Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Kā palielināt jaudu 325e E30?

AutorsZiņojums
Rons
31. Jan 2007, 22:30 #41

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

bladj es zinu pareizo recepti 327i, jo bija dabutas visas detaljas..zajebala jau peedeejo gadu laikaa vienu uz pashu rasktiit:
1. Bloks pohuj vai 325i/e vienalga
2. Klokjvaarpsta 325e, diizelja nau nekaadas vajadziibas..vinja ir smagaaka un nau jau tur nekaadas jaudas taapat
3. Klanji 320i(toch der) vai 325e ( laikam vienaadi, not sure)
4. virzulji 325i
5. noseedinam bloku pa 1.3mm ( laikam neatceros)
6. bish pafreezeejam galvaa sadegshanas kameras( lai nau pa lielu kompresija), pafreezeejam iepluudes, izpluudes kanaalus
liekam attieciigi arii sprauslas, iepluudes koletoru, gaisa meeriitaaju( laikam) , kompi no 325i
7. Protams jauni gredzeni, jaunas shaales uc. siikumi
Svariigi >> ja pa lielu kompresija , vislaik karst motors, jo radiators pa mazsu, tad bija jaaliek no diizelja, tikai neatceros no kura modelja

info par preciiziem raskturlielumiem var atrast e30.de

normaalaaks risinaajums >> panjem liizingaa e36 328i

P.S Nerasktiit man PM sakaraa ar sho motora paarbuuvi.

P.P.S Te dazhi vareetu veel plakaatu ielikt parakstaa taa lai ir pa visu lapu blj
[ This message was edited by: Rons on 2007-01-31 22:31 ]

-----------------
www.radari.lv
Offline
osk
31. Jan 2007, 23:18 #42

Kopš: 29. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: E61

palasīju topiku ržuņemogu
Offline
matrixq
01. Feb 2007, 10:38 #43

Kopš: 21. Sep 2006

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


2007-01-31 23:18, osk rakstīja:
palasīju topiku ržuņemogu


lasu un redzu ka visi ir ljoti gudrie Nopirkt E36 328 nav interesanti, jo nav reeta mashiina, bet izveidot kaut ko ar saviem rokam ir manuprat interesantak(bet diemzhel nav leeti) Man ir audik uz katro dienu, bet BMW ir hobbijs. Ja kaut ko izdotas, tad var but uzrakstishu par rezultatiem.

Parasti interesanti uzzinat, ja kaut kas jau taisija shadu projektu, kadas grutibas var but ar motoru uzbuveshanu. Bet visiem interesanti papljapot.
Offline
matrixq
01. Feb 2007, 10:46 #44

Kopš: 21. Sep 2006

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


2007-01-31 22:30, Rons rakstīja:
bladj es zinu pareizo recepti 327i, jo bija dabutas visas detaljas..zajebala jau peedeejo gadu laikaa vienu uz pashu rasktiit:
1. Bloks pohuj vai 325i/e vienalga nav
2. Klokjvaarpsta 325e, diizelja nau nekaadas vajadziibas..vinja ir smagaaka un nau jau tur nekaadas jaudas taapat piekritu
3. Klanji 320i(toch der) vai 325e ( laikam vienaadi, not sure)nezinu ka tulkot
4. virzulji 325i manam 352e biji 36/42 uzreiz, bet arii pirceja 325i, un vini ir vienadi
5. noseedinam bloku pa 1.3mm ( laikam neatceros)Kapec sedinat bloku???
6. bish pafreezeejam galvaa sadegshanas kameras( lai nau pa lielu kompresija), pafreezeejam iepluudes, izpluudes kanaalus
liekam attieciigi arii sprauslas, iepluudes koletoru, gaisa meeriitaaju( laikam) , kompi no 325i piekritu
7. Protams jauni gredzeni, jaunas shaales uc. siikumi piekritu
Svariigi >> ja pa lielu kompresija , vislaik karst motors, jo radiators pa mazsu, tad bija jaaliek no diizelja, tikai neatceros no kura modelja piekritu

info par preciiziem raskturlielumiem var atrast e30.de

normaalaaks risinaajums >> panjem liizingaa e36 328i

P.S Nerasktiit man PM sakaraa ar sho motora paarbuuvi.

P.P.S Te dazhi vareetu veel plakaatu ielikt parakstaa taa lai ir pa visu lapu blj


<font size=1>[ This message was edited by: Rons on 2007-01-31 22:31 ]</font>

[ This message was edited by: matrixq on 2007-02-01 10:47 ]
Offline
janeks7
01. Feb 2007, 11:51 #45

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:

Savam e21 sataisiju dzinēju 2.7 un uzliku pārtaisītu sadaleni
Saliku jaunus gredzenus šāles.Tas kopā izmaksāja apm 550ls
E36 2.8 netur līdzi

Offline
RM1
01. Feb 2007, 12:42 #46

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Cik zinu, tad 325e virzuļi neder, jo sākās kaut kāda šaize pie lieliem rpm, tāpēc jāliek ir 325i virzuļi

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Jagr
01. Feb 2007, 12:50 #47

Kopš: 02. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 638

Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM


2007-02-01 12:42, RM1 rakstīja:
Cik zinu, tad 325e virzuļi neder, jo sākās kaut kāda šaize pie lieliem rpm, tāpēc jāliek ir 325i virzuļi


Muljkjiibas. Shaize itkaa var saakties ar klokjeni, bet praksee nekaadu probleemu nav.
Offline
RM1
01. Feb 2007, 12:53 #48

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Userim 100 bija šaize ar tiem virzuļiem
[ This message was edited by: RM1 on 2007-02-01 12:55 ]

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
plakanais
01. Feb 2007, 13:06 #49

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2007-01-31 22:30, Rons rakstīja:
bladj es zinu pareizo recepti 327i, jo bija dabutas visas detaljas..zajebala jau peedeejo gadu laikaa vienu uz pashu rasktiit:
1. Bloks pohuj vai 325i/e vienalga
2. Klokjvaarpsta 325e, diizelja nau nekaadas vajadziibas..vinja ir smagaaka un nau jau tur nekaadas jaudas taapat
3. Klanji 320i(toch der) vai 325e ( laikam vienaadi, not sure)
4. virzulji 325i
5. noseedinam bloku pa 1.3mm ( laikam neatceros)
6. bish pafreezeejam galvaa sadegshanas kameras( lai nau pa lielu kompresija), pafreezeejam iepluudes, izpluudes kanaalus
liekam attieciigi arii sprauslas, iepluudes koletoru, gaisa meeriitaaju( laikam) , kompi no 325i
7. Protams jauni gredzeni, jaunas shaales uc. siikumi
Svariigi >> ja pa lielu kompresija , vislaik karst motors, jo radiators pa mazsu, tad bija jaaliek no diizelja, tikai neatceros no kura modelja

info par preciiziem raskturlielumiem var atrast e30.de

normaalaaks risinaajums >> panjem liizingaa e36 328i

P.S Nerasktiit man PM sakaraa ar sho motora paarbuuvi.

P.P.S Te dazhi vareetu veel plakaatu ielikt parakstaa taa lai ir pa visu lapu blj


<font size=1>[ This message was edited by: Rons on 2007-01-31 22:31 ]</font>


Veel ir baigi laba recepte Labaaka par Taveejo

1. appis valsti vai kaadu citu, dabuu naudu (suudiigaakajaa gadiijumaa der arii krediits)
2. nopeerc E36 M52B28 motoru
3. aizved savu sapuvusho e30, piemeeram, pie Bauskas Aivara vai kaada cita normaala meistara un pasaki vinjam - es gribu shitoo eņdžinu iebaast shitajaa konservu kaarbaa
4. noskaiti $$$ ieseedies, piedarbini motoru un izkod visus, kas ir chakareejushies ar M20 recepteem

[ This message was edited by: Butix on 2007-02-01 13:07 ]
Offline
janeks7
01. Feb 2007, 13:12 #50

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:

Biju uz 400m ar tādu E30 ar M52B28 dzinēju paskrējies,nevarētu teikt ka baigais monstrs
Offline
plakanais
01. Feb 2007, 13:16 #51

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Suudiigs dzineejs Eerglim vinsh daudz no M3 3,2 daudz neatpaliek
Offline
matrixq
01. Feb 2007, 13:55 #52

Kopš: 21. Sep 2006

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


Veel ir baigi laba recepte Labaaka par Taveejo

1. appis valsti vai kaadu citu, dabuu naudu (suudiigaakajaa gadiijumaa der arii krediits)
2. nopeerc E36 M52B28 motoru
3. aizved savu sapuvusho e30, piemeeram, pie Bauskas Aivara vai kaada cita normaala meistara un pasaki vinjam - es gribu shitoo eņdžinu iebaast shitajaa konservu kaarbaa
4. noskaiti $$$ ieseedies, piedarbini motoru un izkod visus, kas ir chakareejushies ar M20 recepteem


Varbut tieshi ta un bus)) Bet gribetos sakumaa pateret naudas un izdarit kaut ko ar pasham rokam))))Tur nav svarigs gala rezultats, bet pats process)) Neviss visu laiku sezh klubos un dzert alu))

[ This message was edited by: Bimmer on 2007-02-01 15:20 ]
Offline
Mikuzz
01. Feb 2007, 13:57 #53

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


2007-02-01 13:16, Butix rakstīja:
Suudiigs dzineejs Eerglim vinsh daudz no M3 3,2 daudz neatpaliek


Eerglji jau arii shtepselee bik savaadaak
Offline
Rons
01. Feb 2007, 14:17 #54

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6


Varbut tieshi ta un bus)) Bet gribetos sakumaa pateret naudas un izdarit kaut ko ar pasham rokam))))Tur nav svarigs gala rezultats, bet pats process)) Neviss visu laiku sezh klubos un dzert alu))


Ja nodarbojas ar shaadaam mulkiigaam paarbuuveem, tad mosh ir ALUS jaadzer klubos

-----------------
www.radari.lv
Offline
janeks7
01. Feb 2007, 14:35 #55

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:

Ne katrs var atļauties m52 dzinēju un pārējos krāmus kas vajadzīgs lai to dzinēju ieliktu e30


Offline
Rozalija
01. Feb 2007, 15:13 #56

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 1965

Braucu ar:

Labāk bloku ar kloķeni no e.
Ja tiek likta 2.5i galva, tad vajag 2.5i virzuļus. Ja 2.5e vai 2.0 galva, tad var atstat 2.7 virzuļus.
Nevar tā pateikt visiem vienu recepti, par cik jānosēdina bloks vai jānoslīpē galva, jo katram motoram tas ir individuāli un pēc vajadzības. Jāņem konkrēti mēri, cik tu gribi kompresijas pakāpi, utt.





2007-01-31 22:30, Rons rakstīja:
bladj es zinu pareizo recepti 327i, jo bija dabutas visas detaljas..zajebala jau peedeejo gadu laikaa vienu uz pashu rasktiit:
1. Bloks pohuj vai 325i/e vienalga
2. Klokjvaarpsta 325e, diizelja nau nekaadas vajadziibas..vinja ir smagaaka un nau jau tur nekaadas jaudas taapat
3. Klanji 320i(toch der) vai 325e ( laikam vienaadi, not sure)
4. virzulji 325i
5. noseedinam bloku pa 1.3mm ( laikam neatceros)
6. bish pafreezeejam galvaa sadegshanas kameras( lai nau pa lielu kompresija), pafreezeejam iepluudes, izpluudes kanaalus
liekam attieciigi arii sprauslas, iepluudes koletoru, gaisa meeriitaaju( laikam) , kompi no 325i
7. Protams jauni gredzeni, jaunas shaales uc. siikumi
Svariigi >> ja pa lielu kompresija , vislaik karst motors, jo radiators pa mazsu, tad bija jaaliek no diizelja, tikai neatceros no kura modelja

info par preciiziem raskturlielumiem var atrast e30.de

normaalaaks risinaajums >> panjem liizingaa e36 328i

P.S Nerasktiit man PM sakaraa ar sho motora paarbuuvi.

P.P.S Te dazhi vareetu veel plakaatu ielikt parakstaa taa lai ir pa visu lapu blj


<font size=1>[ This message was edited by: Rons on 2007-01-31 22:31 ]</font>
Offline
janeks7
01. Feb 2007, 15:24 #57

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:

Biju forumos lasijis ja liek 2,5 virzuļus un galvu tad bloks jāsēdina 2.4mm
Offline
gunman_s
08. Jul 2007, 16:57 #58

Kopš: 23. Jun 2007

Ziņojumi: 29

Braucu ar:


2007-02-01 13:55, matrixq rakstīja:

Veel ir baigi laba recepte Labaaka par Taveejo

1. appis valsti vai kaadu citu, dabuu naudu (suudiigaakajaa gadiijumaa der arii krediits)
2. nopeerc E36 M52B28 motoru
3. aizved savu sapuvusho e30, piemeeram, pie Bauskas Aivara vai kaada cita normaala meistara un pasaki vinjam - es gribu shitoo eņdžinu iebaast shitajaa konservu kaarbaa
4. noskaiti $$$ ieseedies, piedarbini motoru un izkod visus, kas ir chakareejushies ar M20 recepteem


Varbut tieshi ta un bus)) Bet gribetos sakumaa pateret naudas un izdarit kaut ko ar pasham rokam))))Tur nav svarigs gala rezultats, bet pats process)) Neviss visu laiku sezh klubos un dzert alu))



<font size=1>[ This message was edited by: Bimmer on 2007-02-01 15:20 ]</font>


respect cilvēkiem kuri kko sakarīgu dara hobija pēc!!!
Offline
bmwaddict
08. Jul 2007, 17:48 #59

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


liizinga izkropljoto smadzenju iipashnieki pashi neko nespeej kaa ieteikt nopirkt M5

Offline
Siipols
08. Jul 2007, 18:17 #60

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

M-52 dzinejs noteikti sanak letak nekaa visa frezeshana,piemekleshana,rezerves daljas jaunas(labas firmas ne suudi!)utt... Un ja vel nesanak tad vel piedevam ir liels abloms un iztereta nauda...

2007-02-01 14:35, janeks7 rakstīja:
Ne katrs var atļauties m52 dzinēju un pārējos krāmus kas vajadzīgs lai to dzinēju ieliktu e30





-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo