Online
Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 iX piekares stiprās un vājās puses.
Autors | Ziņojums |
zzips | | Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
|
2005-10-31 15:44, GUNCA rakstīja:
Ja jau iX tad tikai trasee jaalaiz. Ikdienaa jau neizjuuti X prieksrociibas.
Zilais labi freezee uz grunta.
kad uzsnigs pirmais sniegs, laika kad daudz macas no juna braukt, ar labam ziemas riepam, nu nesaki viss, ir starpiba vai tev ir vienritenja piedzinja vai trisritenja
nu man ari ir lauki uz kuriem jabrauka tapec tas ljoti noder
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
GUNCA | | Kopš: 18. Mar 2003
Ziņojumi: 63
Braucu ar:
| Triisritenis ir labi, bet zeel ka Bavaariesi nav izdomaajusi cetriteni sim modelim. | Offline | | |
ivars001 | | Kopš: 21. Dec 2003
Ziņojumi: 332
Braucu ar: vecu spaini
|
un kā tas 3-ritenis ietekmē degvielas patēriņu ? | Offline | | |
zzips | | Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
|
2005-11-01 10:03, ivars001 rakstīja:
un kā tas 3-ritenis ietekmē degvielas patēriņu ?
12 litri
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
ivars001 | | Kopš: 21. Dec 2003
Ziņojumi: 332
Braucu ar: vecu spaini
|
2005-11-01 10:06, zzips rakstīja:
12 litri
nu, come on, 12 litri jau bez-Ix-am ir mazs pateerinhs gan jau pa pilseetu >14 | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Tas ir vidējais
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
ivars001 | | Kopš: 21. Dec 2003
Ziņojumi: 332
Braucu ar: vecu spaini
| Tas ir vidējais optimistiskais | Offline | | |
GUNCA | | Kopš: 18. Mar 2003
Ziņojumi: 63
Braucu ar:
| Tad jau nenormaalaa ekanomija. | Offline | | |
|
kro | | Kopš: 17. Jan 2003
No: Ikšķile
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: bmw bez jumta
| soseja 9
pilseta 14
pedal do metal 20+ | Offline | | |
crush | | Kopš: 14. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 136
Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu
| Tā nu es ar grib izteikties
man ir 2ix, viens braucamais un otrs jaucamais .
reāli braucu a šo aparātu tkai kādus 14 mēn un i to tikai weekendos.
par priekšējām pusasīm:
bija nojucis vien mironis, salūza seperatora gredzens, viss mironis maksā 95lvl, bet ja ārējā granāta s daļa nav sačakarēta, tad var tikt cauri pa ģosū, jo iekšējā daļa, lodītes un seperatora gredzens der no Opel Kadet 1.3 (viss opeļa mironis maksā 20lvl vai pat mazāk )
par centra muftu neko nevaru pateikt, abiem viņa darbojās, par to ka viņu nevar atjaunot, infa ir nepareiza, var, bet nu jāaug rokām īstajā vietā, esmu arī daudz vazājies par dažadiem faorumiem un ir džeki kas to ir izdarījuši.
a par pakaļējo muftu gan varu pateikt, ka nevienam no abiem maniem ix tā nav vairs 100 darbaspējīga.
par to, ka priekša piedzenas tipa ir pieslēgta uz muftas: par šo tēmu jau es kautkur ar JZ (laikam) jau diskutējām).
vēl pavācot infu sanāk, ka tā tas nav, ix sadalenē ir planetārais reduktors, kas arī sadala jaudu 36/64 un mufta pilda tikai centra bloķa funkciju, tā pat kā pakaļējā reduktora mufta.
| Offline | | |
kro | | Kopš: 17. Jan 2003
No: Ikšķile
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: bmw bez jumta
| man kaut kur bija zimejumi ar skaidrojumiem par e30 ix par ta saucamo "razdatku".
Atradu. tikai nav kur uzmest tos doc un pdf failus.
[ This message was edited by: kro on 2005-11-01 12:55 ] | Offline | | |
crush | | Kopš: 14. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 136
Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu
| atcerējos ko es vēl piebilst
par to kas skaitās galvenās vājās vietas ix:
1. priekšējais kardāns, pareizāk tā stiprināums razdatkā, mēdz aprauz zobus (risinājums ir vai nu iestumt kardānu dziļāk razdatkā (ar starplikām reduktora stiprinājuma galā) bet nu var tikai minimāli jo traucē karteris) un otrs risinājums ir pārmetināt garāku kardānu
2. priekšējais reduktors, risinājuma nav
vispar au ar to izturību ir interesanti, piem es zinu vienā forumā dzeku, kuram ir ix ar divām mazām turbām, kaut kur ap 320zs, nu tad lūk viņam transmisija pilnīgi standarta, a viņš brauc ar viņu dragā (es gan nezinu cik bieži) tīrais rezultāts 402m ir 12,9 (galā 179km/h) līdz simtam 4,5sec
tā kā hvz kā ir ar to izturību, gan jau šitādos apstākļos ilgi neturēs | Offline | | |
Arach | | Kopš: 26. Feb 2003
Ziņojumi: 1903
Braucu ar: E36 328
| Tam baltajam igauņu ixam, kas bija Biķerniekos, cik viņam bija zirgu 400 vai 500? Vēl Forsāžā bija raksts, kā tādu uztaisīt, neko par piekares maiņu gan tur neredzēju | Offline | | |
Arach | | Kopš: 26. Feb 2003
Ziņojumi: 1903
Braucu ar: E36 328
| aa nu man tak ar pašam ix bija salauzu abas pusasis, atradu pa šrotiem b/u pa 75Ls gabalā nomainīju, un pārdevu aiwam, tas biš pabraukāja, pārdeva martini, a martini bračka ņēma un viņu iznīcināja pret koku
Tā jau mašīna ziemai ir ideāla, ja uz vēdera nepaliec, tad ārā tiksi! | Offline | | |
kro | | Kopš: 17. Jan 2003
No: Ikšķile
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: bmw bez jumta
|
2005-11-01 13:52, Arach rakstīja:
Tam baltajam igauņu ixam, kas bija Biķerniekos, cik viņam bija zirgu 400 vai 500? Vēl Forsāžā bija raksts, kā tādu uztaisīt, neko par piekares maiņu gan tur neredzēju
tas kas bija bikerniekos tas bija maniaku ix. vinam ir paraktiski viss motors parbuvets, uzlikta mezoniga turbina utt. ujp. starpcitu ja pamnijat draga vini ipasi nevareja ar to ix pasturet jo prieksa bija ielikusi citas pusasis... | Offline | | |
kro | | Kopš: 17. Jan 2003
No: Ikšķile
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: bmw bez jumta
|
2005-11-01 13:40, crush rakstīja:
2. priekšējais reduktors, risinājuma nav
mans domat ka risninajumi ir bet neviens nav gatavs par viniem maksat 1k un vairak Ls. | Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| REKU ir bildiite ar razdatku, 3shaa detalja iet pa tiesho iekshaa 18tajaa, ja pareizi atceros, es to visu uz galda tureeju, nu nebija tur iespeejas ienaakoshajai vaarpstai "izsliideet" attieciibaa pret to, kur aizmugureejais kardaans naak klaat... | Offline | | |
crush | | Kopš: 14. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 136
Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu
| JZ, nu bilde ir smuka, man tādas daudz ir datorā un vēl arī citas
es gan godīgi varu pateikt, ka pats rezdatku neesmu izjaucis, tādēļ infa ir no bmw bukletem utt
JEBKURĀ GADĪJUMĀ PRIEKŠA NETIEK PIESLĒGTA UZ MUFTU, kā teikts oriģinālajā bmw 325ix bukletā (tur gan bija vāciski)"BMW 325ix gadījumā motora jauda netek pievadīta asīm pa tiešo. Vispirms jauda tiek novadīta uz centrālo sadalītāj-kārbu (nezinu nemaz kā ir pareizi latviski) ar planetāro reduktoru (centrālais difs), kas pārdala griezes momentu attiecībā 63% uz aimugurējo asi un 37% uz priekšējo. BMW pilnpiedziņas sistēmas Centrālā sadalītāj kārba vēl satur Viskomuftu, kuras uzdevums ir uz slidenas virsmas pārdalīt griezes momentu starp priekšējo un aizmugurējo asi, tā lai būtu droši iespējams pārvitoties. Caur ko tiek izlīdzināti iespējamie atšķirīgie asu griešanās ātrumī tiek izlīdzināti"
vispār jau ja tā godīgi, pat itkā specializētajās ziņojumu grupās (esmu atradis 2) nav vienota viedokļa par to kas tr īsti tajā razdatkā notiek.
| Offline | | |
crush | | Kopš: 14. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 136
Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu
| vo, vēl viena lieta ko aizmirsu:
dzeki ix ziņu gupās iesaka ziemā atvienot priekšējo stabilizatoru, tad stumjot mazāk ārā purnu (nu savas pieredzes ar esmu pārliecinājies, ka tomēr stumj viņš to purnu ar tomēr), labāk griež iekšā līkumos.
pats šito neesmu izmēģinājis, tādēļ nemāku teikt va palīdz vai ne, pārbaudīšu možka ziemā , vienīgias kas tur bija teikts, ka šādā gadījumā vajaga pastiprināt aizmugurējā stabilizatora stiprinājumus pie aizmugurējās piekares, savādā tos vienkārši norauj | Offline | | |
kro | | Kopš: 17. Jan 2003
No: Ikšķile
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: bmw bez jumta
| kuras zinu grupas tu esi. mans ir [email protected] un http://home.earthlink.net/~wardellhix/iX/
ta yahoo grupa ir baigi aktiva. diena 10-30 maili sakrit un piedevam daudzi ir tiesam par nopietnam temam nevis fleims
[ This message was edited by: kro on 2005-11-01 23:49 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|