Online
Pašreiz BMWPower skatās 241 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: GAZ 66 - kur?
Autors | Ziņojums |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1395
Braucu ar:
|
09 Dec 2019, 21:19:20 @protams rakstīja:
Slimnieki ar piķi izdomājuši sev nodarbi...nekā bērnus audzināt...pareizi
Precīzi! | Offline | | |
ezis_ | | Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1243
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
09 Dec 2019, 22:36:10 @Lockhead rakstīja:
09 Dec 2019, 22:31:39 @depo rakstīja:
Ko tad nozīmē frāze "armijas tilti" ?
tādi bija uaz'ikam. Portālnieki, ar sānu reduktoriem. G66 visi tilti ir vienādi.
Tas radies drosi ir no ta ka krievs to bazi joprojam taisa tikai tur stav parasta gazona kabine un tilti ir bez pneimo ritenu padkackas un motors dabiski dizels nu tipa sitadu
https://www.youtube.com/watch?v=ZeCQsSsQA3Y | Offline | | |
Lockhead | | Kopš: 10. Jan 2011
Ziņojumi: 1312
Braucu ar: MT3-82 AWD
| Tam "jaunajam" reduktori ir tādi pat kā G66 - pašbloķējošie.
Podkačkas jau retums pat armijas mašīnām - nopuva un tika nahrenizētas pie pirmās iespējas. | Offline | | |
peecise28 | | Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
| ural 4320 nav jautrāks? | Offline | | |
Oo_jaa_rs | | Kopš: 14. Nov 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 601
Braucu ar: Subaru
|
09 Dec 2019, 22:23:47 @smudo rakstīja:
09 Dec 2019, 22:06:21 @vadjiksBMW rakstīja:
Gaz 52 ir rindas 4 katlu motors, Gaz 53 un 66 ir alumīnija V8
Taisnība, 66am bija 53ā agregāti. Mums vidusskolā bija autoapmācībā ar GAZ52, kas laikam bija līdzīgi tam pašam GAZ 51, bet ar modernāku kabīni - kāds var pielabot, ja tā nav! Ar to tad sanāca mācīties braukt un likt eksāmenu - lai arī bija jau faktiski 21. gadsimts Tam auto nebija sinhronizatoru, stūres pastiprinātāja, bet skolotājs bija uzlicis bremžu patiprinātāju, kas arī oriģināli neesot nācis. Vienīgi, manuprāt, tam GAZ 52 nebija 4 cilindri, bet gan 6, bet notiekti, ka Google šo jautājumu var atbildēt
Izskatās arī esi senajos laikos 25.vsk. beidzis!
Un skolā bija gan 52 (4 cil., starteris ar kāju, kārba bez sinhroniztoriem, pārslēgšanās caur neitrālo, ar strpgāzītēm...), gan 53 (6 cil., starteris ar atslēgu, kārba ar sinhronizatoriem) gaziks[ Šo ziņu laboja Oo_jaa_rs, 10 Dec 2019, 09:52:34 ] | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Ir sanacis pastrādāt uz GAZ66 kā mežu ugunsdzēsējam. Labi, ka mebiju šoferis. Iebrauc ar nolaistiem ratiem kūdras purvā, viss skaisti, bet, ja tur tomēr nrokas, tad ir lepesec - tam motoram nav jaudas, lai pat pazeminātajos riteņus izgriestu - tir palīdz tikai otrs GAZ66 striķī raustītājs. | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Nezinu, manā galā tieši V8 vecajiem bukiem raisa sliktas atmiņas. Pats pabraucu ar 53nieku, neteikšu, ka baigi kaut kas tur lidoja. Ar pilnu kravu tāpat bija diezgan gurdens, taču jāsaka, ka ar tukšu atļauto ātrumu pa šoseju varēja sasniegt [ Šo ziņu laboja cipargalva, 10 Dec 2019, 14:33:42 ] | Offline | | |
Oo_jaa_rs | | Kopš: 14. Nov 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 601
Braucu ar: Subaru
| Pareizi, sajaucu 52 un 53 cilindru skaitu. Bet nu 52 bij rindinieks, 53 V-veida dzinējs. Abi jaucās un likās kopā viegli kā zābaki. | Offline | | |
|
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| btw kādam vajadzībām vajag to antīko miskasti?
| Offline | | |
barney | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 504
Braucu ar: i3 & Subaru
| Es vēl 2005. gadā Valmierā c1 eksāmenu liku uz 52nieka
Braucot atpakaļ uz csdd, eksāmena pieņēmējs teica, lai pa šoseju minu cik iet, jo jau esot zb kratīties tajā miskastē
Tā ir arī pēdējā reize, kad sanācis braukt ar kārbu bez sinhronizatoriem | Offline | | |
osk | | Kopš: 29. Nov 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1342
Braucu ar: E61
| polijā it kā esot daudz militārās tehnikas
Links tieši gaziku pirka
Varbūt kāds grib GAZ-53 nopirkt? Viss bija ok, bet jau kādus 10 gadus nav braukts.
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16182
Braucu ar:
| visi šitie krievu mēsli ir pērkami tikai uz nostaļģiskas nots,tur nekā laba nav,domāju ka jebkurš jeņķu 1940 gada braucamais būs pārāks visos parametros | Offline | | |
badmoon | | Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8441
Braucu ar: Braucu ar
|
10 Dec 2019, 20:23:23 @uldens1 rakstīja:
visi šitie krievu mēsli ir pērkami tikai uz nostaļģiskas nots,tur nekā laba nav,domāju ka jebkurš jeņķu 1940 gada braucamais būs pārāks visos parametros
Kur Tu tādu nopirksi, kaut vai tīri teorētiski? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16182
Braucu ar:
|
10 Dec 2019, 20:25:14 @badmoon rakstīja:
10 Dec 2019, 20:23:23 @uldens1 rakstīja:
visi šitie krievu mēsli ir pērkami tikai uz nostaļģiskas nots,tur nekā laba nav,domāju ka jebkurš jeņķu 1940 gada braucamais būs pārāks visos parametros
Kur Tu tādu nopirksi, kaut vai tīri teorētiski?
mobile.de[ Šo ziņu laboja uldens1, 10 Dec 2019, 20:47:38 ] | Offline | | |
Lockhead | | Kopš: 10. Jan 2011
Ziņojumi: 1312
Braucu ar: MT3-82 AWD
|
10 Dec 2019, 20:23:23 @uldens1 rakstīja:
visi šitie krievu mēsli ir pērkami tikai uz nostaļģiskas nots,tur nekā laba nav,domāju ka jebkurš jeņķu 1940 gada braucamais būs pārāks visos parametros
Skraidīšanai apkār ar lupatiņu jā, piekrītu.
Mums G66 ir medību vāģis un tiek lietots brutāli. Alternatīvu tajā komplektācijā, cenu kategorijā un rezerves daļu pieejamībā nav.
Ja gribētu glamūro offroad'u un naudas būtu kā sunim blusu - pirktu Unimog. | Offline | | |
ilmars1 | | Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 245
Braucu ar: e53, e46, DL1000
| ja interesē, man ar mājās mētājas gaz66, ir viņča, pašizgāzēja kravas kaste, sēdināta galva, daudz rez. daļu un nodokļu parāds, ir arī 50-to gadu jeņķu bobiks, katrs pa 3k [ Šo ziņu laboja ilmars1, 10 Dec 2019, 21:29:49 ] | Offline | | |
|
Lockhead | | Kopš: 10. Jan 2011
Ziņojumi: 1312
Braucu ar: MT3-82 AWD
|
10 Dec 2019, 21:28:44 @ilmars1 rakstīja:
ja interesē, man ar mājās mētājas gaz66, ir viņča, pašizgāzēja kravas kaste Kā tiek realizēta ktavaskastes pacelšana, ja ir vinča? | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
10 Dec 2019, 16:53:45 @Prusis rakstīja:
Es pagajušo gad septembrī nopirku ZIL 157KD - stāvējis ārā kopš 90 gadiem, kad Valmieras armijas daļa likvidējās, armijas versija ar kuzavu un vinču un visām pārējām ekstŗam, ja man ir pedējā versija KD
un ar 6000 nobraukumu, viss kas ir slikti tas ka jāprakrāso un kuzava jauna jauznaglo
Piereģitrēju un noņēmu no uzskaites, lai stāv garāžā un gaida manu uzmanību, pašlaik, tik pa retam izbraucu aplīti, ar ~50l/100km
Ipiomaķ, kuzavs nevis kuzava...jauna jāuznaglo...Tev bi kādu grāmatu palasīt
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
ilmars1 | | Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 245
Braucu ar: e53, e46, DL1000
|
10 Dec 2019, 21:41:50 @Lockhead rakstīja:
10 Dec 2019, 21:28:44 @ilmars1 rakstīja:
ja interesē, man ar mājās mētājas gaz66, ir viņča, pašizgāzēja kravas kaste Kā tiek realizēta ktavaskastes pacelšana, ja ir vinča?
viņča tiek piedzīta no sadales kārbas, hidro sūknim piedziņa ir no kārbas, tik hidro sistēma nav uzlikta virsū, tā kaste kas liekas uz kārbas ir ļoti reta | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|