Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Koniskie gaisa filtri?

AutorsZiņojums
Rockstar
16. Mar 2006, 18:22 #41

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar:

Esmu redzējis standarta gaisa filtra kastē švamminieks [bet tas nāca oriģināli]! Magāšana un kopšana.. nekas traks nav, viena tāda reize izmaksā ~8Ls
Offline
martink
17. Mar 2006, 00:25 #42

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


2006-03-16 12:10, noisex rakstīja:
A ko cilveki saka par stock gaisa filtra (tipo papira) nomainju uz shvamveidigo origjinalajaa izmeraa, tipo stock vietaa...kaut kas pozitivs ir...vai tikai apzinja paceljas, ka tev vienkarshi ir?

3, max 5%, jeb 5-7 Zs.

Sākumā jūt, pēc tam jau pierod.

Toties tas ir pieaugums, turklāt visvienkāršākais un vislētākais vieds, kā pacelt motora jaudu (chip-tuning, sadalenes, izplūdes sistēma jau ir lielāks $$$ vs gain)
Offline
martink
17. Mar 2006, 00:29 #43

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

nu kam nav ko darīt un kas ir gatavs mazgāt sūda porolona švammi reizi pa 3k km un vēl gatavs par to izmest naudu, tas var tādu ielikt ielas auto...
Offline
Kasiic
17. Mar 2006, 00:32 #44

Kopš: 13. Oct 2002

Ziņojumi: 5134

Braucu ar:

nu nevajag, neprasiet kapeec, saakshu lamaaties nu nevajag..

-----------------
Reklāmas Ražošana !PM!

@M47Loud

DAC'X ROCKS!!! (c) DK
Offline
martink
17. Mar 2006, 00:35 #45

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


2006-03-16 13:01, Aliens rakstīja:
Vai kāds ir aizdomājies, uz kāda pamata tiek panākta gaisa vieglāka caurplūde koniskajos un spooorta gaisa filtros?
Pareizi - un to ,ka mikrocaurumi tajos filtros ir _lielāki_ . Un kā sekas ir pastiprinātā motora dilšana putekļainos ceļos, ari pilsēta nav nekāda medusmaize. (smiltis vien pa gaisu iet) tas nu noteikti nenāk par labu motoram. Tā kā tauta, domājiet likt vai nē.
Es nelikšu Tas mans personīgais viedoklis.

To risina speciālā eļļa, kas rada statisko elektrību, kas savukārt pievelk putekļus un mikrodaļiņas. Kā arī speciālā filtra struktūra, kura satur mikrošķiedras - mazus mazus sariņus.

Piemēram, K&N gaisa filtram uzkrātie putekļi veic filtrēšanas funkciju. Gaisam plūstot cauri, putekļi un mikrodaļiņas jau sasaistās ar iepriekš uzkrāto putekļu slāni, un tā līdz pat kādiem 3-4 mm.

K&N filtriem svarīga ir pareiza apkope - mazgāšana ar speciālo šķidrumu un pareiza eļļošana ar tam paredzēto eļļu. Var jau viņu izmazgāt baltu, nesaeļļot vai par daudz saeļļot un tad brīnīties par putekļiem. (To pārbauda vienkārši - aiz gaisa filtra nedrīkst uz caurulēm būt nosēdumi.
Offline
Kasiic
17. Mar 2006, 00:39 #46

Kopš: 13. Oct 2002

Ziņojumi: 5134

Braucu ar:

ir viens faktors ko daudzi nenjem veraa, motortelpas temperatuura,kur pliks konuss ir pilniigi tai paklauts, kurpretii orginalie panelfiltri ir no taa pasargaati savaa orginalajaa kastee. Ir patbaudiits praksee ka pimeram type-r civicam uzliekot vnk konusu jaudas zudums uz stenda ir aptuevni 4hp...

-----------------
Reklāmas Ražošana !PM!

@M47Loud

DAC'X ROCKS!!! (c) DK
Offline
Mulder
17. Mar 2006, 00:42 #47

Kopš: 07. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12482

Braucu ar: smp

kasiit, par ko tu runaa?! tu taksh esi apvainojies?!
Offline
martink
17. Mar 2006, 00:49 #48

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


2006-03-17 00:39, Kasiic rakstīja:
ir viens faktors ko daudzi nenjem veraa, motortelpas temperatuura,kur pliks konuss ir pilniigi tai paklauts, kurpretii orginalie panelfiltri ir no taa pasargaati savaa orginalajaa kastee. Ir patbaudiits praksee ka pimeram type-r civicam uzliekot vnk konusu jaudas zudums uz stenda ir aptuevni 4hp...

