Online
Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Savaldība uz ceļa
Autors | Ziņojums |
EimZ | | Kopš: 09. Jan 2008
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3763
Braucu ar:
| Ļoti cienu Steelu un pilnīgi piekrītu
tas vecais, labais teiciens, ka tas, kas sadusmo, valda pār sadusmoto
----------------- Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™ | Offline | | |
m8archa | | Kopš: 28. Dec 2009
Ziņojumi: 1086
Braucu ar: Zirdzinnu
| Hz, uzmetu ar tālajām, nosaucu par pidaru un braucu tālāk. Lekt ārā no mašīnas, kad kāds nogriezis ceļu, tas lai paliek pērtiķiem. [ Šo ziņu laboja m8archa, 13 Sep 2020, 16:49:52 ] | Offline | | |
shmurger | | Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| Hvz, ar tālajiem nepietiek. Vajag pilnu komplektu- taure, tālie,pagrieziens, logu tīrītājs. | Offline | | |
hronists | | Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
13 Sep 2020, 20:47:55 @shmurger rakstīja:
Hvz, ar tālajiem nepietiek. Vajag pilnu komplektu- taure, tālie,pagrieziens, logu tīrītājs.
beisbolene, lukturi, sirds | Offline | | |
Oke | | Kopš: 10. Apr 2020
Ziņojumi: 562
Braucu ar:
| + trīs flaši ar aizm.miglas lukturi, lai aizmugurējie arī zin, ka te notiek skaidrošanās
| Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
|
13 Sep 2020, 16:49:27 @m8archa rakstīja:
Hz, uzmetu ar tālajām, nosaucu par pidaru un braucu tālāk.
Diez kā LGBT sauc tos, kuri viņiem patraucē uz ceļa | Offline | | |
shmurger | | Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
13 Sep 2020, 20:52:30 @hronists rakstīja:
13 Sep 2020, 20:47:55 @shmurger rakstīja:
Hvz, ar tālajiem nepietiek. Vajag pilnu komplektu- taure, tālie,pagrieziens, logu tīrītājs.
beisbolene, lukturi, sirds
...atkrīt, ja ir bērns mašīnā. | Offline | | |
kaprons | | Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| ...pa ķīļiem vienmēr noder | Offline | | |
|
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
13 Sep 2020, 21:08:26 @shmurger rakstīja:
13 Sep 2020, 20:52:30 @hronists rakstīja:
13 Sep 2020, 20:47:55 @shmurger rakstīja:
Hvz, ar tālajiem nepietiek. Vajag pilnu komplektu- taure, tālie,pagrieziens, logu tīrītājs.
beisbolene, lukturi, sirds
...atkrīt, ja ir bērns mašīnā.
Precizē, kurā mašīnā | Offline | | |
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
| Nobraucu mēnesi pa vidus Somiju un viss čīl.
Braucot mājup kamēr tiku cauri Igaunijai saskaitīju sešas avārijas situācijas, takā tādi primāti ar granātu rokā | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| Igaunijā vispār brīnos, ka nav vismaz 20 letālu avāriju katru dienu, brauc viņi kā izcili dalbajobi, kā te pa LV, tā arī pie sevis, tur nelamājoties ir grūti pabraukt, pa LV vēl ir iespējams. | Offline | | |
endurists | | Kopš: 21. Apr 2009
Ziņojumi: 362
Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d
|
13 Sep 2020, 21:36:01 @vadjiksBMW rakstīja:
Igaunijā vispār brīnos, ka nav vismaz 20 letālu avāriju katru dienu, brauc viņi kā izcili dalbajobi, kā te pa LV, tā arī pie sevis, tur nelamājoties ir grūti pabraukt, pa LV vēl ir iespējams.
Man radies pretējs iespaids! Pats strādāju un daļēji dzīvoju EE jau kopš 2009.gada (gadā kādi 3-5 mēneši) un diezgan bieži sanāk Rīga-Tallinn, vai Rīga-Tartu un Tartu maršruts ir diezgan mierīgs un garlaicīgs kur pamatā eesti brauc uz kādiem 95 km/h, taču via Baltica ir jautrs posms , lielākoties jautrība un reizē arī briesmu lietas notiek posmā Ādaži-Ikla, jo tur satiekas pilnīgi visu spektru braucēji: finni kas brauc lēnāk par fūrēm, latviešu Vilis ar volvo V70 uz 90 km/h un cietu seju, tam seko piderass leitis kurš viņu apdzen ar 93km/h, pa vidam vēl poļu/leišu fūristi ekonomē uz 80 km/h un latviešu celtnieks, nepārskatāmā līkumā uz 130 km/h dzen visu šo varzu
pēc tam IKLA-Parnu mierīgi un biš saspringums dēļ Finniem ir atkal Parnu-Tallinn | Offline | | |
Surr | | Kopš: 23. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1834
Braucu ar: Kaskaiš
|
13 Sep 2020, 00:50:11 @Archy96 rakstīja:
O jā, tā gadās bieži.
Man šķiet, ka mašīnu paliek arvien vairāk un proporcionāli arī tizleņu pie stūres, jo mūsdienās auto nopirkt var katrs bomzis un botāniķis, tāpat arī tiesības nolikt. Zinot to, kā māca braukt autoskolās, arī nav brīnums, ka braukšanas mācēšana daudziem ir tik nožēlojamā līmenī.
Ai nu šito gan nevajag
Reāli - prasības paliek aizvien augstākas, un nav salīdzināmas ar divtūkstošajiem gadiem (pats liku divtūkstošo gadu sākumā), par 90tajiem nerunājot (vadītāja apliecībai kvalificējas katrs, kurš spēj Zaķusalā nobraukt noteikto eksāmena laiku un nenošķilties)
Teorētiski - 2000ajos vadītāji pēc tiesību iegūšanas bija "kvalificētāki/pieredzējušāki" jo lielai daļai (tai skaitā man, atzīstu) bija pāris gadu pieredze braucot bez tiesībām... tagad sodi ir pietiekami lieli, līdz ar to lielākajai daļai laimīgo jauno tiesību īpašnieku patiešām vienīgā braukšanas pieredze ir ar instruktoru
Nemācēšana izbraukt bez tizlošānās apļveida krustojumu.
Ar apļiem Latvijā viss ir slikti, bet tā nav instruktoru/kursantu vaina. Liela daļa "nemāk" apli, jo CSN diemžēl nav paredzēta "pareiza" apļa izbraukšana. Tāpat kā citur uz ceļa - priekšroka ir tam, kurš atrodas savā joslā līdz ar to teorētiski "pareizākais" veids kā izbraukt apli ir sēžot malā labējā joslā.
Normāli būtu sakārtot šo jautājumu, ja ne CSN līmenī - tad izbūvējot apļus - būvējot jaunus apļus - konstruēt tos tā, lai no malējās joslas varētu tikai nogriezties konkrētajā izejā, savukārt esošajiem apļiem vienkārši sakārtot marķējumu, arī atļaujot no malējās joslas nogriezties tikai pa labi un arī marķējot otro/trešo joslu. | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
13 Sep 2020, 13:08:59 @mrc rakstīja:
13 Sep 2020, 00:50:11 @Archy96 rakstīja:
O jā, tā gadās bieži.
Man šķiet, ka mašīnu paliek arvien vairāk un proporcionāli arī tizleņu pie stūres, jo mūsdienās auto nopirkt var katrs bomzis un botāniķis, tāpat arī tiesības nolikt. Zinot to, kā māca braukt autoskolās, arī nav brīnums, ka braukšanas mācēšana daudziem ir tik nožēlojamā līmenī.
Es neturu dusmas sevī - vienkārši lamājos pilnā rīklē, apsaukāju visriebīgākajos lamuvārdos Protams, ja braucu viens, ja neesmu viens - nākās paciesties
Kas ir tas, kas kretinē visvairāk un biežāk:
1) Nemācēšana izbraukt bez tizlošānās apļveida krustojumu.
2) Veicot kreiso pagriezienu nenostāties maksimāli tuvu viduslīnijai, bet tā kā pidarasam pa visu joslu, nobloķējot satiksmi savā joslā + vēl ieslēgt pagriezienu pēdējā brīdī.
3) Droņīt telefonu stāvot pie sarkanā un sākt braukt 3 sekundes pēc tam, kad jau ir iededzies zaļais.
4) ja arī 3.punkts izpildās tikai daļēji, tad uzsākot gāzes pedāli nospiest pavisam minimāli.
Jahujeju, vakar vajadzēja ar skāni pabraukt pa rīgu, nu faking KĀ var kravas sedlu vilcējs ar kārbu eko režīmā pie zaļā aiziet prom no vieglajiem par kādiem vismaz 6 vieglā korpusiem?
+ daudz
5) Nespēja nogriezties pa labi, iebraucot tieši līdz gājēju trajektorijai tādējādi aizvācot sava auto pakaļu no joslas.
6) Random braukšana -10 no atļautā (pat ne pie fotoradariem).
Bremzēt priekšā vai lekt ārā kauties lai paliek primātiem, bet tas stulbums uz ceļa ir ļoti neizturams. Stulbums kā tāds ir neizturams - vienalga vai uz ceļa, veikalā, darbā vai jebkur citur. | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Tu drīz būsi visos topikos pieminējis savu Teslu. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
13 Sep 2020, 13:45:42 @qa rakstīja:
Besī
1.Nezin kam ieskrejiena josla domāta.
2.Appis..i kuri uzskata apbraukt korķi pa mazāku ieliņu un pēc tam atkal līst priekšā ir viņa ģeniālais atklājums.(labs piemērs ir krastmalā un pie ķengaraga senuka, arī ādažos).
3. Apļveida kustības(pēdējā laikā gan manāms progress).
4. Kuri ieraugot pagrieziena signālu ar pēdējiem zs cenšas aizspiest 'logu' ciet.
P.s. Principā cilvēku egoisms, pofig par pārējiem-galvenais lai man ir labi.
4 - rādi pagriezienu, kad jau manevrs 30% pabeigts jau tad vairs nevar mīt grīdā netaisot avāriju.
Bet vispār teikšu tā - kad braukāju ar bīstama paskata e34(dažādās pelēkās krāsās tas auto bija, ar brūno visās malās), tad visi šitie jampampi kkā mazāk līda priekšā [ Šo ziņu laboja Mixzzz, 14 Sep 2020, 11:31:32 ] | Offline | | |
|
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
14 Sep 2020, 11:29:31 @Mixzzz rakstīja:
13 Sep 2020, 13:45:42 @qa rakstīja:
Besī
1.Nezin kam ieskrejiena josla domāta.
2.Appis..i kuri uzskata apbraukt korķi pa mazāku ieliņu un pēc tam atkal līst priekšā ir viņa ģeniālais atklājums.(labs piemērs ir krastmalā un pie ķengaraga senuka, arī ādažos).
3. Apļveida kustības(pēdējā laikā gan manāms progress).
4. Kuri ieraugot pagrieziena signālu ar pēdējiem zs cenšas aizspiest 'logu' ciet.
P.s. Principā cilvēku egoisms, pofig par pārējiem-galvenais lai man ir labi.
4 - rādi pagriezienu, kad jau manevrs 30% pabeigts jau tad vairs nevar mīt grīdā netaisot avāriju.
...
var riikoties strateegjiskaak - tobish paraadiit pagriezienu tieshi ar domu ka 'loga' aizpiedeejs centiisies nelaist un tad paraadiisies vieta aiz vinja
vienk pirms tam ir jaabuut nojautai ar kaadu indiviidu ir dariishana.. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
14 Sep 2020, 11:35:46 @Vantage rakstīja:
14 Sep 2020, 11:29:31 @Mixzzz rakstīja:
Bet vispār teikšu tā - kad braukāju ar bīstama paskata e34(dažādās pelēkās krāsās tas auto bija, ar brūno visās malās), tad visi šitie jampampi kkā mazāk līda priekšā
tipo automātiski kļuva par
https://www.imcdb.org/v293188.html
?
ja filma nav redzēta, tad vajag noskatīties vismaz e34 epizodes.
Sists gan nebija bet nu iespaidu labu taapat radiija | Offline | | |
Menninist | | Kopš: 10. Jul 2020
Ziņojumi: 27
Braucu ar: E46
| Bezjēdzīgi ir kādu mācīt,jo idiotu ir tik ļoti daudz + pat Tev kādreiz var kādam netīšām sanākt izlīst priekšā vai savādak patraucēt.
Iet un ar dūrēm skaidroties ir bezjēdzīgi pat ja būsi pats Taisons un visiem varēsi sadot pa muti,jo pat Taisons lodes nenoķers. Atradīsies kāds širminieks ar palīgierīcēm un tas var slikti beigties. Iespēja maza,bet vai ir vērts viena idiota dēļ riskēt?
Ar gadiem pieradīsi pie visa tā,kas notiek uz ceļa. | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
13 Sep 2020, 22:15:03 @endurists rakstīja:
13 Sep 2020, 21:36:01 @vadjiksBMW rakstīja:
Igaunijā vispār brīnos, ka nav vismaz 20 letālu avāriju katru dienu, brauc viņi kā izcili dalbajobi, kā te pa LV, tā arī pie sevis, tur nelamājoties ir grūti pabraukt, pa LV vēl ir iespējams.
Man radies pretējs iespaids! Pats strādāju un daļēji dzīvoju EE jau kopš 2009.gada (gadā kādi 3-5 mēneši) un diezgan bieži sanāk Rīga-Tallinn, vai Rīga-Tartu un Tartu maršruts ir diezgan mierīgs un garlaicīgs kur pamatā eesti brauc uz kādiem 95 km/h, taču via Baltica ir jautrs posms , lielākoties jautrība un reizē arī briesmu lietas notiek posmā Ādaži-Ikla, jo tur satiekas pilnīgi visu spektru braucēji: finni kas brauc lēnāk par fūrēm, latviešu Vilis ar volvo V70 uz 90 km/h un cietu seju, tam seko piderass leitis kurš viņu apdzen ar 93km/h, pa vidam vēl poļu/leišu fūristi ekonomē uz 80 km/h un latviešu celtnieks, nepārskatāmā līkumā uz 130 km/h dzen visu šo varzu
pēc tam IKLA-Parnu mierīgi un biš saspringums dēļ Finniem ir atkal Parnu-Tallinn
Tipiska aina igaunim ir, ja es kaut vai braucu uz 105km/h ar kruīzu pietuvojies igaunim, kurš knapi 90km/h kratās loģiski apdzen un turpini braukt ar kruīzu, vienā brīdī jams pamostas, sāk kaut ko skriet, uzņem ap 120km/h apdzen un uzreiz pis bremzes vai vnk atlaiž atkal līdz 90 un atkal pisās pa priekšu, apdzen otreiz un braucu atkal kruīzā, atkal atpaliek diezgan, pēc laika atkal sāk skriet kaut kur. Saprastu, ja tikai viens tāds cirvis būtu, bet cik gada sākumā bija jābraukā vairākas reizes katrā reizē pa 2-3 tādi dandāļi, arī lielāku transportu brauc tos 90 ko viņš iet, sākās posms ar otru joslu vienā virzienā, kaut kur no tālākas distances igaunis cītīgi ieskrienas apsteidz, beidzās 2 joslu posms un pidars nomet līdz 80, pis prātu atkal ilgi, ja sanāk kāds posms , ka mašīnu pretī nav loģiski dzen nost, met ar tālajiem hvz kāpēc, atkal pēc laika divu joslu posms, atkal cītīgi kurina pietuvojas no savas 300-500m distances un iet garām, tad atkal pisās uz 80-85km/h.
Tālos viņi ārā laikam neslēdz vispār, ja brauc naktī vairākas reizes jāmet ar tālajiem, lai izslēdz, citi izslēdz burtiski 50m-100m pirms izmainīšanās un ieslēdz atpakaļ tieši purnā, metrus 10 pirms izmainās, laikam vienīgā reize dzīvē kad nožēloju, ka mašīnai nav kaut kāda LED bar, hren es viņu slēgtu ārā, lai sitās nost sidari.
Pašā Tallinā vairums baigi skrien, ja sakrīt maršruts tad smieklīgi izskatās, ka pa pilsētu cītīgi velk, ka tik būtu 60km/h visu laiku, bet ārpus pilsētas līdz 90km/h nekādīgi netiek
Lietuvā tādā ziņā brauc daudz kulturālāk, vienīgais, kas kaitina, ka viņi kopumā ļoti lēni brauc, visi cieti uz 90km/h un viss, bet ar tupiem amnevriem tomēr izceļās gana reti, tālos izslēgt arī māk. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|