Online
Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Common-rail dīzeļu čipošana
Autors | Ziņojums |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| Basnjas tas viss ir..
Cik cilveeku braukaa ar mainiitu ECU programmatuuru un nekaadas vainas. | Offline | | |
ihty | | Kopš: 10. May 2006
Ziņojumi: 19
Braucu ar: e46 328Ci
| Kaa jau teicu, tas ir mans subjektiivais viedoklis par chip up un varbuut ka sakritiibas! Auto bija nepilni 6gadi, par noskreejienu nestriidos.
p.s. nav jaadirsh uzreiz
2007-01-31 15:14, Kaspich rakstīja:
nu, nav isti skaidrs, par kaadu spilvenu Tu runaa, bet deelj tiem 20% jaudas/griezes pieauguma jau nu vinjhs neizjuka cita lieta, ka auto jau 10 gadu, un 400K nobraukums (nestaasti man te par 150k panelii, nesmiidini)..
| Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
| Jaunais cilveek, dzineeja spilveni juuk nost arii bez chipiem no iipashi cietsirdiigas attieksmes pret auto. PAr turbiinu un gaisa meeriitaaju tev jau ieprieksh pateica.
Kaarbas probleemas parasti saakas peekshnhi un nav prognozeejamas, bet aizbrauc uz RAAP tev tur sataisiis labi un ar garantiju (protams par nieka 700LS)
Ja peec chiposhanas uzreiz nesleedzaas aatrumi, tad viens no variantiem ir tas, ka tev ieprogrammeeja degvielas kartes no citas programmas versijas (leetais un nepareizais variants) jo katrai programmas versijai ir savas degvielas kartes, kuras nevar likt visiem peec kaartas(kaa E30 laikos) kaa te dazhi gudrinieki dara, jo var peec paaris dienaam vispaar apstaaties.
To Kasich> GS20 automaatu adaptaacija ir jaadzeesh tikai tad, ja tiek veikts kaarbas mehaanisko komponentu remonts vai nomainha! | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
2007-01-31 14:16, ihty rakstīja:
Ticu, ka taas ir sakritiibas par to paareejo, bet chiposhanas dienaa atvilku pa bauskas shoseju un normaali jau nav, ka automaats 5 robaa iesleedzas pie 200... bet patiikami un par to noskreejienu nemaz nebriinos, bet it kaa 150 000. hvz
2007-01-31 11:55, Kaspich rakstīja:
no taa visa tikai turbina par temu [tai ir lielaaka slodze peec chiposhanas]. paareejais viss ir pilniigi nesaistiitas lietas
2007-01-30 23:46, ihty rakstīja:
nez, bija man 530d e39 2000.g.automaats- nochipoju. saakumaa ceela vienkaarsi ideaali, pateerinsh normaali braucot bija taads pats bet jau peec meenesha saakaas blakusparaadiibas: 1) nobira gaisa meeriitaajs, 2) degvielas suuknis baakaa, 3) turbiina nokuuraas, 4) kaarba saaka gljukot 5) saaka riit dd pakaapeniski arvien vairaak (arii braucot normaali)... Paaraak daargs prieks un tagad uzskatu, ka autinsh ir jaaatstaaj taa kaa tas paredzeets stock (personiigi es vairs nechiposhu).
2007-01-29 17:25, peecise28 rakstīja:
plusus aptuveni zinu - 20-25% lielaaka jauda, lielaaks griezes moments, iespeejams mazaaks pateerinsh.
kaadi veel miinusi bez iespeejamaam probleemaam ar garantiju?
A tev chipotaajs neteica, ka 1 dienaa nevajag atvilkt ar 200 lai dzineeja kompis normaali adaptaacijas saliek? Interesanti kas buutu noticis ar tevi un tavu auto ja ielietu tev extremaalo programmu ar +100HP un +180NM? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
| Izraksts no orighinaa kaarbu servisa manuaalha:
The TCM
will adjust transmission shift pressures to compensate for wear in the multi-plate clutches.
This is accomplished by monitoring the input and output speeds of the transmission. When
the transmission shifts, the TCM monitors the time that it takes to accomplish the shift. The
time change in gear ratio is monitored and compared to an internal time value in the TCM.
If the ratio change takes more time than the stored value, the TCM will compensate by
adjusting the transmission shift pressures via the EDS valve solenoids. The adaptation
value is stored in the TCM. This adaptation values can only be cleared by the diagnostic
tester (DIS plus or GT-1).
Note: DO NOT clear adaptation values unless directed to do so by technical assistance.
Clearing pressure adaptations should not be done to resolve a customer
complaint. The only time that you would need to do so is after a transmission or
valve body replacement or software change.
Also it is important not to confuse pressure adaptation with AGS features. AGS
features will be discussed later in this chapter. AGS features are not stored on a
long term basis and will not be cleared when the pressure adaptations are
cleared. Note: Driving style is NOT stored.
P.S. Sofware change ir kaarbas programmas mainha.... | Offline | | |
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Sakiet lūdzu, vai 2,5TDS arī čipojas?
Kādi panākumi, pieaugumi? | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
2007-02-04 22:31, sejejs rakstīja:
Sakiet lūdzu, vai 2,5TDS arī čipojas?
Kādi panākumi, pieaugumi?
Nav jau Common-rail, bet nesen pie Bosch Roļa uz stenda 172 ps un 385 nm vienam taadam eksemplaaram sameerija. | Offline | | |
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Un kādas darbības jāveic un cik lave jānoliek? | Offline | | |
|
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
| atkariibaa kura gada aparaats | Offline | | |
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Labs gads
97 | Offline | | |
spridis | | Kopš: 01. Aug 2007
Ziņojumi: 594
Braucu ar:
| kuri no user’iem tad ir čipu valdnieki, pie kuriem ir vērts griezties, lai sabērtu papildus ponijus un nM iekš auto?
cik saprotu - INC nodarbojas ne tikai ar OOOO, bet ari BMW?
kādas aptuvenās izmaksas? | Offline | | |
Johnijs | | Kopš: 17. Apr 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 2288
Braucu ar: e46
| Kriit uz nerviem tie kas nochipo savus traktorus liidz maksimumam un grib sportot kaa benziinisti un veel lieliities ar daudz mazaaku degvielas pateerinju, toties kaa tiem traktoriem viss birst nost deelj slodzeem un paarspiedieniem ui ui ui | Offline | | |
spridis | | Kopš: 01. Aug 2007
Ziņojumi: 594
Braucu ar:
|
2007-08-10 17:58, Bodzin rakstīja:
Kriit uz nerviem tie kas nochipo savus traktorus liidz maksimumam un grib sportot kaa benziinisti un veel lieliities ar daudz mazaaku degvielas pateerinju, toties kaa tiem traktoriem viss birst nost deelj slodzeem un paarspiedieniem ui ui ui
mieru, tikai mieru! tam, ka eksistē traktori, kas izcērt benzīnniekus, kuriem, protams, nekas nebirst nost "deelj slodzeem un paarspiedieniem", nevajadzētu satraukt tevi?! Jo ar tiem taču brauc pēdējie lohi, kas knapi saskrubinājuši naudu priekš auto, paņēmuši hipo kredītu un nočipojuši savu bīdeli...
tātad, ar tevi viss ir kārtībā! | Offline | | |
0uzijs | | Kopš: 09. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 835
Braucu ar: Bmw X5 un Bmw E46 compact concept
| 3 meenessi man ccipots bmw 530d pie Inc, drifteeju, piedalos dragos un nekas nebirst iet kaa rakkete | Offline | | |
thomass | | Kopš: 04. Dec 2004
No: Jelgava
Ziņojumi: 10049
Braucu ar: A8
| tik nes;aapee nost uzreiz peec dosanas
-----------------
| Offline | | |
0uzijs | | Kopš: 09. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 835
Braucu ar: Bmw X5 un Bmw E46 compact concept
| ok | Offline | | |
|
Krishus | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
| cik taadam 325tds ap 9x gadu ir zs un grieze ? | Offline | | |
Pauliic | | Kopš: 01. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8769
Braucu ar: 10, 101
| ir kautkur internetā motoru tabula un ko dod čips?
Interesē 11' Renault Megane 1,5 dCi
----------------- http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv | Offline | | |
Vertetajs | | Kopš: 01. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 312
Braucu ar: RG5
| vai ir iespeejams nochipot saab 9-3 2004 2.2.tdi jelgava nevar | Offline | | |
Browning | | Kopš: 11. Jan 2010
Ziņojumi: 230
Braucu ar:
|
15 Oct 2007, 01:01:00 Krishus rakstīja:
cik taadam 325tds ap 9x gadu ir zs un grieze ?
catalog.auto.ru | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|