Online
Pašreiz BMWPower skatās 163 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Zūd tosols
Autors | Ziņojums |
stimis | | Kopš: 15. Jun 2006
No: Saldus
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e36
|
2006-06-30 09:19, sys9291 rakstīja:
tak pastaigaa pa shrotiem, pameklee radiatoru. Ja paveiksies dabuusi normaalu pa sakariigu cenu. Nomainiit 20 min darbs(pat iesaaceejam). Ja pats neko nesaproti no mashiinaam un neesi uzgriezhnhu atsleegu rokaa tureejis tad aizbrauc uz servisu (a tur par darbu jaamaksaa). Caur forumu jau neviens tev auto nesataisiis. Pie kam visam forumaa arii ticeet nevar, pasham jaafiltree kas taisniiba a kas sviests!
man liekas lielaakaa dalja te ir vnk nepilngadiigi puisiishi, kas fano pa savu bagaato sencu bembiishiem.... | Offline | | |
eLeL | | Kopš: 29. Jul 2004
No: Līvāni
Ziņojumi: 4362
Braucu ar: busu
| stimis,
vakar sho visu topiku skalji lasiiju viira servisaa, zini - vinji visi smeejaas pilnaa kaklaa - vai tu maz pac saproti kaa nomainiit riepu un paarbaudiit eljljas spiedienu taa kaa luudzu mieru tikai mieru, ja
----------------- Zeme zem kājām un jūra sirdī...
| Offline | | |
angiins | | Kopš: 09. Sep 2004
Ziņojumi: 8865
Braucu ar: ar ko pagadās
| Tak viņš jūs "razvoģit" | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20403
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Stiimi, varbuut vienkaarshi ej d&%^%t !
Apniki jau ar savu fufeli
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
stimis | | Kopš: 15. Jun 2006
No: Saldus
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e36
|
2006-06-30 10:04, eLeL rakstīja:
stimis,
vakar sho visu topiku skalji lasiiju viira servisaa, zini - vinji visi smeejaas pilnaa kaklaa - vai tu maz pac saproti kaa nomainiit riepu un paarbaudiit eljljas spiedienu taa kaa luudzu mieru tikai mieru, ja
ja jau viiri smeejaas, tad jau viss pupaas | Offline | | |
stimis | | Kopš: 15. Jun 2006
No: Saldus
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e36
|
2006-06-30 10:29, Tune-L rakstīja:
Stiimi, varbuut vienkaarshi ej d&%^%t !
Apniki jau ar savu fufeli
da ko tu vsp zini? iekaapis vecaa zaarkaa ar motoru un ahuuni | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20403
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Ko tad es ar E34 meeriishos
Man tikai tosols nepazuud .......
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
stimis | | Kopš: 15. Jun 2006
No: Saldus
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e36
|
2006-06-30 12:00, Tune-L rakstīja:
Ko tad es ar E34 meeriishos
Man tikai tosols nepazuud .......
seshcilindru e34 ta galvas blive ir slimiiba. pietiek biki uzvaariit motoru un dzen uz servisu. nav jau opel vai audi, ar kuriem bez ellas mieriigi var nobraugt veel dahuja...
un tu gribi teikt, ka tev mashiina nekad nepliist? moshk vinja benziinu arii neeed? | Offline | | |
|
peecise28 | | Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3583
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
| nav tik traki - ar emulsiju elljas vietaa nobraucu n simtus km, to skaitaa arii neesaajamies pa briivkalniem un pa ezeriem, peecaak iebeeru to radiatoraizlaapiishanas pulveeriiti un tas uz laiku aizvika ciet plaisu galvaa. naakamais iipashnieks sametinaaja galvu un vizinaas joprojaam (pirms pirkshanas vinsh par visu tika infomeets)
2006-06-23 11:58, Blackadder rakstīja:
Tomēr jāpiebilst, ka pirmkārt uzmanība būtu jāpievērš tam, vai tosols neaiziet motoreļļā garām sliktai galvas blīvei. Ja tā - tad auto nedrīkst darbināt.
| Offline | | |
stimis | | Kopš: 15. Jun 2006
No: Saldus
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e36
|
2006-06-30 12:38, Kaspich rakstīja:
eu, Stimis jau saak izgliitoties! skat, jau zin bmw ’tipiskaakos’ defektus!!
tu jau kopsh dzimshanas visu zini? | Offline | | |
stimis | | Kopš: 15. Jun 2006
No: Saldus
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e36
|
2006-06-30 12:43, peecise28 rakstīja:
nav tik traki - ar emulsiju elljas vietaa nobraucu n simtus km, to skaitaa arii neesaajamies pa briivkalniem un pa ezeriem, peecaak iebeeru to radiatoraizlaapiishanas pulveeriiti un tas uz laiku aizvika ciet plaisu galvaa. naakamais iipashnieks sametinaaja galvu un vizinaas joprojaam (pirms pirkshanas vinsh par visu tika infomeets)
2006-06-23 11:58, Blackadder rakstīja:
Tomēr jāpiebilst, ka pirmkārt uzmanība būtu jāpievērš tam, vai tosols neaiziet motoreļļā garām sliktai galvas blīvei. Ja tā - tad auto nedrīkst darbināt.
nu es ar savu e34 beigtu motora bliivi esmu nobraucis ap 600 km.... tagad tik laikam galiigi kirdik aizgaaja. ktraa zinjaa OILDRUCK MOTOR | Offline | | |
Muslim | | Kopš: 06. Apr 2006
No: Ogre
Ziņojumi: 82
Braucu ar: Fau70
| Jobnutsa | Offline | | |
stimis | | Kopš: 15. Jun 2006
No: Saldus
Ziņojumi: 43
Braucu ar: e36
|
2006-06-30 12:58, Muslim rakstīja:
Jobnutsa
| Offline | | |
Marta_22 | | Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
| Tosols sūcas garām maz maz lietiņ pie augšējās ieejas trubas, kur no radiatora iznāk ārā tāda vara trubiņa, un vot savienojuma vietā radiātors + tā vara truba , spiež maz mazliet tosolu, ar laiku pazūd šams. Gribēju zināt vai var sagāst sinepju pulvēri vai arī kaut kādu to keramiskos lapītāj brīnumu un tikt vaļā no šis problēmas vai arī tas radiātors vienkārši drīz ir nokalpojis savu un vajag viņu nomainīt? | Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Marta/s
Vai nu jālodē, vai nu jāmaina. Tu gadījumā neesi vecis? Tāda leksika | Offline | | |
Marta_22 | | Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
| Un kurš useris šeit forumā veic radiatoru lodēšanu? To gan pati nevēlētos veikt
Līdz vecim man pietrūkst daži dabas dotumi un vairāk spalvu. Bet par leksisku kopš mācos Rīgā man skolā visu laiku aizrāda. Varbūt tāpēc ka nāku no laukiem un pārsvarā mani audzināja mans tēvs dzērājs. | Offline | | |
|
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Nu ne tikai tas. Vēl jau tas, ka zini, ka tā ir vara(jeb kapara?) trubele, ne bleķa | Offline | | |
Marta_22 | | Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
| Da labi ši man ir 4 mašina, pirmā bija Opel Vectra A, tad biju jauna un stulba bet nu kaut kam sekoju līdzi, līdz autobuss iebrauca dirsā un tur nekas diži labojams nebija, pēc tam tiku pie Ford Scorpio II ar to arī visu samācijos (nobraucu arī 120 000km), sēdējo līdzi seņča draugam kad šis laboja un mācijos līdzi, pēdējā reizē pat mācēju ķēdi pati nomainīt un sametināt spriegotāju tā lai šis turās, pa vidu bija darba auto bet tas neskaitās, un tagad seņča vecais bumeris. Dīviani ka ar šito mašinu nezinu pat ko darīt, ar opeļiem un fordiem vieglāk krāmēties | Offline | | |
Marta_22 | | Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
| Problēma atrisināta, izrādās vajadzēja tik jaunu savilcēju | Offline | | |
Marta_22 | | Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
| Varbūt kādam iesācējam noderēs
Dzesēšnas sistēmas atgaisošana M20B20 motoram:
1) Iegādājamies vismaz 15L tosola/antifrīza vai kaut kā tāda brīnuma, piltuvīšu komplektu un ritīgi lielo skrūvgriezi.
2) Salejam iekšā tosolu tik cik lien attaisot vaļā atgaisošans skrūvi uz radiatora blakus tosola lejamam caurumam.
3) Tagad var piestartēt autiņu un priekšu uzdzīt uz vismaz divu ķieģelu aukstuma estekādes, pēc tam maksimāli aukstu paceļam radiatoru un nostiprinam (te lieti noderēs pusķieģelis)
4) Salejam atkal tosolu tik cik lien, bet šoreiz izmantojot nelielu piltuvi arī salejam pa atgaisošans caurumu tik cik lien.
5) Ar vecu bet tīru lupatu aizbāžam ciet tosola lejamo caurumu, pirms tam uzpildot līdz lūpai, un cieši nostiprinam nelielo piltuvi tajā atgaisošanas caurumā.
6) Ar vienu roku saspiežam dzešanas sķidruma trubu virs sadalītāja vāciņa un novērojuma ka mazjā piltuvē iznāk uz ārū gaisa brubuļi un tosols, (nelaižam vaļā saspiesto trubu) un tad ar otru roku lejam piltuvē vēl klāt tosolu un lēnām ar pirmo roku atlaižam saspiesto trubu, tā tiek iesūkts vēl tosols. [Šo procedūru atkārtojam tik ilgi kamēr saspiežot dzešanas turbu nenāk ārā burbuļi]
7)Ieslēdzam ventilātoru un apsildi līdz galam. Startējam klāt dzinēju ar aiztaisītu atgaisošans skrūvi un atvērtu brīvu tosola lejamo caurumu. Novērojam ka dzinējs tiek dzesēts, bet siltais dzešānas šķidrums nonāk tik līdz "pečkai". Novērojam, ka lēnam kāpj tosola līmenis, kad tas sasniedzis gandrīz pašu aukšu, attaisam atgaisošans skrūvi,(ne līdz galam bet tikai bišķi) novērojam ka iznāk gaisa brubuļi un bišķi tosols, līdz sak nakt tosols aši griežam ciet. Pielejam klāt vēl bišķit tosola (par tik cik krities) un atkārtojam operāciju, līdz sāk nākt silts gaiss pa ventilācijas sitēmu salonā. [Šīs procedūras laikā nedrīkst uzvārīt dzesēāns šķidrumu, ja jūtāt pastiprinātu tvaika daudzumu, izslēdziet dzinēju un ļaujiet lai mazliet padziest, tad turpiniet] [Procedūru var paātrināt bišķi pagāzējot (tad strādā ātrāk ūdens sūknis)]
kad nāk karsts gaiss pa ventilācijas atverēm salonā, pārbaudām visas dzesāsnas sitēmas trubas motorelpā, lai tās ir neviss mīkstas un pļurganas bet gan viegli cietas un grūti saspiežamas kā arī pālriecinietis par to lai nekur netecētu garām tosols, ik īpaši vietās kur pienāk gumijas dzešāns trubas radiātora, temrmostatam utt.
Ceru ka noderēs !
P.s. atvainojos par gramatikas kļūdām | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|