Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Par izplūdi

AutorsZiņojums
nagla
15. Jun 2011, 20:23 #41

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


15 Jun 2011, 19:56:05 GirtzB rakstīja:

14 Jun 2011, 17:11:10 morris rakstīja:
Man aktuāls jautājums, katalizātoru vajag likvidēt, mans mehāniķis saka, nav jēga likt rezonātoru, vnk trubu un miers, itkā uz skaņu liela jēga nav no tā rezonātora...
Tas tā ir vai nav?
Plus, ko vel labu bez skaņas slāpēšanas tas rezinātros dod?

saglabā sistēmas pretestību lai skābekļa sensors nejuktu prātā...
kada sakara?
Offline
howitzer
15. Jun 2011, 21:21 #42

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


15 Jun 2011, 19:54:58 nikns rakstīja:

14 Jun 2011, 14:18:34 howitzer rakstīja:
Ko tu tur ņemies? Varu derēt, ka uz V8 tās stabules skan ideāli!
Par skati - sabāz akmens vati.

skanja jaa.. ahuetj vnk!! principa, skan ljooti liidzigi ka m5 e39
sikak par to akmens vati ?


Tak jokojos par to akmens vati.
Bet, īstenībā, diez vai tavu V8 ar šādu izplūdi izlaidīs cauri skatei, jo tev tur ir uzmeistarota taisnā izplūde,bet, ja nemaldos, skatē prasa, lai būtu vismaz 2 bunduļi.
Izplūdi noklusināt var dažādi. Var likt "stabules" pēdējā bundulī (tievāka diametra caurulīte, kuru ieskrūvē pēdējā bundulī), var izpūtēja savienojumu vietā kā starpliku ielikt plāksnīti ar nelielu caurumiņu vidū. Protams, šie varianti der tikai līdz skatei un atpakaļ, jo auto ar tik spēcīgu pretestību izplūdei nefiga neies.
Offline
Anc1rejs
15. Jun 2011, 21:42 #43

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28

par bunduļiem jau neko neteiks ,tikai ja dzirdēs, ka pa skaļu, tad visticemāk mēris decibelus tavai izplūdei, nu un tad jau redzēs ,cik skaļš tev tas būs
Offline
howitzer
15. Jun 2011, 21:47 #44

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


15 Jun 2011, 21:42:34 Anc1rejs rakstīja:
par bunduļiem jau neko neteiks ,tikai ja dzirdēs, ka pa skaļu, tad visticemāk mēris decibelus tavai izplūdei, nu un tad jau redzēs ,cik skaļš tev tas būs


Tak paskaties bildi iepriekšējā lapā - tur tak ir tikai viens, gala bundulis. Visticamāk, ka skan lopā.
Offline
Anc1rejs
15. Jun 2011, 21:51 #45

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28

nu velns zin, TA nolikumā rakstīts ka mēra pie 3750 min^-1 un jābūt ne vairāk par 85 db plus vēl 5 db kļūda(nekas traks ,gan jau ar pirmo neizies tāpat )
Offline
howitzer
15. Jun 2011, 22:07 #46

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Tak nafigam tev tos katalizatorus? Tā pat, visticamāk, aizauguši, kā sūnu bedre - ravē vien ārā. Būs motorelim vieglāk elpot, kā arī tonis patīkamāks.
Btw, uz skati nevari nedaudz pielāpīt un uzmest veco izplūdi?
Offline
jurxx
15. Jun 2011, 22:26 #47

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

Nikns tev reāli 150+ls nozagti + noteikti par darbu samaksāji

[ Šo ziņu laboja jurxx, 15 Jun 2011, 22:27:07 ]

Offline
nagla
16. Jun 2011, 20:22 #48

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


15 Jun 2011, 22:07:48 howitzer rakstīja:
Tak nafigam tev tos katalizatorus? Tā pat, visticamāk, aizauguši, kā sūnu bedre - ravē vien ārā. Būs motorelim vieglāk elpot, kā arī tonis patīkamāks.
Btw, uz skati nevari nedaudz pielāpīt un uzmest veco izplūdi?
tikshus gan nevaig atstat,bus pretiga skana!
Offline
morris
19. Jun 2011, 10:16 #49

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


15 Jun 2011, 19:56:05 GirtzB rakstīja:

14 Jun 2011, 17:11:10 morris rakstīja:
Man aktuāls jautājums, katalizātoru vajag likvidēt, mans mehāniķis saka, nav jēga likt rezonātoru, vnk trubu un miers, itkā uz skaņu liela jēga nav no tā rezonātora...
Tas tā ir vai nav?
Plus, ko vel labu bez skaņas slāpēšanas tas rezinātros dod?

saglabā sistēmas pretestību lai skābekļa sensors nejuktu prātā...


Nu es jau kkādu laiku braukāju ar tuk;su to katalizatoru, mašīna iet labi, vienīgi kad augsta, nedaudz apgriezieni staigā, tas varētu būt no tā skābekļa sensora. Tukš man tas katalizātors, jo nācās viņu steidzami iztīrīt, jo tā keramika bija nosprostojusi izpūtēju, un servisā nebija vajadzīgā izmēra trubas pa rokai... vnk tagad kkad gribu braukt savest kārtībā visu, tādēļ interesējos, kā labāk.
p.s. bet kopš keramika vairs nav katalizatorā, sajūta kad auto iet labāk....
Offline
nagla
19. Jun 2011, 10:40 #50

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

diezvai,lambda zonde reage uz temperaturu atgazu, tadejadi nosakot cik trekns,lies ir degmaisijums! ja vien tev nav kada lambda aiz katalizatora,tad gan glukiem vaidzetu but,un aukstam motoram lambda nestrada,vaig nedaudz laika lai sasiltu vismaz kada minute ja atrodas uzreiz izpludes kolektora!

[ Šo ziņu laboja nagla, 19 Jun 2011, 10:44:26 ]

Offline
morris
19. Jun 2011, 10:50 #51

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Nav nekas aiz katalizatora... meistars saka kad vnk pietiks ja trubu ieliks... Iespējams kad iepriekš arī tie apgriezieni nedaudz lēkāja, vnk nebiju ievērojis, tā lēkāšana jau principā nav jūtama, apmēram 100-150 apgriezieni staigā. Tagad tas troksnis nedaudz tracina no tukšā bunduļa...
Offline
MZ
19. Jun 2011, 12:35 #52

Kopš: 07. Jun 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 236

Braucu ar: e65


15 Jun 2011, 22:07:48 howitzer rakstīja:
Tak nafigam tev tos katalizatorus? Tā pat, visticamāk, aizauguši, kā sūnu bedre - ravē vien ārā. Būs motorelim vieglāk elpot, kā arī tonis patīkamāks.
Btw, uz skati nevari nedaudz pielāpīt un uzmest veco izplūdi?
bmw to4 nevar atstāt tukšu katalizatoru,stulba metāliska skaņa no viņa pēctam nāk,ja ieliek trubu bez liesmu slāpētāja,ta izdedzināsies ar laiku kāds no rezonatoriem,jo karstums daudz lielāks
Offline
morris
19. Jun 2011, 12:47 #53

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Man w208 clk mersedes...
Offline
Lauriko
19. Jun 2011, 12:49 #54

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


19 Jun 2011, 12:47:03 morris rakstīja:
Man w208 clk mersedes...

Labāk tomēr kādu rezonātoru arī ielikt, viņš tak nemaksā kosmosu, ap 12Ls
Offline
morris
19. Jun 2011, 12:50 #55

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Nu man jau arī likas tā, bet meistars teica kad pofig, jaiemetina truba un viss... Tādēļ jautāju...
Un kur var pa 12ls tik pie rezonātora?
Offline
MZ
19. Jun 2011, 12:53 #56

Kopš: 07. Jun 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 236

Braucu ar: e65


19 Jun 2011, 12:50:47 morris rakstīja:
Nu man jau arī likas tā, bet meistars teica kad pofig, jaiemetina truba un viss... Tādēļ jautāju...
Un kur var pa 12ls tik pie rezonātora?
neaizmirsti ka tev vaig divus
Offline
Lauriko
19. Jun 2011, 12:54 #57

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Pie manis, ja uzstāda arī pie manis!
Offline
morris
19. Jun 2011, 12:55 #58

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


19 Jun 2011, 12:53:52 MZ rakstīja:

19 Jun 2011, 12:50:47 morris rakstīja:
Nu man jau arī likas tā, bet meistars teica kad pofig, jaiemetina truba un viss... Tādēļ jautāju...
Un kur var pa 12ls tik pie rezonātora?
neaizmirsti ka tev vaig divus


Kapēc? Tur bija 1 katalizators, man 2.0 bez kompresota...
Offline
Kristiano
19. Jun 2011, 13:50 #59

Kopš: 15. Jan 2009

Ziņojumi: 491

Braucu ar: e91 320d


19 Jun 2011, 12:54:49 Lauriko rakstīja:
Pie manis, ja uzstāda arī pie manis!



pa 12 ?
Offline
nagla
19. Jun 2011, 14:33 #60

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

paskatietie mashinas vecas ar karbuliem utt kam nav katalizatora kurai pec kartas nak divi rezonatori? tak drizak tas rezonators pec gada izdegs,jo tur tuvuma izpludei ir liela temperatura,a jus gribat tikai sev liekus izdevumus nakotne uztaisit!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo