Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Elektroskūteri (elektroskrejriteņi)

AutorsZiņojums
FR888
28. Aug 2018, 11:21 #41

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


28 Aug 2018, 11:18:43 @Arsmens rakstīja:

28 Aug 2018, 11:05:51 @FR888 rakstīja:
..

atslegas vaards shajaa visaa ir IETVE!!!! Pa ietvi IET nevis brauc. Tad jau jautajums nah nevar ar moci pa IETVI vilkt?.... Atbilde nav vajadziga. Jautajums retorisks.
TROTUĀRS!!! Pa trotuāru.... Troto?
Beidziet atkal meizt un dalīt, kas kuram uz ielas pieder. Šie ir klāt un uz palikšanu, tā ka domājiet kā visiem sadzīvot, ja ne Tunels visus pa sienām izsmērēs

Katru rītu šos redzu pa drausmīgo vefa tilta ietvi braucam, tad jau nav tik traki ar to perfekto segumu. Un par cik praktiķi, nevis powera filozofi, tad arī tajā šaurumā veiksmīgi izmainās ar ričukiem un gājējiem.


Этимология
От франц. trottoir «тротуар», от гл. trotter «быстро ходить; идти рысью», далее от ст.-франц. troter, из франкск. *trotton (ср. англ. trot, globe-trotter, нем. Trotter), восходит к прагерм. *tredanan (ср. англ. tread, ср.-нидерл. treden, нем. treten, готск. trudan, др.-норв. troða).

nu krieviski jo vnk tas nav latv vards. bet jaa, trotto, trikai cita valoda
Offline
edgarsp
28. Aug 2018, 11:26 #42

Kopš: 02. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: nilu

Eksemplāram, ar kuru sanāca pabraukt, bija slēdzis, kur varēja pārslēgt ātruma režīmus, tāpēc ,ja sanāk braukt pa ietvi, kur liela burzma, var uzlikt lēnāku režīmu, kad brīvs - atkal uzlikt ātrāko.
Offline
badmoon
28. Aug 2018, 11:28 #43

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: Braucu ar

Tas Dualtron maksā ~4k Bet nu arī braucot uz 70...80 un pat ABS ir
dualtron
Offline
borum
28. Aug 2018, 11:37 #44

Kopš: 03. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 115

Braucu ar: 328i&530d


28 Aug 2018, 11:26:05 @edgarsp rakstīja:
Eksemplāram, ar kuru sanāca pabraukt, bija slēdzis, kur varēja pārslēgt ātruma režīmus, tāpēc ,ja sanāk braukt pa ietvi, kur liela burzma, var uzlikt lēnāku režīmu, kad brīvs - atkal uzlikt ātrāko.


Nu var jau arī vienkārši nedot ručkā
Offline
dirtyice
28. Aug 2018, 11:59 #45

Kopš: 27. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 483

Braucu ar: Iroc-Z, 126p, 4x4 ķenguru

Xiaomi M365 ir diezgan ok, čoms pārvietojas pa Rīgu bez problēmām un nesūdzās par amortizāciju. Kaut kādu FW hack uzlika, kas "palielina" jaudu, bet range mazāks
Offline
marciss
28. Aug 2018, 12:05 #46

Kopš: 02. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar: G30 un F31

Ir braukts gan ar Ninebot gan ar Xiaomi. Xiaomi gāja ātrāk un labāk (stabilāk). Uzrāviens likās pilnīgi pietiekošs.
Offline
smudo
28. Aug 2018, 12:28 #47

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Nesen Zebras raidijuma kads no CSDD skaidroja sos jautajumus par brauksanu ar motorizetiem transporta lidzekliem. Ja jauda ir virs 250W vai atrums virs 25km/h, tad tam uz ietves vai veleocelina vairs nav ko darit. Tomēr no konteksta izrietēja, ka tas tika attiecināts uz velo riteņiem ar elektro motoru. Par pārējiem braucamajiem netika tur izvērsti diskutēts.

[ Šo ziņu laboja smudo, 29 Aug 2018, 13:10:20 ]

Offline
Arsmens
28. Aug 2018, 12:59 #48

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Daudzkur tieši 300w ir priģels, tālāk tu esi 'mopēds'.
Vēl ar elektro ričukiem bija, ka tāds, kurš brauc tikai ar ručku, nedrīkst būt uz ietves, jo ir 'mopiņu' klasē, bet tie kuri ar motora spēku palīdz mīt ir visparastākie ričuki, attiecīgi tie paši noteikumi.
Offline
MartinsT
28. Aug 2018, 13:15 #49

Kopš: 07. Feb 2008

Ziņojumi: 72

Braucu ar: auto

Visā ES elektrovelo ir līdz 25kmh un 250w, tālāk mopēds. 2 gadus lietoju tādu - ļoti labs transportlīdzeklis pilsētā, līdz 15km attālumiem.
Offline
Reinholds
28. Aug 2018, 13:29 #50

Kopš: 07. Dec 2014

Ziņojumi: 432

Braucu ar:


28 Aug 2018, 10:08:53 @borum rakstīja:
Čau.

Šovasar pie mums sāka parādīties tāda lieta kā elektroskrejriteņi. Liīdz pat nesenam laikam tos ignorēju, bet nesen sapratu, ka tomēr baigā štelle un uz nākamo sezonu gribu tādu iegādāties braukšanai uz darbu (6km) tam labvēlīgos laikapstākļos.

Baigā štelle jo - ātri un nenosvīdis tiec līdz darbam un aparāts neaizņem daudz vietu dzīvoklī. Tieši šo iemeslu dēļ nepirku velosipēdu.

Cik esmu skatījies, ir vairākas kategorijas:
1. Xiaomi, ninebot un tamlīdzīgie, 20-35km/h, 20-30km range, 10-12kg svars, mazi riteņi, sūdīga amortizācija
2. "Speedway mini 4"veidīgie - 35-40km/h, 30-50km range, 15-25kg svars, 10"riteņi, minimāla amortizācija, uzrāviens soso.
3. China power 500w/1000w veidīgie, nāk ar dažādiem nosaukumiem, - 40-60km/h, 50-100km range, amortizācija, 25-35kg svars, amortizācija (miljons varianti), tipa normāls uzrāviens.
4.Dualtron

Kategorijas es izdomāju pats, tie kas ir tēmā, tie sapratīs.

Pats sev gribu kaut ko no 3.kategorijas, kaut ko līdzīgu šim

Jautājums - kādam ir kaut kas līdzīgs? Kāds varbūt ir sūtījis tieši šādas klases skūteri, vai vizinājies? Vai tā amortizācija strādā tik labi, vai meklēt kaut ko no 2. klases, bet max jaudīgu?

Laipni lūgti arī padalīties savā pieredzē - kā ir braukt pa mūsu ceļiem/trotuāriem utt.


Nezinu vai kā palīdzēs izvēlē, bet...
Strādaju Gibraltārā un dzīvoju Spānijā, katru dienu tūkstoši šķērso robežu (un skrejceļu, lol) un ļoti daudzi izvēlās šādus skūterus. Pats arī apsveru tāda iegādi uz nākamo vasaru, lai nav jāsvīst kamēr aizej uz darbu.
80% ko redzu, brauc ar tiem Xiaomi, respektīvi pieņemu, ka viņi ir labāki, ja reiz vispopulārākie (cik zinu, nav tā, ka tie būtu vienīgie pieejamie šeit). Ko pats pamanu/novērtēju - viņiem baterija ir apakšā, riepas lielākas nekā citiem, un pats izskatās masīvāks (nelasīt - smagāks), tajā pat laikā norm. salokās, un var uzstiept pāris stāvus/iemest bagažniekā.
Kolēģei ir šāds - https://www.iwatboard.com/en/comprar/iwatroad-r...ecial-edition-2/ - un liekas šausmīgs. Mazi ritenīši (pietam - priekšā plakans), baterijas pozīcija ir šausmīga, kas stumšanu (piem. ja izlādējas) padara ļoti neērtu un regulāri atraujas pa potītēm, pa bruģīti braucot grab kā bundža pilna ar skrūvēm, salocīšanas mehānisms ir ļoti "ļumīgs", izskatās nepārliecinošs.

[ Šo ziņu laboja Reinholds, 28 Aug 2018, 13:30:38 ]

Offline
borum
28. Aug 2018, 14:11 #51

Kopš: 03. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 115

Braucu ar: 328i&530d

Negaidīju, ka būs tāda atsaucība

Būtu forši ja uzrastos kāds "smagā" lietotājs, gaidam
Offline
snap
28. Aug 2018, 14:20 #52

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 542

Braucu ar:

Mopēds - divriteņu vai trīsriteņu mehāniskais transportlīdzeklis, kura motora darba tilpums nepārsniedz 50 kubikcentimetrus (dzirksteļaizdedzes tipa motoriem) vai kura maksimālā jauda nepārsniedz 4 kW (elektromotoriem vai cita veida iekšdedzes tipa motoriem) un konstrukcijā paredzētais maksimālais ātrums pārsniedz 25 kilometrus stundā, bet nepārsniedz 45 kilometrus stundā, kā arī četrriteņu mehāniskais transportlīdzeklis, kura pašmasa nepārsniedz 350 kilogramus (neskaitot akumulatoru masu elektrotransportlīdzekļiem), motora darba tilpums nepārsniedz 50 kubikcentimetrus (dzirksteļaizdedzes tipa motoriem) vai kura maksimālā jauda nepārsniedz 4 kW (elektromotoriem vai cita veida iekšdedzes tipa motoriem) un konstrukcijā paredzētais maksimālais ātrums nepārsniedz 45 kilometrus stundā.

Transportlīdzekļa vadītājam, kuram ir tiesības vadīt A, B, C1, D1, C vai D kategorijas transportlīdzekļus, Latvijā atļauts vadīt arī mopēdus jeb AM kategorijas transportlīdzekļus.

Tiesības kārtot eksāmenu mopēda vadītāja apliecības iegūšanai ir no 14 gadu vecuma
Offline
njakts
28. Aug 2018, 14:47 #53

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: auto


28 Aug 2018, 14:20:05 @snap rakstīja:
Mopēds - divriteņu vai trīsriteņu mehāniskais transportlīdzeklis, kura motora darba tilpums nepārsniedz 50 kubikcentimetrus (dzirksteļaizdedzes tipa motoriem) vai kura maksimālā jauda nepārsniedz 4 kW (elektromotoriem vai cita veida iekšdedzes tipa motoriem) un konstrukcijā paredzētais maksimālais ātrums pārsniedz 25 kilometrus stundā, bet nepārsniedz 45 kilometrus stundā, kā arī četrriteņu mehāniskais transportlīdzeklis, kura pašmasa nepārsniedz 350 kilogramus (neskaitot akumulatoru masu elektrotransportlīdzekļiem), motora darba tilpums nepārsniedz 50 kubikcentimetrus (dzirksteļaizdedzes tipa motoriem) vai kura maksimālā jauda nepārsniedz 4 kW (elektromotoriem vai cita veida iekšdedzes tipa motoriem) un konstrukcijā paredzētais maksimālais ātrums nepārsniedz 45 kilometrus stundā.

Transportlīdzekļa vadītājam, kuram ir tiesības vadīt A, B, C1, D1, C vai D kategorijas transportlīdzekļus, Latvijā atļauts vadīt arī mopēdus jeb AM kategorijas transportlīdzekļus.

Tiesības kārtot eksāmenu mopēda vadītāja apliecības iegūšanai ir no 14 gadu vecuma


Tukša atrauga..

Te ir tas ko vajag:

...tādi pārvietošanās līdzekļi kā segway, hoverbordi, skrejriteņi ar elektromotoru neatbilst Ceļu satiksmes likumā minētajai velosipēda definīcijai. Līdz ar to arī šādus pārvietošanās līdzekļus CSDD nereģistrē. Šos pārvietošanās līdzekļus var uzskatīt par sporta vai atpūtas inventāru. Saskaņā ar Ceļu satiksmes noteikumu 8.punktu, ar sporta vai atpūtas inventāru atļauts pārvietoties pa ietvi, gājēju ceļu, gājēju un velosipēdu ceļu, kopīgu gājēju un velosipēdu ceļu vai nomali, ja tas netraucē pārējos gājējus. Šķērsot brauktuvi ar minēto inventāru atļauts ar ātrumu, kas nepārsniedz gājēju pārvietošanās ātrumu. <C>csdd.lv

tātad - ar elektro skrejriteņiem braucam kur gribās, tikai ne pa braucamo daļu. un uz ietvēm netraucējam gājējus. Nav konkrēti minēts par elektriskajiem skrituļdēļiem, bet pieļauju, ka tas arī skaitās sporta inventārs.

[ Šo ziņu laboja njakts, 28 Aug 2018, 14:55:08 ]

Offline
kaprons
28. Aug 2018, 15:29 #54

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

man puika kādas dienas atpakaļ brauca ar el longboardu pa velo celiņu mierīgajā ātrumā un viens velosipēdists esot kaut kā agresīvi un tuvu apdzinis. šis tad iemeta max modusā un apdzina to jefu, ko viņš galīgi neesot sagaidījis par iespējamu gh gh (jo ir jau tās baterijas zem dēļa, bet pa gabalu neko diži neredz, it sevišķi ne no sāna)
Offline
njakts
28. Aug 2018, 15:35 #55

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: auto


28 Aug 2018, 15:29:26 @kaprons rakstīja:
man puika kādas dienas atpakaļ brauca ar el longboardu pa velo celiņu mierīgajā ātrumā un viens velosipēdists esot kaut kā agresīvi un tuvu apdzinis. šis tad iemeta max modusā un apdzina to jefu, ko viņš galīgi neesot sagaidījis par iespējamu gh gh (jo ir jau tās baterijas zem dēļa, bet pa gabalu neko diži neredz, it sevišķi ne no sāna)


Apdzīt velosipēdistus pret kalnu ir viena no lielākajām baudām ;D
Offline
DeeCee
28. Aug 2018, 15:43 #56

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


28 Aug 2018, 15:35:22 @njakts rakstīja:

28 Aug 2018, 15:29:26 @kaprons rakstīja:
man puika kādas dienas atpakaļ brauca ar el longboardu pa velo celiņu mierīgajā ātrumā un viens velosipēdists esot kaut kā agresīvi un tuvu apdzinis. šis tad iemeta max modusā un apdzina to jefu, ko viņš galīgi neesot sagaidījis par iespējamu gh gh (jo ir jau tās baterijas zem dēļa, bet pa gabalu neko diži neredz, it sevišķi ne no sāna)


Apdzīt velosipēdistus pret kalnu ir viena no lielākajām baudām ;D

tik pat labi varētu lielīties ka ar auto braucu ātrāk par tiem elektromēsliem

salīdzināt mototransportu ar cilvēka kāju spēku


ps. ar velo braucot jautri novērot kā šitie mīkstpēdiņi velk uz muti uz mūsu lieliskajām ielām

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 28 Aug 2018, 15:44:31 ]

Offline
kaprons
28. Aug 2018, 15:47 #57

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

nevajag jau uzreiz ļauni vai kā, vienkārši situācija kļūst ļoti daudzveidīga tajā segmentā un nekad nevari zināt, ko no kura satiksmes dalībnieka var sagaidīt, un gadās komiskas situācijas
Offline
DeeCee
28. Aug 2018, 16:39 #58

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


28 Aug 2018, 15:47:35 @kaprons rakstīja:
nevajag jau uzreiz ļauni vai kā, vienkārši situācija kļūst ļoti daudzveidīga tajā segmentā un nekad nevari zināt, ko no kura satiksmes dalībnieka var sagaidīt, un gadās komiskas situācijas


pieļauju, ka tas dēļ mazajiem riteņiem un jāizvairās no visa kas biezāks par centu, bet viņi plivinās visos virzienos, zb - ej garam, a tas, pēkšņi, rauj priekšā


ar 29er es, vismaz, pārbraucu pāri neatzīmētai tranšejai un pohuj
ar
Offline
Sturma
28. Aug 2018, 16:46 #59

Kopš: 28. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1095

Braucu ar: vrummvrumm


28 Aug 2018, 15:47:35 @kaprons rakstīja:
nevajag jau uzreiz ļauni vai kā, vienkārši situācija kļūst ļoti daudzveidīga tajā segmentā un nekad nevari zināt, ko no kura satiksmes dalībnieka var sagaidīt, un gadās komiskas situācijas


Tik diplomātisks komentārs powerā sen nav lasīts
Offline
snap
28. Aug 2018, 20:34 #60

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 542

Braucu ar:

Par sporta inventāru tā var būt csdd interpretācija līdz noteiktam kw daudzumam,kas ir noteikts likumi.lv, nevis BUJ lapelē. Pilnas ielas jau ar zilajiem numuriem tiem verķiem,kas izskatās pēc velo, pēc skrejriteņa,pēc moča, un šo izstrādājumu kombinācijām. policija arī jau sāk interpretēt katrs pa savam un katras pilsētas saistošie noteikumi vēl savādāk, tā kā tur vēl būs juristiņiem,ko pacīnīties katrā gadījumā!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo