Online
Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kaspicha izdomājumi un citi meli
Autors | Ziņojums |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
08 Mar 2021, 21:34:53 @australia rakstīja:
Kaross,
ja es ar stock M57 gribētu stage 1/2, tad man ikdienā strādās gan egr, gan DPF reģenerēsies?
Ja godīgi uz M57 es neesmu pārliecināts, ka bez Stage 1 tur viss strādās. Tur ir 100 un 1 cita problēma parasti. Sprauslas tek, sveces nestrādā, degvielas filtra apsilde nestrādā u.t.t.
Pie M57 nobraukumiem tur sen jau ir jābūt jaunam filtram. Ja ir jauns DPF filtrs un EGR iztīrīts, viss pārējais savests kārtībā, tad nekādu problēmu. Es varu dot garantiju rakstisku, ka strādās. Tikai pirms tam būs diagnostika un saraksts ar lietām, kas jānovērš. M57 bez 300 000km LV būtībā nav atrodams.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
08 Mar 2021, 21:52:54 @australia rakstīja:
08 Mar 2021, 21:46:26 @FFL rakstīja:
Egr rada maigāku sadegšanu, gludāku dzinēja darbību, zemāku degšanas temp un tādā veidā arī ekonomiskāks paliek. Bet kad eļļas tvaiks uzmaisās ar kvēpu, tad tur viss aizdiršas un ko jaunāki dzinēji, tā paliek aizvien sarežģītāk to visu sakopt. Tapēc arī viņus slēdz nost..
+ tā pati klapīšu problēma kad viss apaudzis
Nu, jā, to es apmēram saprotu. Bet jautājums jau ir vietā. Es negribētu likvidēt egr, jo apmēram nojaušu, kā tas piedalās termālajā režīmā.
Kaut kad biju arī pie dīlera (ne bmw), kurš piedāvāja pirkt auto un uzreiz ieteica čipot ...
Uz M57 ar EGR problēmu prakstiski nav. Ne tuvu tādas kā ar N57 pašlaik. Tāpēc vispār neredzu kapēc par to būtu jāuztrauca pie chiptuninga. DPF gan ir cits stāsts. Tur viss ir proporcionāls nobraukumam.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
FFL | | Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Ar tiem m57 ir tā ka, kolektors izskatas ok. Bet pie pašām vārstu cepurēm no iekšpuses viss ir pamatīgi apaudzis
Un viņiem nevar tā vienkārši iztīrīt kā n57 galvu[ Šo ziņu laboja FFL, 08 Mar 2021, 22:02:28 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
08 Mar 2021, 21:58:28 @FFL rakstīja:
Ar tiem m57 ir tā ka, kolektors izskatas ok. Bet pie pašām vārstu cepurēm no iekšpuses viss ir pamatīgi apaudzis
Un viņiem nevar tā vienkārši iztīrīt kā n57 galvu
nu nezinu - manan ex E39 pie 700K nekas nebija ne apaudzis ne aizaudzis... un EGR visu laiku strādāja pie kam pat nebija vajadzības viņu tīrīt... (pie 350K uzliku jaunu EGR, jo vecais sadalījās reizinātājos...) un arī čipsis bija iekšā...
Bet tas bija sen... [ Šo ziņu laboja sys9291, 09 Mar 2021, 09:38:04 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| Nixx, bamperus teslai pieregulēji, lai ir vienādās šķirbiņas | Offline | | |
Sviests | | Kopš: 20. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 721
Braucu ar: nākotnes klasiku
|
06 Mar 2021, 11:52:42 @Kaross rakstīja:
Jebkurai benzīna turbīnai ir wastegate un arī bypass. Tās ir divas dāžadas lietas. Wastegate ir karstajā galā un izplūdes gāzes nolaiž izpūtējā. Wastegate mēdz būt ārēji vai arī turbīnas korpusā kā N54 gadījumā.
Bypass ir ieplūdē un nolaiž turbīnas spiedienu no spiediena daļas uz vietu pirms turbības lāpstiņām, kad drosele tiek aizvērta. Kaut kur tam saspiestajam gaisam ir jāpaliek, lai turbīnas lāpstiņas nelauztu. Divas dažādas lietas.
Ģeometrijas turbīnām nav wastegate kā suga. Wastegate darbu paveic maināmās ģeometrijas lāpstiņas.
N54 Bypass:
Shēma.
Maināmas ģemoterijas turbīnām nav wastegate? :O
Kas tad tas pa verķi BMW N55 dzinēja turbīnai?
Links
Viss ir ok, diskusija ir laba lieta, bet lasot tavus rakstus, tevi par profesionāli savā jomā nu nekādi nevar uztvert, pat tad, ja tāds esi dzīvē. Kas tās tādas par "ģeometrijas turbīnām", ir maināmas ģeometrijas turbīnas (VGT). Varētu jau vēl piekasīties, bet iesaku pašam pārlasīt sevis rakstīto un padomāt, vai ir normāli aizrādīt citam par kļūdām, ja pats nemāki pareizi uzrakstīt nevienu no terminiem ko mini | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
Protams, ka nav. Kāda velna pēc VGT turbīnai būtu vajadzīgs wastegate. Wastegate funkciju pilda tā ģeometrija.
Tev vispār ir saprašana, kas ir maināmas ģeometrijas turbīna? Kuram benzīnam tāda ir? Tavā bildē norādītā turbīna ir visparastākā turbīna ar wastegate.
Iemācies, lūdzu, pamatlietas un tad "umņičī".
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Sviests | | Kopš: 20. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 721
Braucu ar: nākotnes klasiku
|
12 May 2021, 15:33:14 @Kaross rakstīja:
Protams, ka nav. Kāda velna pēc VGT turbīnai būtu vajadzīgs wastegate. Wastegate funkciju pilda tā ģeometrija.
Tev vispār ir saprašana, kas ir maināmas ģeometrijas turbīna? Kuram benzīnam tāda ir? Tavā bildē norādītā turbīna ir visparastākā turbīna ar wastegate.
Iemācies, lūdzu, pamatlietas un tad "umņičī".
Nē nu tas, ka Tu, visticamāk, pat no auto izceltu dzinēju dzīvē neesi redzējis ir skaidrs jau startā. Ir ok, ka pozicionē savu kantori kā profesionālu, bet pats tāds neesi. Varbūt tik labāk atļauj savā vietā kādam pieredzējušākam darbiniekam rakstīt par tēmām kurās saprašana tev nav tā lielākā...
Tagad par lietu. Tā ko iemetu postā ir nevis bilde, bet gan shēma . Ir tāds BMW N55 dzinējs, pēctecis N54. N54 nāca ar divām atšķirīgas ģeometrijas turbīnām, ja tu nezini kāpēc, tad tas ir tāpēc, lai samazinātu turbo bedri, ja būtu tikai viena, lielākas ģeometrijas turbīna. Varētu mazliet tehniskāk, bet zinu, ka Tu tā pat nespēsi izsekot līdzi.
Kad BMW nāca klajā ar N55 dzinēju, tad vairāku faktoru dēļ (ražošanas izmaksu, svara utt...) šīs divas dažādu ģeometriju turbīnas tika nomainītas pret vienu VGT turbīnu.
Par wastegate esamību VGT turbīnām, jā, iespējams ir tādas kurām tas nav, bet šeit tu vari palasīt par pat divām dažādām wastegate versijām kas nāca uz BMW N55 dzinēja turbīnas.
Jauku dienu | Offline | | |
|
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| Es gan pa ausu galam esmu dzirdējis, ka N54 bija 2 dažādu ģeometriju turbači un N55 bija viena twin scroll turbīna bet twinscroll nav VTG. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
Ak, dieniņas, kundziņ, nolaidies uz zemes. Ar katru brīdi tu raksti lielākas muļķības un jauc elementāras lietas.
Tā vietā, lai rakstītu tupus nepamatotus uzbraucienus, es tev ieteiktu palasīt literatūru, jo sevi pataisi par pilnīgu muļķi. Ja literatūra neaiziet, vari atbraukt ciemos, parādīšu dzīvē, kas ir VGT jeb maināma ģeometrija un kas ir Wastegate. Tas ko Tu te liec ir parasts WG mehānisks un elektrisks aktuators. Kur tur ir kādā ģeometrija? Tev bišķīt dīvaina izpratne par ģeometriju.
Lūdzu N54,N55 turbīnas tips - wastegate. Aktuators (elektrisks vai mehānisks), kurš virina vārstu - wastegate, kurš nolaiž izpūtējā liekās izplūdes gāzes, lai samazinātu turbīnas griešanās ātrumu un attiecīgi spiedienu kolektorā.
Lūdzu VGT, VNT, ģeometriskā vai sauc kā vien vēlies. Ne N54, N55 tādas turbīnas nekad nav bijušas un nebūs. Maināmā ģeometrija ir tās papildus lāpstas turbīnas karstajā daļā. Ar tām tiem regulēts turbīnas spiediens bez wastegate.
Lieliem burtiem rakstīts - NO WASTEGATE
Spied "Play", lai skatītos video!
Spied "Play", lai skatītos video!
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Vēl ko piemirsu pieminēt. Nevienam man zināmam benzīna dzinēja nav maināmas ģeometrijas jeb VNT, VGT turbīnas. Tam ir diezgan pamatots iemesls, bet par to citā stāstā. Speci, parādiet kaut vienu benzīna dzinēja kam tāda būtu uzstādīta. Es nezinu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
12 May 2021, 15:53:11 @Sviests rakstīja:
12 May 2021, 15:33:14 @Kaross rakstīja:
Protams, ka nav. Kāda velna pēc VGT turbīnai būtu vajadzīgs wastegate. Wastegate funkciju pilda tā ģeometrija.
Tev vispār ir saprašana, kas ir maināmas ģeometrijas turbīna? Kuram benzīnam tāda ir? Tavā bildē norādītā turbīna ir visparastākā turbīna ar wastegate.
Iemācies, lūdzu, pamatlietas un tad "umņičī".
Nē nu tas, ka Tu, visticamāk, pat no auto izceltu dzinēju dzīvē neesi redzējis ir skaidrs jau startā. Ir ok, ka pozicionē savu kantori kā profesionālu, bet pats tāds neesi. Varbūt tik labāk atļauj savā vietā kādam pieredzējušākam darbiniekam rakstīt par tēmām kurās saprašana tev nav tā lielākā...
Tagad par lietu. Tā ko iemetu postā ir nevis bilde, bet gan shēma . Ir tāds BMW N55 dzinējs, pēctecis N54. N54 nāca ar divām atšķirīgas ģeometrijas turbīnām, ja tu nezini kāpēc, tad tas ir tāpēc, lai samazinātu turbo bedri, ja būtu tikai viena, lielākas ģeometrijas turbīna. Varētu mazliet tehniskāk, bet zinu, ka Tu tā pat nespēsi izsekot līdzi.
Kad BMW nāca klajā ar N55 dzinēju, tad vairāku faktoru dēļ (ražošanas izmaksu, svara utt...) šīs divas dažādu ģeometriju turbīnas tika nomainītas pret vienu VGT turbīnu.
Par wastegate esamību VGT turbīnām, jā, iespējams ir tādas kurām tas nav, bet šeit tu vari palasīt par pat divām dažādām wastegate versijām kas nāca uz BMW N55 dzinēja turbīnas.
Jauku dienu
umņik,tu apgalvo ka turbīnām ar maināmu ģeometriju ir arī westgates,bet pats liec linkus kur ir parastas turbīnas ar westgatu bez VNT Tak ja neesi dzīvē redzējis turbīnu,inetā ir tonnām info,bet pat tik daudz tu nejēdz | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
12 May 2021, 17:24:36 @Kaross rakstīja:
Vēl ko piemirsu pieminēt. Nevienam man zināmam benzīna dzinēja nav maināmas ģeometrijas jeb VNT, VGT turbīnas. Tam ir diezgan pamatots iemesls, bet par to citā stāstā. Speci, parādiet kaut vienu benzīna dzinēja kam tāda būtu uzstādīta. Es nezinu.
kaut kad papētiju šito,vispār ir,kaut kādiem poršiem un jaunajiem vw,bet dzīvē vēl nav nācies ieraudzīt | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
12 May 2021, 17:48:58 @uldens1 rakstīja:
12 May 2021, 17:24:36 @Kaross rakstīja:
Vēl ko piemirsu pieminēt. Nevienam man zināmam benzīna dzinēja nav maināmas ģeometrijas jeb VNT, VGT turbīnas. Tam ir diezgan pamatots iemesls, bet par to citā stāstā. Speci, parādiet kaut vienu benzīna dzinēja kam tāda būtu uzstādīta. Es nezinu.
kaut kad papētiju šito,vispār ir,kaut kādiem poršiem un jaunajiem vw,bet dzīvē vēl nav nācies ieraudzīt
Jā, VW EA211 1.5TSI EVO 96kW.
| Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
12 May 2021, 14:03:13 @Nixx rakstīja:
Vēl Kasītim bija jautājums - kā normāli cilvēki pērk riepas.
Par sevi varu pateikt. Apm 2 - 4 nedēļas pirms plānotās nomaiņas uzrunāju savu IC manageri. Nosaucu nepieciešamo izmēru un galvenos kritērijus, kurus vērtēšu. Piem, e-mašīnai svarīgāks skaņas spiediens, komercniekiem - nodiluma indekss, utt
IC atved riepas, tad ar tām braucu uz servisu
How hard it can be ?
Ja gadās kādu pārsist, tam pašam IC palūdzu, lai ļoti strauji atved 2 riepas vai, ja komplekts jau ir švaks - visas 4 jaunas. Ja ir tāda situācija (5 gadu laikā bija 1 X) viņi atved kamēr mašīna vēl tiek vizināta uz evakuatora
Uzrunaa savu intercar manageri, riepas atgaadaa kameer veel auto uz evakuatora
Muldeet tev patiik taapat, kaa pist kapeiku laadeejot spicee savu briinumvaagji un iet ar kaajaam uz maajaam
Vai nu Tu peerc leetaakos meeslus vai nu staasti mulkjiibas. Normaalu razhotaaju riepas gandriiz nekad nav uz vietas IC noliktavaa Latvijaa. Ja ir , tad visaadi atlikumi, nepaari utt. Jaa visaadi kleber, kormoran saillun un citi briinumi ir taada ir IC politika un taa ir bijis vienmeer, gan gadu gan piecus atpakaj un kaa notiek maarupes noliktavas piegaades es arii ljoti labi zinu bet tev jau savs manageris [ Šo ziņu laboja JDS, 12 May 2021, 20:02:07 ] | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
12 May 2021, 19:35:56 @JDS rakstīja:
12 May 2021, 14:03:13 @Nixx rakstīja:
Vēl Kasītim bija jautājums - kā normāli cilvēki pērk riepas.
Par sevi varu pateikt. Apm 2 - 4 nedēļas pirms plānotās nomaiņas uzrunāju savu IC manageri. Nosaucu nepieciešamo izmēru un galvenos kritērijus, kurus vērtēšu. Piem, e-mašīnai svarīgāks skaņas spiediens, komercniekiem - nodiluma indekss, utt
IC atved riepas, tad ar tām braucu uz servisu
How hard it can be ?
Ja gadās kādu pārsist, tam pašam IC palūdzu, lai ļoti strauji atved 2 riepas vai, ja komplekts jau ir švaks - visas 4 jaunas. Ja ir tāda situācija (5 gadu laikā bija 1 X) viņi atved kamēr mašīna vēl tiek vizināta uz evakuatora
Uzrunaa savu intercar manageri, riepas atgaadaa kameer veel auto uz evakuatora
Muldeet tev patiik taapat, kaa pist kapeiku laadeejot spicee savu briinumvaagji un iet ar kaajaam uz maajaam
Vai nu Tu peerc leetaakos meeslus vai nu staasti mulkjiibas. Normaalu razhotaaju riepas gandriiz nekad nav uz vietas IC noliktavaa Latvijaa. Ja ir , tad visaadi atlikumi, nepaari utt. Jaa visaadi kleber, kormoran saillun un citi briinumi ir taada ir IC politika un taa ir bijis vienmeer, gan gadu gan piecus atpakaj un kaa notiek maarus noliktavas piegaades es arii ljoti labi zinu bet tev jau savs manageris
Tieši pa baterijām
| Offline | | |
|
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Pirms bij izveidota “riepu noliktava” tur izmjemot sailunus vispaar nekaa uz vietas nebij, tas pats r16 un viss
Daleeji deelj muuzhiigaa striida starp IC un noliktavu lielo maarupee[ Šo ziņu laboja JDS, 12 May 2021, 20:05:39 ] | Offline | | |
Kanjo | | Kopš: 02. Mar 2019
Ziņojumi: 256
Braucu ar:
|
12 May 2021, 17:24:36 @Kaross rakstīja:
Tam ir diezgan pamatots iemesls, bet par to citā stāstā.
Kaut kad lasīju, ka tas esot augstākas (nekā dīzelim) temperatūras izplūdē dēļ. Ne kurš katrš materiāls iztur. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11225
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
12 May 2021, 19:35:56 @JDS rakstīja:
12 May 2021, 14:03:13 @Nixx rakstīja:
Vēl Kasītim bija jautājums - kā normāli cilvēki pērk riepas.
Par sevi varu pateikt. Apm 2 - 4 nedēļas pirms plānotās nomaiņas uzrunāju savu IC manageri. Nosaucu nepieciešamo izmēru un galvenos kritērijus, kurus vērtēšu. Piem, e-mašīnai svarīgāks skaņas spiediens, komercniekiem - nodiluma indekss, utt
IC atved riepas, tad ar tām braucu uz servisu
How hard it can be ?
Ja gadās kādu pārsist, tam pašam IC palūdzu, lai ļoti strauji atved 2 riepas vai, ja komplekts jau ir švaks - visas 4 jaunas. Ja ir tāda situācija (5 gadu laikā bija 1 X) viņi atved kamēr mašīna vēl tiek vizināta uz evakuatora
Muldeet tev patiik taapat, kaa pist kapeiku laadeejot spicee savu briinumvaagji un iet ar kaajaam uz maajaam
Jā nepisīsi kapeiku, nemaksāsi 80k mēnesī valsts kasē. Normāls kapeikpišanas rezultāts Nixxam. [ Šo ziņu laboja Locis, 12 May 2021, 22:17:23 ] | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Tak beidz tirst un teelot ahuuno oligarhu. Taads oligarhs kursh atstaaj laadeet auto spicee un pis uz maajaam ar kaajaam kapeikjaaklis
Klau tak bij riepas jau piegaadaatas kameer auto veel uz evakuatora tagad jau naakamais riits tas naakamais riits ir 2-3 dienas kameer atbrauc no polijas / lietuvas
Bet jaa tev jau savs manageris teslai ar 1% bacha ceeliens arii ka ar simts | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|