Online

Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 2-taktu eļļa kā piedeva dīzelim

AutorsZiņojums
sys9291
28. Nov 2019, 16:51 #41

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


28 Nov 2019, 16:32:35 @cufiks rakstīja:
Vajag nanodīzeli tirgot! Piemēram pirkt no nestes optam šito pašu prodīzeli, piefist 'nanopiedevas' un uztaisīt pāris iedvesmojošas akcijas! Ies kā smērēts par 50% dārgāk visādiem jefiem

YES!
Offline
Noname
28. Nov 2019, 17:05 #42

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3545

Braucu ar: cauru izpūtēju


28 Nov 2019, 15:08:39 @sys9291 rakstīja:

28 Nov 2019, 14:53:56 @Ruudis rakstīja:
Arī dzirdēts par to 2T eļļu. Tipo plika degviela esot sausa un neeļļojot kā nākas sūkni, sprauslas utt. Hvz cik tur tās taisnības. Pats neko klāt neleju.
Bet ja tā padomā, tad tgd ir tik daudz visādu brīnumu nopērkamu, ka huj sapratīsi. Acīm redzot cilvēki pērk un lej

galvenais, ka čoms tā dara
A man jautājiens:
ja čoms leks akā?


Pēc tam Pirkt/pārdot auto topikā būs - palīdzu čomam pārdot. Auto nav mans. utt
Offline
edzhaans
28. Nov 2019, 18:49 #43

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Nov 2019, 14:05:52 @uldens1 rakstīja:

28 Nov 2019, 13:54:34 @edzhaans rakstīja:

28 Nov 2019, 09:39:01 @sys9291 rakstīja:

28 Nov 2019, 09:32:35 @edzhaans rakstīja:
Šis ir aktuālāks vecam dīzelim. 2T eļļa tikai uzlabo eļļošanas īpašības, nenozīmīgs pieaugums pie cetānskaitļa. Ja nav DPF var liet.

iekš com on rail? nu nu

Proporcijas jāzin, nejau kā autors gāž litru. Uz bāku gramos. Pats gan ar šo neslimoju, gāžu no pistoles bez 2T,tiesa man vecs 2.0dti, sūknis kā TDS. Varu uz trafu eļļas arī maukt.
kur ir kāda rekomendācija cik grami jālej??Tās visas ir jūsu slimās fantāzijas,paņemat vēl voodū lelli palīgā

https://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil-in-di...hnical-study.php

Nezinu, izskatās pēc bloga, bet attiecība ir 200:1, ir pat kaut kādi cipari, cik argumentējami nezinu. Nu nevajag jau uzreiz visiem stāstīt, ka kaut kas ir slikti, vai kaut kas ir labi. Protams, es iesaku cilvēkiem tikai to, ko pats savam auto diez vai darītu, jo auto ekspluatēju pēc metodes "netraucē tam sūdam strādāt".
Ja kārtīgi ieskatās, principā, tie ieguvumi vai zaudējumi ir tik niecīgi, kas visticamāk, netiek panākts nekas un rezultāts pat nav īsti nomērāmns, jūtams tiešām nav. Jeb citu ekspertu vārdiem sakot - labāk nekā nekas. Es gan pats neleju, kaimiņš lej. Es tikai cenšos veidot konstruktīvu diskusiju, bet piemirsās, ka sen te neesmu bijis.
Anyway, savā mož iegāztu, pa lielam vecs dīzelis ar traktora sprauslām, nezinu nahuj citi riskē savos M57 pat šito gāzt, mož gāž kreiso un domā, ka 2T izlabo situāciju ?
Pamatojumu īsti neredzu, benzīnniekam var iegāzt to oktānboosteri, bet nu nahuj dīzelim vēl eļļu klāt, zinu, ka daudzi uzskata, jaunā degviela sausāka vai ka Statoils esot sūds. Ko es varu pateikt pats, stabili zinu, ka daudzi uzņēmumi lej degvielu no turienes, nobraukumi visam autoparkam normāli, auto netiek veikti sprauslu remonti, tas viss ir tikai mīts un apstākļu sakritība.
Nu labi, gāze labāka ir Viadā, Statikā ir sūds, tas mans viedoklis

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 28 Nov 2019, 18:53:27 ]

Offline
smilee45
28. Nov 2019, 18:58 #44

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 1001

Braucu ar:

Arī šo blogu biju lasijis. Tur jau ļoti tiek izcelta konkrētā degviela atiecībā pret en590. 2t ieguvums pret circle K degvielu gan varētu būt vērā ņemams.
Fakts, ka testā tiek lieta klāt jaso fc, kura satur cinku. Ir daudz un dažādi ražotāji ar minerālo eļļu jaso fb, bez cinka un tad jau mīnuss tam visam pasākumam nav, ja nu vienīgi laiks 200ml ieliet pie pilnas bākas.
Testā minētā eļļa jaso fc ir pussintētika, kas neizšķīst tik labi, kā jaso fb, kura izšķīst pilnībā.
Atceramies no aizliegtā paņēmiena.
Ir 101degviela, bet pat en590 rāmjos circle k dīzelis nespēja ierakstīties.
Kolēģis lej 2t kopš no salona ar 6k izdzina. Šobrīd uz tāfeles 300k+. Viss orģināls tajā skaitā pat dpf. Runa par 15gada opeli.
Pasākumā neko sliktu nesaskatu, drīzāk tikai ieguvumus

[ Šo ziņu laboja smilee45, 28 Nov 2019, 19:00:10 ]

Offline
Zusurs
28. Nov 2019, 19:04 #45

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 670

Braucu ar: F10 535d

Nezinu, cik glupam jābūt, lai dzinējā lietu jebko, ko nav paredzējis ražotājs...

Par augšminēto Pro dīzeli (Cirkuļa/Nestes/whatever) runājot - ir tādu jēga F sērijā gāzt iekšā (un ja jā, kāds reāli ir ieguvums - gribētos kādu atsauksmi no tiem, kas spēj objektīvi salīdzināt), jebšu tas tomēr ir noderīgs tikai pavisam svaigajiem braucamajiem?
Offline
edzhaans
28. Nov 2019, 19:08 #46

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Nov 2019, 18:58:37 @smilee45 rakstīja:
Arī šo blogu biju lasijis. Tur jau ļoti tiek izcelta konkrētā degviela atiecībā pret en590. 2t ieguvums pret circle K degvielu gan varētu būt vērā ņemams.
Fakts, ka testā tiek lieta klāt jaso fc, kura satur cinku. Ir daudz un dažādi ražotāji ar minerālo eļļu jaso fb, bez cinka un tad jau mīnuss tam visam pasākumam nav, ja nu vienīgi laiks 200ml ieliet pie pilnas bākas.
Testā minētā eļļa jaso fc ir pussintētika, kas neizšķīst tik labi, kā jaso fb, kura izšķīst pilnībā.
Atceramies no aizliegtā paņēmiena.
Ir 101degviela, bet pat en590 rāmjos circle k dīzelis nespēja ierakstīties.
Kolēģis lej 2t kopš no salona ar 6k izdzina. Šobrīd uz tāfeles 300k+. Viss orģināls tajā skaitā pat dpf. Runa par 15gada opeli.
Pasākumā neko sliktu nesaskatu, drīzāk tikai ieguvumus

Tieši tā, tur ir jāskatās teorētiski uz cinka saturu, kas pa 2T eļļu tā ir, jo pilns ar tām. Ķīmija nav manā stiprā puse, bet ceru, ka kāds beidzot izdomās bākā iegāzt molibdēna piedevu, lai viss labāk eļļojās
Offline
Bender
28. Nov 2019, 19:11 #47

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: E91

Nestes Pro dīzelim nav nekāda sakara ar Cirkuļa Miles.
Patēriņā starpība ir gandrīz nekāda, bet nosēdumi kolektorā ar pirkstu jūtami - man pēc 50k km servisā pateica un parādīja, ka nav ko īsti tīrīt.
Offline
Modrs
28. Nov 2019, 19:13 #48

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Es arī leju 2t eļļu, ar mērķi pēc iespējas tālāk pavirzīt problēmas ar tandēmsūkni, sprauslām un citām figņām.
Nav jēga te gari rakstīt, bet joutubē daudz video par šo tēmu. Pat benzīnniekiem, kuriem ir izdilis degvielas sūknis bākā, šī lieta palīdz pacelt spiedienu. Uzskatu, ka nojātiem auto šī ir must have lieta
Offline
kkas
28. Nov 2019, 19:15 #49

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9402

Braucu ar: Alfu

It kā kāds tur tehno uber zināšanu gadsimts, bet garā vājums pārņem masas.
Offline
edzhaans
28. Nov 2019, 19:18 #50

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Nov 2019, 19:15:13 @kkas rakstīja:
It kā kāds tur tehno uber zināšanu gadsimts, bet garā vājums pārņem masas.

Blakus topikā sojas kotlešu cienītāji brauc ar elektroauto un uzskata, ka tas ir zaļi, paralēli aizmirstot pieminēt, ka nemitīgais stress par range un turtle mode veicina veģetatīvo distoniju.
Offline
Modrs
28. Nov 2019, 19:18 #51

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


28 Nov 2019, 19:04:01 @Zusurs rakstīja:
Nezinu, cik glupam jābūt, lai dzinējā lietu jebko, ko nav paredzējis ražotājs...

Par augšminēto Pro dīzeli (Cirkuļa/Nestes/whatever) runājot - ir tādu jēga F sērijā gāzt iekšā (un ja jā, kāds reāli ir ieguvums - gribētos kādu atsauksmi no tiem, kas spēj objektīvi salīdzināt), jebšu tas tomēr ir noderīgs tikai pavisam svaigajiem braucamajiem?


jā, ir jēga tādus liet e6x un efkās, vismaz būs mazāk nokvēpuši aizmugures bamperi un mazāk būs powerā jāatrunājas topikā "es tevi redzēju", ka "es pirms tam sēņoju, tāpēc man tā kūpēja"

P.S. sorī par offtopiku, bet vai kāds var pateikt, kāpēc ir tādas problēmas ar augstākminētajiem bmw dīzeļiem? Ir kāds ķidājis tos motorus. Tur cilindri notrinušies, nikasils? Nu kas, kas tur ir, ja kūp trakāk par vecu otro golfu!
Offline
968-jk
28. Nov 2019, 19:21 #52

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13641

Braucu ar: 30niekiem


28 Nov 2019, 19:18:44 @Modrs rakstīja:

28 Nov 2019, 19:04:01 @Zusurs rakstīja:
Nezinu, cik glupam jābūt, lai dzinējā lietu jebko, ko nav paredzējis ražotājs...

Par augšminēto Pro dīzeli (Cirkuļa/Nestes/whatever) runājot - ir tādu jēga F sērijā gāzt iekšā (un ja jā, kāds reāli ir ieguvums - gribētos kādu atsauksmi no tiem, kas spēj objektīvi salīdzināt), jebšu tas tomēr ir noderīgs tikai pavisam svaigajiem braucamajiem?


jā, ir jēga tādus liet e6x un efkās, vismaz būs mazāk nokvēpuši aizmugures bamperi un mazāk būs powerā jāatrunājas topikā "es tevi redzēju", ka "es pirms tam sēņoju, tāpēc man tā kūpēja"

P.S. sorī par offtopiku, bet vai kāds var pateikt, kāpēc ir tādas problēmas ar augstākminētajiem bmw dīzeļiem? Ir kāds ķidājis tos motorus. Tur cilindri notrinušies, nikasils? Nu kas, kas tur ir, ja kūp trakāk par vecu otro golfu!

Īpašnieki bomži, kuri nevar atļauties uzturēt auto kuru nopirkuši. Tas būtu kā pirms 100 gadiem nopirkt zirgu un nocirst tam kāju, jo nebija ko ēst.
Offline
edzhaans
28. Nov 2019, 19:29 #53

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Tas ko zapars teica, principā, visiem pietiek tikai naudas bluetooth skanerim, lai paskatītos adaptācijas un mierināt sevi, ka viņām visām pizda, bet zato, visām VIENĀDI pizda.
Sprauslas galvenokārt, nav naudas, vai žēl, jo iet tāpat, citādi, dzinējs ar čuguna bloku vecā M57 gadījumā, ļoti labs. Pjezo sprauslu gadījumā, vienkārši dārgi.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 28 Nov 2019, 19:29:45 ]

Offline
qa
28. Nov 2019, 19:34 #54

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


28 Nov 2019, 09:26:57 @Alkaans rakstīja:
Kādas jūsu domas par 2taktu eļļas pievienošanu dīzelim lai labāk viss eļļojas? Pats vakar iegāzu 1L uz pilnu bāku, vajadzēja 300ml tik Bet motors klusāks palicis, ātrāk reaģē un 10 zirgi klāt, mazāk dūmi, vibrācija pazuda kad aukstumā pielaists. nevar sūdzēties. Auto e61 535d

Neko nezinu par mūsdienu degvielas sastāviem. Bet tā bija normāla prakse(padilusiem dzinejiem) gan vieglajiem(vismaz vecākiem modeļiem) un fūrēm kuri regulāri pildās ar krievijas diesel uz 1000l-1l 2t eļļu. Jo viņa bija 'sausaka'.
Offline
Zusurs
28. Nov 2019, 19:38 #55

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 670

Braucu ar: F10 535d


28 Nov 2019, 19:11:27 @Bender rakstīja:
Nestes Pro dīzelim nav nekāda sakara ar Cirkuļa Miles. [..]
Abiem reklāmas lapā raksta ka labāks range, mazāk izmešu, ilgāks motora mūžš, blā, blā, blā.

Es savukārt prasu, vai reāli ir tolks pārmaksāt tās kapeikas. Tu, kā sapratu, lej Neste Pro, un saki, ka mazāk nosēdumu kolektorā, tā?
Offline
edzhaans
28. Nov 2019, 19:39 #56

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Nov 2019, 19:38:46 @Zusurs rakstīja:

28 Nov 2019, 19:11:27 @Bender rakstīja:
Nestes Pro dīzelim nav nekāda sakara ar Cirkuļa Miles. [..]
Abiem reklāmas lapā raksta ka labāks range, mazāk izmešu, ilgāks motora mūžš, blā, blā, blā.

Es savukārt prasu, vai reāli ir tolks pārmaksāt tās kapeikas. Tu, kā sapratu, lej Neste Pro, un saki, ka mazāk nosēdumu kolektorā, tā?

Paņem 2 burkas un aiznes uz laboratoriju. ja cetānskaitlis lielāks, pieagumam vajadzētu būt. AP nenesa pro diesel burciņā kopā ar pārējām degvielām toreiz ?
Offline
Jurchixx
28. Nov 2019, 20:37 #57

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8265

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

tak aizliegtais paņēmiens toreiz nesa uz laboratoriju degvielas paraugus no tankiem. netā gan jau var atrast to raidījumu.
arī lejam tikai pro dīzeli,lai naktī labāk miegs nāktu
Offline
Pauliic
28. Nov 2019, 21:26 #58

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8769

Braucu ar: 10, 101

https://www.youtube.com/watch?v=f-8mVGYJE7o&feature=youtu.be

-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline
Bender
28. Nov 2019, 22:11 #59

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: E91


28 Nov 2019, 19:38:46 @Zusurs rakstīja:

28 Nov 2019, 19:11:27 @Bender rakstīja:
Nestes Pro dīzelim nav nekāda sakara ar Cirkuļa Miles. [..]
Abiem reklāmas lapā raksta ka labāks range, mazāk izmešu, ilgāks motora mūžš, blā, blā, blā

Es savukārt prasu, vai reāli ir tolks pārmaksāt tās kapeikas. Tu, kā sapratu, lej Neste Pro, un saki, ka mazāk nosēdumu kolektorā, tā?

Lūdzu, reāli skaitļi. https://www.spritmonitor.de/en/detail/641903.html
Izņemot tos ar atzīmi bānis, tur reāli PL/DE tankštelles. Un uz bāņa 160+ sākot ar Belostoku
Reāli mainīju ķēdes un pie reizes kamēr gaida tos bleķus teicu, lai uzpucē manu lastočku, tāpat stundas uz pacēlāja nav par velti.
Un uz bāņa riktīgi jūt mēsls iekšā saliets vai degmaisījums...

[ Šo ziņu laboja Bender, 28 Nov 2019, 22:18:14 ]

Offline
Bender
28. Nov 2019, 22:33 #60

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: E91


28 Nov 2019, 20:37:40 @Jurchixx rakstīja:
tak aizliegtais paņēmiens toreiz nesa uz laboratoriju degvielas paraugus no tankiem. netā gan jau var atrast to raidījumu.
arī lejam tikai pro dīzeli,lai naktī labāk miegs nāktu

AP testos parādīja, ka ir Nestes degviela un Mažeiķu muca. Visiem viena muca, tikai citi pa dārgo piemet klāt divtaktu eļļu vai analogo.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo