Online
Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: e39 530d IEGAADE!!!
Autors | Ziņojums |
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
| kljuudiijos, 5 dazhaadas:
330d, 530d, 730d, X5 3.0d ir arii 142/193
avots: http://www.chiptuning.lv/lv/cenas_dete2.php?make=3 | Offline | | |
V-Maxers | | Kopš: 07. May 2004
Ziņojumi: 882
Braucu ar: E24; GK20; MZ20; RU20
| Varu padaliities ar personiigo pieredzi par E39 diizeli. Nu jau vairaak kaa gadu braukaaju E39 525TDS ’98 gada, un esmu vairaak kaa apmierinaats! Arii pats mekleeju pirms tam 530D, bet tomeer visu izshkjiira komplektaacija un nobraukums. Par 530D naaktos samaksaat kaadus 3-4K EUR vairaak nekaa par 525. Man vienam chomam ir ’99 530D automaats, un nevareetu teikt, ka buutu baigaa atshkjiriiba uzraavienaa vai dinamikaa. Tas ir tiiri psihalogjiski, ka tev ir 530D - tas ir krutaak!
Pa sho gadu nekaadi praktiski remonti nav bijushi vajadziigi, tikai paaris suudi hadenee.
Taa kaa noteikti ir veerts njemt E39 diizeli, jo tas ir pietiekoshi aatrs un dinamisks! It sevishkji ka pa 20Ls var braukaat nedeelju, atshkjiriibaa no benziinnieka - 20Ls dienaa!
Pateerinsh 530D ir taads pats kaa 525TDS. Bet tie ir 12L pilseetaa sport rezhiimaa.
200 km/h var mochiit un nekaadas sarkanaas zonas tahometraa!! | Offline | | |
Marex_FF6 | | Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
2004-09-28 10:25, V-Maxers rakstīja:
Varu padaliities ar personiigo pieredzi par E39 diizeli. Nu jau vairaak kaa gadu braukaaju E39 525TDS ’98 gada, un esmu vairaak kaa apmierinaats! Arii pats mekleeju pirms tam 530D, bet tomeer visu izshkjiira komplektaacija un nobraukums. Par 530D naaktos samaksaat kaadus 3-4K EUR vairaak nekaa par 525. Man vienam chomam ir ’99 530D automaats, un nevareetu teikt, ka buutu baigaa atshkjiriiba uzraavienaa vai dinamikaa. Tas ir tiiri psihalogjiski, ka tev ir 530D - tas ir krutaak!
Pa sho gadu nekaadi praktiski remonti nav bijushi vajadziigi, tikai paaris suudi hadenee.
Taa kaa noteikti ir veerts njemt E39 diizeli, jo tas ir pietiekoshi aatrs un dinamisks! It sevishkji ka pa 20Ls var braukaat nedeelju, atshkjiriibaa no benziinnieka - 20Ls dienaa!
Pateerinsh 530D ir taads pats kaa 525TDS. Bet tie ir 12L pilseetaa sport rezhiimaa.
200 km/h var mochiit un nekaadas sarkanaas zonas tahometraa!!
12 litri pilsētā? Sport režīmā? Izklausās pēc pabraukta motorīša!!!
Es vairāk par 11 ar taisnu kāju nekādi nevaru dabūt (530D)! Un 10 ar 330D! | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
... Marek, 525 tds eed pat vairaak centraa nekaa 530d. 530d ir ekonomiskaaks, aatraaks un itkaamazaakproblemaatisks motors.
| Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| troika diizelis riktiigi laps aparaats, bet nu par ekonomisku jau to toch nevar nosaukt, faacim e39 vagons ar steptr. un Powerbox ~ 10 pilseetaa mieriigi braucot, ja atvelk sportiskaak liidz pat 17L /100
Toties pa baani pie 210 = 9L | Offline | | |
Marex_FF6 | | Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
itkaamazaakproblemaatisks.
Labi teikts!
| Offline | | |
Marex_FF6 | | Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
2004-09-28 10:45, Butix rakstīja:
troika diizelis riktiigi laps aparaats, bet nu par ekonomisku jau to toch nevar nosaukt, faacim e39 vagons ar steptr. un Powerbox ~ 10 pilseetaa mieriigi braucot, ja atvelk sportiskaak liidz pat 17L /100
Toties pa baani pie 210 = 9L
Mans viedoklis - ja auto izmanto pārsvarā pilsētā, režīmā darbs - mājas, tad diesels toč neatmaksājas! Ja ir braukšana ārpus pilsētas, tad noteikti diesel ir ! | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
... cik Juus varat mani aprunaat ? diesels paljubomu ir | Offline | | |
|
Marex_FF6 | | Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
2004-09-28 10:52, diesel rakstīja:
... cik Juus varat mani aprunaat ? diesels paljubomu ir
Kaut kā man jau likās, ka sekos tāds teksts!
| Offline | | |
V-Maxers | | Kopš: 07. May 2004
Ziņojumi: 882
Braucu ar: E24; GK20; MZ20; RU20
|
2004-09-28 10:42, diesel rakstīja:
... Marek, 525 tds eed pat vairaak centraa nekaa 530d. 530d ir ekonomiskaaks, aatraaks un itkaamazaakproblemaatisks motors.
Tieshi taa, jo 530D jau ir citas paaudzes motors.
Nu nobraukums nav mazs (183000km) un arii chiibas kaajaas 255 R17, taa kaa pilseetaa ir 12L, bet uz shosejas 6-7L pie 120km/h. | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
2004-09-28 10:49, Marex_FF6 rakstīja:
2004-09-28 10:45, Butix rakstīja:
troika diizelis riktiigi laps aparaats, bet nu par ekonomisku jau to toch nevar nosaukt, faacim e39 vagons ar steptr. un Powerbox ~ 10 pilseetaa mieriigi braucot, ja atvelk sportiskaak liidz pat 17L /100
Toties pa baani pie 210 = 9L
Mans viedoklis - ja auto izmanto pārsvarā pilsētā, režīmā darbs - mājas, tad diesels toč neatmaksājas! Ja ir braukšana ārpus pilsētas, tad noteikti diesel ir !
Poljube diizelis ir , arii, ja pilseetaa nostrebj virs chirika, patiikamaak ir ieliet pa 43 santjikiem, nevis pa 47
Nu un ja veel esi riktiigs santiimpiseejs un negribi ar kaajaam iet uz darbu, kad nav naudas, vari no pechkas kurtuves paaris litrus nokachaat
Bet ja objektiivi, tad vislielaakais kaifs no taa motora saakas uber 100km/h, reti kursh benziinnieks spees no tevis aizmukt | Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| Nu un kaa tad iisti ir, vai 525tds ir neizturiigaaks par 530d? Cik sapratu, tad tds ir probleemas ar galvu un suuknjiem, kaa ar taam lietaam ir 530d? | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5142
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
2004-09-28 10:56, V-Maxers rakstīja:
Tieshi taa, jo 530D jau ir citas paaudzes motors.
Nu nobraukums nav mazs (183000km) un arii chiibas kaajaas 255 R17, taa kaa pilseetaa ir 12L, bet uz shosejas 6-7L pie 120km/h.
12L pilseetaa ir ok! V-Maxerim akseleraatora vietaa ir poga [on]-[off] | Offline | | |
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
|
2004-09-28 11:55, Butix rakstīja:
Bet ja objektiivi, tad vislielaakais kaifs no taa motora saakas uber 100km/h, reti kursh benziinnieks spees no tevis aizmukt
ja tu brauc uz 110, bet benziinnieks uz 130 - veesi aizmuks | Offline | | |
RT | | Kopš: 31. Aug 2003
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
|
2004-09-28 13:12, Murphy rakstīja:
Nu un kaa tad iisti ir, vai 525tds ir neizturiigaaks par 530d? Cik sapratu, tad tds ir probleemas ar galvu un suuknjiem, kaa ar taam lietaam ir 530d?
Cik zinu tad TDS šīs problēmas bija 5 E34 un 3 E36, bet E39 TDS ir novērstas šitās šaizes un arī auto labāk skrien nekā tas pats E34, lai arī jauda tik pat 143 ZS. | Offline | | |
RT | | Kopš: 31. Aug 2003
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
| Viens cilvēks man mēģināja ieskaidrot, ka tikai TDS ir vēl ar turbīni, bet 2,5D un 3,0D turbīnas neesot, neticās vai tā ir | Offline | | |
|
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
| 2.5 un 3 D arii ir ar turbiinu. | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| Tie, kas i ar D, bez TDS ir jaunaas paaudzes Common rail diizelji, 525D paraadijaas no 2000.gada, 530, laikam, no 1997, un attieciigi 2000. tika modificeets tas 3 litru biidelis no 184lopiem uz 192
tie D arii ir turbo
un BTW jaunais 3,5D ir pat biturbo | Offline | | |
RT | | Kopš: 31. Aug 2003
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
| Tā arī domāju, bet viņš vēl ir tādā pārliecībā | Offline | | |
Marex_FF6 | | Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
Nu un ja veel esi riktiigs santiimpiseejs un negribi ar kaajaam iet uz darbu, kad nav naudas, vari no pechkas kurtuves paaris litrus nokachaat
Un tad 3litrīgajam BMW dīzeļdzinējam arī būs kirdik! Remonts pēc šādas santīmu p.š..as parasti velk uz 1,5 k LVL!
Ja vecajos 2,5tdsos tas vēl gāja cauri, tad 3nieks ir cimperlīgāks! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|