Online
Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kā palielināt jaudu 325e E30?
Autors | Ziņojums |
Rons | | Kopš: 28. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3275
Braucu ar: 435iX un M6
| bladj es zinu pareizo recepti 327i, jo bija dabutas visas detaljas..zajebala jau peedeejo gadu laikaa vienu uz pashu rasktiit:
1. Bloks pohuj vai 325i/e vienalga
2. Klokjvaarpsta 325e, diizelja nau nekaadas vajadziibas..vinja ir smagaaka un nau jau tur nekaadas jaudas taapat
3. Klanji 320i(toch der) vai 325e ( laikam vienaadi, not sure)
4. virzulji 325i
5. noseedinam bloku pa 1.3mm ( laikam neatceros)
6. bish pafreezeejam galvaa sadegshanas kameras( lai nau pa lielu kompresija), pafreezeejam iepluudes, izpluudes kanaalus
liekam attieciigi arii sprauslas, iepluudes koletoru, gaisa meeriitaaju( laikam) , kompi no 325i
7. Protams jauni gredzeni, jaunas shaales uc. siikumi
Svariigi >> ja pa lielu kompresija , vislaik karst motors, jo radiators pa mazsu, tad bija jaaliek no diizelja, tikai neatceros no kura modelja
info par preciiziem raskturlielumiem var atrast e30.de
normaalaaks risinaajums >> panjem liizingaa e36 328i
P.S Nerasktiit man PM sakaraa ar sho motora paarbuuvi.
P.P.S Te dazhi vareetu veel plakaatu ielikt parakstaa taa lai ir pa visu lapu blj
[ This message was edited by: Rons on 2007-01-31 22:31 ]
----------------- www.radari.lv | Offline | | |
osk | | Kopš: 29. Nov 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1342
Braucu ar: E61
| palasīju topiku ržuņemogu | Offline | | |
matrixq | | Kopš: 21. Sep 2006
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
|
2007-01-31 23:18, osk rakstīja:
palasīju topiku ržuņemogu
lasu un redzu ka visi ir ljoti gudrie Nopirkt E36 328 nav interesanti, jo nav reeta mashiina, bet izveidot kaut ko ar saviem rokam ir manuprat interesantak(bet diemzhel nav leeti) Man ir audik uz katro dienu, bet BMW ir hobbijs. Ja kaut ko izdotas, tad var but uzrakstishu par rezultatiem.
Parasti interesanti uzzinat, ja kaut kas jau taisija shadu projektu, kadas grutibas var but ar motoru uzbuveshanu. Bet visiem interesanti papljapot. | Offline | | |
matrixq | | Kopš: 21. Sep 2006
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
|
2007-01-31 22:30, Rons rakstīja:
bladj es zinu pareizo recepti 327i, jo bija dabutas visas detaljas..zajebala jau peedeejo gadu laikaa vienu uz pashu rasktiit:
1. Bloks pohuj vai 325i/e vienalga nav
2. Klokjvaarpsta 325e, diizelja nau nekaadas vajadziibas..vinja ir smagaaka un nau jau tur nekaadas jaudas taapat piekritu
3. Klanji 320i(toch der) vai 325e ( laikam vienaadi, not sure)nezinu ka tulkot
4. virzulji 325i manam 352e biji 36/42 uzreiz, bet arii pirceja 325i, un vini ir vienadi
5. noseedinam bloku pa 1.3mm ( laikam neatceros)Kapec sedinat bloku???
6. bish pafreezeejam galvaa sadegshanas kameras( lai nau pa lielu kompresija), pafreezeejam iepluudes, izpluudes kanaalus
liekam attieciigi arii sprauslas, iepluudes koletoru, gaisa meeriitaaju( laikam) , kompi no 325i piekritu
7. Protams jauni gredzeni, jaunas shaales uc. siikumi piekritu
Svariigi >> ja pa lielu kompresija , vislaik karst motors, jo radiators pa mazsu, tad bija jaaliek no diizelja, tikai neatceros no kura modelja piekritu
info par preciiziem raskturlielumiem var atrast e30.de
normaalaaks risinaajums >> panjem liizingaa e36 328i
P.S Nerasktiit man PM sakaraa ar sho motora paarbuuvi.
P.P.S Te dazhi vareetu veel plakaatu ielikt parakstaa taa lai ir pa visu lapu blj
<font size=1>[ This message was edited by: Rons on 2007-01-31 22:31 ]</font>
[ This message was edited by: matrixq on 2007-02-01 10:47 ] | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
| Savam e21 sataisiju dzinēju 2.7 un uzliku pārtaisītu sadaleni
Saliku jaunus gredzenus šāles.Tas kopā izmaksāja apm 550ls
E36 2.8 netur līdzi
| Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Cik zinu, tad 325e virzuļi neder, jo sākās kaut kāda šaize pie lieliem rpm, tāpēc jāliek ir 325i virzuļi
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Jagr | | Kopš: 02. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 638
Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM
|
2007-02-01 12:42, RM1 rakstīja:
Cik zinu, tad 325e virzuļi neder, jo sākās kaut kāda šaize pie lieliem rpm, tāpēc jāliek ir 325i virzuļi
Muljkjiibas. Shaize itkaa var saakties ar klokjeni, bet praksee nekaadu probleemu nav. | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Userim 100 bija šaize ar tiem virzuļiem
[ This message was edited by: RM1 on 2007-02-01 12:55 ]
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
|
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
2007-01-31 22:30, Rons rakstīja:
bladj es zinu pareizo recepti 327i, jo bija dabutas visas detaljas..zajebala jau peedeejo gadu laikaa vienu uz pashu rasktiit:
1. Bloks pohuj vai 325i/e vienalga
2. Klokjvaarpsta 325e, diizelja nau nekaadas vajadziibas..vinja ir smagaaka un nau jau tur nekaadas jaudas taapat
3. Klanji 320i(toch der) vai 325e ( laikam vienaadi, not sure)
4. virzulji 325i
5. noseedinam bloku pa 1.3mm ( laikam neatceros)
6. bish pafreezeejam galvaa sadegshanas kameras( lai nau pa lielu kompresija), pafreezeejam iepluudes, izpluudes kanaalus
liekam attieciigi arii sprauslas, iepluudes koletoru, gaisa meeriitaaju( laikam) , kompi no 325i
7. Protams jauni gredzeni, jaunas shaales uc. siikumi
Svariigi >> ja pa lielu kompresija , vislaik karst motors, jo radiators pa mazsu, tad bija jaaliek no diizelja, tikai neatceros no kura modelja
info par preciiziem raskturlielumiem var atrast e30.de
normaalaaks risinaajums >> panjem liizingaa e36 328i
P.S Nerasktiit man PM sakaraa ar sho motora paarbuuvi.
P.P.S Te dazhi vareetu veel plakaatu ielikt parakstaa taa lai ir pa visu lapu blj
<font size=1>[ This message was edited by: Rons on 2007-01-31 22:31 ]</font>
Veel ir baigi laba recepte Labaaka par Taveejo
1. appis valsti vai kaadu citu, dabuu naudu (suudiigaakajaa gadiijumaa der arii krediits)
2. nopeerc E36 M52B28 motoru
3. aizved savu sapuvusho e30, piemeeram, pie Bauskas Aivara vai kaada cita normaala meistara un pasaki vinjam - es gribu shitoo eņdžinu iebaast shitajaa konservu kaarbaa
4. noskaiti $$$ ieseedies, piedarbini motoru un izkod visus, kas ir chakareejushies ar M20 recepteem
[ This message was edited by: Butix on 2007-02-01 13:07 ] | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
| Biju uz 400m ar tādu E30 ar M52B28 dzinēju paskrējies,nevarētu teikt ka baigais monstrs | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| Suudiigs dzineejs Eerglim vinsh daudz no M3 3,2 daudz neatpaliek | Offline | | |
matrixq | | Kopš: 21. Sep 2006
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
|
Veel ir baigi laba recepte Labaaka par Taveejo
1. appis valsti vai kaadu citu, dabuu naudu (suudiigaakajaa gadiijumaa der arii krediits)
2. nopeerc E36 M52B28 motoru
3. aizved savu sapuvusho e30, piemeeram, pie Bauskas Aivara vai kaada cita normaala meistara un pasaki vinjam - es gribu shitoo eņdžinu iebaast shitajaa konservu kaarbaa
4. noskaiti $$$ ieseedies, piedarbini motoru un izkod visus, kas ir chakareejushies ar M20 recepteem
Varbut tieshi ta un bus)) Bet gribetos sakumaa pateret naudas un izdarit kaut ko ar pasham rokam))))Tur nav svarigs gala rezultats, bet pats process)) Neviss visu laiku sezh klubos un dzert alu))
[ This message was edited by: Bimmer on 2007-02-01 15:20 ] | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
2007-02-01 13:16, Butix rakstīja:
Suudiigs dzineejs Eerglim vinsh daudz no M3 3,2 daudz neatpaliek
Eerglji jau arii shtepselee bik savaadaak | Offline | | |
Rons | | Kopš: 28. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3275
Braucu ar: 435iX un M6
|
Varbut tieshi ta un bus)) Bet gribetos sakumaa pateret naudas un izdarit kaut ko ar pasham rokam))))Tur nav svarigs gala rezultats, bet pats process)) Neviss visu laiku sezh klubos un dzert alu))
Ja nodarbojas ar shaadaam mulkiigaam paarbuuveem, tad mosh ir ALUS jaadzer klubos
----------------- www.radari.lv | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
| Ne katrs var atļauties m52 dzinēju un pārējos krāmus kas vajadzīgs lai to dzinēju ieliktu e30
| Offline | | |
Rozalija | | Kopš: 17. May 2002
Ziņojumi: 1965
Braucu ar:
| Labāk bloku ar kloķeni no e.
