Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 735i E65 5. cilindra misfiring

AutorsZiņojums
bmwaddict
10. Feb 2018, 11:27 #41

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

juus te visi liidz galam neiebraucat. runa ir par to ka ir misfires palaizhot tieshi aukstu dzineeju, kaadi katalizatori kaadas zondes kaadi valvetroniki..
Offline
N53series
10. Feb 2018, 11:32 #42

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Zondes netieshi var buut,jo - kameer taas ir aukstas,degmaisiijums tiek liets peec kartes,kur viena no dimensijaam ir tuvaakais punkts peec zondu datiem aukstam dzineejam.
Un zondeem,savukaart,var buut kontroles zondes,kas ir reference platjoslai.
Tur daudz kas var buut. Un,ja ir kljuudas par droseli vai citaam teemaam - mees te vispaar laiku lieki teereejam..
Offline
Nerds
10. Feb 2018, 11:33 #43

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


10 Feb 2018, 11:27:21 @bmwaddict rakstīja:
juus te visi liidz galam neiebraucat. runa ir par to ka ir misfires palaizhot tieshi aukstu dzineeju, kaadi katalizatori kaadas zondes kaadi valvetroniki..

Vispăr jau viena nopuvusi skrůvě pie kat var izraisît misfire pie auksta arî.

Bet pirms atsit galigi pierîti, valvetroniki var pist prãtu pie auksta.
Offline
bmwaddict
10. Feb 2018, 11:35 #44

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


10 Feb 2018, 11:33:19 @Nerds rakstīja:
Bet pirms atsit galigi pierîti, valvetroniki var pist prãtu pie auksta.

Tev ir shvaka izpratne par Valvetronic. Tas ir diezgan tipiski vainot to, ko iisti neizprot
Offline
N53series
10. Feb 2018, 11:36 #45

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Feb 2018, 11:33:19 @Nerds rakstīja:

10 Feb 2018, 11:27:21 @bmwaddict rakstīja:
juus te visi liidz galam neiebraucat. runa ir par to ka ir misfires palaizhot tieshi aukstu dzineeju, kaadi katalizatori kaadas zondes kaadi valvetroniki..

Vispăr jau viena nopuvusi skrůvě pie kat var izraisît misfire pie auksta arî.

Bet pirms atsit galigi pierîti, valvetroniki var pist prãtu pie auksta.


Hmm. Kaa tieshi valvetronic to var dariit? Nu,ir kaads tehnisks izskaidrojums?
Offline
alxz
10. Feb 2018, 11:57 #46

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

stūres pastiprinātājs beigts. 100%

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
Nerds
10. Feb 2018, 12:04 #47

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:

Incorrect tolerances and geometry of Valvetronic intermediate levers are causing uneven cylinder filling during the transitional cold start period (60 seconds after the engine has been started) when the Valvetronic system is switching from the initial 6 mm to a minimum 0.3/0.8 mm valve lift.



Offline
Nerds
10. Feb 2018, 12:07 #48

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


10 Feb 2018, 11:35:39 @bmwaddict rakstīja:

10 Feb 2018, 11:33:19 @Nerds rakstīja:
Bet pirms atsit galigi pierîti, valvetroniki var pist prãtu pie auksta.

Tev ir shvaka izpratne par Valvetronic. Tas ir diezgan tipiski vainot to, ko iisti neizprot


Nus, pëc visa spriežot, daudz vairăk nekă Tev. Bet tas nekas.
Offline
bmwaddict
10. Feb 2018, 12:16 #49

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


10 Feb 2018, 12:04:32 @Nerds rakstīja:
Incorrect tolerances and geometry of Valvetronic intermediate levers are causing uneven cylinder filling during the transitional cold start period (60 seconds after the engine has been started) when the Valvetronic system is switching from the initial 6 mm to a minimum 0.3/0.8 mm valve lift.


Nu redzi pats visu samekleeji un atradi atbildi kaapeec tas nav Valvetronic.
Offline
N53series
10. Feb 2018, 12:36 #50

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

un kursh to SI B 11 02 05
vispaar ir izlasiijis? un kursh izveic to leveleru testu un jeedz Rough run values salidzinaat?
tak vnk rauj visu aaraa, visu maina, kaut.. visbiezhaak Valvetronic nje prichom
Offline
Amish
10. Feb 2018, 12:42 #51

Kopš: 21. Mar 2015

Ziņojumi: 995

Braucu ar: sievasmātes Opeli


10 Feb 2018, 11:57:44 @Alxz rakstīja:
stūres pastiprinātājs beigts. 100%


Banu tev
Offline
N53series
10. Feb 2018, 14:49 #52

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Tb,moralj sei basnja - auksts dzineejs pirmo minuuti neizmanto valvetronic. Vaarsti valjaa,drosele ciet. Pa to laiku platjosla tiek uzsildiita (kaadas 15 sec pre-heat,tad 5 warmup). Un peec minuutes pakaapeniski ver droseli valjaa un vienlaikus laizh vaarstus lejaa. Jaa,protams,ir valvetronic karte,bet,ja tie leveleri izdauziiti,kaadi cilindri sakjer misfire. Bet,po ljubomu - Lambdas bankaas jaaspeej uztureet korektas.
Un veel - pusaukstam peec valvetronic palaishanaas var skatiit Lambda peec katra cilindra atrubiishanas. Jaabuut ap 1.4..1.5,ja buutiski atskjiraas,sprausla/valvetrnic pie vainas.
Bet,ja probleema ir pieskjiljot,valvetronic nebuus pie vainas. Degviela,vanos,dajebkas cits.
Offline
sys9291
10. Feb 2018, 15:40 #53

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT

un ja 5 cilindra valvetronic ir nokrašojis (salauztas/ izlekušas atsperes, izjucis atbalsta mehānisms utt piemēram), tad problēma būs praktiski uzreiz pēc starta, jo vārsti neregulējas vispār...
Rezumē - ja sveču spoļu un sprauslu vietām maiņa neko nedod - tad jātaisa vaļā un jāskatās...
Offline
N53series
10. Feb 2018, 16:03 #54

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Ha,tad vinjsh kreshotu arii veelaak. Bet veelaak probleemu nav,vaarsti virinaas.
Var,protams,raut valjaa,bet ne velti inpa ir testa bloks F2,ar kuru var redzeet gaisa apjomu katraa cilindraa. Nav jaaskruuvee,lai redzeetu valvetronic darbiibu.
Offline
uldens1
10. Feb 2018, 16:04 #55

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16309

Braucu ar:


10 Feb 2018, 15:40:02 @sys9291 rakstīja:
un ja 5 cilindra valvetronic ir nokrašojis (salauztas/ izlekušas atsperes, izjucis atbalsta mehānisms utt piemēram), tad problēma būs praktiski uzreiz pēc starta, jo vārsti neregulējas vispār...
Rezumē - ja sveču spoļu un sprauslu vietām maiņa neko nedod - tad jātaisa vaļā un jāskatās...
jā,un nodzešot kļudas atsperes salec atpakaļ
Offline
N53series
10. Feb 2018, 18:03 #56

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Vispaar ar to kljuudu dzeeshanu ir interesanti. Abas afftara mineetaas ir funkcionalitaates kljuudas. Pat,ja nokjeera grupnjiku un uz laiku atrubiija sprauslu,peec briitinja bija jaatjaunojas pilnai funkcionalitaatei un dzeeshanai neko nevajadzeeja mainiit.ok,nav laika gaidiit - engine off/on. Ja kljuudas jaadzeesh.es teiktu,ka ir kaada connection/elementa kljuuda. Iespeejams,sporaadiska,iespeejams,parsti ar pasiivu statusu. Afftar mums pats gudrs un nemaz nepiemin. Patiesiibaa taa kljuuda paarnet dzineeju limp modee,atrubii devielas adaptaaciju kartes,un..nisfires ir tikai sekas.
Afftar,nje unjichai. Visu kljuudu sarakstu frezeframe studijaa!
Offline
RSAWorkshop
10. Feb 2018, 18:27 #57

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


09 Feb 2018, 23:00:02 @N53series rakstīja:
Es,savukaart,esmu remonteejis vienu chupinju peec shaadu katu mainiitaajiem. Kati nav pie vainas. Kljuudas par katu performanci ir deelj skjiibaam adaptaacijam un misfire. Kati nav ceelonis. Ceelonji meedz buut,piem.,kontroles zondes.
Bet var mainiit katus,ja vien klients par to maksaa. Bet,protms,ja ir izskaidrojums,prichom kati shajaa scenaarijaa - ar interesi gaidu.
Man ar neviens vēl nav trāpījies ar beigtu katalizatoru, parasti cēlonis ir visādas gaisa sūces, ķēdes, eļļas kurināšana un whatnot

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo