Online
Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E91 320d 177 ZS patēriņš
Autors | Ziņojums |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
02 Feb 2018, 21:54:08 @fc335 rakstīja:
02 Feb 2018, 20:52:19 @ingucs rakstīja:
02 Feb 2018, 20:46:42 @fc335 rakstīja:
Visu nosaka kājas smagums.
Bija e39 2.8i:
šoseja ~130 - 11L
Pilsēta 16l
e90 2.0d
šoseja ~130 - 8l (bez DPF)
pilsēta 10l
e90 3.0d
šoseja ~130 - 7.0l (ar DPF)
Pilsēta 11.5L
aaa jāā Saabs 2.3t 8-14
e90 pirmsfeislifti?
Es neko nesaku par savu kāju Bet kāpēc pirms ķēžu maiņām bija 7? Cik tad tai kājai ir jābūt smagai.
Jap, PFL.
Varbūt ne pa tēmu, bet pēc e39 engine rebuild, man arī meistars stāstīja cik visi ir perfekti pareizi salikts, bet tas, ka no apakšas vispār nav jaudas ir dzinēja vadības elektroniskās problēmas ))))
Aizbraucu saregulēju vanosus (Mehāniski) un viss bija kā vajag. Nav pretenziju par dzinēja rebuild, tas tiešām bija ideāli!
Varu iedot kontaktus cilvēkiem, kas saprot ko dara, bet tas nebūs lēti. Taspats, kas Bavārija auto, vai pat dārgāk. Cilvēki artisināja problēmu, ko nevarēja diagnosticēt 5 populārākie main stream servissi, kā arī daži šī forumua gangsteri (Ieteica mainīt visus blokus )
VANOSam jau pat offsetu redz, var izreekjinaat, par cik zobiem garaam noshauts. bet nu jaa.. liimenis ir taads, kaads ir. diemzheel. | Offline | | |
ingucs | | Kopš: 18. Mar 2014
Ziņojumi: 32
Braucu ar: Evo VIII MR, e91
|
02 Feb 2018, 21:58:40 @RSAWorkshop rakstīja:
kur ir problēma noraut vārstu vāku, uzmest štrumus un paskatīties vai metkas ir ok vai nē? Reāli nesaprotu
Benzīnam, gudriniek, tā var darīt
Te ir runa par dīzeli, netā noteikti var atrast kas vēl, izņemot kārbas ņemšanu nost, ir darāms | Offline | | |
FisherS | | Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: tīriem diskiem
|
02 Feb 2018, 22:01:41 @uldens1 rakstīja:
ir man ar 150 zs e46 2.0d tagad pa ziemu videjais tuvu 9 litri,vasara 7,5
Man ar tādam pašam ar 6-speed mašalku tagad ir reālais ap 9l, bet 99% pilsēta un no rītiem ap 20min rūc.
[ Šo ziņu laboja FisherS, 02 Feb 2018, 22:23:41 ] | Offline | | |
ZulandersKebabish | | 🍕 Picu Andris 🍕
Kopš: 19. Apr 2016
Ziņojumi: 910
Braucu ar:
| Dama zinosaka, par vienu otru "ganksteri", ja protams tur apaksa ir dama?! | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13611
Braucu ar: 30niekiem
|
02 Feb 2018, 22:22:04 @ZulandersKebabish rakstīja:
Dama zinosaka, par vienu otru "ganksteri", ja protams tur apaksa ir dama?!
Profila bildē powerista ģimene... | Offline | | |
janexz | | Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
02 Feb 2018, 20:49:38 @ingucs rakstīja:
.
Es vienkārši neticu tam, ka 2.0d tāds patēriņš ir norma.
Nav norma. 120d čipots pa trasi tērē līdz 4 litri. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
02 Feb 2018, 23:00:02 @ingucs rakstīja:
968-jkm klaču tantēm, lūgtum, uz citu sadaļu
02 Feb 2018, 22:27:41 @janexz rakstīja:
02 Feb 2018, 20:49:38 @ingucs rakstīja:
.
Es vienkārši neticu tam, ka 2.0d tāds patēriņš ir norma.
Nav norma. 120d čipots pa trasi tērē līdz 4 litri.
Tā vajadzētu būt, ka pa šoseju ir zem 5.
nu, tad.. ja vajag, iekodee priborkaa, lai rada momentaanaa ciparinjus, izbrauc streekji, paskati. ja ir +2..3L virs vajadziigaa: skaidrs, ka pat pie mazas slodzes dzineeja lietderiiba ir SMAGI zem vajadziigaas. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
02 Feb 2018, 21:58:40 @RSAWorkshop rakstīja:
kur ir problēma noraut vārstu vāku, uzmest štrumus un paskatīties vai metkas ir ok vai nē? Reāli nesaprotu
Es arī nesaprotu problēmu. Šī ir pirmā lieta ko jāpārbauda. Neuzliksi pēc atzīmēm visu un tev var attiecīgi dzinēja darbība mainīties pie augšām/pie apakšām un attiecīgi arī patēriņš līdzi. Kompis nerēķina pareizas atzīmes. Kompis konstatē faktu un pielāgojas. Kam sūdīgaķs kompis, tam nepielāgojas varbūt. Ja sūdīgi saliktas atpakaļ ķēdes, tad kompis varbūt tavu "ķēžu samazināto jaudu" kompensē ar lielāku degvielas padevi kā rezultātā pieaug patēriņš un tu nejūti būtisku jaudas zudumu.
Man benzīniekam nebija pēc atzīmēm uzlikts viss pirmo reizi un nekā iepriecinoša tur nebija. Lieki teikt, ka par kļūdām aizmirsti - tādu nav.[ Šo ziņu laboja Staris, 02 Feb 2018, 23:58:40 ] | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| mana necilaa pieredze ar benziina VANOSiem saka, ka vismaz pusee gadiijumu (peec remonta) kaada no sadaleneem ir par zobu skjiibi uzlikta.
adaptaacijas pieljauj +/-10 graadu offsetu, viens zobs ir 8 graadi. tad nu regulaari ir redzami skati, kur adaptaaciju offseti ir 8..9 graadi un milimetru liidz kljuudaam.
| Offline | | |
Lew | | Kopš: 01. Aug 2011
Ziņojumi: 412
Braucu ar: 1.1bar
|
02 Feb 2018, 18:14:42 @ingucs rakstīja:
DPF ir ārā, izmaiņas 0!
Šobrīd pat izskatās, ka ir vairāk
Viss izmainījās brīdi pēc ķēžu maiņas.
DPF pat lāga nebija pilns. Vēl cerība uz termostatu, bet cik tas dos? Litru?
kur taisīji?
LCI pilsētā 100% 7l
| Offline | | |
ingucs | | Kopš: 18. Mar 2014
Ziņojumi: 32
Braucu ar: Evo VIII MR, e91
|
02 Feb 2018, 23:56:36 @Staris rakstīja:
02 Feb 2018, 21:58:40 @RSAWorkshop rakstīja:
kur ir problēma noraut vārstu vāku, uzmest štrumus un paskatīties vai metkas ir ok vai nē? Reāli nesaprotu
Es arī nesaprotu problēmu. Šī ir pirmā lieta ko jāpārbauda. Neuzliksi pēc atzīmēm visu un tev var attiecīgi dzinēja darbība mainīties pie augšām/pie apakšām un attiecīgi arī patēriņš līdzi. Kompis nerēķina pareizas atzīmes. Kompis konstatē faktu un pielāgojas. Kam sūdīgaķs kompis, tam nepielāgojas varbūt. Ja sūdīgi saliktas atpakaļ ķēdes, tad kompis varbūt tavu "ķēžu samazināto jaudu" kompensē ar lielāku degvielas padevi kā rezultātā pieaug patēriņš un tu nejūti būtisku jaudas zudumu.
Man benzīniekam nebija pēc atzīmēm uzlikts viss pirmo reizi un nekā iepriecinoša tur nebija. Lieki teikt, ka par kļūdām aizmirsti - tādu nav.
Paldies. Izklausās loģiski.
Mainu termostatu, skatos kā mainās patēriņš. (T it kā ir nedaudz par zemu). Un tad laikam tomēr jāķeras ķēdēm klāt. Tikai jāliek atkal jaunas, šīs jau ar būs paguvušas pastiepties, īpaši, ja nepareizi uzliktas?
Došu ziņu kur bija vaina, ja izdosies novērst. Varbūt kādam citam būs noderīgi.
Pagaidām - DPF izgriešana, EGR un DPF noprogrammēšana, čipošana - izskatas, ka patēriņš par kadu litru pieaudzis, vai ir līdzīgs.
Sprauslu tīrīšana patēriņu neietekmēja. | Offline | | |
ingucs | | Kopš: 18. Mar 2014
Ziņojumi: 32
Braucu ar: Evo VIII MR, e91
|
03 Feb 2018, 00:33:04 @Lew rakstīja:
02 Feb 2018, 18:14:42 @ingucs rakstīja:
DPF ir ārā, izmaiņas 0!
Šobrīd pat izskatās, ka ir vairāk
Viss izmainījās brīdi pēc ķēžu maiņas.
DPF pat lāga nebija pilns. Vēl cerība uz termostatu, bet cik tas dos? Litru?
kur taisīji?
LCI pilsētā 100% 7l
DPF vai ķēdes? | Offline | | |
ingucs | | Kopš: 18. Mar 2014
Ziņojumi: 32
Braucu ar: Evo VIII MR, e91
|
03 Feb 2018, 00:03:27 @N53series rakstīja:
mana necilaa pieredze ar benziina VANOSiem saka, ka vismaz pusee gadiijumu (peec remonta) kaada no sadaleneem ir par zobu skjiibi uzlikta.
adaptaacijas pieljauj +/-10 graadu offsetu, viens zobs ir 8 graadi. tad nu regulaari ir redzami skati, kur adaptaaciju offseti ir 8..9 graadi un milimetru liidz kljuudaam.
Paldies par dalīšanos pieredzē!
Un visiem citiem paldies, kas par tēmu rakstīja | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
02 Feb 2018, 22:19:21 @ingucs rakstīja:
02 Feb 2018, 21:58:40 @RSAWorkshop rakstīja:
kur ir problēma noraut vārstu vāku, uzmest štrumus un paskatīties vai metkas ir ok vai nē? Reāli nesaprotu
Benzīnam, gudriniek, tā var darīt
Te ir runa par dīzeli, netā noteikti var atrast kas vēl, izņemot kārbas ņemšanu nost, ir darāms
Ā un tipa dīzelim BMW nav paredzējis procedūru timing adjust kas aizņem aptuveni 1-2h un nu nemaz sadales vārpstas zobratam nav regulēšanas iespējas Un kāpēc būtu kārba jāņem nost? Kaut arī tas aizņem 40 min
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
02 Feb 2018, 21:54:08 @fc335 rakstīja:
02 Feb 2018, 20:52:19 @ingucs rakstīja:
02 Feb 2018, 20:46:42 @fc335 rakstīja:
Visu nosaka kājas smagums.
Bija e39 2.8i:
šoseja ~130 - 11L
Pilsēta 16l
e90 2.0d
šoseja ~130 - 8l (bez DPF)
pilsēta 10l
e90 3.0d
šoseja ~130 - 7.0l (ar DPF)
Pilsēta 11.5L
aaa jāā Saabs 2.3t 8-14
e90 pirmsfeislifti?
Es neko nesaku par savu kāju Bet kāpēc pirms ķēžu maiņām bija 7? Cik tad tai kājai ir jābūt smagai.
Jap, PFL.
Varbūt ne pa tēmu, bet pēc e39 engine rebuild, man arī meistars stāstīja cik visi ir perfekti pareizi salikts, bet tas, ka no apakšas vispār nav jaudas ir dzinēja vadības elektroniskās problēmas ))))
Aizbraucu saregulēju vanosus (Mehāniski) un viss bija kā vajag. Nav pretenziju par dzinēja rebuild, tas tiešām bija ideāli!
Varu iedot kontaktus cilvēkiem, kas saprot ko dara, bet tas nebūs lēti. Taspats, kas Bavārija auto, vai pat dārgāk. Cilvēki artisināja problēmu, ko nevarēja diagnosticēt 5 populārākie main stream servissi, kā arī daži šī forumua gangsteri (Ieteica mainīt visus blokus )
99%, ka vai nu vanosu salika uz aci vai arī štrumu lietojot vanosa vāka blīvi nenoņēma un tās milimetra desmitdaļas ir izšķirošās
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Lew | | Kopš: 01. Aug 2011
Ziņojumi: 412
Braucu ar: 1.1bar
|
03 Feb 2018, 10:37:44 @ingucs rakstīja:
03 Feb 2018, 00:33:04 @Lew rakstīja:
02 Feb 2018, 18:14:42 @ingucs rakstīja:
DPF ir ārā, izmaiņas 0!
Šobrīd pat izskatās, ka ir vairāk
Viss izmainījās brīdi pēc ķēžu maiņas.
DPF pat lāga nebija pilns. Vēl cerība uz termostatu, bet cik tas dos? Litru?
kur taisīji?
LCI pilsētā 100% 7l
DPF vai ķēdes?
Ķēdes.[ Šo ziņu laboja Lew, 03 Feb 2018, 13:07:53 ] | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
03 Feb 2018, 10:37:17 @ingucs rakstīja:
02 Feb 2018, 23:56:36 @Staris rakstīja:
02 Feb 2018, 21:58:40 @RSAWorkshop rakstīja:
kur ir problēma noraut vārstu vāku, uzmest štrumus un paskatīties vai metkas ir ok vai nē? Reāli nesaprotu
Es arī nesaprotu problēmu. Šī ir pirmā lieta ko jāpārbauda. Neuzliksi pēc atzīmēm visu un tev var attiecīgi dzinēja darbība mainīties pie augšām/pie apakšām un attiecīgi arī patēriņš līdzi. Kompis nerēķina pareizas atzīmes. Kompis konstatē faktu un pielāgojas. Kam sūdīgaķs kompis, tam nepielāgojas varbūt. Ja sūdīgi saliktas atpakaļ ķēdes, tad kompis varbūt tavu "ķēžu samazināto jaudu" kompensē ar lielāku degvielas padevi kā rezultātā pieaug patēriņš un tu nejūti būtisku jaudas zudumu.
Man benzīniekam nebija pēc atzīmēm uzlikts viss pirmo reizi un nekā iepriecinoša tur nebija. Lieki teikt, ka par kļūdām aizmirsti - tādu nav.
Paldies. Izklausās loģiski.
Mainu termostatu, skatos kā mainās patēriņš. (T it kā ir nedaudz par zemu). Un tad laikam tomēr jāķeras ķēdēm klāt. Tikai jāliek atkal jaunas, šīs jau ar būs paguvušas pastiepties, īpaši, ja nepareizi uzliktas?
Došu ziņu kur bija vaina, ja izdosies novērst. Varbūt kādam citam būs noderīgi.
Pagaidām - DPF izgriešana, EGR un DPF noprogrammēšana, čipošana - izskatas, ka patēriņš par kadu litru pieaudzis, vai ir līdzīgs.
Sprauslu tīrīšana patēriņu neietekmēja.
ceru, ka saproti, egr izgrieshana palielinaas pateerinju un pasliktinaas uzraavienu.
un, ksjiet, ka powera 'gjimene' ir kaadu garnatiju nopirkusi, ka pashi un pashu beerni ar taam mikrodaljaam plaushu veezi neatraus.
klau, nu, ja nevriet kopiigiem speekiem pacelt 10 gadus vecu diizeli.. nu, brauciet ar etalonu!
hulji man jaaelpo juusu diizelja suudi? | Offline | | |
ingucs | | Kopš: 18. Mar 2014
Ziņojumi: 32
Braucu ar: Evo VIII MR, e91
|
03 Feb 2018, 13:23:59 @N53series rakstīja:
03 Feb 2018, 10:37:17 @ingucs rakstīja:
02 Feb 2018, 23:56:36 @Staris rakstīja:
02 Feb 2018, 21:58:40 @RSAWorkshop rakstīja:
kur ir problēma noraut vārstu vāku, uzmest štrumus un paskatīties vai metkas ir ok vai nē? Reāli nesaprotu
Es arī nesaprotu problēmu. Šī ir pirmā lieta ko jāpārbauda. Neuzliksi pēc atzīmēm visu un tev var attiecīgi dzinēja darbība mainīties pie augšām/pie apakšām un attiecīgi arī patēriņš līdzi. Kompis nerēķina pareizas atzīmes. Kompis konstatē faktu un pielāgojas. Kam sūdīgaķs kompis, tam nepielāgojas varbūt. Ja sūdīgi saliktas atpakaļ ķēdes, tad kompis varbūt tavu "ķēžu samazināto jaudu" kompensē ar lielāku degvielas padevi kā rezultātā pieaug patēriņš un tu nejūti būtisku jaudas zudumu.
Man benzīniekam nebija pēc atzīmēm uzlikts viss pirmo reizi un nekā iepriecinoša tur nebija. Lieki teikt, ka par kļūdām aizmirsti - tādu nav.
Paldies. Izklausās loģiski.
Mainu termostatu, skatos kā mainās patēriņš. (T it kā ir nedaudz par zemu). Un tad laikam tomēr jāķeras ķēdēm klāt. Tikai jāliek atkal jaunas, šīs jau ar būs paguvušas pastiepties, īpaši, ja nepareizi uzliktas?
Došu ziņu kur bija vaina, ja izdosies novērst. Varbūt kādam citam būs noderīgi.
Pagaidām - DPF izgriešana, EGR un DPF noprogrammēšana, čipošana - izskatas, ka patēriņš par kadu litru pieaudzis, vai ir līdzīgs.
Sprauslu tīrīšana patēriņu neietekmēja.
ceru, ka saproti, egr izgrieshana palielinaas pateerinju un pasliktinaas uzraavienu.
un, ksjiet, ka powera 'gjimene' ir kaadu garnatiju nopirkusi, ka pashi un pashu beerni ar taam mikrodaljaam plaushu veezi neatraus.
klau, nu, ja nevriet kopiigiem speekiem pacelt 10 gadus vecu diizeli.. nu, brauciet ar etalonu!
hulji man jaaelpo juusu diizelja suudi?
Domāju, ka nav jēgas diskutēt par DPF izgriešanu un EGR noprogrammēšanu. Man ir teikts, ka tam ir jāpazemina patēriņš. To ir teikuši vairāki "Meistari". Kuram kurā situācijā taisnība, ne man spriest. Manā gadījumā izrādījās pretēji, citos gadījumos varbūt līdz, ja jau tā ir tik populāra lieta.
Privāta rakstura lietas lūdzu diskusijā par tehniskām lietām nepīt iekšā. Ja kādam ir īpaša vēlme pēc citāda veida sarunām vai apspriešanas, pieļauju, ka Centrāltirgū varētu atrasties daudz līdzīgi domājošo
Ja ir iebildumi par ekoloģijas bojāšanu ar DPF griešanu, laikam jāizvērš tas plašākā mērogā, lai "cienījami" kantori turpmāk neieteiktu tādas lietas darīt. Es personīgi biju pret DPF izgriešanu, jo nebija pilns. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| Plashaakaa meerogaa vareetubapspriest,piem.,nox ljaunumu. Mikrodaljas ir jaapspriezh lokaala meerogaa,jo noseezhaas aizmuree braucosho plaushaas un izraisa plaushu veezi.
Teema - biju pret,bet izgrieza. Wtf? Tb,meistaram bija teikshana?
Njemot veera to,ka tu bojaa manu un manu tuvaako veseliibu tieshaa veidaa,augstpraatiigo toniiti vareetu bisku izsleegt.
Iepish kapeiku,indee citus un veel te kaut ko spreegaa. Normaali laiki pienaakushi. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| hmm, īstenībā derētu pamērīt kādas ppm nāk ārā kad ir DPF un kādas kad ir amputēts un salīdzināt ar kkādiem pētījumiem cik un kā ietekmē veselību. Varbūt, ka var pabāzt zem kāda panta vai izstrādāt jaunu KL pantu par noziedzīgu nodarījumu pret personu veselību, tīšu bojājumu izraisīšanu utt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|