Online
Pašreiz BMWPower skatās 247 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: e30m3 pirkšana
Autors | Ziņojums |
ww | | Kopš: 29. Apr 2003
Ziņojumi: 1057
Braucu ar:
| Tas, ka vienīgajam, mani nesatrauc, domājams, ka pēc gadiem 5 vairs nevarēs nopirkt m3 par 8 vai 10k Labs naudas ieguldījums. | Offline | | |
wheels | | Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
|
2006-01-18 19:56, Agnisr rakstīja:
2006-01-18 14:35, outlaw rakstīja:
audi quattro ta laikam ari maksaa, bet nu veca audi coupe vien tur ir
Tā nav vienkārša URKA, tas ir SPORT QUATTRO (s1) un tur ir liela atsķirība. S1 var maksāt pat vairākus miljonus, jo tos saražoja biki pāri tūkstotim, dzīvu tagad ir maz. Bij pat tests, kur S1 skrējās ar Ferrari Enzo, S1 win, tik neatceros kāda bij distance, 201. vai 402, bet fakts ir fakts. tas auto tiešām cienījams.
pats saprati cik tava teksta ir kluudas? sport qattro nekad nebus tas pats "tjipa" kas s1. s1 ir cita mashina | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2006-01-18 15:35, emigrantss rakstīja:
nepieminet R32 savadak man sakas krampji
jaa, emigrant, kas ir ar R32 koa? | Offline | | |
HE9600 | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
|
2006-01-18 20:27, Wheelman rakstīja:
2006-01-18 19:56, Agnisr rakstīja:
2006-01-18 14:35, outlaw rakstīja:
audi quattro ta laikam ari maksaa, bet nu veca audi coupe vien tur ir
Tā nav vienkārša URKA, tas ir SPORT QUATTRO (s1) un tur ir liela atsķirība. S1 var maksāt pat vairākus miljonus, jo tos saražoja biki pāri tūkstotim, dzīvu tagad ir maz. Bij pat tests, kur S1 skrējās ar Ferrari Enzo, S1 win, tik neatceros kāda bij distance, 201. vai 402, bet fakts ir fakts. tas auto tiešām cienījams.
pats saprati cik tava teksta ir kluudas? sport qattro nekad nebus tas pats "tjipa" kas s1. s1 ir cita mashina
ēēē, nu ir šis s1!! Kas tad tavuprāt ir s1????
Labāk nestrīdies, ka nē aiziesim uz audi-style.lv un uzprasīsim | Offline | | |
ww | | Kopš: 29. Apr 2003
Ziņojumi: 1057
Braucu ar:
| Te viens smuks | Offline | | |
ozolins | | Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1561
Braucu ar: ///3+5
|
2006-01-18 21:08, ww rakstīja:
Te viens smuks
Par šo auto rudenī palūdzu paziņam sazvanīt un vienīgā atbilde no nīgrā vācieša bija, ka uz LV nevarot savā gaitā atbraukt... sīkāk vairs neiedziļinājos, jo nelikās īpaši prātīgi. Septembrī par to prasīja 8700.
[ This message was edited by: ozolins on 2006-01-18 21:18 ] | Offline | | |
ww | | Kopš: 29. Apr 2003
Ziņojumi: 1057
Braucu ar:
| Jāpagaida vēl, moš cena vēl nokritīsies. Pats jau tāpat pakaļ nebraukšu, būs ar kādu jārunā. | Offline | | |
PG | | Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
|
2006-01-18 20:37, Agnisr rakstīja:
2006-01-18 20:27, Wheelman rakstīja:
2006-01-18 19:56, Agnisr rakstīja:
2006-01-18 14:35, outlaw rakstīja:
audi quattro ta laikam ari maksaa, bet nu veca audi coupe vien tur ir
Tā nav vienkārša URKA, tas ir SPORT QUATTRO (s1) un tur ir liela atsķirība. S1 var maksāt pat vairākus miljonus, jo tos saražoja biki pāri tūkstotim, dzīvu tagad ir maz. Bij pat tests, kur S1 skrējās ar Ferrari Enzo, S1 win, tik neatceros kāda bij distance, 201. vai 402, bet fakts ir fakts. tas auto tiešām cienījams.
pats saprati cik tava teksta ir kluudas? sport qattro nekad nebus tas pats "tjipa" kas s1. s1 ir cita mashina
ēēē, nu ir šis s1!! Kas tad tavuprāt ir s1????
Labāk nestrīdies, ka nē aiziesim uz audi-style.lv un uzprasīsim
1. tas ir sport quattro un sarazhoja <500 un tikai lai dabuut homulgaciju rallim.
2. S1 ir B grupas rallija mashina buveeta uz sport quattro bazes. un izskataas shaadi
sorry par
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. | Offline | | |
|
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Saistībā ar to Audi quattro S1. Tas mobilē ir homoloģētais eksemplārs, tādu pasaulē ir vien 224 gab. (cik saglabājušies, hvz):
"Audi Sport quattro bija ar samērā īsu riteņu bāzi – 2’204 mm – un tika aprīkots ar alumīnija bloka turbopūtes dzinēju un četriem vārstiem uz cilindru; tā jauda sasniedza 306 zirgspēkus. Homologācijas ietvaros tika izstrādāti vien 224 šā modeļa eksemplāri, tik neliels izlaides apjoms skaidrojams arī ļoti augsto cenu, kas jau vien šo auto padarīja ekskluzīvu,– 203’850 vācu marku. Salīdzinājumam: jauns Audi 80 quattro tolaik maksāja ap 40’000 marku. Nākamā paaudze – Audi Sport quattro S1 – bija aprīkota jau ar 600 zirgspēku dzinēju un tam bija speciāli izstrādāta gaisa cirkulācijas sistēma, kas ļāva turbīnai darboties pat pie aizvērta droseļvārsta! Šāds auto līdz 100 km/h spēj paātrināties nieka trīs sekundēs!" | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Un tas viss no 2.2 l motora 80 gados ar turbīnu spaiņa lielumā. | Offline | | |
HE9600 | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| Bļin 3 sec. tur tak jāspēj tas paātrinājums izturēt domāju, ka spiediens benķī ir nevājš!
Sorry par offtopic | Offline | | |
DoubleD | | Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
|
2006-01-18 18:31, edzulis rakstīja:
90’ nesanāks nemaz
Bet E30 M3 rulez kaut vai tikai tamdēļ, ka tāds tev būs vienīgajam LAtvijā
Latvijaa ir e30 m3
vinsh nebuus vieniigais
----------------- раз пошла такая пьянка ... | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
1. tas ir sport quattro un sarazhoja <500 un tikai lai dabuut homulgaciju rallim.
2. S1 ir B grupas rallija mashina buveeta uz sport quattro bazes. un izskataas shaadi
[snip]
a vaita nebija 5000 gab lai dabuutu homogolaaciju? cik zinu tad vw bija spiests sarazhot 5000 gab Rallye Golfus tieshi shaadam pasham meerkjim. | Offline | | |
kro | | Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
|
2006-01-18 22:27, DoubleD rakstīja:
[Latvijaa ir e30 m3
vinsh nebuus vieniigais
a kur tad viņi ir? es pirms gada pētīju csdd datus un nevienu e30 M3 aktuālu neatradu izņemot tos kas ir kādreiz pabijuši LV un jau atkal prom no LV. Ja nu vienīgi pēdēja gada laikā ir kas jauns parādījies. | Offline | | |
dz3333 | | Kopš: 22. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 990
Braucu ar: The Ultimate Driving Machine
|
2006-01-18 18:27, sigats rakstīja:
Ieteiktu vispirms izbraukt ar s14 un tad domat vai vajag tadu pirkt, jo bieži cilvēki ir vīlušies, jo gaida pavisam ko citu. Man piemēram patika
Man arī :http://www.bmwpower.lv/my.php?op=gallery&na...3333&pid=731
----------------- IN BMW WE TRUST | Offline | | |
ww | | Kopš: 29. Apr 2003
Ziņojumi: 1057
Braucu ar:
| Neslēp sveci zem pūra, pastāsti kādas sajūtas, salīdzinājumā ar 325i | Offline | | |
|
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| A ko tur slēpt. S14B23 (M3) un S14B20 (320is) ir dikti maza šķirba, īpaši tādēļ, ka 20isam tur sanāca biku veiksmīgāka konstrukcija pāris vietās, bet nu tie ir sīkumi. Nu vienīgi īstā emka ir pa kādi 100kg smagāka. Nopirksi, sāksi jaukt / skatīties, sapratīsi kāpēc. Oriģinālais reduktors garš pēc vella.
Ja runā par celšanu utt., tad jāpierod būs pie pie spīdzināšanas, jo reāls cēliens ir augšējā galā. Nu un ņūtoni jau ar tam griežamajam motorītim ir bišk mazāk. Karoč motorzāģis.
Kro: Teorētiski emka ir, un arī motors no emkas ir. Tik kad viņa ripos un vai neaizripos uz somiju/zviedriju - tad jau redzēs. BK-4680
| Offline | | |
DoubleD | | Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
|
2006-01-18 23:59, kro rakstīja:
a kur tad viņi ir? es pirms gada pētīju csdd datus un nevienu e30 M3 aktuālu neatradu izņemot tos kas ir kādreiz pabijuši LV un jau atkal prom no LV. Ja nu vienīgi pēdēja gada laikā ir kas jauns parādījies.
leenis uz garazhu iet skatiities to V/N
bet nu ir jau labu laiku...
riit paskatiishos!
[ This message was edited by: Bimmer on 2006-01-19 18:52 ]
----------------- раз пошла такая пьянка ... | Offline | | |
Whazaaa | | Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| no kā kuzavs ?
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| DD - vari nemeklēt es tak iepostēju
Kuzovs ir tas bēdīgi slavenais Ādažu dauzītais. Kā ielika būri tā arī palika, nav ne laika ne iekārina patreiz ņemties.
Mka kā tāda ir tas pats sūda e30, tak gadus 2 atpakaļ par to runāja. Piemetināta aizmugurē stikla "uzlika", cits grabažnieka vāks, savi spārni un pakaļbakavinas. Pārējās atšķirības ir baisi sīkas, nekā īpaša. Motors un ātrumkaste. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|