Online

Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 1. sērija » E87 (2004-...)

Tēma: 120i vs 120d

AutorsZiņojums
Rom4iks_328
20. May 2012, 23:49 #41

Kopš: 01. Dec 2008

Ziņojumi: 1587

Braucu ar: 316i

diezgan labs dragrace varetu buut kurs kuru uzstieptu?
Offline
madarsv
19. Jan 2013, 12:51 #42

Kopš: 22. Mar 2010

Ziņojumi: 656

Braucu ar: 7

120d automātam kompis izmet šādu tekstu.
Transmission fault. certain transmission functions may be faulty gear may be engaged without breaking. drive moderately.

Pirms tam tika mainītas vairākas lietas piekarē,tā kā servisā kur tika viss darīts nebija savirzes stends,tika nobraukti ~30km līdz mājām,lai nākošā dienā vestu uz savirzi,auto pusceļā izmeta jau pretizslīdēšanas lampiņu,bet to neņēmu vērā ar domu ka dēļ tā ka savirze nav uztaisīta.mājās noslāpēju,pēc brīža gribēju piedarbināt,bet vairs neizdevās un met ārā šo tekstu. Pieslēdzām kompi,kā kļūdu nodzēš tā uzreiz atkal izmet.Ir kādam kas tāds bijis?Vai tiešām būs recro jāsauc palīgā
Offline
SJ
17. Apr 2018, 20:37 #43

Kopš: 13. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 874

Braucu ar: E61 Detaļas no E39/E38

Kāds var padalīties iespaidos,par E87 2004/07 120D Ir doma sievai ieķert, kam būtu jāpievērš uzmanība pērkot, respektīvi vai ir kādas problēmas motors kārba(tomāts)?

[ Šo ziņu laboja SJ, 17 Apr 2018, 20:38:35 ]

Offline
Krabiz
17. Apr 2018, 21:04 #44

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Noteikti noskaidrot vai un kad ir mainīta ķēde dzinējam.
Offline
Gra
17. Apr 2018, 21:09 #45

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 890

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster


19 Jan 2013, 12:51:00 @madarsv rakstīja:
120d automātam kompis izmet šādu tekstu.
Transmission fault. certain transmission functions may be faulty gear may be engaged without breaking. drive moderately.

Pirms tam tika mainītas vairākas lietas piekarē,tā kā servisā kur tika viss darīts nebija savirzes stends,tika nobraukti ~30km līdz mājām,lai nākošā dienā vestu uz savirzi,auto pusceļā izmeta jau pretizslīdēšanas lampiņu,bet to neņēmu vērā ar domu ka dēļ tā ka savirze nav uztaisīta.mājās noslāpēju,pēc brīža gribēju piedarbināt,bet vairs neizdevās un met ārā šo tekstu. Pieslēdzām kompi,kā kļūdu nodzēš tā uzreiz atkal izmet.Ir kādam kas tāds bijis?Vai tiešām būs recro jāsauc palīgā


Neiepriecināšu, kārbas kapitālais remonts.
Man līdzīga problēma, braucot uz 100km/h iemetot grīdā, izmet šādu kārbas kļūdu. Baigi neiedziļinoties, kaut kas kārbā sācis slīdēt, starp blokiem, tādēļ nav variantu.
Manā gadījumā ar 535d izmaksas remontējot Recro ir no 1,6 - 2,2kEur. Kā reiz, šodien viņiem nodevu kārbu uz remontu.
Offline
DrumB
17. Apr 2018, 21:27 #46

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


17 Apr 2018, 20:37:07 @SJ rakstīja:
Kāds var padalīties iespaidos,par E87 2004/07 120D Ir doma sievai ieķert, kam būtu jāpievērš uzmanība pērkot, respektīvi vai ir kādas problēmas motors kārba(tomāts)?



Par automātiem sliktas atsauksmes nav dzirdētas. Ar ķēdi 163 ZS dzinējiem arī nav tik izteiktas problēmas kā 177 ZS. Nomaiņa vienkāršāka.

Ikdienai ļoti labs auto. Iet uz gaisu un nočipsējot ļoti veikls. Vadāmība prīmā Vietas nav mega daudz, bet četratā mierīgi izbraucām Vāciju, nekādu problēmu.

Nekādas nopietnas problēmas nesagādāja. Uzreiz gan jāizņem ieplūdes kolektora klapītes, tas ir must have. Vienīgie gļuki bija elektriski - dažreiz nestrādāja logu slotiņas vai iespŗuda vienā ātrumā. Līdz nenomainīju ABS sensoru, instrumentu panelī mēdza visādas lampiņas iemidžināties. Tad vēl divi parkingsensori nobeidzās, bet nu tās visas ir parastas vecuma kaites.

Skaties tādu, kuram ir vairāk ekstru. Pārdot E87 ir grūti, bet ar maz ekstrām praktiski neiespējami. Manā skatījumā ļoti underrated auto
Offline
RSAWorkshop
17. Apr 2018, 22:04 #47

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Apr 2018, 21:09:15 @Gra rakstīja:

19 Jan 2013, 12:51:00 @madarsv rakstīja:
120d automātam kompis izmet šādu tekstu.
Transmission fault. certain transmission functions may be faulty gear may be engaged without breaking. drive moderately.

Pirms tam tika mainītas vairākas lietas piekarē,tā kā servisā kur tika viss darīts nebija savirzes stends,tika nobraukti ~30km līdz mājām,lai nākošā dienā vestu uz savirzi,auto pusceļā izmeta jau pretizslīdēšanas lampiņu,bet to neņēmu vērā ar domu ka dēļ tā ka savirze nav uztaisīta.mājās noslāpēju,pēc brīža gribēju piedarbināt,bet vairs neizdevās un met ārā šo tekstu. Pieslēdzām kompi,kā kļūdu nodzēš tā uzreiz atkal izmet.Ir kādam kas tāds bijis?Vai tiešām būs recro jāsauc palīgā


Neiepriecināšu, kārbas kapitālais remonts.
Man līdzīga problēma, braucot uz 100km/h iemetot grīdā, izmet šādu kārbas kļūdu. Baigi neiedziļinoties, kaut kas kārbā sācis slīdēt, starp blokiem, tādēļ nav variantu.
Manā gadījumā ar 535d izmaksas remontējot Recro ir no 1,6 - 2,2kEur. Kā reiz, šodien viņiem nodevu kārbu uz remontu.
Nav tik dārgs tas remonts, 1200-1300eur

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
18. Apr 2018, 10:16 #48

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Apr 2018, 08:54:10 @megakakis rakstīja:
Kā reiz skatos uz šādu auto no 2010.gada un uz augšu. Automāts. Budžets līdz 15000 eur. Interesē kurš no dīzeļiem ir vissakarīgākais un no kura vajadzētu izvairīties.
Kā arī ko sakat par benzīnniekiem ?


dizeli. izraveet klapiites, DPF, EGR. atsleegt kvelsveces.
must have.
Offline
Slappy
08. Jun 2018, 15:49 #49

Kopš: 08. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar: E87


17 Apr 2018, 21:27:28 @DrumB rakstīja:

17 Apr 2018, 20:37:07 @SJ rakstīja:
Kāds var padalīties iespaidos,par E87 2004/07 120D Ir doma sievai ieķert, kam būtu jāpievērš uzmanība pērkot, respektīvi vai ir kādas problēmas motors kārba(tomāts)?



Par automātiem sliktas atsauksmes nav dzirdētas. Ar ķēdi 163 ZS dzinējiem arī nav tik izteiktas problēmas kā 177 ZS. Nomaiņa vienkāršāka.

Ikdienai ļoti labs auto. Iet uz gaisu un nočipsējot ļoti veikls. Vadāmība prīmā Vietas nav mega daudz, bet četratā mierīgi izbraucām Vāciju, nekādu problēmu.

Nekādas nopietnas problēmas nesagādāja. Uzreiz gan jāizņem ieplūdes kolektora klapītes, tas ir must have. Vienīgie gļuki bija elektriski - dažreiz nestrādāja logu slotiņas vai iespŗuda vienā ātrumā. Līdz nenomainīju ABS sensoru, instrumentu panelī mēdza visādas lampiņas iemidžināties. Tad vēl divi parkingsensori nobeidzās, bet nu tās visas ir parastas vecuma kaites.

Skaties tādu, kuram ir vairāk ekstru. Pārdot E87 ir grūti, bet ar maz ekstrām praktiski neiespējami. Manā skatījumā ļoti underrated auto


2004. gada 118D arī tādas ir? Laika un zināšanu trūkuma dēļ motorā iekšā nelienu. Šodien pirmo reizi par tādām uzzināju un izklausās, ka liela šmuce var sanākt, labāk likvidēt, ja tādas ir?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo