Online
Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Koniskie gaisa filtri?
Autors | Ziņojums |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3718
Braucu ar:
| Esmu redzējis standarta gaisa filtra kastē švamminieks [bet tas nāca oriģināli]! Magāšana un kopšana.. nekas traks nav, viena tāda reize izmaksā ~8Ls | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
2006-03-16 12:10, noisex rakstīja:
A ko cilveki saka par stock gaisa filtra (tipo papira) nomainju uz shvamveidigo origjinalajaa izmeraa, tipo stock vietaa...kaut kas pozitivs ir...vai tikai apzinja paceljas, ka tev vienkarshi ir?
3, max 5%, jeb 5-7 Zs.
Sākumā jūt, pēc tam jau pierod.
Toties tas ir pieaugums, turklāt visvienkāršākais un vislētākais vieds, kā pacelt motora jaudu (chip-tuning, sadalenes, izplūdes sistēma jau ir lielāks $$$ vs gain) | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| nu kam nav ko darīt un kas ir gatavs mazgāt sūda porolona švammi reizi pa 3k km un vēl gatavs par to izmest naudu, tas var tādu ielikt ielas auto... | Offline | | |
Kasiic | | Kopš: 13. Oct 2002
Ziņojumi: 5134
Braucu ar:
| nu nevajag, neprasiet kapeec, saakshu lamaaties nu nevajag..
----------------- Reklāmas Ražošana !PM!
@M47Loud
DAC'X ROCKS!!! (c) DK | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
2006-03-16 13:01, Aliens rakstīja:
Vai kāds ir aizdomājies, uz kāda pamata tiek panākta gaisa vieglāka caurplūde koniskajos un spooorta gaisa filtros?
Pareizi - un to ,ka mikrocaurumi tajos filtros ir _lielāki_ . Un kā sekas ir pastiprinātā motora dilšana putekļainos ceļos, ari pilsēta nav nekāda medusmaize. (smiltis vien pa gaisu iet) tas nu noteikti nenāk par labu motoram. Tā kā tauta, domājiet likt vai nē.
Es nelikšu Tas mans personīgais viedoklis.
To risina speciālā eļļa, kas rada statisko elektrību, kas savukārt pievelk putekļus un mikrodaļiņas. Kā arī speciālā filtra struktūra, kura satur mikrošķiedras - mazus mazus sariņus.
Piemēram, K&N gaisa filtram uzkrātie putekļi veic filtrēšanas funkciju. Gaisam plūstot cauri, putekļi un mikrodaļiņas jau sasaistās ar iepriekš uzkrāto putekļu slāni, un tā līdz pat kādiem 3-4 mm.
K&N filtriem svarīga ir pareiza apkope - mazgāšana ar speciālo šķidrumu un pareiza eļļošana ar tam paredzēto eļļu. Var jau viņu izmazgāt baltu, nesaeļļot vai par daudz saeļļot un tad brīnīties par putekļiem. (To pārbauda vienkārši - aiz gaisa filtra nedrīkst uz caurulēm būt nosēdumi. | Offline | | |
Kasiic | | Kopš: 13. Oct 2002
Ziņojumi: 5134
Braucu ar:
| ir viens faktors ko daudzi nenjem veraa, motortelpas temperatuura,kur pliks konuss ir pilniigi tai paklauts, kurpretii orginalie panelfiltri ir no taa pasargaati savaa orginalajaa kastee. Ir patbaudiits praksee ka pimeram type-r civicam uzliekot vnk konusu jaudas zudums uz stenda ir aptuevni 4hp...
----------------- Reklāmas Ražošana !PM!
@M47Loud
DAC'X ROCKS!!! (c) DK | Offline | | |
Mulder | | Kopš: 07. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 12482
Braucu ar: smp
| kasiit, par ko tu runaa?! tu taksh esi apvainojies?! | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
2006-03-17 00:39, Kasiic rakstīja:
ir viens faktors ko daudzi nenjem veraa, motortelpas temperatuura,kur pliks konuss ir pilniigi tai paklauts, kurpretii orginalie panelfiltri ir no taa pasargaati savaa orginalajaa kastee. Ir patbaudiits praksee ka pimeram type-r civicam uzliekot vnk konusu jaudas zudums uz stenda ir aptuevni 4hp...
Pilnīgi pareizi, kā jau teicu, likt konisko filtru iekš ielas auto ir galīgs neprāts, un vienkārši dārgs šķūnings. Patiesībā tā ir jau ir klasificējama pārbūve! Jaudas pieauguma vietā var būt jaudas zudums, vai pieaugums... ļoti nenosakāma lieta.
Taču. Ir sporta gaisa filtri (K&N), kas ražoti no tāda paša materiāla, kā koniskie filtri, taču to veids un izmērs atbilst standarta filtram, un tas liekas parastā filtra vietā un ražotājs dod garantiju nelielam, bet pieaugumam! Inženieri jau par visu ir padomājuši, un šaubos, vai šķūninga kantoris vienkārši izravējot gaisa filtra kasti un kaut kā uzliekot konisko filtru, būs veikuši visus vajadzīgos aprēķinus...
Protams, nopietnai sportošanai koniskais filtrs ir arguments, bet, kā saka, "to var darīt tika tad, ja patiesi saprotat, ko darāt".
Varbūt esat pamanījuši, ka ir bildes, kurās motortelpā ir sarkani oranža uzlīme ar uzrakstu K&N - tas nozīmē, ka īpašnieks ir ielicis minēto ieliekamo K&N filtru (nevis konisko). (Ir gan gadījies redzēt, ka tādu uzlīmi līmē arī auto aizmugurē, bet nu tas jau ir nedaudz garām..) | Offline | | |
|
se7en | | Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
| Bet bez gudras diršanas, ja cilvēkš grib konisko filtru, tad kurš ir labāks,es saprotu, ka ja lie ko filtru, tad jātaisa atdalošā siena.
Bet nopietni.
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22122
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| K&N vai Green kaut gan zinot tautu visādi SCT utml ar der + atadlošā siena...
Uz 2.5l motoru tas šņukurs ir vajadzīgs stipri liels...
Pelēkais Zvirbulis
Braukt ir priex[ This message was edited by: GirtzB on 2006-03-17 09:05 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Kasiic | | Kopš: 13. Oct 2002
Ziņojumi: 5134
Braucu ar:
|
2006-03-17 09:02, se7en rakstīja:
Bet bez gudras diršanas, ja cilvēkš grib konisko filtru, tad kurš ir labāks,es saprotu, ka ja lie ko filtru, tad jātaisa atdalošā siena.
Bet nopietni.
nu biezhi vien ar plastmasas sieninju ir par maz, bet ja tiesham grib likt konisko, tad janodroshina pilniiga siltuma izolaacija un labs gaisa pievads, tas arii viss, principaa tas pats koniskais filtrs ir jaieliek kastee ar gaisa pievadu
----------------- Reklāmas Ražošana !PM!
@M47Loud
DAC'X ROCKS!!! (c) DK | Offline | | |
se7en | | Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
| Nu re kā , paldies
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." | Offline | | |
ultraman | | Kopš: 11. Jul 2002
Ziņojumi: 716
Braucu ar: 545_SMG_M
| auto kustībā esot gaisam zem motorpārsega arī būtu jākustas - kur tad paliek gaiss, kas izskrien cauri radiatoram un visām tām redelēm. līdz ar to starpsienām priekš koniskā lielākā jēga būtu tikai stāvot (jaudas stends kā reiz šis gadījums). ja kāds sabāztu temperatūras dačikus un pamērītu kustībā | Offline | | |
100 | | Kopš: 27. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4543
Braucu ar: ...
| Taa arii netieku gudrs
Vai tas panelja filtrs ir ieteicams??
----------------- 100. | Offline | | |
Kasiic | | Kopš: 13. Oct 2002
Ziņojumi: 5134
Braucu ar:
|
2006-03-17 09:18, ultraman rakstīja:
auto kustībā esot gaisam zem motorpārsega arī būtu jākustas - kur tad paliek gaiss, kas izskrien cauri radiatoram un visām tām redelēm. līdz ar to starpsienām priekš koniskā lielākā jēga būtu tikai stāvot (jaudas stends kā reiz šis gadījums). ja kāds sabāztu temperatūras dačikus un pamērītu kustībā
jaudas stendaa arii notiek gaisa cirkulaacija un dzeseeshana
----------------- Reklāmas Ražošana !PM!
@M47Loud
DAC'X ROCKS!!! (c) DK | Offline | | |
RobertoMelano | | Kopš: 21. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 3
Braucu ar: audi cupe 2.8
| man gan patīk skats, jau divus gadus braukāju ne motors nokāvās, gaisa mērītājš strādā, iet lopā. | Offline | | |
|
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Deviņus gadus nāci pie šīs atziņas? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|