Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 239 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Auto uz Āfriku - shēma vai normāla prakse

AutorsZiņojums
vadjiksBMW
19. Oct 2020, 14:14 #41

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


19 Oct 2020, 14:10:00 @Zoo rakstīja:

19 Oct 2020, 14:04:15 @vadjiksBMW rakstīja:
Uz to pašu Dubaju arī no šejienes sūta motorus un citus dzelžus


Ok, ok.. te topika autors bija sasapņojies uz nezin ko. Vismaz es tā sapratu
Dabiski, ja var kaut ko pārdot, tas ir jāpārdod. Īpaši, ja metāla cena tagad ir zemē.


No tā cik ir aprakstīts nekā tāda brīnumaina tur nav, tā viņi dara, retākos gadījumos, kad viņiem ir kāds kompanjons vietējais, mēdz gadīties, ka viņi piedāvā miseni arī norakstīt, lielākoties gan grib vnk bez dokumentiem, jo virsbūves ļoti bieži tiek atstātas tepat LV, kur tās pēc tam aizved uz lūžņiem, kad nolasa visu ko vajag tajā galā.
Offline
smudo
19. Oct 2020, 14:15 #42

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Nav gan Āfrika, bet 2012. gadā tirgoju Passat B6 (tas gan bija svaigs, nepilni 30k km nogājis auto) un man zvanīja no NVS valstīm, ka esot interese un ka viņiem vajagot, lai cena ir ar PVN. Tā kā tas auto man piederēja kā fiziskai personai, tad teicu, ka nekādi nevaru palīdzēt. Nesapratu, ko viņiem tas maina - acīm redzot cerēja, ka uz eksportu būs 0% PVN un no esošās cenas PVNs vēl ies nost , bet ja es pārliktu to auto uz SIA, PVN maksātāju, neto cena jau nemainītos, vienkārši pa virsu būtu PVN. Āfrika gan ir pavisam cits stāsts. Viņi laikam skatās auto pa ļoti zemu cenu - kad sencis pirms kādi trīs gadi tirgoja labu L200 ar nesen pārlasītu piekari un transmisiju, pa kādi 4k EUR, tad neviens no Āfrikas darboņiem nezvanīja - nopirka vietējais zemnieks.
Offline
Marteens
19. Oct 2020, 14:18 #43

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

Toreiz vēl nebija ss bet reklama.lv hvz kā viņi mani atrada. Reģistrā man neviens no tiem auto nav.
Offline
eecis
19. Oct 2020, 14:19 #44

Kopš: 30. Aug 2006

No: Talsi

Ziņojumi: 249

Braucu ar: E36

Man patīk, ka Powerā vienmēr ir viedoklis. Arī ja ar to lietu vispār neesi saskāries.
P.S. Esmu pārdevis kādas mašīnas 200 uz āfriku, ja interesē info- PM.
Un zināšanai (no personīgās pieredzes, kam pats esmu pārdevis) Ukraina, Kazahstāna, Moldāvija, Krievija, Baltkrievija, Kirgiztāna, Gruzija, Vācija, LIETUVA arī pie mums pērk auto. Varbūt ne par 1000eur, bet tomēr. Katram savs bizītis. Ja Tev dod par tavu auto naudu, tad pārdod, vai brauc līdz nāve jūs šķirs.
Offline
endurists
19. Oct 2020, 14:22 #45

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


19 Oct 2020, 11:31:43 @Toyota_Power rakstīja:
Sveiki!

Izliku pirms nedēļas tirgot savu veco Corollu, 1998. gada. Un katru dienu man neliek mieru pārpircēji, kas grib to vest uz ārzemēm. Tā ir tāda normāla prakse, ka mūsu lūžņus sūta uz 3. pasaules valstīm? Pārrakstīt uz sevi viņi nekad negrib, tikai noņemtu no uzskaites.

Cik droši ir tādam kantorim pārdot mašīnu?


Pagājušogad pārdevām darba busu ar 505 tūkst un aizgāja divu minūšu laikā pēc sludinājuma ievietošanas. Pircējs apmaksāja rēķinu auto pat nepaskatoties, tikai palūdza aizdzīt uz viņa adresi un to izdarot uz vietas jau bija gandrīz pilns treileris ar tādiem pašiem busiem. Teica ka ejot uz āfriku. Aktuāla lieta esot smagais ar manipulatoru, ja varot pats nobraukt no kuģa tad uzreiz ostā nigers ar brūno ādas koferi ir klāt
Offline
vadjiksBMW
19. Oct 2020, 14:23 #46

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


19 Oct 2020, 14:15:46 @smudo rakstīja:
Nav gan Āfrika, bet 2012. gadā tirgoju Passat B6 (tas gan bija svaigs, nepilni 30k km nogājis auto) un man zvanīja no NVS valstīm, ka esot interese un ka viņiem vajagot, lai cena ir ar PVN. Tā kā tas auto man piederēja kā fiziskai personai, tad teicu, ka nekādi nevaru palīdzēt. Nesapratu, ko viņiem tas maina - acīm redzot cerēja, ka uz eksportu būs 0% PVN un no esošās cenas PVNs vēl ies nost , bet ja es pārliktu to auto uz SIA, PVN maksātāju, neto cena jau nemainītos, vienkārši pa virsu būtu PVN. Āfrika gan ir pavisam cits stāsts. Viņi laikam skatās auto pa ļoti zemu cenu - kad sencis pirms kādi trīs gadi tirgoja labu L200 ar nesen pārlasītu piekari un transmisiju, pa kādi 4k EUR, tad neviens no Āfrikas darboņiem nezvanīja - nopirka vietējais zemnieks.


Melnajiem viens, ka pamatā viņi skatās vecus drotus, kam ir zemas cenas, otrs, ka motorus skatās benzīna, reti kam tur vieglo ar dīzeli vajag, tāpēc varbū arī 4k pikaps, kurš 99% bija dīzelis tur nevienu neinteresē.
Krievijā atkal pērk visu ko 12. gadā tur gāja viss pēc kārtas kā droti pa 3k, tā pa 100k, tagad tur ievešana ir sarežģītāka dēļ muitas procedūru izmaiņām un sapistā rubļa kursa.
Offline
Marteens
19. Oct 2020, 15:31 #47

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

Hvz vai tā shēma tagad darbojas. Bet ar lv vnz un pilnvaru toreiz tas darbojās.
Offline
968-jk
19. Oct 2020, 15:40 #48

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13611

Braucu ar: 30niekiem


19 Oct 2020, 15:31:21 @Marteens rakstīja:
Hvz vai tā shēma tagad darbojas. Bet ar lv vnz un pilnvaru toreiz tas darbojās.


Karpatos daudz a3, golf 4/5, zafira u.c.šī segmenta auto ar LV reģ.nr.z. Likās, ka daudz latvieši tusē, bet nē. Tur viens vietējais večuks no LV dzīvo, kas dzen no LV mašīnas un tā viņi braukā uz pilnvaru pamata.
Offline
vadjiksBMW
19. Oct 2020, 15:45 #49

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


19 Oct 2020, 15:40:35 @968-jk rakstīja:

19 Oct 2020, 15:31:21 @Marteens rakstīja:
Hvz vai tā shēma tagad darbojas. Bet ar lv vnz un pilnvaru toreiz tas darbojās.


Karpatos daudz a3, golf 4/5, zafira u.c.šī segmenta auto ar LV reģ.nr.z. Likās, ka daudz latvieši tusē, bet nē. Tur viens vietējais večuks no LV dzīvo, kas dzen no LV mašīnas un tā viņi braukā uz pilnvaru pamata.


Tās pilnvaras pie mums der tikai pakaļas noslaucīšanai, jo sūdu gadījumā tāpat īpašniekam prasīs visu. Viss ko pilnvara dod ir tas, ka tajā galā visi tie čučumbeki nedrīkst braukt, ja nav pilnvaras, Krievijā tas pats.
Offline
Marteens
19. Oct 2020, 20:52 #50

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

Es runāju par 20gadiem atpakaļ.csdd nokancilēja auto kuri nav veikuši teh.skati. Manā gadījumā 3īs aizgāja uz trešām valstīm nepārakstot. Nav bijušas problēmas.
Offline
pelu_junkurs
19. Oct 2020, 22:44 #51

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2340

Braucu ar: žurx

Man tadžiks busu paņēma un bija vēl viens tāds pats no PL atdzīts. To no PL uz cietās sakabes un svoim hodom uz Tadžkistānu aizfisa, es vispār ahuel, nez vai viņš vispār līdz turienei tika, jo turbīna uz punķiem karājās
Pēc viņa vārdiem uz abiem busiem ap 2000$ tīrais profits uz diviem purniem. CSDD īpašnieku maiņa. Džeki kā ieraugot labu dealu, skaita drošībeni un sēžās lidmašīnā. Tādus busus (manā gadījumā tas bija MB Vito 111) izķerot uz sitiena. Vēl vienu Dacia divi gruzīni svoim hodom uz Tbilisi aizdzina (otru bija paņēmuši kaut kādu dūmojošu Opel Meriva benzīnu, arī pieprasīts esot)

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 19 Oct 2020, 22:50:11 ]

Offline
badmoon
19. Oct 2020, 22:52 #52

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: Braucu ar

Reiz pirku auto kaut kādā palielā LT placī, neatceros kurā pilsētā. Turpat teritorijā bija dzelzceļa atzars ar platformu vagoniem, kur krāmēja virsū visādus brīnumus pa lēto. Čomi, kas LT ar mašīnām grozījās jau senāk, teica, ka tas normāli, visi lētie grabuļi momentā aiziet uz austrumiem, kur nu vajag
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo