Online
Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Amortizatori
Autors | Ziņojums |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Ja augstuma starpība starp jaunajām atsperēm un stock ir 40+mm tad labāk liec B8 un nečakarē esošos B6.
Savukārt, ja <40mm tad brauc mierīgi un nečakarē amotrizatorus.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
| sēdinātajās atsperēs nebūs vaina.
Savirzi kad pēdējo reiz regulēja? | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| ja paarlasiita visa hadene tad bez savirzes reguleeshanas vispaar nav ko tur praatot teorijas. taisi savirzi un tad skaties.
nepareizu amortizatoru darbiibu jau nu gan vajadzeetu maaceet atshkjirt no paareejaam probleemaam. klautgan arii ja savirze ir ljoti nepareizi tad tur buus pilniiga putra mashiinas uzvediibaa un pirmaamkaartaam ir jaauztaisa savirze.
un veel kautkaadi flanchi.. psec vienk un tu gribi visu to kjiiseli nodiagnosticeet caur internetu? veelu veiksmi [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 30 Jun 2020, 12:29:42 ] | Offline | | |
maris333 | | Kopš: 05. May 2016
Ziņojumi: 97
Braucu ar: e46 330d, f31 320d
| Pa tēmu, interesantu video redzēju 3 daļās.
Beigās asimetriskās riepas vainīgas.
https://www.youtube.com/watch?v=NOOkjsszBfA | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Savirze tika taisīta uzreiz pēc detaļu maiņas. | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Ja parezi atceros tas viss ir iekš E85, vai nu jau cits spīdzināmais?
1. Punkts pie atsperēm 20/10 prec stock nav aktuāls. Amortizatori var nestrādāt arī tad ja veci un zaudējuši hermētiskumu vai ir bojāti štoki.
2. ja tas ir e85 tad problēma ir 19 collās un no tām izrietošajā riteņu kopējā svarā.
3. Protams ka savirze kārtējo reizi...
4. Riepas abām asīm vienādas, ja gribas korekti sakātot bāzi, lai no kuras vēlāk spēlēties. Un paspēlējies ar riepu spieidenu. T.i izklausās līdzīgi kā ar nepietiekamu spiedienu.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
30 Jun 2020, 13:06:19 @Negantelis rakstīja:
Savirze tika taisīta uzreiz pēc detaļu maiņas.
brauc pie kaada cita meistara un doublecheck to savirzi. atceros kaa savulaik uztaisiiju "savirzi uz laazera stenda ar pashu jaunaako prpgrammatuuras updeitu" tikai man bez visiem laazeriem kljuva skaidrs ka ir sataisiits nepareizi vienk pabraucot ar vienu riteni pa sadaliito balto liiniju (veel to veco kas biezaa slaanii uzklaata nevis to kas tagad ekonomisko versiju ar baloniju uzpuusta)
rule #1 ar savirzeem - netici nevienam kas tev saka ka vinjiem pats krutaajais stends
aizbraucu veelreiz un liku paareguleet uz vecaa stenda ar atsvarinjiem un shnjoriiteem nevis ar "jaunaako programmatuuru" un viss bija chekeniekaa | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Sigma motors, kreisajā krastā gan, bet taisa labi.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
| Diski nav līki? Riepas saulē izkaltušas?
Es uzmestu citus diskus ar riepām un paprovētu | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Jāsak eksperimenti ar savirzi. T.i. tieši ar savirzi nevis sagāzumu.
Z4 Forumi raksta šādu recepti:
Stock
Front Camber -0.1 to -1.1
Front Caster 6.5 (fixed)
Front Toe 0.02 to 0.22
Front SAI 14.2 (fixed)
Front Inc. Angle 13.6 (fixed)
Rear Camber -1.9 to -2.8
Rear Toe 0.05 to 0.25
For my car I was looking for the following targets post suspension upgrade:
Front Camber -0.5
Front Toe 0.06
Rear Camber -2.5
Rear Toe 0
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
RaimisK | | Kopš: 02. Oct 2005
Ziņojumi: 3230
Braucu ar: erenpreisu
| Bremzējot arī galerts?
Atsperes/amortizatori (salāgojums/veiktspēja) pamatīgi ietekmē vadību. | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
| Interesanti buutu apskatiit savirzes izdruku | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
| Neko daudz no savirzes nezinu, bet atminos redzam rūpnīcas manuāli vienam vāģim tādu tekstu-
Savirzes normatīvi ir norādīti pie attiecīgā "curb height" (ride height) - vāģa augstuma uz līdzenas virsmas noteiktos apstākļos (pilna bāka, bez vadītāja utml)
Curb height protams bij kaut kāda pieļaujamā +- novirze.
Un kaut kur citur manīju ka 2 galvenie vāģa augstuma iespaidojošie faktori- nogurušas atsperes un plauktu bukses.
Pēc tāda teksta, domājams, sanāk, ka veicot savirzi/savērsi etc. meistaram būtu jāveic kādi augstuma mērijumi, ja tie neielien ražotāja rāmjos, tad arī tos aparāta ieprogrammētos normatīvus modelim var aizmirst un regulēt kā sanāk
update: parunāju ar čomu dīlera servisā [atstāšu anonīmu], viņiem savirzes regulēšanas vednis (kā datorā instalēšanas wizzard) jautājot ievadīt augstumus (katram modelim dažāds mērījumu skaits un vietas), bet klasika esot to punktu noskipot. [ Šo ziņu laboja BigDog24, 08 Jul 2020, 09:45:56 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|