērniekam nekādas jēgas nav un nebūs.. cik reizes ir par to runāts. dīzelis, turbo benzīns -> jā, parastais ->nē. tikpat labi var uzlikt konisko un kaifot uz nebēdu.
<font size=1>[ This message was edited by: garfs on 2007-07-02 17:31 ]</font>


pilniibaa piekriitu!
man pasham ir 2.8 chipots motors - nekaada tolka no taa nav - protams, ja gribas izmest naudu par neko, tad Uzskrejos ar 2.8 sedanu, kuram tapat manual karba - iet pilnigi vienadi!

Kur čipoji? 6500tais savulaik izteicās, ka tikai no čipošanas chiptuning.lv esot jutis kādu labumu.
Offline
e34
03. Mar 2010, 18:57 #42

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4028

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


03 Jul 2007, 11:40:00 Avenger rakstīja:

2007-07-02 17:29, garfs rakstīja:
bļe brīnos, ka neviens vēl nav pateicis, ka no tā sūda čipa atmosfērniekam nekādas jēgas nav un nebūs.. cik reizes ir par to runāts. dīzelis, turbo benzīns -> jā, parastais ->nē. tikpat labi var uzlikt konisko un kaifot uz nebēdu.
<font size=1>[ This message was edited by: garfs on 2007-07-02 17:31 ]</font>


pilniibaa piekriitu!
man pasham ir 2.8 chipots motors - nekaada tolka no taa nav - protams, ja gribas izmest naudu par neko, tad Uzskrejos ar 2.8 sedanu, kuram tapat manual karba - iet pilnigi vienadi!


nepiekrītu un muļķības,protams liekot sūdu (ne normālu čipu) uz 2.0 motora kā arī vispār uz atmosfērisko-jēgas maz,jaudas pieaugums galīgi neliels,bet uz 3.5 dzinēja ir jūtams uz augstākiem apgriezieniem.
Offline
uhhm
03. Mar 2010, 19:01 #43

Kopš: 21. Dec 2007

Ziņojumi: 673

Braucu ar: +35 bez jumta

Cik zirgus var klat dabut tikai ar čipu e39 buņdžai ar 3.0tdi?

1. paskataties topika izveidoshanas datumus
2. bmw nav tdi tehnologijas
3. 30-50hp ja nemaldos

[ Šo ziņu laboja uhhm, 03 Mar 2010, 19:05:49 ]

Offline
buncix
03. Mar 2010, 19:19 #44

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


03 Jul 2007, 11:40:00 Avenger rakstīja:

2007-07-02 17:29, garfs rakstīja:
bļe brīnos, ka neviens vēl nav pateicis, ka no tā sūda čipa atmosfērniekam nekādas jēgas nav un nebūs.. cik reizes ir par to runāts. dīzelis, turbo benzīns -> jā, parastais ->nē. tikpat labi var uzlikt konisko un kaifot uz nebēdu.
<font size=1>[ This message was edited by: garfs on 2007-07-02 17:31 ]</font>


pilniibaa piekriitu!
man pasham ir 2.8 chipots motors - nekaada tolka no taa nav - protams, ja gribas izmest naudu par neko, tad Uzskrejos ar 2.8 sedanu, kuram tapat manual karba - iet pilnigi vienadi!

Nepiekrītu. Tiem pašiem M52B28 liek virsū M50 ieplūdes kolektorus, S52B32 amerikāņu emkas sadalenes un gala rezultātā pēc čipošanas jaudas pieaugums ir no 170zs pakaļējajiem ratiem uz 210zs Reku diagramma:
Offline
marex25
05. Mar 2010, 17:55 #45

Kopš: 22. Feb 2010

Ziņojumi: 180

Braucu ar: e39 3.0d


03 Mar 2010, 19:01:34 uhhm rakstīja:
Cik zirgus var klat dabut tikai ar čipu e39 buņdžai ar 3.0tdi?

1. paskataties topika izveidoshanas datumus
2. bmw nav tdi tehnologijas
3. 30-50hp ja nemaldos



Hm, a kadas tad ir tehnologijas BMW, konkreti par e39 530d?
Offline
artursz
05. Mar 2010, 18:49 #46

Kopš: 23. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: Šķērso Laukus


03 Mar 2010, 19:19:00 buncix rakstīja:

03 Jul 2007, 11:40:00 Avenger rakstīja:

2007-07-02 17:29, garfs rakstīja:
bļe brīnos, ka neviens vēl nav pateicis, ka no tā sūda čipa atmosfērniekam nekādas jēgas nav un nebūs.. cik reizes ir par to runāts. dīzelis, turbo benzīns -> jā, parastais ->nē. tikpat labi var uzlikt konisko un kaifot uz nebēdu.
<font size=1>[ This message was edited by: garfs on 2007-07-02 17:31 ]</font>


pilniibaa piekriitu!
man pasham ir 2.8 chipots motors - nekaada tolka no taa nav - protams, ja gribas izmest naudu par neko, tad Uzskrejos ar 2.8 sedanu, kuram tapat manual karba - iet pilnigi vienadi!