Pilnīgi pareizi, kā jau teicu, likt konisko filtru iekš ielas auto ir galīgs neprāts, un vienkārši dārgs šķūnings. Patiesībā tā ir jau ir klasificējama pārbūve! Jaudas pieauguma vietā var būt jaudas zudums, vai pieaugums... ļoti nenosakāma lieta.
Taču. Ir sporta gaisa filtri (K&N), kas ražoti no tāda paša materiāla, kā koniskie filtri, taču to veids un izmērs atbilst standarta filtram, un tas liekas parastā filtra vietā un ražotājs dod garantiju nelielam, bet pieaugumam! Inženieri jau par visu ir padomājuši, un šaubos, vai šķūninga kantoris vienkārši izravējot gaisa filtra kasti un kaut kā uzliekot konisko filtru, būs veikuši visus vajadzīgos aprēķinus...

Protams, nopietnai sportošanai koniskais filtrs ir arguments, bet, kā saka, "to var darīt tika tad, ja patiesi saprotat, ko darāt".

Varbūt esat pamanījuši, ka ir bildes, kurās motortelpā ir sarkani oranža uzlīme ar uzrakstu K&N - tas nozīmē, ka īpašnieks ir ielicis minēto ieliekamo K&N filtru (nevis konisko). (Ir gan gadījies redzēt, ka tādu uzlīmi līmē arī auto aizmugurē, bet nu tas jau ir nedaudz garām..)
Offline
se7en
17. Mar 2006, 09:02 #49

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Bet bez gudras diršanas, ja cilvēkš grib konisko filtru, tad kurš ir labāks,es saprotu, ka ja lie ko filtru, tad jātaisa atdalošā siena.
Bet nopietni.

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
GirtzB
17. Mar 2006, 09:05 #50

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22122

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

K&N vai Green kaut gan zinot tautu visādi SCT utml ar der + atadlošā siena...
Uz 2.5l motoru tas šņukurs ir vajadzīgs stipri liels...


Pelēkais Zvirbulis
Braukt ir priex[ This message was edited by: GirtzB on 2006-03-17 09:05 ]

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Kasiic
17. Mar 2006, 09:07 #51

Kopš: 13. Oct 2002

Ziņojumi: 5134

Braucu ar:


2006-03-17 09:02, se7en rakstīja:
Bet bez gudras diršanas, ja cilvēkš grib konisko filtru, tad kurš ir labāks,es saprotu, ka ja lie ko filtru, tad jātaisa atdalošā siena.
Bet nopietni.


nu biezhi vien ar plastmasas sieninju ir par maz, bet ja tiesham grib likt konisko, tad janodroshina pilniiga siltuma izolaacija un labs gaisa pievads, tas arii viss, principaa tas pats koniskais filtrs ir jaieliek kastee ar gaisa pievadu

-----------------
Reklāmas Ražošana !PM!

@M47Loud

DAC'X ROCKS!!! (c) DK
Offline
se7en
17. Mar 2006, 09:13 #52

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Nu re kā , paldies

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
ultraman
17. Mar 2006, 09:18 #53

Kopš: 11. Jul 2002

Ziņojumi: 716

Braucu ar: 545_SMG_M

auto kustībā esot gaisam zem motorpārsega arī būtu jākustas - kur tad paliek gaiss, kas izskrien cauri radiatoram un visām tām redelēm. līdz ar to starpsienām priekš koniskā lielākā jēga būtu tikai stāvot (jaudas stends kā reiz šis gadījums). ja kāds sabāztu temperatūras dačikus un pamērītu kustībā
Offline
100
17. Mar 2006, 09:26 #54

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...

Taa arii netieku gudrs
Vai tas panelja filtrs ir ieteicams??

-----------------
100.
Offline
Kasiic
17. Mar 2006, 09:46 #55

Kopš: 13. Oct 2002

Ziņojumi: 5134

Braucu ar:


2006-03-17 09:18, ultraman rakstīja:
auto kustībā esot gaisam zem motorpārsega arī būtu jākustas - kur tad paliek gaiss, kas izskrien cauri radiatoram un visām tām redelēm. līdz ar to starpsienām priekš koniskā lielākā jēga būtu tikai stāvot (jaudas stends kā reiz šis gadījums). ja kāds sabāztu temperatūras dačikus un pamērītu kustībā


jaudas stendaa arii notiek gaisa cirkulaacija un dzeseeshana

-----------------
Reklāmas Ražošana !PM!

@M47Loud

DAC'X ROCKS!!! (c) DK
Offline
RobertoMelano
21. Apr 2015, 02:39 #56

Kopš: 21. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: audi cupe 2.8

man gan patīk skats, jau divus gadus braukāju ne motors nokāvās, gaisa mērītājš strādā, iet lopā.
Offline
DrumB
21. Apr 2015, 02:42 #57

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Deviņus gadus nāci pie šīs atziņas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo