Online

Pašreiz BMWPower skatās 64 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kā pareizi atgaisot sistēmu?

AutorsZiņojums
kamikadzemk
15. Sep 2009, 12:57 #41

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3417

Braucu ar:

Mans veids - dzinējs auksts, lejam šķidrumu izplešanās traukā līdz pašai augšai, ciet neskrūvējam, iedarbinam motoru, lai pastrādā, pagāzējam, šķidrums lēnām pazūd radiatora dzīlēs, pielejam vēl līdz vajadzīgajam līmenim, pagāzējam, skatamies, kā šķidrums burbuļo, kad līmenis vairs nekrītas taisam ciet korķi un braucam

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
12
15. Sep 2009, 13:12 #42

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.


15 Sep 2009, 12:53:10 Arigato rakstīja:
A ko darīt ja nekādi burbuļi nenāk? Tikai tvaiks lielā daudzumā bezgalīgi ilgi.

kas par modeli?
Offline
Smaidenis
15. Sep 2009, 13:24 #43

Kopš: 31. Aug 2009

No: Bauska

Ziņojumi: 167

Braucu ar: E 36 GL - 4557


15 Sep 2009, 12:53:10 Arigato rakstīja:
A ko darīt ja nekādi burbuļi nenāk? Tikai tvaiks lielā daudzumā bezgalīgi ilgi.

Man šitā vienreiz bija,uz ceļa sāka kāpt C'
sadabūju no bagāžas ''sķidrumu,ataisīju korķi,pat daudz nenāca tvaiks,pielēju,bet kad atskrūvēju skrūvi,tad pisec,pusstundu,kā no vilciena nāca laukā...roku applaucēju....
bet beigās vis normāli...
un kapēc tas vis??/tapēc,ka radiatora korķim tāda gumijas manžete,apaļa,tai izplīsis maziņš gabaliņš,un uzlocijies,divās kārtās,un lēnām tas škidrums izlīst ārā kad darbojas..!
Offline
Smaidenis
15. Sep 2009, 13:25 #44

Kopš: 31. Aug 2009

No: Bauska

Ziņojumi: 167

Braucu ar: E 36 GL - 4557


15 Sep 2009, 12:57:06 kamikadzemk rakstīja:
Mans veids - dzinējs auksts, lejam šķidrumu izplešanās traukā līdz pašai augšai, ciet neskrūvējam, iedarbinam motoru, lai pastrādā, pagāzējam, šķidrums lēnām pazūd radiatora dzīlēs, pielejam vēl līdz vajadzīgajam līmenim, pagāzējam, skatamies, kā šķidrums burbuļo, kad līmenis vairs nekrītas taisam ciet korķi un braucam

Šitā es ar darīju,bet kad uzsila motors,tad sākās tas pats variants,ka gais iekšā,un karst,tapēc jav tur tā skrūve ir lai atgaisotu...

[ Šo ziņu laboja Smaidenis, 15 Sep 2009, 13:26:50 ]

Offline
Arigato
15. Sep 2009, 13:28 #45

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 639

Braucu ar: 189whp


15 Sep 2009, 13:12:03 12 rakstīja:

15 Sep 2009, 12:53:10 Arigato rakstīja:
A ko darīt ja nekādi burbuļi nenāk? Tikai tvaiks lielā daudzumā bezgalīgi ilgi.

kas par modeli?

E36 325
Offline
Smaidenis
15. Sep 2009, 13:31 #46

Kopš: 31. Aug 2009

No: Bauska

Ziņojumi: 167

Braucu ar: E 36 GL - 4557


15 Sep 2009, 12:53:10 Arigato rakstīja:
A ko darīt ja nekādi burbuļi nenāk? Tikai tvaiks lielā daudzumā bezgalīgi ilgi.

No fizikas,var pateikt,ka no 1 litra ūdens iznāk 1260 litri tvaika,baig liela enerģīja,tapēc jav agrāk lokomatīves darbināja uz tvaika...

[ Šo ziņu laboja Smaidenis, 15 Sep 2009, 13:31:43 ]

Offline
12
15. Sep 2009, 13:35 #47

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.


15 Sep 2009, 13:28:41 Arigato rakstīja:

15 Sep 2009, 13:12:03 12 rakstīja:

15 Sep 2009, 12:53:10 Arigato rakstīja:
A ko darīt ja nekādi burbuļi nenāk? Tikai tvaiks lielā daudzumā bezgalīgi ilgi.

kas par modeli?

E36 325

sistēmā ir gais tapēc arī tvaiks lielā daudzumā. Tiko šito šaizi novēršu seņča autiņam. Bija jāmaina termostats. Tagad vis bumbās.
Gaisošanu izveic aukstam motoram, kā jau te viens rakstīja
Offline
Arigato
15. Sep 2009, 13:39 #48

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 639

Braucu ar: 189whp

Nomainīts termostats, ūdens sūknis un mufta ar pārbaudīta. Bet cik tad tā gaisa tur var daudz būt? Man 10.min. no vietas tvaiks tik nāk.
Offline
Smaidenis
15. Sep 2009, 13:41 #49

Kopš: 31. Aug 2009

No: Bauska

Ziņojumi: 167

Braucu ar: E 36 GL - 4557


15 Sep 2009, 13:39:52 Arigato rakstīja:
Nomainīts termostats, ūdens sūknis un mufta ar pārbaudīta. Bet cik tad tā gaisa tur var daudz būt? Man 10.min. no vietas tvaiks tik nāk.

vajag aukstu motoru..ar karstu nesanāks..! Tur kur gais sistēmā,metāls neatdod siltumu,un sakarst,ļoti karsts,un tad kad šķidrums ielīst uz tā karstā metāla,tad uzreizi rodas tvaiks vēl vairāk,un kā gāzes deorganizē šķidruma plūsmu...

[ Šo ziņu laboja Smaidenis, 15 Sep 2009, 13:44:48 ]

Offline
323daavis
15. Sep 2009, 13:49 #50

Kopš: 15. Aug 2006

Ziņojumi: 503

Braucu ar: Subaru

aukstam pielej pilnu. lai pasilst, tad lēnām pataisi vaļā un skaties, kad noburbuļo un aiziet sistēmā, tad salej klāt. ja visu laiku nāk tvaiks tad varbūtu galva vai galvas blīve čupā. veciem bembjiem gaisojot jābūt priekšai gaisā ja ir problēmas atgaisot.
Offline
Smaidenis
15. Sep 2009, 13:54 #51

Kopš: 31. Aug 2009

No: Bauska

Ziņojumi: 167

Braucu ar: E 36 GL - 4557


15 Sep 2009, 13:41:51 Smaidenis rakstīja:

15 Sep 2009, 13:39:52 Arigato rakstīja:
Nomainīts termostats, ūdens sūknis un mufta ar pārbaudīta. Bet cik tad tā gaisa tur var daudz būt? Man 10.min. no vietas tvaiks tik nāk.

vajag aukstu motoru..ar karstu nesanāks..! Tur kur gais sistēmā,metāls neatdod siltumu,un sakarst,ļoti karsts,un tad kad šķidrums ielīst uz tā karstā metāla,tad uzreizi rodas tvaiks vēl vairāk,un kā gāzes deorganizē šķidruma plūsmu...
Nu Chalis jau neteic ka kkas nav kārtībā,tik samainījis temostatu,sūkni un muftu!
Offline
12
15. Sep 2009, 14:12 #52

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

salonā nāk siltums, un radiators karsts vai auksts?
Offline
Arigato
15. Sep 2009, 16:01 #53

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 639

Braucu ar: 189whp

Radiators auksts un salonā praktiski nav siltuma.
Offline
rolands444
16. Sep 2009, 15:42 #54

Kopš: 26. Oct 2005

Ziņojumi: 412

Braucu ar:


15 Sep 2009, 13:41:51 Smaidenis rakstīja:

15 Sep 2009, 13:39:52 Arigato rakstīja:
Nomainīts termostats, ūdens sūknis un mufta ar pārbaudīta. Bet cik tad tā gaisa tur var daudz būt? Man 10.min. no vietas tvaiks tik nāk.

vajag aukstu motoru..ar karstu nesanāks..! Tur kur gais sistēmā,metāls neatdod siltumu,un sakarst,ļoti karsts,un tad kad šķidrums ielīst uz tā karstā metāla,tad uzreizi rodas tvaiks vēl vairāk,un kā gāzes deorganizē šķidruma plūsmu...

Kā var atgaisot dzesēšanas sistēmu pie auksta dzinēja, ja nav atvērts lielais dzesēšanas loks
Offline
323daavis
16. Sep 2009, 15:44 #55

Kopš: 15. Aug 2006

Ziņojumi: 503

Braucu ar: Subaru

termostats neverās ja jau radiators auksts.
Offline
Driver
16. Sep 2009, 15:51 #56

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ko jus vairakas dienas cepaties ka atgaisot?
ja pashi nemakat vai nesanak, tad nav vienkarshak piebraukt uz tuvako servisu, iedot meham antifriza kannu un 5Ls, lai shis visu izdara.

jeb jums patik braukat ar auto, kas regulari uzvaras un staties mala?

P.S. jagaiso uz uzsilusha motora.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo