Online
Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E70 jautājumi elektriķiem
Autors | Ziņojums |
AigarsV | | Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 486
Braucu ar:
| Ja nevar izrēķināt galvā, tad te links uz kalkulatoru | Offline | | |
Tor | | Kopš: 31. Jan 2017
No: Liepāja
Ziņojumi: 64
Braucu ar: X5 e70
|
25 May 2020, 23:49:26 @sys9291 rakstīja:
25 May 2020, 23:22:59 @Tor rakstīja:
25 May 2020, 23:03:52 @sys9291 rakstīja:
25 May 2020, 22:51:52 @Tor rakstīja:
25 May 2020, 22:32:22 @sys9291 rakstīja:
25 May 2020, 22:26:01 @Tor rakstīja:
25 May 2020, 22:10:50 @RicardsP rakstīja:
25 May 2020, 20:01:14 @Tor rakstīja:
09 Apr 2020, 10:26:18 @Tor rakstīja:
24 Feb 2020, 20:21:55 @Tor rakstīja:
Man atkal interesē, kas izraisa tādu kā dūkoņu motora telpā uz kādām 10-15sek ik pa kādai stundai? Cik ir novērots tad aptuveni stundu pēc auto aizslēgšanas kaut kas to pamodina. Atceros, ka uz E39 problēma bieži bija 'ēzī''klimata relejā. Ir kaut kas līdzīgs novērots arī uz e70?
Ir aizdoma arī, ka kaut kas lēnām izēd akumulatoru, neesmu vēl pamērijis patēriņu pie aizmiguša auto, bet varbūt ir kādas idejas ar ko sākt?
Pamēriju patēriņu aizmigušam auto, dīvaini ka rādija pilnīgu nulli. Kādu laiku atpakaļ savam un čoma e70 salikām LED salona apgaismojumu un vakar izsecinājām, ka kādu laiku pēc LED montāžas abiem sākās šī te problēma. Čoms arī nopirka jaunu aķīti domādams, ka vecais vienkārši lēnām beidzās, bet tā pati problēma arī ar jaunu aķīti tieši tā pat kā man. Tad nu jautājums tāds - ja tās LED spūldzes sūktu ārā aķīti vai tad tam nevajadzētu parādīties uz testera, kad tiek mērīts strāvas patēriņš aizmigušam auto?
Sveiki kungi.
Varbūt kāds zinošs var pakomentēt! Visi LED ir aizvākti, bet problēma nav pazudusi. Kā jau minēju iepriekš patēriņš smuki nokrīt līdz 0 ma tikko auto aizmieg pāris minūšu laikā. Pat nezinu vairs kur meklēt problēmu, aķītis jauns jau otrais, strāvas patēriņš nekāds, ar lādēšanu arī viss ok. Varbūt kādam ir bijis līdzīgi. Ja auto pastāv pāris dienas, tad salīdzinoši švaki griež, pat speciālu testeri aķim nopirku. Kā aķītis uz auto tā vairāk par 600-650 A ārā nedod pie testa, vajadzētu dot 900A, kā izņem ārā viss ok, pat nedaudz virs 900A dod.
Tev tas autiņš tiešām kārtīgi aizmieg ? Respektīvi nedeg vairs nekas salonā?
Nekur nekas nedeg un nekas neliecina, ka neaizmigtu. Vienīgais uz ko neesmu atradis atbildi, kāpēc viņš vienmēr kad ir braukts pēc aptuveni stundas pamostās un motora telpā parādās tāda kā sīkoņa/dūkoņa uz dažām sekundēm un tad ar tādu kā klikšķi pazūd, tāda sajūta it kā kaut kāds vārsts aizvērtos.
kaut kas modina mašīnu - šī skaņa nāk no droseles un normāli tas būtu pēs 15-20 min un tikai 1 reizi.
Kā, lai atrod kas viņu modina? Ieliekot testeri ķēdē un testējot vairākas stundas nekas neparādās, arī tā drosele/dūkoņa nenostrādā ja klemmes ir bijušas parautas nost, lai ieliktu testeri.
1. nekādu testeri ķēdē neliek, parasti izmanto induktīvo cilpu
2. 0 mA NEVAR BŪT - tātad kaut ko nedari pareizi (ne tā pievienoji multimetru, ne tā izvēlējis režīmu un vispār TĀ NEDARA)
3. noskaidrot problēmu var ar diagnostikas palīdzību - tobiš jādodas pie kāda, kas to prot (kļūdu lasītāji pa 5 eur visdrīzāk nepalīdzēs). Pie vainas var būt JEBKUKŠ no blokiem, vai sensoriem)
4. a kas mašīnā nestrādā? (nu piem telefons, vai arī kaut kas cits?)
1/2. Nav man tādas induktīvās cilpas, tāpēc arī izmantoju multimetru. Ja būtu viņu nepareizi pieslēdzis tad nerādītu piemēram tikko atvērtam auto 170mA kuri diezgan strauji nokrīt aizslēdzot auto, iesākumā uz 8-9mA un pēc brīža uz 5,5mA, aizmiegot uz 0mA - kas arī manuprāt ir dīvaini.
3. Esmu bijis gan pie vīreļa kurš ar kompi var un māk, gan pats ar kļūdu lasītāju čakarējies (ne par 5€ lasītājs), auto ir tīrāks par tīru.
4. Strādā pilnīgi viss, telefona klausule nedzīvo auto kopš iegādes brīža, jo aizņem lieku vietu.
un ko ta vīrelis nesataisīja? jo ne jau datora esamība norāda uz profesionalitāti... un pat 5EUR vērts kabelis pareizajās rokās dara brīnumus...
Un reāli atrisināt tavu problēmu varu, bet ne pa netu ar reālu remontu nevis tikai datora pieslēgšanu...
Da neko viņš netaisīja, jo neko nevarēja atrast. Es tak saprotu, ka caur netu neviens neko nesalabos, tā doma vairāk bija par to ka varbūt mani simptomi norāda uz kādu bieži sastopamu problēmu kā uz e39 bija ar klimata relejiem (ežiem). Ja pareizi saprotu, esi tas pats Uldis no Mārupes, esmu bijis pāris reizes pie tevis. Problēma ir 2000km līdz Rīgai, tamdēļ arī mēģinu kaut kā risināt saviem spēkiem. | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
26 May 2020, 00:26:51 @Tor rakstīja:
25 May 2020, 23:36:20 @Angelz rakstīja:
A/m patērē miegā režīmā 0.3..0.5A un tas ir normāli. Tas ka tavos tekstos figurē mA vienības liecina par to, kad tu tiešām neko nejēdz no elektronikas, līdz ar to nafig tērēt savu un citu laiku.
Vairāk tiešām viss ir tik skarbi un iekšējais žīds liedz samaksāt zinošam cilvēkam, kurš atrisinās tavu prbl?
Da kāda starpība vai mēri mA vai A? 50mA ir 0,5A, tev kā elektronikas speciālistam tak vajadzētu to zināt vai arī tomēr pats esi mudaks?
Mjā vecīt, izskatās kad fizikas stundās esi gulējis...
Bezmaksas padoms fizikā 0.5A ir 500mA...
Kurš gan tagad ir mudaks..? [ Šo ziņu laboja Angelz, 26 May 2020, 00:47:52 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Online | | |
Tor | | Kopš: 31. Jan 2017
No: Liepāja
Ziņojumi: 64
Braucu ar: X5 e70
|
26 May 2020, 00:39:15 @Angelz rakstīja:
26 May 2020, 00:26:51 @Tor rakstīja:
25 May 2020, 23:36:20 @Angelz rakstīja:
A/m patērē miegā režīmā 0.3..0.5A un tas ir normāli. Tas ka tavos tekstos figurē mA vienības liecina par to, kad tu tiešām neko nejēdz no elektronikas, līdz ar to nafig tērēt savu un citu laiku.
Vairāk tiešām viss ir tik skarbi un iekšējais žīds liedz samaksāt zinošam cilvēkam, kurš atrisinās tavu prbl?
Da kāda starpība vai mēri mA vai A? 50mA ir 0,5A, tev kā elektronikas speciālistam tak vajadzētu to zināt vai arī tomēr pats esi mudaks?
Mjā vecīt, izskatās kad fizikas stundās esi gulējis...
Bezmaksas padoms fizikā 0.5A ir 500mA...
Kurš gan tagad ir mudaks..?
[IMG]null[/IMG]
Nu ok ok lohanulsa, kā jau minēju nepretendēju uz elektriķa amatu. Cik nu google atradu tik arī mēģinu risināt. Paņirdzām par manām zināšanām, tagad varbūt varbūt varam pateikt ko daru nepareizi! Vienā bildē rādījumi pirms auto aizmieg otrā kad visu nakti nostāvējis.
https://fotki.lv/lv/girts12345/1013424/[ Šo ziņu laboja Tor, 26 May 2020, 07:54:56 ] | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
26 May 2020, 07:48:03 @Tor rakstīja:
Nu ok ok lohanulsa, kā jau minēju nepretendēju uz elektriķa amatu. Cik nu google atradu tik arī mēģinu risināt. Paņirdzām par manām zināšanām, tagad varbūt varbūt varam pateikt ko daru nepareizi! Vienā bildē rādījumi pirms auto aizmieg otrā kad visu nakti nostāvējis.
https://fotki.lv/lv/girts12345/1013424/
sys9291 jau minēja, ir daudz "kas un kāpēc" kas ietekmē akumulatora patēriņu un dažādas metodes. Es sāktu ar a/m bloku diagnostiku un monitoringu, visdrīzāk kāds no a/m bloku saimes, dažādu iemeslu dēļ "neguļ". Vai ķēdē ir kāds pasīvs ecu/elements kurš patērē. Tikpat labi nepareizi/nekorekti pieslēgta barošana kādai no pašrocīgi pieslēgtai instalācija/retrofitam.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Online | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
26 May 2020, 00:35:30 @Tor rakstīja:
25 May 2020, 23:49:26 @sys9291 rakstīja:
25 May 2020, 23:22:59 @Tor rakstīja:
25 May 2020, 23:03:52 @sys9291 rakstīja:
25 May 2020, 22:51:52 @Tor rakstīja:
25 May 2020, 22:32:22 @sys9291 rakstīja:
25 May 2020, 22:26:01 @Tor rakstīja:
25 May 2020, 22:10:50 @RicardsP rakstīja:
25 May 2020, 20:01:14 @Tor rakstīja:
09 Apr 2020, 10:26:18 @Tor rakstīja:
24 Feb 2020, 20:21:55 @Tor rakstīja:
Man atkal interesē, kas izraisa tādu kā dūkoņu motora telpā uz kādām 10-15sek ik pa kādai stundai? Cik ir novērots tad aptuveni stundu pēc auto aizslēgšanas kaut kas to pamodina. Atceros, ka uz E39 problēma bieži bija 'ēzī''klimata relejā. Ir kaut kas līdzīgs novērots arī uz e70?
Ir aizdoma arī, ka kaut kas lēnām izēd akumulatoru, neesmu vēl pamērijis patēriņu pie aizmiguša auto, bet varbūt ir kādas idejas ar ko sākt?
Pamēriju patēriņu aizmigušam auto, dīvaini ka rādija pilnīgu nulli. Kādu laiku atpakaļ savam un čoma e70 salikām LED salona apgaismojumu un vakar izsecinājām, ka kādu laiku pēc LED montāžas abiem sākās šī te problēma. Čoms arī nopirka jaunu aķīti domādams, ka vecais vienkārši lēnām beidzās, bet tā pati problēma arī ar jaunu aķīti tieši tā pat kā man. Tad nu jautājums tāds - ja tās LED spūldzes sūktu ārā aķīti vai tad tam nevajadzētu parādīties uz testera, kad tiek mērīts strāvas patēriņš aizmigušam auto?
Sveiki kungi.
Varbūt kāds zinošs var pakomentēt! Visi LED ir aizvākti, bet problēma nav pazudusi. Kā jau minēju iepriekš patēriņš smuki nokrīt līdz 0 ma tikko auto aizmieg pāris minūšu laikā. Pat nezinu vairs kur meklēt problēmu, aķītis jauns jau otrais, strāvas patēriņš nekāds, ar lādēšanu arī viss ok. Varbūt kādam ir bijis līdzīgi. Ja auto pastāv pāris dienas, tad salīdzinoši švaki griež, pat speciālu testeri aķim nopirku. Kā aķītis uz auto tā vairāk par 600-650 A ārā nedod pie testa, vajadzētu dot 900A, kā izņem ārā viss ok, pat nedaudz virs 900A dod.
Tev tas autiņš tiešām kārtīgi aizmieg ? Respektīvi nedeg vairs nekas salonā?
Nekur nekas nedeg un nekas neliecina, ka neaizmigtu. Vienīgais uz ko neesmu atradis atbildi, kāpēc viņš vienmēr kad ir braukts pēc aptuveni stundas pamostās un motora telpā parādās tāda kā sīkoņa/dūkoņa uz dažām sekundēm un tad ar tādu kā klikšķi pazūd, tāda sajūta it kā kaut kāds vārsts aizvērtos.
kaut kas modina mašīnu - šī skaņa nāk no droseles un normāli tas būtu pēs 15-20 min un tikai 1 reizi.
Kā, lai atrod kas viņu modina? Ieliekot testeri ķēdē un testējot vairākas stundas nekas neparādās, arī tā drosele/dūkoņa nenostrādā ja klemmes ir bijušas parautas nost, lai ieliktu testeri.
1. nekādu testeri ķēdē neliek, parasti izmanto induktīvo cilpu
2. 0 mA NEVAR BŪT - tātad kaut ko nedari pareizi (ne tā pievienoji multimetru, ne tā izvēlējis režīmu un vispār TĀ NEDARA)
3. noskaidrot problēmu var ar diagnostikas palīdzību - tobiš jādodas pie kāda, kas to prot (kļūdu lasītāji pa 5 eur visdrīzāk nepalīdzēs). Pie vainas var būt JEBKUKŠ no blokiem, vai sensoriem)
4. a kas mašīnā nestrādā? (nu piem telefons, vai arī kaut kas cits?)
1/2. Nav man tādas induktīvās cilpas, tāpēc arī izmantoju multimetru. Ja būtu viņu nepareizi pieslēdzis tad nerādītu piemēram tikko atvērtam auto 170mA kuri diezgan strauji nokrīt aizslēdzot auto, iesākumā uz 8-9mA un pēc brīža uz 5,5mA, aizmiegot uz 0mA - kas arī manuprāt ir dīvaini.
3. Esmu bijis gan pie vīreļa kurš ar kompi var un māk, gan pats ar kļūdu lasītāju čakarējies (ne par 5€ lasītājs), auto ir tīrāks par tīru.
4. Strādā pilnīgi viss, telefona klausule nedzīvo auto kopš iegādes brīža, jo aizņem lieku vietu.
un ko ta vīrelis nesataisīja? jo ne jau datora esamība norāda uz profesionalitāti... un pat 5EUR vērts kabelis pareizajās rokās dara brīnumus...
Un reāli atrisināt tavu problēmu varu, bet ne pa netu ar reālu remontu nevis tikai datora pieslēgšanu...
Da neko viņš netaisīja, jo neko nevarēja atrast. Es tak saprotu, ka caur netu neviens neko nesalabos, tā doma vairāk bija par to ka varbūt mani simptomi norāda uz kādu bieži sastopamu problēmu kā uz e39 bija ar klimata relejiem (ežiem). Ja pareizi saprotu, esi tas pats Uldis no Mārupes, esmu bijis pāris reizes pie tevis. Problēma ir 2000km līdz Rīgai, tamdēļ arī mēģinu kaut kā risināt saviem spēkiem.
Jā jā tas pats vien esmu. Ieteiktu uzreiz nevilkt paralēles ar E39 - šiem auto viss ir savādāk.
Multimetram tavās bildēs pieslēgums teorētiski ir pareizs, BET pie akumulatora normāla kontakta pie mazajām strāvām NEBŪS...
Ja reiz esi latvju sprīdītis, kas devies pasaulē laimi meklēt - tad tici man arī citās zemēs ir autoservisi - tas pat dīleris - aizdzen un lai remontē...kur ir problēma?
P.S pats visdrīzāk galā netiksi, jo tikai ar multimetru ieš šā auto nav ko darīt. Ko pats vari izdarīt?
1. atvienot visu neoriģinālo
2. pārbaudīt pilnīgi visas auto funkcijas līdz pēdējam sīkumam (lukturu augstuma regulācija, PDC, multimēdija utt), tas vismaz dos kaut kādu norādi... | Offline | | |
ilmars1 | | Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 245
Braucu ar: e53, e46, DL1000
| Sveiki, ir kāda iespēja kā uz paneļa dabūt redzamu faktisko dzeses šķidruma temperatūru braucot? Vajag paziņam priekš e71 3.5d, viņam bail braukt neredzot temperatūru, jau 4tais motors stāv iekšā [ Šo ziņu laboja ilmars1, 26 Feb 2021, 13:50:13 ] | Offline | | |
chaboska | | Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar:
| Ir taču pilns youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=fShfAeX2WPg&...el=AlexanderGots | Offline | | |
|
ilmars1 | | Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 245
Braucu ar: e53, e46, DL1000
| Tādu variantu jau mēģināja, saka ka katru reizi vajag pa jaunam iestatīt, šiem varbūt ir kādi varianti ar atsevišķu OBC? | Offline | | |
chaboska | | Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar:
| Variants nopirkt obd lasītāju un čekot caur telefonu. | Offline | | |
ilmars1 | | Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 245
Braucu ar: e53, e46, DL1000
| arī ir, neērti | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3131
Braucu ar: Puf-puf
| Jāliek multigauge, kura lasa datus no OBD, piemēram:
eBay
Vēl ir parodijas par HUD:
Ali
| Online | | |
ilmars1 | | Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 245
Braucu ar: e53, e46, DL1000
|
26 Feb 2021, 19:28:56 @josi rakstīja:
Jāliek multigauge, kura lasa datus no OBD, piemēram:
eBay
Vēl ir parodijas par HUD:
Ali
paldies, atradu tieši to ko vajag
P3 V3 | Offline | | |
chaboska | | Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar:
| 400eur, lai redzētu temperatūru
Tiešām slinkums ieiet spidometra sleptajas funkcijas, process 30sek. | Offline | | |
ilmars1 | | Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 245
Braucu ar: e53, e46, DL1000
| 1/10 no izmaksām pārkarsēta motora dēl, teica ka iedegās lampiņa kad ir jau par vēlu, tās slēptās funkcijas ir iespējams nofiksēt lai paliek rādot visu laiku? | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
26 Feb 2021, 13:48:47 @ilmars1 rakstīja:
Sveiki, ir kāda iespēja kā uz paneļa dabūt redzamu faktisko dzeses šķidruma temperatūru braucot? Vajag paziņam priekš e71 3.5d, viņam bail braukt neredzot temperatūru, jau 4tais motors stāv iekšā
Pag, tiesham 4tais motors nomainits delj parkarshanas? vinjsh varetu but ginesa gramatas rekordists, ja nefleitee
P.s.Nepiekasos, bet nav tada 3.5d motora[ Šo ziņu laboja CP17, 26 Feb 2021, 21:58:37 ] | Offline | | |
|
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879730
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| Diez vai dzesēšanas šķidruma temperatūras vērošana atrisinās problēmu, drīzāk uz diagnostiku jāved, ja jau 4 dzinējus ir nokāvis.
Ja grib lētāk, tad šis arī pīkst pie sasniegtas konkrētas temp, varēs izglābt 5. dzinēju
https://www.ikea.lv/lv/products/virtuve/trauki-...asa-art-20103016
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
ilmars1 | | Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 245
Braucu ar: e53, e46, DL1000
|
26 Feb 2021, 21:57:55 @CP17 rakstīja:
26 Feb 2021, 13:48:47 @ilmars1 rakstīja:
Sveiki, ir kāda iespēja kā uz paneļa dabūt redzamu faktisko dzeses šķidruma temperatūru braucot? Vajag paziņam priekš e71 3.5d, viņam bail braukt neredzot temperatūru, jau 4tais motors stāv iekšā
Pag, tiesham 4tais motors nomainits delj parkarshanas? vinjsh varetu but ginesa gramatas rekordists, ja nefleitee
pirmo nobeidza iespējams neveiksmīga čipošana, jo nograbēja nedēļu pēc chipa, tālak problēmas ar plaisām blokā, utt, 2 pa servisa garantiju nomainīti | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3729
Braucu ar: Elektrību
|
26 Feb 2021, 22:05:07 @ilmars1 rakstīja:
26 Feb 2021, 21:57:55 @CP17 rakstīja:
26 Feb 2021, 13:48:47 @ilmars1 rakstīja:
Sveiki, ir kāda iespēja kā uz paneļa dabūt redzamu faktisko dzeses šķidruma temperatūru braucot? Vajag paziņam priekš e71 3.5d, viņam bail braukt neredzot temperatūru, jau 4tais motors stāv iekšā
Pag, tiesham 4tais motors nomainits delj parkarshanas? vinjsh varetu but ginesa gramatas rekordists, ja nefleitee
pirmo nobeidza iespējams neveiksmīga čipošana, jo nograbēja nedēļu pēc chipa, tālak problēmas ar plaisām blokā, utt, 2 pa servisa garantiju nomainīti
Kautkā neizsklausās reāli. Kā var dzinēju pārkasēt ja mezgli ir kārtībā? Ja maina dzineju parasti arī tākā visu sakopj. Šķidruma limenim meritājs ir.
UUn par to grezno čipu, kāds pēc pirmā motora uzlika stock softu, vai mauc ar to pašu čipu? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4381
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Beigts ventilators.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|