Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: e39 530d IEGAADE!!!

AutorsZiņojums
Puuchuks
28. Sep 2004, 10:01 #41

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

kljuudiijos, 5 dazhaadas:
330d, 530d, 730d, X5 3.0d ir arii 142/193

avots: http://www.chiptuning.lv/lv/cenas_dete2.php?make=3
Offline
V-Maxers
28. Sep 2004, 10:25 #42

Kopš: 07. May 2004

Ziņojumi: 882

Braucu ar: E24; GK20; MZ20; RU20

Varu padaliities ar personiigo pieredzi par E39 diizeli. Nu jau vairaak kaa gadu braukaaju E39 525TDS ’98 gada, un esmu vairaak kaa apmierinaats! Arii pats mekleeju pirms tam 530D, bet tomeer visu izshkjiira komplektaacija un nobraukums. Par 530D naaktos samaksaat kaadus 3-4K EUR vairaak nekaa par 525. Man vienam chomam ir ’99 530D automaats, un nevareetu teikt, ka buutu baigaa atshkjiriiba uzraavienaa vai dinamikaa. Tas ir tiiri psihalogjiski, ka tev ir 530D - tas ir krutaak!
Pa sho gadu nekaadi praktiski remonti nav bijushi vajadziigi, tikai paaris suudi hadenee.
Taa kaa noteikti ir veerts njemt E39 diizeli, jo tas ir pietiekoshi aatrs un dinamisks! It sevishkji ka pa 20Ls var braukaat nedeelju, atshkjiriibaa no benziinnieka - 20Ls dienaa!
Pateerinsh 530D ir taads pats kaa 525TDS. Bet tie ir 12L pilseetaa sport rezhiimaa.
200 km/h var mochiit un nekaadas sarkanaas zonas tahometraa!!
Offline
Marex_FF6
28. Sep 2004, 10:39 #43

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


2004-09-28 10:25, V-Maxers rakstīja:
Varu padaliities ar personiigo pieredzi par E39 diizeli. Nu jau vairaak kaa gadu braukaaju E39 525TDS ’98 gada, un esmu vairaak kaa apmierinaats! Arii pats mekleeju pirms tam 530D, bet tomeer visu izshkjiira komplektaacija un nobraukums. Par 530D naaktos samaksaat kaadus 3-4K EUR vairaak nekaa par 525. Man vienam chomam ir ’99 530D automaats, un nevareetu teikt, ka buutu baigaa atshkjiriiba uzraavienaa vai dinamikaa. Tas ir tiiri psihalogjiski, ka tev ir 530D - tas ir krutaak!
Pa sho gadu nekaadi praktiski remonti nav bijushi vajadziigi, tikai paaris suudi hadenee.
Taa kaa noteikti ir veerts njemt E39 diizeli, jo tas ir pietiekoshi aatrs un dinamisks! It sevishkji ka pa 20Ls var braukaat nedeelju, atshkjiriibaa no benziinnieka - 20Ls dienaa!
Pateerinsh 530D ir taads pats kaa 525TDS. Bet tie ir 12L pilseetaa sport rezhiimaa.
200 km/h var mochiit un nekaadas sarkanaas zonas tahometraa!!


12 litri pilsētā? Sport režīmā? Izklausās pēc pabraukta motorīša!!!
Es vairāk par 11 ar taisnu kāju nekādi nevaru dabūt (530D)! Un 10 ar 330D!
Offline
diesel
28. Sep 2004, 10:42 #44

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


... Marek, 525 tds eed pat vairaak centraa nekaa 530d. 530d ir ekonomiskaaks, aatraaks un itkaamazaakproblemaatisks motors.

Offline
plakanais
28. Sep 2004, 10:45 #45

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

troika diizelis riktiigi laps aparaats, bet nu par ekonomisku jau to toch nevar nosaukt, faacim e39 vagons ar steptr. un Powerbox ~ 10 pilseetaa mieriigi braucot, ja atvelk sportiskaak liidz pat 17L /100

Toties pa baani pie 210 = 9L
Offline
Marex_FF6
28. Sep 2004, 10:45 #46

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6



itkaamazaakproblemaatisks.




Labi teikts!
Offline
Marex_FF6
28. Sep 2004, 10:49 #47

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


2004-09-28 10:45, Butix rakstīja:
troika diizelis riktiigi laps aparaats, bet nu par ekonomisku jau to toch nevar nosaukt, faacim e39 vagons ar steptr. un Powerbox ~ 10 pilseetaa mieriigi braucot, ja atvelk sportiskaak liidz pat 17L /100

Toties pa baani pie 210 = 9L


Mans viedoklis - ja auto izmanto pārsvarā pilsētā, režīmā darbs - mājas, tad diesels toč neatmaksājas! Ja ir braukšana ārpus pilsētas, tad noteikti diesel ir !
Offline
diesel
28. Sep 2004, 10:52 #48

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


... cik Juus varat mani aprunaat ? diesels paljubomu ir
Offline
Marex_FF6
28. Sep 2004, 10:54 #49

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


2004-09-28 10:52, diesel rakstīja:

... cik Juus varat mani aprunaat ? diesels paljubomu ir


Kaut kā man jau likās, ka sekos tāds teksts!
Offline
V-Maxers
28. Sep 2004, 10:56 #50

Kopš: 07. May 2004

Ziņojumi: 882

Braucu ar: E24; GK20; MZ20; RU20


2004-09-28 10:42, diesel rakstīja:

... Marek, 525 tds eed pat vairaak centraa nekaa 530d. 530d ir ekonomiskaaks, aatraaks un itkaamazaakproblemaatisks motors.





Tieshi taa, jo 530D jau ir citas paaudzes motors.
Nu nobraukums nav mazs (183000km) un arii chiibas kaajaas 255 R17, taa kaa pilseetaa ir 12L, bet uz shosejas 6-7L pie 120km/h.
Offline
plakanais
28. Sep 2004, 11:55 #51

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2004-09-28 10:49, Marex_FF6 rakstīja:

2004-09-28 10:45, Butix rakstīja:
troika diizelis riktiigi laps aparaats, bet nu par ekonomisku jau to toch nevar nosaukt, faacim e39 vagons ar steptr. un Powerbox ~ 10 pilseetaa mieriigi braucot, ja atvelk sportiskaak liidz pat 17L /100

Toties pa baani pie 210 = 9L


Mans viedoklis - ja auto izmanto pārsvarā pilsētā, režīmā darbs - mājas, tad diesels toč neatmaksājas! Ja ir braukšana ārpus pilsētas, tad noteikti diesel ir !


Poljube diizelis ir , arii, ja pilseetaa nostrebj virs chirika, patiikamaak ir ieliet pa 43 santjikiem, nevis pa 47

Nu un ja veel esi riktiigs santiimpiseejs un negribi ar kaajaam iet uz darbu, kad nav naudas, vari no pechkas kurtuves paaris litrus nokachaat

Bet ja objektiivi, tad vislielaakais kaifs no taa motora saakas uber 100km/h, reti kursh benziinnieks spees no tevis aizmukt
Offline
Murphy
28. Sep 2004, 13:12 #52

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Nu un kaa tad iisti ir, vai 525tds ir neizturiigaaks par 530d? Cik sapratu, tad tds ir probleemas ar galvu un suuknjiem, kaa ar taam lietaam ir 530d?
Offline
Indo
28. Sep 2004, 13:13 #53

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5142

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


2004-09-28 10:56, V-Maxers rakstīja:
Tieshi taa, jo 530D jau ir citas paaudzes motors.
Nu nobraukums nav mazs (183000km) un arii chiibas kaajaas 255 R17, taa kaa pilseetaa ir 12L, bet uz shosejas 6-7L pie 120km/h.


12L pilseetaa ir ok! V-Maxerim akseleraatora vietaa ir poga [on]-[off]
Offline
Puuchuks
28. Sep 2004, 13:18 #54

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2004-09-28 11:55, Butix rakstīja:
Bet ja objektiivi, tad vislielaakais kaifs no taa motora saakas uber 100km/h, reti kursh benziinnieks spees no tevis aizmukt

ja tu brauc uz 110, bet benziinnieks uz 130 - veesi aizmuks
Offline
RT
28. Sep 2004, 13:31 #55

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:


2004-09-28 13:12, Murphy rakstīja:
Nu un kaa tad iisti ir, vai 525tds ir neizturiigaaks par 530d? Cik sapratu, tad tds ir probleemas ar galvu un suuknjiem, kaa ar taam lietaam ir 530d?


Cik zinu tad TDS šīs problēmas bija 5 E34 un 3 E36, bet E39 TDS ir novērstas šitās šaizes un arī auto labāk skrien nekā tas pats E34, lai arī jauda tik pat 143 ZS.
Offline
RT
28. Sep 2004, 13:35 #56

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Viens cilvēks man mēģināja ieskaidrot, ka tikai TDS ir vēl ar turbīni, bet 2,5D un 3,0D turbīnas neesot, neticās vai tā ir
Offline
Puuchuks
28. Sep 2004, 14:24 #57

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

2.5 un 3 D arii ir ar turbiinu.
Offline
plakanais
28. Sep 2004, 14:26 #58

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Tie, kas i ar D, bez TDS ir jaunaas paaudzes Common rail diizelji, 525D paraadijaas no 2000.gada, 530, laikam, no 1997, un attieciigi 2000. tika modificeets tas 3 litru biidelis no 184lopiem uz 192

tie D arii ir turbo

un BTW jaunais 3,5D ir pat biturbo
Offline
RT
28. Sep 2004, 14:26 #59

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Tā arī domāju, bet viņš vēl ir tādā pārliecībā
Offline
Marex_FF6
28. Sep 2004, 15:17 #60

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


Nu un ja veel esi riktiigs santiimpiseejs un negribi ar kaajaam iet uz darbu, kad nav naudas, vari no pechkas kurtuves paaris litrus nokachaat




Un tad 3litrīgajam BMW dīzeļdzinējam arī būs kirdik! Remonts pēc šādas santīmu p.š..as parasti velk uz 1,5 k LVL!
Ja vecajos 2,5tdsos tas vēl gāja cauri, tad 3nieks ir cimperlīgāks!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo