Online
Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 735i E65 5. cilindra misfiring
Autors | Ziņojums |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| juus te visi liidz galam neiebraucat. runa ir par to ka ir misfires palaizhot tieshi aukstu dzineeju, kaadi katalizatori kaadas zondes kaadi valvetroniki.. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| Zondes netieshi var buut,jo - kameer taas ir aukstas,degmaisiijums tiek liets peec kartes,kur viena no dimensijaam ir tuvaakais punkts peec zondu datiem aukstam dzineejam.
Un zondeem,savukaart,var buut kontroles zondes,kas ir reference platjoslai.
Tur daudz kas var buut. Un,ja ir kljuudas par droseli vai citaam teemaam - mees te vispaar laiku lieki teereejam.. | Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
10 Feb 2018, 11:27:21 @bmwaddict rakstīja:
juus te visi liidz galam neiebraucat. runa ir par to ka ir misfires palaizhot tieshi aukstu dzineeju, kaadi katalizatori kaadas zondes kaadi valvetroniki..
Vispăr jau viena nopuvusi skrůvě pie kat var izraisît misfire pie auksta arî.
Bet pirms atsit galigi pierîti, valvetroniki var pist prãtu pie auksta. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
10 Feb 2018, 11:33:19 @Nerds rakstīja:
Bet pirms atsit galigi pierîti, valvetroniki var pist prãtu pie auksta.
Tev ir shvaka izpratne par Valvetronic. Tas ir diezgan tipiski vainot to, ko iisti neizprot | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
10 Feb 2018, 11:33:19 @Nerds rakstīja:
10 Feb 2018, 11:27:21 @bmwaddict rakstīja:
juus te visi liidz galam neiebraucat. runa ir par to ka ir misfires palaizhot tieshi aukstu dzineeju, kaadi katalizatori kaadas zondes kaadi valvetroniki..
Vispăr jau viena nopuvusi skrůvě pie kat var izraisît misfire pie auksta arî.
Bet pirms atsit galigi pierîti, valvetroniki var pist prãtu pie auksta.
Hmm. Kaa tieshi valvetronic to var dariit? Nu,ir kaads tehnisks izskaidrojums? | Offline | | |
alxz | | Kopš: 15. Sep 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: riteni
| stūres pastiprinātājs beigts. 100%
----------------- Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM. | Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
| Incorrect tolerances and geometry of Valvetronic intermediate levers are causing uneven cylinder filling during the transitional cold start period (60 seconds after the engine has been started) when the Valvetronic system is switching from the initial 6 mm to a minimum 0.3/0.8 mm valve lift.
| Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
10 Feb 2018, 11:35:39 @bmwaddict rakstīja:
10 Feb 2018, 11:33:19 @Nerds rakstīja:
Bet pirms atsit galigi pierîti, valvetroniki var pist prãtu pie auksta.
Tev ir shvaka izpratne par Valvetronic. Tas ir diezgan tipiski vainot to, ko iisti neizprot
Nus, pëc visa spriežot, daudz vairăk nekă Tev. Bet tas nekas. | Offline | | |
|
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
10 Feb 2018, 12:04:32 @Nerds rakstīja:
Incorrect tolerances and geometry of Valvetronic intermediate levers are causing uneven cylinder filling during the transitional cold start period (60 seconds after the engine has been started) when the Valvetronic system is switching from the initial 6 mm to a minimum 0.3/0.8 mm valve lift.
Nu redzi pats visu samekleeji un atradi atbildi kaapeec tas nav Valvetronic. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| un kursh to SI B 11 02 05
vispaar ir izlasiijis? un kursh izveic to leveleru testu un jeedz Rough run values salidzinaat?
tak vnk rauj visu aaraa, visu maina, kaut.. visbiezhaak Valvetronic nje prichom | Offline | | |
Amish | | Kopš: 21. Mar 2015
Ziņojumi: 995
Braucu ar: sievasmātes Opeli
|
10 Feb 2018, 11:57:44 @Alxz rakstīja:
stūres pastiprinātājs beigts. 100%
Banu tev | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| Tb,moralj sei basnja - auksts dzineejs pirmo minuuti neizmanto valvetronic. Vaarsti valjaa,drosele ciet. Pa to laiku platjosla tiek uzsildiita (kaadas 15 sec pre-heat,tad 5 warmup). Un peec minuutes pakaapeniski ver droseli valjaa un vienlaikus laizh vaarstus lejaa. Jaa,protams,ir valvetronic karte,bet,ja tie leveleri izdauziiti,kaadi cilindri sakjer misfire. Bet,po ljubomu - Lambdas bankaas jaaspeej uztureet korektas.
Un veel - pusaukstam peec valvetronic palaishanaas var skatiit Lambda peec katra cilindra atrubiishanas. Jaabuut ap 1.4..1.5,ja buutiski atskjiraas,sprausla/valvetrnic pie vainas.
Bet,ja probleema ir pieskjiljot,valvetronic nebuus pie vainas. Degviela,vanos,dajebkas cits. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
| un ja 5 cilindra valvetronic ir nokrašojis (salauztas/ izlekušas atsperes, izjucis atbalsta mehānisms utt piemēram), tad problēma būs praktiski uzreiz pēc starta, jo vārsti neregulējas vispār...
Rezumē - ja sveču spoļu un sprauslu vietām maiņa neko nedod - tad jātaisa vaļā un jāskatās... | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| Ha,tad vinjsh kreshotu arii veelaak. Bet veelaak probleemu nav,vaarsti virinaas.
Var,protams,raut valjaa,bet ne velti inpa ir testa bloks F2,ar kuru var redzeet gaisa apjomu katraa cilindraa. Nav jaaskruuvee,lai redzeetu valvetronic darbiibu. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16309
Braucu ar:
|
10 Feb 2018, 15:40:02 @sys9291 rakstīja:
un ja 5 cilindra valvetronic ir nokrašojis (salauztas/ izlekušas atsperes, izjucis atbalsta mehānisms utt piemēram), tad problēma būs praktiski uzreiz pēc starta, jo vārsti neregulējas vispār...
Rezumē - ja sveču spoļu un sprauslu vietām maiņa neko nedod - tad jātaisa vaļā un jāskatās...
jā,un nodzešot kļudas atsperes salec atpakaļ | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| Vispaar ar to kljuudu dzeeshanu ir interesanti. Abas afftara mineetaas ir funkcionalitaates kljuudas. Pat,ja nokjeera grupnjiku un uz laiku atrubiija sprauslu,peec briitinja bija jaatjaunojas pilnai funkcionalitaatei un dzeeshanai neko nevajadzeeja mainiit.ok,nav laika gaidiit - engine off/on. Ja kljuudas jaadzeesh.es teiktu,ka ir kaada connection/elementa kljuuda. Iespeejams,sporaadiska,iespeejams,parsti ar pasiivu statusu. Afftar mums pats gudrs un nemaz nepiemin. Patiesiibaa taa kljuuda paarnet dzineeju limp modee,atrubii devielas adaptaaciju kartes,un..nisfires ir tikai sekas.
Afftar,nje unjichai. Visu kljuudu sarakstu frezeframe studijaa! | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
09 Feb 2018, 23:00:02 @N53series rakstīja:
Es,savukaart,esmu remonteejis vienu chupinju peec shaadu katu mainiitaajiem. Kati nav pie vainas. Kljuudas par katu performanci ir deelj skjiibaam adaptaacijam un misfire. Kati nav ceelonis. Ceelonji meedz buut,piem.,kontroles zondes.
Bet var mainiit katus,ja vien klients par to maksaa. Bet,protms,ja ir izskaidrojums,prichom kati shajaa scenaarijaa - ar interesi gaidu.
Man ar neviens vēl nav trāpījies ar beigtu katalizatoru, parasti cēlonis ir visādas gaisa sūces, ķēdes, eļļas kurināšana un whatnot
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|