Nepiekrītu. Tiem pašiem M52B28 liek virsū M50 ieplūdes kolektorus, S52B32 amerikāņu emkas sadalenes un gala rezultātā pēc čipošanas jaudas pieaugums ir no 170zs pakaļējajiem ratiem uz 210zs Reku diagramma:


kko nejauc? b28 tak ir 193zs
Offline
Deivid
05. Mar 2010, 18:51 #47

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

"pakaļējajiem ratiem"

Vinsh runaa par zs uz ratiem.

193zs ir motoram.
Offline
Driver
05. Mar 2010, 21:04 #48

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

cipot musdienu atmosferas dzineju ir taspats, kas uz loceklja uzvilkt virsu piecus prezus un ceret, ka kundzei kraans pec izjutam liksies resnaks


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Wave
05. Mar 2010, 21:55 #49

Kopš: 09. Oct 2006

No: Kandava

Ziņojumi: 234

Braucu ar: E30 un crx

Atmosfērai likt kaut kādu nezināmas izcelsmes čipu ir pilnigs sviests.Aizdzen uz jaudas stendu,lai tur tev noprogrammē,tad varbūt,varbūt kādus 10hp klāt izspiedisi.Neesmu gan pārliecināts,ka tas kompis reālā laikā čipojas.
Offline
DoubleD
05. Mar 2010, 21:56 #50

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325


05 Mar 2010, 21:55:08 Wave rakstīja:
Atmosfērai likt kaut kādu nezināmas izcelsmes čipu ir pilnigs sviests.Aizdzen uz jaudas stendu,lai tur tev noprogrammē,tad varbūt,varbūt kādus 10hp klāt izspiedisi.Neesmu gan pārliecināts,ka tas kompis reālā laikā čipojas.

cik čipus pats profesor esi salicis, ka tik gudrs esi?

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Wave
05. Mar 2010, 21:57 #51

Kopš: 09. Oct 2006

No: Kandava

Ziņojumi: 234

Braucu ar: E30 un crx

vairāk kā tu redzējis esi
Offline
DoubleD
05. Mar 2010, 21:58 #52

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

Nu tad paliec pie sava "profesionāļā" viedokļa.
un nepis citiem smadzenēs savu "mega" taisnību.

[ Šo ziņu laboja DoubleD, 05 Mar 2010, 21:58:54 ]



-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Driver
05. Mar 2010, 22:00 #53

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Mar 2010, 21:55:08 Wave rakstīja:
Atmosfērai likt kaut kādu nezināmas izcelsmes čipu ir pilnigs sviests.Aizdzen uz jaudas stendu,lai tur tev noprogrammē,tad varbūt,varbūt kādus 10hp klāt izspiedisi.Neesmu gan pārliecināts,ka tas kompis reālā laikā čipojas.

nav jegas tam visam.
labak savest katiba esoho dzineju, iespejams biki modificet iepludi/izpludi.
bet parejo nav jegas neko mudrit, jo vadoties pec knock sensoriem dzinejs pats nooadapte aizdedzi un vadoties pec zondes signala tiek noadapteta degviela.
cipojot var pacelt redline un straujas akseleracijas bagatinajumu, bet parejais ir bezjedzigi, jo nav jau nozimes no kadam vertiba vadibas bloks noadaptejas...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Wave
05. Mar 2010, 22:00 #54

Kopš: 09. Oct 2006

No: Kandava

Ziņojumi: 234

Braucu ar: E30 un crx

izstasti savu pareizo viedokli
Offline
DoubleD
05. Mar 2010, 22:01 #55

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

Vēl sagrozat gaisa masas mērītāju būs vēl krutāk

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Driver
05. Mar 2010, 22:06 #56

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Mar 2010, 22:01:05 DoubleD rakstīja:
Vēl sagrozat gaisa masas mērītāju būs vēl krutāk

un nonjemiet filtra kasti, kuras vieta jauzliek SCT konuss

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
DoubleD
05. Mar 2010, 22:07 #57

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

pilnīgi pie dirsas SCT vai Green twister, vai K&N
starpības nekādas...

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Driver
05. Mar 2010, 22:10 #58

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Mar 2010, 22:07:17 DoubleD rakstīja:
pilnīgi pie dirsas SCT vai Green twister, vai K&N
starpības nekādas...

labie filrti ari tikai nerauj cauri akmenjus, bet sudus muierigi rauj cauri


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
DoubleD
05. Mar 2010, 22:11 #59

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

esmu jaucis sporta motorus vaļā un ne sporta kuriem filtri bijuši virsū - nekā tur nav.
mazāk dirst/baumot/smirdēt vajag, tad arī nebūs "šitas ir kruta - šitas ir sūds".

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
shvillis
05. Mar 2010, 22:12 #60

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...

Eu spameri,atbildiet tak cilveekam uz konkreeti uzdoto jautaajumu,nevis apspriezzat 2007.gada bezteemu...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo