Online
Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Passat B8 2017
Autors | Ziņojums |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11278
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Ne,nu var jau mainīt pa 30k ,ja ir maz motorstundas,bāņa režims. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4672
Braucu ar:
|
27 Mar 2023, 18:08:36 @Locis rakstīja:
Ne,nu var jau mainīt pa 30k ,ja ir maz motorstundas,bāņa režims.
Nu es par to ka OM ir aprakstiti longlife nosacījumi...bet nu ražotajs jau ir lohs... | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
27 Mar 2023, 18:14:55 @Samsasi rakstīja:
27 Mar 2023, 18:08:36 @Locis rakstīja:
Ne,nu var jau mainīt pa 30k ,ja ir maz motorstundas,bāņa režims.
Nu es par to ka OM ir aprakstiti longlife nosacījumi...bet nu ražotajs jau ir lohs...
Protams, ka nav lohs, ražotājs nekad nav pieļāvis kļūdas | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4978
Braucu ar: cieņu
|
27 Mar 2023, 18:14:55 @Samsasi rakstīja:
27 Mar 2023, 18:08:36 @Locis rakstīja:
Ne,nu var jau mainīt pa 30k ,ja ir maz motorstundas,bāņa režims.
Nu es par to ka OM ir aprakstiti longlife nosacījumi...bet nu ražotajs jau ir lohs...
Bmw taču kārbām arī līme virsū nakļenes ar uzrakstu,ka mūžīgā eļļa un nevajag mainīt, diez kas tā ir par maģisku eļļas substanci,kuru nav nepieciešams nekad nomanīt. Izrādās,ka ir arī tādi kas tic šīm ražotāju pasakām | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4672
Braucu ar:
|
27 Mar 2023, 18:40:14 @Mikels rakstīja:
27 Mar 2023, 18:14:55 @Samsasi rakstīja:
27 Mar 2023, 18:08:36 @Locis rakstīja:
Ne,nu var jau mainīt pa 30k ,ja ir maz motorstundas,bāņa režims.
Nu es par to ka OM ir aprakstiti longlife nosacījumi...bet nu ražotajs jau ir lohs...
Bmw taču kārbām arī līme virsū nakļenes ar uzrakstu,ka mūžīgā eļļa un nevajag mainīt, diez kas tā ir par maģisku eļļas substanci,kuru nav nepieciešams nekad nomanīt. Izrādās,ka ir arī tādi kas tic šīm ražotāju pasakām
nesen vienā dīler mājā dzirdēju ka lifetime ir 150k km; pēc tam būtu normāli to auto utilizēt. | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
27 Mar 2023, 18:14:55 @Samsasi rakstīja:
27 Mar 2023, 18:08:36 @Locis rakstīja:
Ne,nu var jau mainīt pa 30k ,ja ir maz motorstundas,bāņa režims.
...bet nu ražotajs jau ir lohs...
Auto ražotājiem nav ar ko diži savā starpā atšķirties + visas regulas. Nav vairs tie gadi kad kāds varēja izlekt citiem priekšā ar kādu uber inovāciju un pats galvenais - par to paprasīt prēmiju pār citiem, tāpat tehnoloģijas piegādā Bosch, Siemens u.c un visiem... Attiecīgi ne jau ražotājs nesaprot ka 30k pat ideālos apstākļos varētu būt perebors (ne jau velti neviens nesola 35 vai 40k , vai varbut vairāk) ? Tas ir sap*sts tirgus un tādi ir vairāki segmenti arī ārpus auto tirgus.
Segmentā ko es pārstāvu visu uz papīra nosaka viens cipars. Celtspēja, kura tāpat ir x3 pēc tā ko reāli vajag. Pilnīgi ignorējot visu pārējo kam patiesībā ir nozīme. Tā tas notiek lielas konkurences&ļoti līdzīgu produktu tirgū. Viens pateica 20, otrs 25, trešais 30 utt. Tāpat ar cenu, līdz maržas minimumam
Vienīgais auto kam atļāvos mainit eļļu tik daudz kā 15k ir darba kabluks ar 1.2 benzīnu, dīleris pasmīn, bet nu tāpat pie 45-50k eļļā peldošā zobene sāka dalīties, brāķis, vai pa ilgu, vai kas cits, hvz. Varbūt ražotājs zin... | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
27 Mar 2023, 18:14:55 @Samsasi rakstīja:
27 Mar 2023, 18:08:36 @Locis rakstīja:
Ne,nu var jau mainīt pa 30k ,ja ir maz motorstundas,bāņa režims.
Nu es par to ka OM ir aprakstiti longlife nosacījumi...bet nu ražotajs jau ir lohs...
Tipiski tādi teksti nāk no cilvēkiem, kas maz, ko zina par tēmu - auto apkopes un dzinēja uzbūve. Protams, es strādāju ar veciem dzinējiem bieži vien, jo, kas gan te cits ienāk LV no ārzemēm. Tās pašas F sērijas jau 300 000km+. G sērijas ar 200 000+km. Visi kā viens tie dzinēji, kam skaisti pēc dīlera grāmatiņas mainītas eļļas ir melni, netīri, aizlipuši un tādi, kam šāles jau drīz karterī sakritīs. Toties ir pedanti, kas maina arī ārzemēs biežāk un LV to turpina, tur pat ķēdes iet 300000+ un dzinējs iekšā kā jauns.
Piekrītu @Deivid, tirgus ir sačakarēts dzenoties pēc izmešu samazinājuma, pateriņa, jaudas u.t.t. Eiropa piespiež ražotāju ķerties pie diezgan drastiskām metodēm un eļļas maiņas intervāli ir viena no tām. Tas nav vienbalsīgs ražotāja lēmums bez ietekmes no malas.
Auto lietotājam vulgaris tas viss ir muļķības un visi ir lohi, jo ražotājs taču zina labāk.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4672
Braucu ar:
| pietiek vienreiz braukt ar 300+ k km veciem premiumiem :lifetime: | Offline | | |
|
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2815
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
27 Mar 2023, 20:03:58 @Samsasi rakstīja:
pietiek vienreiz braukt ar 300+ k km veciem premiumiem :lifetime:
Nu labi, brauks ar 300+ k km veciem VAGiem, būs kāda baigā atšķirība? | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
27 Mar 2023, 20:03:58 @Samsasi rakstīja:
pietiek vienreiz braukt ar 300+ k km veciem premiumiem :lifetime:
šim es noteikti pievienojos, bet ne tam ka 30k maiņas intervāls jebkādās slodzēs vai intervālos ir ražotāja noteikts optimums. Es gan zinu auto kurš bez eļļas maiņas ir nobraucis krietni vairāk, laikam 75k bija kad abi dēli un tēvs saprata ka bija pārliecināti ka katrs pieskata mātes auto, bet realitātē dāma domāja ka TA visu izdara viņas vietā un nav pat jēga te džekiem kaut ko jautāt. Žēl to nākamo 2.7 MB dīzeļa īpašnieku | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4672
Braucu ar:
|
27 Mar 2023, 20:17:49 @Deivid rakstīja:
27 Mar 2023, 20:03:58 @Samsasi rakstīja:
pietiek vienreiz braukt ar 300+ k km veciem premiumiem :lifetime:
šim es noteikti pievienojos, bet ne tam ka 30k maiņas intervāls jebkādās slodzēs vai intervālos ir ražotāja noteikts optimums. Es gan zinu auto kurš bez eļļas maiņas ir nobraucis krietni vairāk, laikam 75k bija kad abi dēli un tēvs saprata ka bija pārliecināti ka katrs pieskata mātes auto, bet realitātē dāma domāja ka TA visu izdara viņas vietā un nav pat jēga te džekiem kaut ko jautāt. Žēl to nākamo 2.7 MB dīzeļa īpašnieku
bet neviens tak neapgalvo ka tas ir kautkāds ražotaja noteikts optimums...
izlasiet taču vēlreiz....kā datoriķi saka RTFM | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Padalies ar manuāli kurš tavuprāt ir akurāts, nevis pielāgots tirgus situācijai un reālajiem lietošanas paradumiem uz eļļas maiņu? | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9402
Braucu ar: Alfu
|
27 Mar 2023, 19:42:55 @Kaross rakstīja:
27 Mar 2023, 18:14:55 @Samsasi rakstīja:
27 Mar 2023, 18:08:36 @Locis rakstīja:
Ne,nu var jau mainīt pa 30k ,ja ir maz motorstundas,bāņa režims.
Nu es par to ka OM ir aprakstiti longlife nosacījumi...bet nu ražotajs jau ir lohs...
Tipiski tādi teksti nāk no cilvēkiem, kas maz, ko zina par tēmu - auto apkopes un dzinēja uzbūve. Protams, es strādāju ar veciem dzinējiem bieži vien, jo, kas gan te cits ienāk LV no ārzemēm. Tās pašas F sērijas jau 300 000km+. G sērijas ar 200 000+km. Visi kā viens tie dzinēji, kam skaisti pēc dīlera grāmatiņas mainītas eļļas ir melni, netīri, aizlipuši un tādi, kam šāles jau drīz karterī sakritīs. Toties ir pedanti, kas maina arī ārzemēs biežāk un LV to turpina, tur pat ķēdes iet 300000+ un dzinējs iekšā kā jauns.
Piekrītu @Deivid, tirgus ir sačakarēts dzenoties pēc izmešu samazinājuma, pateriņa, jaudas u.t.t. Eiropa piespiež ražotāju ķerties pie diezgan drastiskām metodēm un eļļas maiņas intervāli ir viena no tām. Tas nav vienbalsīgs ražotāja lēmums bez ietekmes no malas.
Auto lietotājam vulgaris tas viss ir muļķības un visi ir lohi, jo ražotājs taču zina labāk.
Tiešām vairumam 200 un 300k ir reāli servisa ieraksti? Importijā pietiekami daudz otrie un trešie saimnieki pēc garantijas beigām vispār nemaina eļļu vai ļoti reti. Tas te mums kkādi priekštati, ka visi tur baigi rūpējas. Lielajiem maiņas intervāliem ir tikai viens iemesls- pirmais īpašnieks un apkopju izmaksas. Importijā visi rēķina kāpostu un rēķina/salīdzina arī to cik maksās apkopes garantijas laikā. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4672
Braucu ar:
| Nebojā viņam dienu
Deivid proncipā var panemt jebkuru manuāli kurā ir iekļauta longlife tēma un izlasīt rekomendācijas.[ Šo ziņu laboja Samsasi, 27 Mar 2023, 20:46:25 ] | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Iekopē no jebkuras, cik gan sarežģīti tas ir ?
Man tiešām interesē (pašam slinkums meklēt), bet esmu drošs ka nevienam nebūs drosme nosaukt mazāk par 20k un tas viss pasniegts maksimāli juridiski netraili, lai nav kur piesieties.
Zobenes maiņa 2.0TDI (dīzeļgeitas dzinējs, precīzu kodu nepateikšu) - zvanu Mollerim, 130k tāfelē. Kād jāmaina Zobene? pie 220k. Vietējais alas serviss saka ik pa 75k. Auto Īle man saka ka jau bija jāmaina, pie 120k, jo smagi apstākļi = putekļaina vide. Kas ir putekļaina vide = pilsēta. Nu tas tā viens no padomiem no trīs avotiem. Protams ka mainīju ik pa 75k. Galvas blīvi tāpat izpūta, bet zobene ok [ Šo ziņu laboja Deivid, 27 Mar 2023, 21:32:32 ] | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28341
Braucu ar: E39
|
27 Mar 2023, 19:42:55 @Kaross rakstīja:
27 Mar 2023, 18:14:55 @Samsasi rakstīja:
27 Mar 2023, 18:08:36 @Locis rakstīja:
Ne,nu var jau mainīt pa 30k ,ja ir maz motorstundas,bāņa režims.
Nu es par to ka OM ir aprakstiti longlife nosacījumi...bet nu ražotajs jau ir lohs...
Tipiski tādi teksti nāk no cilvēkiem, kas maz, ko zina par tēmu
Tas norm - viņš visās tēmās gudrs, tik bez smilies nevar uzrakstīt pat vienu paplašinātu teikumu [ Šo ziņu laboja Araajz, 27 Mar 2023, 21:30:42 ] | Offline | | |
|
HS | | Kopš: 24. Apr 2014
No: Mazsalaca
Ziņojumi: 1103
Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@
| Ē man te par zobeni sacēlās jautājums, netā lasu ka 2.0tdi 180-210k rekomendē mainīt, bet vai tad ūdenssūknis iztur to kkm?
Un vel viens jautājums, kura ražojuma komplektu zobenei ieteiktu? Bosch, skf, contitech, ina, vai kāds cits | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4672
Braucu ar:
| Karoč ko es pa fiksi atradu kautkads buletins par longlife uz 3 lapām....tur ir 20k miles, bet to nosakot deguns motorsā, kad jamaina ella.. dzilāk bija slinkums rakt | Offline | | |
Zuc | | Kopš: 22. Apr 2016
Ziņojumi: 583
Braucu ar: Kūtiņu
|
28 Mar 2023, 00:30:58 @Samsasi rakstīja:
Karoč ko es pa fiksi atradu kautkads buletins par longlife uz 3 lapām....tur ir 20k miles, bet to nosakot deguns motorsā, kad jamaina ella.. dzilāk bija slinkums rakt
“Deguns motorsā”?
Kolēģis, kad savulaik pirka jaunu Škodu, 1.4b, tad pēc manuāļa bija 15k. Dīlerī arī tā pateica - labāk maini ātrāk, nav normāli 15k intervāls, 10k max, ja pa pilsētu braukā. Darbā Renault megane unīšiem manuāli bija savulaik, ka ja smagāki apstākli dzinējam, tad eļļas maina pie 7k km. [ Šo ziņu laboja Zuc, 28 Mar 2023, 06:25:34 ] | Offline | | |
Stators | | Kopš: 12. Mar 2017
Ziņojumi: 110
Braucu ar: spirtu
|
27 Mar 2023, 21:46:05 @HS rakstīja:
Ē man te par zobeni sacēlās jautājums, netā lasu ka 2.0tdi 180-210k rekomendē mainīt, bet vai tad ūdenssūknis iztur to kkm?
Un vel viens jautājums, kura ražojuma komplektu zobenei ieteiktu? Bosch, skf, contitech, ina, vai kāds cits
Rūpnīcas siksna iet tos savus 200k no problem ja vien nav bijis sūdīgs spriegotājs dēļ kura nograuž malu siksnai.
Ūdens sūkņiem mēdz nosprāgt tas regulējošais mehānisms, bet arī ne visiem.
Ina vai conti, vai Gates var likt, bet šo gan nevarēs 200k braukt. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|