Ja tiek likta 2.5i galva, tad vajag 2.5i virzuļus. Ja 2.5e vai 2.0 galva, tad var atstat 2.7 virzuļus.
Nevar tā pateikt visiem vienu recepti, par cik jānosēdina bloks vai jānoslīpē galva, jo katram motoram tas ir individuāli un pēc vajadzības. Jāņem konkrēti mēri, cik tu gribi kompresijas pakāpi, utt.
2007-01-31 22:30, Rons rakstīja:
bladj es zinu pareizo recepti 327i, jo bija dabutas visas detaljas..zajebala jau peedeejo gadu laikaa vienu uz pashu rasktiit:
1. Bloks pohuj vai 325i/e vienalga
2. Klokjvaarpsta 325e, diizelja nau nekaadas vajadziibas..vinja ir smagaaka un nau jau tur nekaadas jaudas taapat
3. Klanji 320i(toch der) vai 325e ( laikam vienaadi, not sure)
4. virzulji 325i
5. noseedinam bloku pa 1.3mm ( laikam neatceros)
6. bish pafreezeejam galvaa sadegshanas kameras( lai nau pa lielu kompresija), pafreezeejam iepluudes, izpluudes kanaalus
liekam attieciigi arii sprauslas, iepluudes koletoru, gaisa meeriitaaju( laikam) , kompi no 325i
7. Protams jauni gredzeni, jaunas shaales uc. siikumi
Svariigi >> ja pa lielu kompresija , vislaik karst motors, jo radiators pa mazsu, tad bija jaaliek no diizelja, tikai neatceros no kura modelja
info par preciiziem raskturlielumiem var atrast e30.de
normaalaaks risinaajums >> panjem liizingaa e36 328i
P.S Nerasktiit man PM sakaraa ar sho motora paarbuuvi.
P.P.S Te dazhi vareetu veel plakaatu ielikt parakstaa taa lai ir pa visu lapu blj
<font size=1>[ This message was edited by: Rons on 2007-01-31 22:31 ]</font>
| Offline | | |
|
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
| Biju forumos lasijis ja liek 2,5 virzuļus un galvu tad bloks jāsēdina 2.4mm | Offline | | |
gunman_s | | Kopš: 23. Jun 2007
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
|
2007-02-01 13:55, matrixq rakstīja:
Veel ir baigi laba recepte Labaaka par Taveejo
1. appis valsti vai kaadu citu, dabuu naudu (suudiigaakajaa gadiijumaa der arii krediits)
2. nopeerc E36 M52B28 motoru
3. aizved savu sapuvusho e30, piemeeram, pie Bauskas Aivara vai kaada cita normaala meistara un pasaki vinjam - es gribu shitoo eņdžinu iebaast shitajaa konservu kaarbaa
4. noskaiti $$$ ieseedies, piedarbini motoru un izkod visus, kas ir chakareejushies ar M20 recepteem
Varbut tieshi ta un bus)) Bet gribetos sakumaa pateret naudas un izdarit kaut ko ar pasham rokam))))Tur nav svarigs gala rezultats, bet pats process)) Neviss visu laiku sezh klubos un dzert alu))
<font size=1>[ This message was edited by: Bimmer on 2007-02-01 15:20 ]</font>
respect cilvēkiem kuri kko sakarīgu dara hobija pēc!!! | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
liizinga izkropljoto smadzenju iipashnieki pashi neko nespeej kaa ieteikt nopirkt M5
| Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| M-52 dzinejs noteikti sanak letak nekaa visa frezeshana,piemekleshana,rezerves daljas jaunas(labas firmas ne suudi!)utt... Un ja vel nesanak tad vel piedevam ir liels abloms un iztereta nauda...
2007-02-01 14:35, janeks7 rakstīja:
Ne katrs var atļauties m52 dzinēju un pārējos krāmus kas vajadzīgs lai to dzinēju ieliktu e30
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|