Online
Pašreiz BMWPower skatās 39 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Spararata atvieglināšana
Autors | Ziņojums |
taksists  | |  Kopš: 22. Sep 2004
No: Kuldīga
Ziņojumi: 1869
Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza
|
2005-03-02 23:33, gg rakstīja:
atvieglinaat var GSRaa(~30ls) un veel visurkur. bet galvenais ir peectam nobalanseet.
standartisko atvieglinaat vairaak par ~4kg neizdosies ja vairaak tad tas ir biistami.
Lūk, tas ir tas, ko vēlējos uzzināt! Pateicos!
----------------- Tā nav dzīve, bet stragls.. | Offline | | |
edmundo | |  Kopš: 17. May 2004
Ziņojumi: 584
Braucu ar: Forester XT
|
2005-03-02 23:33, gg rakstīja:
atvieglinaat var GSRaa(~30ls) un veel visurkur. bet galvenais ir peectam nobalanseet.
standartisko atvieglinaat vairaak par ~4kg neizdosies ja vairaak tad tas ir biistami.
Tas 4kg ir atkarīgs no sākotnējā svara!? | Offline | | |
aiwis  | |  Kopš: 15. May 2002
No: Cēsis
Ziņojumi: 9460
Braucu ar: wrx
| Bet vai ir verts lauzt kurvi kopa meginot atvieglinat standartu, vai tas proces beigas nesanaks dargaks uz tiem paris tk km
----------------- OTT-TV Over The Top
STB-TV-Tabs-Mobile
| Offline | | |
gg | |  Kopš: 14. Apr 2003
Ziņojumi: 570
Braucu ar: NISSAN RS13
|
2005-03-02 23:33, gg rakstīja:
atvieglinaat var GSRaa(~30ls) un veel visurkur. bet galvenais ir peectam nobalanseet.
standartisko atvieglinaat vairaak par ~4kg neizdosies ja vairaak tad tas ir biistami.
2005-03-02 23:43, edmundo rakstīja:
Tas 4kg ir atkarīgs no sākotnējā svara!?
protams.
reku viens dzeks atvieglinaaja diezgan iespaidiigi un ieguva nost tikai 3.5kg
bildes
[ This message was edited by: gg on 2005-03-02 23:51 ] | Offline | | |
v4 | |  Kopš: 16. Jan 2005
Ziņojumi: 154
Braucu ar: dīzeli
|
2005-03-02 23:44, aiwa rakstīja:
Bet vai ir verts lauzt kurvi kopa meginot atvieglinat standartu, vai tas proces beigas nesanaks dargaks uz tiem paris tk km
man ir atvieglināts standarts un nekas vēl nav salūzis | Offline | | |
aiwis  | |  Kopš: 15. May 2002
No: Cēsis
Ziņojumi: 9460
Braucu ar: wrx
| Uz cik kg
----------------- OTT-TV Over The Top
STB-TV-Tabs-Mobile
| Offline | | |
JV  | |  Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 649
Braucu ar: E39 M5 superčārdžots
| Uz mana ikdienas auto E34 535 stāv atvieglināts spararats no E23/E28/E24 (M30B34 motora). Orģinālais E34 M30B35 ir dubultmasas un mega smags (~18kg?). Tad lūk, atvieglināts ir līdz ~6.8Kg. Braucu jau ar to 3 gadus. Komforta mazāk, asāk jauzsāk, ātrāk jāpārslēdz pārnesumi, bet pie tā pierod. Auto daudz atsaucīgāks uz gāzes pedāli, griež daudz vieglāk.
JV
----------------- www.trackday.lv
| Offline | | |
indulis | | Kopš: 15. May 2002
Ziņojumi: 149
Braucu ar:
|
2005-03-02 23:30, Stanley- rakstīja:
piemeram uz M50 ir gatavs risinajums, izmaksas +-120Ls.
Kas ietilpst tajā risinājumā - esošā spararata diēta, balansēšana? Cik kg zaudēs M50 spararats?
Starp citu, cik sver standarta M50 spararats?
Vēl ir jautājums tiem kas lieto ikdienas auto, kā ar motora vibrāciju, teorētiski jāpalielinās, tikai cik daudz un cik to izjūt?[ This message was edited by: indulis on 2005-03-03 08:51 ] | Offline | | |
|
Puce  | |  Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| Ak tāpēc ar tevi nevar normāli pabraukt, to vien dari ka štepselē no krustojuma līdz krustojumam.. 
J.
2005-03-03 08:36, JV rakstīja:
Uz mana ikdienas auto E34 535 stāv atvieglināts spararats no E23/E28/E24 (M30B34 motora). Orģinālais E34 M30B35 ir dubultmasas un mega smags (~18kg?). Tad lūk, atvieglināts ir līdz ~6.8Kg. Braucu jau ar to 3 gadus. Komforta mazāk, asāk jauzsāk, ātrāk jāpārslēdz pārnesumi, bet pie tā pierod. Auto daudz atsaucīgāks uz gāzes pedāli, griež daudz vieglāk.
JV
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
Puce  | |  Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| Ja es pareizi atceros, tad par savējā spararata atvieglināšanu (novirpošanu) samaksāju 5 vai 10Ls. Bet nu ir vajadzīga tā balansēšana kopā ar kloķeni. tas nepieciešams, lai izlīdzinātu tukšgaitu, lai neraustās kā puņķi. cik tas maksā nezinu, bet ļoti iespējams to izdarīšu, kāmēr vēl neesmu pilnībā motoru savācis.
Tel. Ainārs 9404977 Gaujas ielā.
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
dzintars_  | | Kopš: 25. Aug 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2186
Braucu ar: v60
| virsrakstu izlasiju - SAPRATA ATVIEGLINASANA
Nodomaju vo normali | Offline | | |
Rozalija  | | Kopš: 17. May 2002
Ziņojumi: 1965
Braucu ar:
|
2005-03-03 09:11, Puce rakstīja:
Ja es pareizi atceros, tad par savējā spararata atvieglināšanu (novirpošanu) samaksāju 5 vai 10Ls. Bet nu ir vajadzīga tā balansēšana kopā ar kloķeni. tas nepieciešams, lai izlīdzinātu tukšgaitu, lai neraustās kā puņķi. cik tas maksā nezinu, bet ļoti iespējams to izdarīšu, kāmēr vēl neesmu pilnībā motoru savācis.
... lai izlīdzinātu tukšgaitu un lai nepieļautu motora vibrācijas pie noteiktiem apgriezieniem.
Un jābalansē kopā saskrūvētus jau ar kurvi un kloķeni.
kādreiz vienam motoram bijām atvieglinājuši tā, ka pie noteiktiem agriezieniem motors ļoti vibrēja, dodot gāzi ar roku virs kolektora, sita ārā no rokām ...
Man ir atvieglināti apm. 2.5 kg.
standartā laikam bija 7 kg. | Offline | | |
Speed3  | |  Kopš: 04. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 12719
Braucu ar: a/m BMW
| Atvieglots viens pats spara rats neko labu nedod.
----------------- IHTIS | Offline | | |
stanley  | |  Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4386
Braucu ar:
|
2005-03-03 11:30, Speed3 rakstīja:
Atvieglots viens pats spara rats neko labu nedod.
gluzi manas domas, podkreplennie sobstvennim opitom | Offline | | |
JV  | |  Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 649
Braucu ar: E39 M5 superčārdžots
| Labi, labi, dīzeļautomātist! nopirkšu es ar ekomobīli ar ’tomātu un Tevi vairs nevizināšu! 
2005-03-03 09:11, Puce rakstīja:
Ak tāpēc ar tevi nevar normāli pabraukt, to vien dari ka štepselē no krustojuma līdz krustojumam..
J.
[ This message was edited by: JV on 2005-03-03 13:10 ]
----------------- www.trackday.lv
| Offline | | |
Puce  | |  Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| Protams, ka nevizināsi, jo es braukšu a tu tikai dabūsi tik daudz, lai līdz tankam aizbrauktu pilnu bāku pielietu.

J.
2005-03-03 13:08, JV rakstīja:
Labi, labi, dīzeļautomātist! nopirkšu es ar ekomobīli ar ’tomātu un Tevi vairs nevizināšu! 
2005-03-03 09:11, Puce rakstīja:
Ak tāpēc ar tevi nevar normāli pabraukt, to vien dari ka štepselē no krustojuma līdz krustojumam..
J.
<font size=1>[ This message was edited by: JV on 2005-03-03 13:10 ]</font>
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
|
v4 | |  Kopš: 16. Jan 2005
Ziņojumi: 154
Braucu ar: dīzeli
|
2005-03-03 10:50, Rozalija rakstīja:
... lai izlīdzinātu tukšgaitu un lai nepieļautu motora vibrācijas pie noteiktiem apgriezieniem.
Un jābalansē kopā saskrūvētus jau ar kurvi un kloķeni.
kādreiz vienam motoram bijām atvieglinājuši tā, ka pie noteiktiem agriezieniem motors ļoti vibrēja, dodot gāzi ar roku virs kolektora, sita ārā no rokām ...
Man ir atvieglināti apm. 2.5 kg.
standartā laikam bija 7 kg.
Kur no spararata var beigās dabūt 2.5 kg?!!
tad jau tas ir nenormāli plāns.
Man sanāca apm. 4.5kg un liekas ir max atvieglināts.. | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2005-03-03 22:46, v4 rakstīja:
Kur no spararata var beigās dabūt 2.5 kg?!!
tad jau tas ir nenormāli plāns.
Man sanāca apm. 4.5kg un liekas ir max atvieglināts..
Man skjiet ka Rozaalija ira par tiem 2.5kg atvieglinaajusi, nevis ka vinjai spararats peec atvieglinaashanas ira 2.5kg smags!  | Offline | | |
Rozalija  | | Kopš: 17. May 2002
Ziņojumi: 1965
Braucu ar:
|
2005-03-03 23:02, ZigS rakstīja:
Man skjiet ka Rozaalija ira par tiem 2.5kg atvieglinaajusi, nevis ka vinjai spararats peec atvieglinaashanas ira 2.5kg smags! 
tieši tā | Offline | | |
Tune-L  | |  Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20414
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Man praata aienaaca vaarduspeele :
Atvieglinaaties uz atvieglinaatiem spararatiem .....
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|