Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Neskaidrības ar kondicionieri

AutorsZiņojums
MartinsFR
23. May 2024, 14:57 #41

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.

Karstā laikā iesaku elementāru uz vispārzināmu lietu, tiesa dažreiz aizmirstu - Ieslēdzam, lai gaisa cirkulācija notiek tikai salonā, lai neņem āra gaisu. Atdzesēt salona gaisu vēsāku un vēsāku būs vieglāk, nekā ārā +28 visu laiku mēģināt nodzīt lejā.
Offline
Deivid
23. May 2024, 15:11 #42

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Tā varbūt var atdzesēt salonu pirms braukšanas, bet ne jau tādā uzturēties. Pieņemu ka tev maz darīšana bijusi ar CO2 mērīšanu. Intereses pēc varētu rīt pamērīt cik ātri tas uzkāptu līdz bīstamam līmenim, bet ņemot vērā cik ātri tas uzkāpj vienam esot 20kv/m telpā, es teiktu ka līdz 2000 tur vajadzēs ~3 minūtes. Tātād līdz kaut kam pa tiešām bīstamam, kas ietekmēs arī spēju vadīt auto varētu būt 10 ar asti...
Offline
kexxx
23. May 2024, 15:31 #43

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:

pirms braukšanas atver visas durvis, lai pirts gaiss izvēdinās, kāp iekšā un brauc bez visādām recirkulācijām- pāris min laikā būs komfirtabla temperatūra

imho, kāpt uzreiz aukstā salonā varētu būt ātrs ceļš uz iesnām
Offline
sn
23. May 2024, 15:40 #44

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

vienkāršāk ir pirms iešanas ārā no mājas atvērt bmw app un izraut visu sasmakušo gaisu ārā.

bet nu autors gribēja +4 grādus nevis +20-22

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Asch
23. May 2024, 16:35 #45

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4289

Braucu ar:

Autors grib salona ieplustoso gaisa temperaturu 2 gradi, ne salona kopējo temperaturu
Bet par jautajumu pec butibas- ar tiem 7-9 gradiem ir pilnigi pietiekosi. Pie nosacijuma, ka te jau mineja, ka salona filtrs ir dzivsun gaisa plusma tiek nodrosinata pilna apmera.
Es gan nekad neesmu sledzis speciali uz minimalo gradus, jo tas nav vajadzigs pie pareizi stradajosas sistemas. Atstaj 21-22 Auto rezima un viss.
Offline
kexxx
23. May 2024, 16:44 #46

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:

autoram lieliski strādā kondiška, bet viņš grib dabūt temp vēl dažus grādus zemāk, jo vnk tā izdomāja...
Offline
kkas
23. May 2024, 21:41 #47

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9313

Braucu ar: Alfu

AC tā strādā, jo gaiss tos dažus grādus + ir uz paša radiātora, nākot pa gaisa trubām sasilst. pilnīgi normāla t, tur jāmeklē cita problēma, ja nevar t noturēt salonā.
ir redzēti, cilvēku, kuri stāsta, ka ac nestrādā/ sūdīgi, bet visas lūkas aizvēruši, plūsma uz min
Offline
Bmwpowerists
23. May 2024, 22:12 #48

Kopš: 03. Jun 2010

Ziņojumi: 233

Braucu ar: ///M


23 May 2024, 13:12:48 @alnisg rakstīja:
Tikko aizvēsturiskajā ledusskapju darbnīcā Kuršu ielas galā nodiagnosticēju un no nulles uzpildīju palielu džipveidīgo ... cena arī aizvēsturiska - par diagnozi un liela apjoma uzpildi 50.- jevreji.

Sanak kad Tev nav naudas un pildi auto kondicionieri pie ledusskapju meistariem un attiecigi iepildi nevis pag bet pao ellu, jo atrbrauci jau jar ledusskapi. Esi apmierinats kad iepisi kapeiku bomzi?
Offline
sliir
23. May 2024, 23:12 #49

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Klau!
Ko sakat vai ir OK, ja šajā laikā AC pa ventilāciju uz visaukstāko 7-9C grādi pūš? Gribēju savus 2-4C kā ledusskapim. Protams labi ir - nav 40C grādi salonā, bet diži vēsāks par 25-27C salonā arī nav. Auto gan nav BMW, bet gribu zināt kā citiem. Domāju vai tehniski var izspiest ko aukstāku.

P.s. Tikko sataisīts AC ar jauno kompresoru, sausinātāju, sapildīts, utt. Serviss saka, ka šis ir izcili gan. Tāpēc gribu citu pieredzes vai par dažiem grādiem vēl servisu pamocīt.


Ir vērts pārbaudīt vai vārsts kas atver/aizver pečkas radiatoru strādā. Vismaz MB tā bija populāra problēma. Rezultātā kad motors iesilis pečka "konkurē" ar kondicioniera iztvaikotāju un gaiss nāk ārā tikai drusku vēsāks kā ārā.
Offline
TIINIZ
24. May 2024, 11:06 #50

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 812

Braucu ar:

Paldies visiem par viedokļiem un komentāriem. Ja, tie 7-9 grādi bija domāti, kas no ventilācijas lukas nāk ārā, nevis salonā. Nomērīts elementāri ar istabas termometru, kuram vada galā ir tas āra sensors. Protams, izvedinu pirms braucu un esmu daudz slēdzis iekšējā gaisa cirkulāciju. Man parasti viņa pati izslēdzas automātiski pēc kaut kāda laika. Ar to iekšējo gaisa cirkulāciju man pūš ap 7-8 grādi. Uz auto režīmu, kad salonā uzlieku 18C tad reālais salonā ap 25C un ventilācijā pūš ap 10C. Man vienmēr ir karsti - viss, kas jau pavasarī ir virs +15C man jau ir laukā karsti. Šīs karstās dienas man vispār ir mirstami karstas dienas laukā jau. Es tāds dīvains, kam auto arī gribas ledusskapi iekšā. Man gan nav problēmas ar ausu iekaisumiem vai saaukstēšanos - tāpēc tas nekad nav uztraucis. Labāk gan lai uz mazu pūtēju pūš 4 grādus, nevis uz max pūtēju 8-9 grādi.

[ Šo ziņu laboja TIINIZ, 24 May 2024, 11:07:47 ]

Offline
TIINIZ
24. May 2024, 11:10 #51

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 812

Braucu ar:


23 May 2024, 23:12:01 @sliir rakstīja:
Klau!
Ko sakat vai ir OK, ja šajā laikā AC pa ventilāciju uz visaukstāko 7-9C grādi pūš? Gribēju savus 2-4C kā ledusskapim. Protams labi ir - nav 40C grādi salonā, bet diži vēsāks par 25-27C salonā arī nav. Auto gan nav BMW, bet gribu zināt kā citiem. Domāju vai tehniski var izspiest ko aukstāku.

P.s. Tikko sataisīts AC ar jauno kompresoru, sausinātāju, sapildīts, utt. Serviss saka, ka šis ir izcili gan. Tāpēc gribu citu pieredzes vai par dažiem grādiem vēl servisu pamocīt.


Ir vērts pārbaudīt vai vārsts kas atver/aizver pečkas radiatoru strādā. Vismaz MB tā bija populāra problēma. Rezultātā kad motors iesilis pečka "konkurē" ar kondicioniera iztvaikotāju un gaiss nāk ārā tikai drusku vēsāks kā ārā.


Paldies par info. Bet ja man pūš 7-9 grādi tad laikam tas neskaitās tikai nedaudz vēsāks kā ārā.
Rupji sakot, ja sakat, ka man +/- normāli darbojas auto AC, tad vien jāliekas mierā ar savu ledusskapi.
Offline
TIINIZ
24. May 2024, 11:13 #52

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 812

Braucu ar:


23 May 2024, 16:35:12 @Asch rakstīja:
Autors grib salona ieplustoso gaisa temperaturu 2 gradi, ne salona kopējo temperaturu
Bet par jautajumu pec butibas- ar tiem 7-9 gradiem ir pilnigi pietiekosi. Pie nosacijuma, ka te jau mineja, ka salona filtrs ir dzivsun gaisa plusma tiek nodrosinata pilna apmera.
Es gan nekad neesmu sledzis speciali uz minimalo gradus, jo tas nav vajadzigs pie pareizi stradajosas sistemas. Atstaj 21-22 Auto rezima un viss.


Salona filtrs man arī jauns. Es būtu sajūsmā, ja uzliekot uz auto 21-22 grādus man mašīnā nebūtu karsti. Man pat auto 18C nepietiek, vajag vēl aukstāku - tāpēc sāku mērīt ko man tas AC vispār ir spējīgs pūst salonā.
Offline
HiJaCKeR
24. May 2024, 11:49 #53

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


24 May 2024, 11:13:08 @TIINIZ rakstīja:

23 May 2024, 16:35:12 @Asch rakstīja:
Autors grib salona ieplustoso gaisa temperaturu 2 gradi, ne salona kopējo temperaturu
Bet par jautajumu pec butibas- ar tiem 7-9 gradiem ir pilnigi pietiekosi. Pie nosacijuma, ka te jau mineja, ka salona filtrs ir dzivsun gaisa plusma tiek nodrosinata pilna apmera.
Es gan nekad neesmu sledzis speciali uz minimalo gradus, jo tas nav vajadzigs pie pareizi stradajosas sistemas. Atstaj 21-22 Auto rezima un viss.


Salona filtrs man arī jauns. Es būtu sajūsmā, ja uzliekot uz auto 21-22 grādus man mašīnā nebūtu karsti. Man pat auto 18C nepietiek, vajag vēl aukstāku - tāpēc sāku mērīt ko man tas AC vispār ir spējīgs pūst salonā.

jāpērk BMW
Offline
sn
24. May 2024, 11:52 #54

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

vai ventilējamus sēdekļus, tad nebūs sajūta, ka viss ir tik slikti.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
TIINIZ
24. May 2024, 12:07 #55

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 812

Braucu ar:

Nenoliedzu ne BMW, ne ventilējamus krēslus. Pagaidām tā ir tikai Škoda. Ja nav gluži ledusskapis, tad šinī laikā pietiktu, ka nav vienkārši karsti autiņā. Tāpēc interese, ko citiem tur pūš laukā vai cik reālie grādi salonā. Visas lūkas arī vaļā un visādi pūtēja settingi arī mēģināti, lai saprastu aukstāko iespējamo. Nets gan arī saka, ka pie lauka temperatūras ap +25 grādiem, pa ventilāciju vajadzētu nākt 2-6C, bet es laikam piekasīgs Nu man arī ziemā ārā -20 grādos strādājot džemperī karsti
Offline
josi
24. May 2024, 12:47 #56

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Škoda ir Latvijas auto jeb ievesta?

Kaut kādām VAG klimatkontrolēm caur kodējumu varēja ieslēgt "Hot countries" režīmu, kurā tas niknāk dzesē.
Offline
deadalive
24. May 2024, 13:43 #57

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1544

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi


24 May 2024, 11:52:44 @sn rakstīja:
vai ventilējamus sēdekļus, tad nebūs sajūta, ka viss ir tik slikti.

O, viens cilvēks cērt tēmu 21 grāds automāta un vējiņš uz tūpli ir zelta vidusceļš

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
TIINIZ
24. May 2024, 14:00 #58

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 812

Braucu ar:


24 May 2024, 12:47:16 @josi rakstīja:
Škoda ir Latvijas auto jeb ievesta?

Kaut kādām VAG klimatkontrolēm caur kodējumu varēja ieslēgt "Hot countries" režīmu, kurā tas niknāk dzesē.



O! Interesanta ideja - auto ir oriģināli Latvijā pirkts jauns, nav ievestais tā teikt. Un ir ar klimatu. Skaidrs, pajautāšos tālāk.
Offline
Asch
24. May 2024, 14:09 #59

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4289

Braucu ar:


24 May 2024, 11:13:08 @TIINIZ rakstīja:

23 May 2024, 16:35:12 @Asch rakstīja:
Autors grib salona ieplustoso gaisa temperaturu 2 gradi, ne salona kopējo temperaturu
Bet par jautajumu pec butibas- ar tiem 7-9 gradiem ir pilnigi pietiekosi. Pie nosacijuma, ka te jau mineja, ka salona filtrs ir dzivsun gaisa plusma tiek nodrosinata pilna apmera.
Es gan nekad neesmu sledzis speciali uz minimalo gradus, jo tas nav vajadzigs pie pareizi stradajosas sistemas. Atstaj 21-22 Auto rezima un viss.


Salona filtrs man arī jauns. Es būtu sajūsmā, ja uzliekot uz auto 21-22 grādus man mašīnā nebūtu karsti. Man pat auto 18C nepietiek, vajag vēl aukstāku - tāpēc sāku mērīt ko man tas AC vispār ir spējīgs pūst salonā.


Man darba kolegis ir lidzigs, vienmer pa karstu
Ieliec Auto 18 un paskaties, ka tad passajuta. Zemaka ienakosa temperatura tev nav nepoieciesama, tev nepieciesama kopejais atdzetais gaisa tilpums salona.
Offline
TIINIZ
24. May 2024, 14:32 #60

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 812

Braucu ar:

Ja, taisnība - man salonā realo temperatūru gribētos vēsāku. Bet Auto 18C man ir pa karstu Kad salieku pūtēju uz salona vidu, cirkulāciju pa iekšu un uz Low, tad ir kaut cik ok. Bet te Deivids rakstija par Co2 - nav jau gluzi vakuums tomer autiņā, bet skaidrs, ka gaiss var būt sūdīģāks. Noteikti pārspīlēts, ka pēc 10min. jau ietekmēs auto vadīšanu. Esmu arī stundām dzīvojis ar iekšas cirkulāciju un nekādu problēmu. Nu labi - es laikam kaut kāds roņveidīgais pašam nezinot
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo