Online

Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kā darbojas dīzeļdzinējs?

AutorsZiņojums
Whazaaa
14. Nov 2006, 00:14 #41

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

paldies, mana vaina, nebiju redzējis

http://www.finalgear.com/shows/topgear/

Lai būtu iekš topic tad : jaunie dīzeļi viennozīmīgi rulzz, tie kuri dirš kautko par dīzeļiem nemaz ar tādiem jauniem normāliem nav braukuši.

p.s citroen, fiat, ford u.c sūdi neskaitās

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
CP17
14. Nov 2006, 00:35 #42

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


2006-11-13 23:43, edzulis rakstīja:
sūdu jūs te dzenat...

(esmu biš ierāvis, bet)

Dīzeļi rullē! Tāds 535d paņems jūs visus priekšā tā, ka gailis pakaļ nedziedās. Pat J.C. savulaik par 535d teica, ka: ir noteikumus kurus viņš nemēdz pārkāpt. Respektīvi, ka dīzeļi suck un viņiem nav vietas uz track, bet 535d ir pirmais izņēmums. Viņš ir klusāks par 530i un viņš ir dahera jaudīgāks un taupīgāks.

Vai nav po, ka tas ir dīzelis. Ka jau pie 2000rpm tur griezes ir vairāk kā M5...

Dīzelīši rullē un rullēs ar vien vairāk, ticiet man!

yes!!!
Offline
Bimmer
14. Nov 2006, 00:43 #43

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24401

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2006-11-14 00:14, Whazaaa rakstīja:
(..)

p.s citroen, fiat, ford u.c sūdi neskaitās

Iespējams, Citronu tur pieminēji randomā, bet nu "PSA Peugeot Citroen" grupas HDi pēdējā laikā bijuši vieni no labākajiem dīzeļiem, lilisks piemērs jaunais 2.7 HDi Biturbo 210 ZS, kas izstrādāts sadarbībā ar Ford un tiek likts arī Jaguar un Land Rover modeļos. Un BMW atsevišķu dzinēju izstrādē sadarbojas ar jau minēto PSA koncernu

Drīzāk japāņiem ir problēmas ar dīzeļiem
Offline
100
14. Nov 2006, 00:46 #44

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...


2006-11-14 00:14, Whazaaa rakstīja:
paldies, mana vaina, nebiju redzējis

http://www.finalgear.com/shows/topgear/

Lai būtu iekš topic tad : jaunie dīzeļi viennozīmīgi rulzz, tie kuri dirš kautko par dīzeļiem nemaz ar tādiem jauniem normāliem nav braukuši.

p.s citroen, fiat, ford u.c sūdi neskaitās


nee dizelji jau standartaa nerulzz, tapeec, ka ar tiem brauc, lai taupiitu, un tas nerulzz

-----------------
100.
Offline
edzulis
14. Nov 2006, 00:56 #45

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

ja es ņemtu ģimenei diesel, es to ņemtu dēļ reālās griezes!
Offline
edzulis
14. Nov 2006, 01:00 #46

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2006-11-14 00:43, Bimmer rakstīja:
bet nu "PSA Peugeot Citroen" grupas HDi pēdējā laikā bijuši vieni no labākajiem dīzeļiem, lilisks piemērs jaunais 2.7 HDi Biturbo 210 ZS, kas izstrādāts sadarbībā ar Ford un tiek likts arī Jaguar un Land Rover modeļos.


uj... atceros braucienu ar Jaguar S-type ar to 2.7. Nu vienkārši pasaka! Piešķil un nemaz nejūti, ka dzinējs darbojas. Ceļ jebkurā brīdī. Manuprāt klusākais dīzelis lielajā klasē. Vai arī auto pakojums pie vainas, bet nu mani tas nekrata. Biju ar to auto vairāk apmierināts kā ar S-type 3.0 benzīnieku.

p.s Bimer, vai tik rīt mums neienākas viens Jaguar XJR (7er konkurents) ar 4.0 kompresoru un 5.5 līdz simtam?
Offline
Bimmer
14. Nov 2006, 01:06 #47

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24401

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2006-11-14 01:00, edzulis rakstīja:
p.s Bimer, vai tik rīt mums neienākas viens Jaguar XJR (7er konkurents) ar 4.0 kompresoru un 5.5 līdz simtam?

Aga, zaparilo uze na bemke katatsa
Offline
CP17
14. Nov 2006, 01:09 #48

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


2006-11-14 00:46, 100 rakstīja:

2006-11-14 00:14, Whazaaa rakstīja:
paldies, mana vaina, nebiju redzējis

http://www.finalgear.com/shows/topgear/

Lai būtu iekš topic tad : jaunie dīzeļi viennozīmīgi rulzz, tie kuri dirš kautko par dīzeļiem nemaz ar tādiem jauniem normāliem nav braukuši.

p.s citroen, fiat, ford u.c sūdi neskaitās


nee dizelji jau standartaa nerulzz, tapeec, ka ar tiem brauc, lai taupiitu, un tas nerulzz

Laikam neesi braucis ar BMW 3.0d... jauda vienkārši fenomenāla... 4.4i nestāv blakus...
Offline
edzulis
14. Nov 2006, 01:13 #49

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

ja man teiktu. Maksā 10ls un tev iedos uz gadu 530i vai 530d. Kuru es ņemtu? 530d viennozīmīgi. 500+ nm fucking ierullē...
Offline
CP17
14. Nov 2006, 01:20 #50

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


2006-11-14 01:13, edzulis rakstīja:
ja man teiktu. Maksā 10ls un tev iedos uz gadu 530i vai 530d. Kuru es ņemtu? 530d viennozīmīgi. 500+ nm fucking ierullē...

zac vrait!!!
Offline
Sancho1
14. Nov 2006, 01:21 #51

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 756

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2


2006-11-14 00:46, 100 rakstīja:

2006-11-14 00:14, Whazaaa rakstīja:
paldies, mana vaina, nebiju redzējis

http://www.finalgear.com/shows/topgear/

Lai būtu iekš topic tad : jaunie dīzeļi viennozīmīgi rulzz, tie kuri dirš kautko par dīzeļiem nemaz ar tādiem jauniem normāliem nav braukuši.

p.s citroen, fiat, ford u.c sūdi neskaitās


nee dizelji jau standartaa nerulzz, tapeec, ka ar tiem brauc, lai taupiitu, un tas nerulzz


ai, nu ko Tu te lej... esi braucis ar pajaunu BMW dīzeli? fantastika, ne mašīna! Tici man, es īpaši neskaitu to, cik man ielīst bakā, bet šī jaudas un degvielas patēriņa kombinācija ir patīkama.
Offline
edzulis
14. Nov 2006, 01:24 #52

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

tie kas apliek dīzeļus, tie pārsvarā ir braukuši ar E34 524td...
Offline
CP17
14. Nov 2006, 01:27 #53

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

cik ir M5/M3/3.0D griezes moments? Tīri intereses pēc.
Offline
PowerBMW
14. Nov 2006, 01:27 #54

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5803

Braucu ar:


2006-11-14 01:24, edzulis rakstīja:
tie kas apliek dīzeļus, tie pārsvarā ir braukuši ar E34 524td...

jā fantastisks traktors
Offline
edzulis
14. Nov 2006, 01:33 #55

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2006-11-14 01:27, CP17 rakstīja:
cik ir M5/M3/3.0D griezes moments? Tīri intereses pēc.


3.0d laikam bija nedaudz mazāks - 4xx nm, kamēr M5 rovna 500, bet tur līkne pavisam cita.

Ja uzspīdēs veiksme, pirkšu savai dārgajai tieši x30da ...
Offline
Bimmer
14. Nov 2006, 01:46 #56

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24401

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2006-11-14 01:27, CP17 rakstīja:
cik ir M5/M3/3.0D griezes moments? Tīri intereses pēc.

M5 - 500 Nm
530d E39 - 390 Nm (184 ZS), 410 Nm (193 ZS; >2001.g.)
M3 - 365 Nm

Bet nu reāli daudz noteicšāks nav tik ļoti max griezes moments, cik virs ~80% tā pieejamības apgriezienu diapazons.
Offline
CP17
14. Nov 2006, 01:52 #57

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


2006-11-14 01:46, Bimmer rakstīja:

2006-11-14 01:27, CP17 rakstīja:
cik ir M5/M3/3.0D griezes moments? Tīri intereses pēc.

M5 - 500 Nm
530d E39 - 390 Nm (184 ZS), 410 Nm (193 ZS; >2001.g.)
M3 - 365 Nm

Bet nu reāli daudz noteicšāks nav tik ļoti max griezes moments, cik virs ~80% tā pieejamības apgriezienu diapazons.

Tātad >01’ diesel ceļ ārā M3 diapazonā no 1000-4000rm ....
Offline
martink
14. Nov 2006, 01:53 #58

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

kads var izskaidrot vienu lietu, kuru atskiribaa no augspiediena suknjiem un turbiinaam nesaprotu - kapec dizeljiem izputeja gals ir noliekts uz leju?
Offline
marihuans
14. Nov 2006, 01:55 #59

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

Lai bamperis nepaliek melns

-----------------
T: 203-65-203
Offline
edzulis
14. Nov 2006, 01:58 #60

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2006-11-14 01:52, CP17 rakstīja:
Tātad >01’ diesel ceļ ārā M3 diapazonā no 1000-4000rm ....


Teikšu tā... M3 motors ir elles mašīna. Tas ir pavisam cits stāts. Ne velti tas motors ir labākais motors pasulē jau 6 gadu pēc kārtas. Un joprojām to liek iekš jauniem BMW (M coupe, M roadster). Viņš iet vienkārši lupatās. Neticami, ka 3.2 spēj tā vērties

un tu to ļoti labi zini






Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo