Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Sertifikācija automašīnām no ASV

AutorsZiņojums
Pufaix
03. Dec 2018, 18:23 #41

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: NC700XD, gludekli

loģiski izklausās, ja norakstīta to, kas jau vienreiz norakstīts kā lūznis...

bet kas ir TOTAL LOSS? Tas nav apdrošinātāju termins zem kura arī labi dzelži var būt?
Offline
968-jk
03. Dec 2018, 18:29 #42

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem


03 Dec 2018, 18:23:47 @Pufaix rakstīja:
loģiski izklausās, ja norakstīta to, kas jau vienreiz norakstīts kā lūznis...

bet kas ir TOTAL LOSS? Tas nav apdrošinātāju termins zem kura arī labi dzelži var būt?



Kas amerikānim TOTAL LOSS, tas latvietim un leitim labs izejmateriāls.
Offline
peecise28
03. Dec 2018, 18:30 #43

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


02 Dec 2018, 13:42:17 @riddler rakstīja:
...
jo Lv idiotisko sertifikaaciju var dirsaa iespraust, jo pārdodot auto uz vāciju vai citu norm valsti mūsu sertifikācija nederot

nepaarbaudiita infa bet nu ja plaanojat tirgot auto uz citu valsti nochekojat shito...

pie mums vismaz var normāli angļu močus reģistrēt
manu no salas atvesto triumfu pēc pāris gadu lietošanas Latvijā ar LV numuriem mēģināja piereģistrēt Beļģijā, bet vismaz sākumā tad neizdevās, jo prasīja kaut kādu Eiropas sertifikātu, kurš konkrētajam mocim nepienācās
Offline
alxz
03. Dec 2018, 18:30 #44

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

atdzīsti atdzīsti.


Total loss ir tad, kad apdrošinātāji sarēķina tāmi un remontu summa ir lielāka nekā sataisīta auto vērtība. Jebšu manam M5 bija total loss dzinēja dēļ, summa USA - 27k$. Latvijā salabot 5-10k eiro. Piekrītu par tiem mēsliem, kuri tiek likti no diviem auto, bet ne visi vienā maisā bāžami.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
Mikuzz
03. Dec 2018, 18:40 #45

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


03 Dec 2018, 18:03:31 @alxz rakstīja:
Forša mums tā banānija.



Vācijas banānijā arī nevarēs
Offline
smudo
03. Dec 2018, 19:41 #46

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

ASV apdrošinātāju terminam Total Loss tiešām bieži nav sakara ar smagu avāriju vai pat avāriju vispār. Turklāt, kad apdrošinātājs rēķina total loss relatīvi svaigam auto, kuriem klienti prasa dīlera remontu (jo viņi vienkārši negrib remontētu auto, bet gan saņemt pilnu atlīdzību), kas bieži ir neadekvātās cenās pat pret pilnība jaunu auto (kontekstam, eļļas maiņa pie Porsche dīlera var būs 300 - 500 USD), tad apdrošinātājs šo auto noraksta, izmaksā pilnu apdrošināšanas summu un tad šo total loss auto pa normālu ciparu caur izsolēm pārdod kādam, kurš specializējas uz auto remontiem un to pasu vai līdzīgu darbu veic x reizes lētāk. Turklāt pēc remonta tajā pašā ASV to var atkal reģistrēt un lietot, ja remonts veikts atbilstoši normām. Otra total loss katergorija ir vecāki auto, kuriem pat pašiem vairs nav KASKO, bet kuros "ieskrien" kāds KASKO/OCTA īpašnieks. No veco Porsche forumiem ir redzēts, ka pietiek at viegli uzsistu spārnu, lai piemēram Porsche 944, kas citādi ir ideālā stāvokli, norakstītu kā total loss (protams, īpašnieks var nepiekrist, bet parasti ja piedāvā tirgus cenu, tad lēmumi ir dažādi. Jāņem vērā, ka apdrošinātājs ņem vērā ne tikai remonta izmaksas, bet arī to, ka šādā veidā ietaupa lielas summas šo remontu administrēšanā, kas citreiz šādu nelielu bojājumu gadījumā veciem auto var būt tuvas remonta izmaksām. Pēc tam šie auto tiek nopirkti, saremontēti un atgriežas satiksmē. To visu saliekot kopā redzams, kādēļ tas tā notiek (neviens nevienam neko nedāvina) un ka total loss ir apdrošināšanas termins, kas bieži nenozīmē, ka auto pirms tam ir smagi cietis.

[ Šo ziņu laboja smudo, 03 Dec 2018, 20:14:47 ]

Offline
Mikels
03. Dec 2018, 19:41 #47

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


03 Dec 2018, 18:03:31 @alxz rakstīja:
no 01.01.2019. mašīnas, kurām ir TOTAL LOSS vai unrepairable statuss nevarēs LV reģistrēt. Forša mums tā banānija.
"39.1.3. ārvalstī iepriekš reģistrētam transportlīdzeklim – transportlīdzekļa reģistrācijas dokumentu. Dokuments, kurš apliecina, ka transportlīdzeklis ir norakstīts vai nav atjaunojams, nav uzskatāms par reģistrācijas dokumentu. Jaunam, iepriekš nereģistrētam transportlīdzeklim – transportlīdzekļa izgatavotāja vai tā oficiālā pārstāvja izdotu dokumentu, kas apliecina konkrētā transportlīdzekļa izcelsmi vai pārdošanas faktu"

dzīt pie leišukiem reģistrēt un tad uz Latviju vienīgi. citādi dirsā.
Šāda norma reģistrācijas noteikumos jau šobrīd ir spēkā un no 01.01.2019. cik skatos nekas nemainās Auto,kam ir total loss nav iespejāms dabūt reģistrācijas dokumentu
Offline
Krishus
03. Dec 2018, 19:46 #48

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

Kur un kaados dokumentos tas total loss tiek atziimeets ? Ka beigaas nav kaa ar tikko no vaacijas raksta reekkinus kaadus un cik tik vajag.
Offline
R_S
03. Dec 2018, 21:17 #49

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 776

Braucu ar: nākotnes klasiku

Šis attiecas uz visiem salvage title auto?
Man ir auto no us ar pagaidu LV reģistrāciju. Tas nozīmē, ka ja līdz jaunajam gadam neuztaisu sertifikāciju nevarēšu vairs reģistrēt?
Offline
zebra
03. Dec 2018, 21:28 #50

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1995

Braucu ar: tavu mammu


03 Dec 2018, 19:41:17 @smudo rakstīja:
ASV apdrošinātāju terminam Total Loss tiešām bieži nav sakara ar smagu avāriju vai pat avāriju vispār. Turklāt, kad apdrošinātājs rēķina total loss relatīvi svaigam auto, kuriem klienti prasa dīlera remontu (jo viņi vienkārši negrib remontētu auto, bet gan saņemt pilnu atlīdzību), kas bieži ir neadekvātās cenās pat pret pilnība jaunu auto (kontekstam, eļļas maiņa pie Porsche dīlera var būs 300 - 500 USD), tad apdrošinātājs šo auto noraksta, izmaksā pilnu apdrošināšanas summu un tad šo total loss auto pa normālu ciparu caur izsolēm pārdod kādam, kurš specializējas uz auto remontiem un to pasu vai līdzīgu darbu veic x reizes lētāk. Turklāt pēc remonta tajā pašā ASV to var atkal reģistrēt un lietot, ja remonts veikts atbilstoši normām. Otra total loss katergorija ir vecāki auto, kuriem pat pašiem vairs nav KASKO, bet kuros "ieskrien" kāds KASKO/OCTA īpašnieks. No veco Porsche forumiem ir redzēts, ka pietiek at viegli uzsistu spārnu, lai piemēram Porsche 944, kas citādi ir ideālā stāvokli, norakstītu kā total loss (protams, īpašnieks var nepiekrist, bet parasti ja piedāvā tirgus cenu, tad lēmumi ir dažādi. Jāņem vērā, ka apdrošinātājs ņem vērā ne tikai remonta izmaksas, bet arī to, ka šādā veidā ietaupa lielas summas šo remontu administrēšanā, kas citreiz šādu nelielu bojājumu gadījumā veciem auto var būt tuvas remonta izmaksām. Pēc tam šie auto tiek nopirkti, saremontēti un atgriežas satiksmē. To visu saliekot kopā redzams, kādēļ tas tā notiek (neviens nevienam neko nedāvina) un ka total loss ir apdrošināšanas termins, kas bieži nenozīmē, ka auto pirms tam ir smagi cietis.

Kā šajā forumā bez maksas spriest spēj gudrāki cilvēki nekā tie 100 liekēži ar visiem saviem padomdevējiem ministrijās. Kā???!
Visu pareizi esi uzrakstījis, un pieņemtie grozījumi tiešām nav viennozīmīgi. Apdrošinātāja termins nevar tikt uzskatīts par pamatu reģistrācijas akceptēšanai vai neakceptēšanai. Dokuments pēc definīcijas ir reģistrācijai derīgs, automašīnas stāvokli jau var skatīties, jo visas bildes parasti ir pieejamas.
Varētu kāds jurists izpist tos pamuļķus atkal uz labām kompensācijām.
Nevar atteikt reģistrāciju apdrošinātāja termina dēļ īpašuma tiesību apliecinosam dokumentam, ja noskrāpēts spārns, piemēram.
Katrs gadījums jāvērtē individuāli.
Ja auto aptinies ap koku un virsbūve banānā, piekrītu, ka atsakām reģistrāciju.
Offline
Mikuzz
03. Dec 2018, 21:32 #51

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Cik esmu skatījis izsoles, ir dažādu grupu norakstīšanas sertifikāti, pēc tiem iespējams šķiros, ja water flood arī ir kā salvage auto.
Offline
zebra
03. Dec 2018, 21:45 #52

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1995

Braucu ar: tavu mammu

total loss ir apdrošinātāja termins, kad apdrošinātājs UZSKATA, ka atjaunot ir dārgāk nekā apdrošinājuma summa.
Es pat nezinu, cik ļoti šeit cilvēki orientējas apdrošinātāju terminos, bet nu cerēju, ka tie, kas raksta likumus saprot nedaudz vairāk par vidējo statistisko latvieti.
Par apdrošinājuma summu var vienoties ar apdrošinātāju. Jo mazāka apdrošinājuma summa, jo mazāka apdrošināšanas prēmija.
Šeit gan man vidējam latvietim būtu jāskaidro arī termins prēmija, jo to bieži prastie ļauži jauc, bet man tam nav spēka.
Lai nu kā, izklausās, ka iebrauks galīgi auzās, ja redakcija paliks pašreizējā formā.
Offline
KM
03. Dec 2018, 22:03 #53

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

nu tak daunji sezh tur saeima , vini labak butu aizliegusi registret tos jobanos anglu shrotus ar sturi labaja puse un vel vairam tos kuriem sture ir parnesta no labas uz kreiso
Offline
zebra
03. Dec 2018, 22:05 #54

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1995

Braucu ar: tavu mammu

Un kāds sakars apdrošinātāja terminam ar īpašuma tiesību apliecinošu dokumentu?
Auto var liegt piedalīties satiksmē, ja tas nespēj ieziet tehnisko apskati sliktā tehniskā stāvokļa dēļ, bet aizliegt reģistrēt automašīnu ir pretlikumīgi.

Un kad mums LV liegs piedalīties satiksmē negadījumos cietušiem auto?
Kaut gan šķiet, ka šo jau mazliet praktizē - daļai atņem TA pēc negadījuma. Taču, automašīnu salabojot un izejot TA, t/l var atgrieztied satiksmē.
Offline
zebra
03. Dec 2018, 22:07 #55

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1995

Braucu ar: tavu mammu


03 Dec 2018, 22:03:18 @KM rakstīja:
nu tak daunji sezh tur saeima , vini labak butu aizliegusi registret tos jobanos anglu shrotus ar sturi labaja puse un vel vairam tos kuriem sture ir parnesta no labas uz kreiso

Tur jau tas stāsts, tāds bizness un monopols LV ar sertifikācijām uz 700+ eur, iešaus sev kājā, sertifikācijas un reģistrācijas veiks citur, Sauriešu ofisu varēs klapēt ciet.
Nu kur var būt tādi dauņi?!
Offline
Mikels
03. Dec 2018, 22:38 #56

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


03 Dec 2018, 22:03:18 @KM rakstīja:
nu tak daunji sezh tur saeima , vini labak butu aizliegusi registret tos jobanos anglu shrotus ar sturi labaja puse un vel vairam tos kuriem sture ir parnesta no labas uz kreiso
Tu varētu pamēģināt iedziļināties kādu iemeslu dēļ pēc vairāku gadu aizlieguma Lv tika pieņemts šāds regulējums, tad nebūs jāsauc visus par dauņiem un visās problēmās jāvaino Saeima

[ Šo ziņu laboja Mikels, 03 Dec 2018, 22:40:01 ]

Offline
KM
03. Dec 2018, 22:45 #57

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M


03 Dec 2018, 22:38:24 @Mikels rakstīja:

03 Dec 2018, 22:03:18 @KM rakstīja:
nu tak daunji sezh tur saeima , vini labak butu aizliegusi registret tos jobanos anglu shrotus ar sturi labaja puse un vel vairam tos kuriem sture ir parnesta no labas uz kreiso
Tu varētu pamēģināt iedziļināties kādu iemeslu dēļ pēc vairāku gadu aizlieguma Lv tika pieņemts šāds regulējums, tad nebūs jāsauc visus par dauņiem un visās problēmās jāvaino Saeima


nu nu paskaidro.. zaudeja tiesu un tagad ir precedents ?
Offline
ZulandersKebabish
03. Dec 2018, 22:55 #58

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

KM neruna huinu, tev pasam ir bijusi parbuveti angli, pie smermikela. Parbuveti 100% ir jaaizliedz. Jebkas, kas neatbilst pec VIN butu jaaizliedz reg/iziet TA, bet nu sture bardacoka - par ko tur stres - ikdiena UK tiek lietos LV drots - pilnigi nekadu problemu.

Cik LV jau registreti angli? Cik no vietjiem leisiem ienacis info - LT 1 gads atlauts - registrets = 0
Offline
bmwaddict
03. Dec 2018, 22:56 #59

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Man liekas juus te jaucat. Total loss ir tieshaam apdroshinaataaju termins - finansiaals zaudeejums, kam nav nekaada sakara ar to, vai mashiina ir remonteejama vai nee. Pareizaaka terminologjia ko lieto USA CSDD ir Clean title, Salvage title un title of Destruction. Cean title ir kad nav nekaadu incidentu, Salvage title parasti ir kad ir noticis Total loss gadiijums ko apdroshinaataajs neuzskata par izdeviigu remonteet, peec kura auto parasti nonaak izsolee un peec tam to var salabot regjistreet un braukt taalaak (mani visi BMW ir salvage title), un tad ir veel Title of destruction - luuk ar sho papiiriiti vairs nevar regjistreet, tas noziimee ka shis auto vai un ir milziigos paraados CSDD un taapeec iipashnieks izveelas to labaak izjaukt vai nodot luuzhjos bet ar sho pashu title var arii vest aaraa eksporteet un tad regjistreet citur. Mashiinai arii shajaa gadiijumaa var buut ne vainas, taa var buut piemeeram ideaalaa staavoklii esosha klasika bez dokumentiem.
Offline
KM
03. Dec 2018, 22:58 #60

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

aha man bija viens M3 E36 , nu paldies otru man tadu nevajag pohuj kas vinu ir buvejis, tadi hlami ir jaaizliedz
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo