Online
Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Vai vērts likt TURBO uz 318is?
Autors | Ziņojums |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| Sirmaiss, par Lupo nedirs!
2006-04-11 10:43, Sirmaiss rakstīja:
ha pa to Lupo zalupo es ar gribeeju rakstiit!!!! nu tas vispaar ir katkads piiiiii....! nezinu kam janotiek lai izmestu naudu par tadu auto! un vai tas ir pieskaitams pie auto skrituldelis ar jumtu ! gaumes lieta protams
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
guntinjs | | Kopš: 13. Mar 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: VOLVO 850
| man nekas nau PRET turbo motoriem. lai taksh cilveeks izdomaa, lai netaa parokaas un uzzin, vai kaac to jau ir dariijis, tjip licis turbo uz 318iS. un tad izdara secinaajumus - VAIG vai NEVAIG. man jau ar 3,5i liekas pa vaaju, bet vai vaig turbo likt? tad jaanjem laikam v8 vai v12 leetaak sanaaks nekaa turbo uzlikt.
a par brauktprieku ar turbo nestriidos, zinu kaa ir kaa saka "knigu chital i mnenie imeju" | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| JZ, pareizi runā.
turbo var likt kaut vai uz motorollera. tiem kas nezināja, tad tas ir lētākais jaudas/cenas attiecības ziņā veids, kā dabūt papildus zirgus un galvenais ņūtonus.
Par tēmu runājot, ja ir lieki ~1000Ls, tad droši var likt turbo uz is’a. pie neliela spiediena manuprāt nevajadzētu neko tur uzlabot motorā un degvielas/aizdedzes kartēs.
2006-04-11 11:38, JZ rakstīja:
parasti tie, kam ir kaut kas pret turbo motoriem, ir braukushi mosh ar kaadu nokautu, neejoshu 200sx vai arii turbodiizeli, taa teikt "knjigu nje chital, no mnenjije imeju" variants
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
guntinjs | | Kopš: 13. Mar 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: VOLVO 850
| Lupo kaa autinjam nau ne vainas, pac arii shtukoju par Lupo 1,2TDi 3L kaa ikdienas autinju | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| Lupo ir tas pac Polo, tikai drusku īsāks.
idejāls pilsētas auto.
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
guntinjs | | Kopš: 13. Mar 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: VOLVO 850
| ja ir liki 1k Ls. bet ja tikai nedaudz palielina jaudu, vai nau izdeviigaak tieshaam nopirkt jaudiigaaku, piem. 2,5 vai 2,8 un kaa tad ir peechaak notirgot to turbo tuuneeto iSu??? nomainot v/n ziimes un sestdienaa rumbulaa tirgojot | Offline | | |
guntinjs | | Kopš: 13. Mar 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: VOLVO 850
|
2006-04-11 12:04, Puce rakstīja:
Lupo ir tas pac Polo, tikai drusku īsāks.
idejāls pilsētas auto.
a Polo nepatiik, vai nu Lupo vai nu Golpu. kaugan hvz. ja 1,2 TDi 3l tad po | Offline | | |
Sirmais | | Kopš: 16. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1373
Braucu ar: OC - 20
| Laba ekonomija varetu buut ari ar sabiedrisko vizinoties cik maksa nezinu bet domaju ka ekonomiski Vismaz droshaak 100% ja man kaads dulais "bembists" uztriektos virsuu ar savu 750i (piemeram), tad nu diezvai es gribetu tai briidii seedeet ieksh Lupo | Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| izskataas ka kaads te tomeer "knjigu nje chital", standartiigie turbo motori 99% gadiijumos ir stipri apsmaceeti ar katalizatoriem, un, parasti ir awd, kas kopaa rada iespaidu - njeshljifujet, njeperdoljit
par to 318is motoru man gan bish maac shaubas, tur standarta atmosfeeriskajiem motoriem jau bija probleemas ar galvas bliiveem, tas noziimee ka turbo gadiijumaa bliivi buutu noteikti jaamaina pret daudzslaanju teerauda (~150-300$), jaaliek speeciigaakas galvas skruuves (ieteicams shpiljkas), virzulji jaamaina (400-700$), vadiibas bloks jaaliek jauns (cenas ljoti dazhaadas, gaidu kaa Puce tiks galaa ar to MegaSquirtu), izpluudes kolektors jaataisa "no rokas", jaakarsee, veelreiz jaafreezee, interkuulers, iepluude, sprauslas (150$/gab, vaig 4ras), un tad var njemties ar reguleeshanu. Ir viens taads patiikams fakts, nu tas pie nosaciijuma, ka auto vairaak skrieshanai, ne ikdienai, atmosfeeriskajiem motoriem ir standartaa jau plataakas sadalenes nekaa standarta turbo motoriem, tas noziimee ka atmosfeerisko paarbuuveejot uz turbo var dabuut labus raadiitaajus ar taam pashaam standarta sadaleneem, veel gan ljoti veelams ir likt reguleejamus zobratus sadaleneem, lai taas preciizi var salikt tur, kur veelas, no taada modificeeta 1.8 16t vareetu sameeraa viegli nosmelt savus 250zs/350nm, un prieksh RWD ar 1100kg pashmasu tas ir jau ljoti labi
sho te visu Latvijaa neviens taa iisti kvalitatiivi, cik es zinu, nav veicis, patreiz mees te bakstamies ar vienu toyotas 3s-gte motoru, meerkjis ir dabuut 300zs/450nm pie 4-5.5k rpm ar 98 degvielu un 32mm restriktoru, viss augstaak mineetais tam motoram jau ir sagaadaats, vienu sadaleni gan atsuutija nepareizo, taakaa ja kaadam vajag celicai HKS 272° high-lift iepluudes sadales vaarpstu jaudaam no 500zs un uz augshu, laipni luugti PM | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| ja kāds dullais subārists ar savu STI ietrieksies tavā behā arī to tu negribēsi.
viss ir relatīvi
2006-04-11 12:24, Sirmaiss rakstīja:
Laba ekonomija varetu buut ari ar sabiedrisko vizinoties cik maksa nezinu bet domaju ka ekonomiski Vismaz droshaak 100% ja man kaads dulais "bembists" uztriektos virsuu ar savu 750i (piemeram), tad nu diezvai es gribetu tai briidii seedeet ieksh Lupo
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
Sirmais | | Kopš: 16. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1373
Braucu ar: OC - 20
| tomeer vairaak dzelzhi taakaa palikshu vien pie sava! bet nu kaa teicu katram savs! kam ekonomija kam droshiba | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| JZ, tas viss ko tu sarakstīji ir tiešām domāts, ja gribi savus 250 ponijus nosmelt, bet ja iet runa par kādiem 170-180 ponijiem, tad imho nebūtu pilnīgi nekas jāmaina. protams, pie nosacījuma, ka tas motors ir ļōti labā tehniskā stāvoklī. lai kaut kas nesalūzt dēļ detaļu nolietojuma nevis dēļ pašas detaļas neizturīguma.
lielākie tēriņi, protams, ir turbīna, IC, izplūdes kolektors. Pārējais sīkumi, kas atsevišķi nemaksā daudz, bet kopā rada puslīdz nozīmīgu summu.
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| lupo vareetu buut biistams pasazhieriem ja to kaut kur iespiestu bet ja vienkaarsha sadursme, tad shie jaunie kompaktnieki tiek projekteeti ar domu, ka mashiina "atleks" no objekta ar ko taa saduraas, tb taas karkass ir tik izturiigs, ka sadursmes gadiijumaa buutiski nedeformeesies, iznjemot deformaacijai speciaali paredzeetaas kuzava daljas, piemeeram, lanzheroni priekhsaa, muusdienu kuzavi vairs nav kartona daewoo tico no 90tajiem gadiem | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| likt turbo ar domu pacelt jaudu no 140 uz 170-180zs ir, manupraat, ljoti nelietderiigi
tad jau labaak iet otru celju, veel plataakas sadalenes tam pasham N/A motoram, izpuuteejs, reguleejums, svara samazinaashana, tas dos daudz lielaaku efektu kaa turbo taas pashas jaudas sasniegshanai
2006-04-11 12:34, Puce rakstīja:
JZ, tas viss ko tu sarakstīji ir tiešām domāts, ja gribi savus 250 ponijus nosmelt, bet ja iet runa par kādiem 170-180 ponijiem, tad imho nebūtu pilnīgi nekas jāmaina. protams, pie nosacījuma, ka tas motors ir ļōti labā tehniskā stāvoklī. lai kaut kas nesalūzt dēļ detaļu nolietojuma nevis dēļ pašas detaļas neizturīguma.
lielākie tēriņi, protams, ir turbīna, IC, izplūdes kolektors. Pārējais sīkumi, kas atsevišķi nemaksā daudz, bet kopā rada puslīdz nozīmīgu summu.
| Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| viennozīmīgi, nevajag turbinēt atmosfērisko motoru, ja ir pieejama tā paša motora turbo versija.
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
noisex | | Kopš: 07. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6051
Braucu ar: M5 Luftwaffe/88
| liec...lai speks ir ar tevi.
----------------- Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi | Offline | | |
|
jnk | | Kopš: 13. Jan 2005
Ziņojumi: 288
Braucu ar: F34 335xd, i3s, ND2, AE86
| nu baigie apdirsēji jūs te.
bet vispābā mazmotoram ar pūti ir bonuss pret tikpat jaudīgu na lielmotoru - masa.
tas nav mazsvarīgi, ja vajadzīgs labs svars un izsvarojums. trasēm, piemēram.
grieze arī parādīsies pie mazākiem apgriezieniem, līkne pavisam savādāka nekā atmosfēriskajam.
betnu diezvai topica autors par to interesējas.[ This message was edited by: jnk on 2006-04-11 13:33 ] | Offline | | |
flints | | Kopš: 16. Jul 2005
Ziņojumi: 195
Braucu ar: ///M5, e39
|
2006-04-11 13:31, jnk rakstīja:
nu baigie apdirsēji jūs te.
bet vispābā mazmotoram ar pūti ir bonuss pret tikpat jaudīgu na lielmotoru - masa.
tas nav mazsvarīgi, ja vajadzīgs labs svars un izsvarojums. trasēm, piemēram.
grieze arī parādīsies pie mazākiem apgriezieniem, līkne pavisam savādāka nekā atmosfēriskajam.
betnu diezvai topica autors par to interesējas.
<font size=1>[ This message was edited by: jnk on 2006-04-11 13:33 ]</font>
tomeer labaak nopeerc M# | Offline | | |
flints | | Kopš: 16. Jul 2005
Ziņojumi: 195
Braucu ar: ///M5, e39
|
2006-04-11 13:31, jnk rakstīja:
nu baigie apdirsēji jūs te.
bet vispābā mazmotoram ar pūti ir bonuss pret tikpat jaudīgu na lielmotoru - masa.
tas nav mazsvarīgi, ja vajadzīgs labs svars un izsvarojums. trasēm, piemēram.
grieze arī parādīsies pie mazākiem apgriezieniem, līkne pavisam savādāka nekā atmosfēriskajam.
betnu diezvai topica autors par to interesējas.
<font size=1>[ This message was edited by: jnk on 2006-04-11 13:33 ]</font>
tomeer labaak nopeerc M3 | Offline | | |
Jagr | | Kopš: 02. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 638
Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM
|
2006-04-11 13:40, flints rakstīja:
tomeer labaak nopeerc M3
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|