Online

Pašreiz BMWPower skatās 304 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Cipars par ķēdes maiņu 520d F11 Touring

AutorsZiņojums
sys9291
11. Sep 2020, 14:45 #41

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Sep 2020, 14:20:50 @kexxx rakstīja:
Ja tās ķēdes pats ražotājs nemācēja uztaisīt ar pirmo un ir 10 revīzijas bijušas, tad ko vsp gaidīt no kkādiem kreisajiem ražotājiem?

nu esi tik laipns un nomet visu 10 ķēžu revīziju kodus...
Offline
Gats
11. Sep 2020, 14:46 #42

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 292

Braucu ar: E60

Vispar komentu nav...vareja uzcept normalu govs kkedi un problemas nebijusas
Offline
kexxx
11. Sep 2020, 14:48 #43

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:


11 Sep 2020, 14:45:37 @sys9291 rakstīja:

11 Sep 2020, 14:20:50 @kexxx rakstīja:
Ja tās ķēdes pats ražotājs nemācēja uztaisīt ar pirmo un ir 10 revīzijas bijušas, tad ko vsp gaidīt no kkādiem kreisajiem ražotājiem?

nu esi tik laipns un nomet visu 10 ķēžu revīziju kodus...


10 bija kā hiperbola domāts, bet kādi 6 laikam bija
Offline
sys9291
11. Sep 2020, 15:58 #44

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Sep 2020, 14:48:47 @kexxx rakstīja:

11 Sep 2020, 14:45:37 @sys9291 rakstīja:

11 Sep 2020, 14:20:50 @kexxx rakstīja:
Ja tās ķēdes pats ražotājs nemācēja uztaisīt ar pirmo un ir 10 revīzijas bijušas, tad ko vsp gaidīt no kkādiem kreisajiem ražotājiem?

nu esi tik laipns un nomet visu 10 ķēžu revīziju kodus...


10 bija kā hiperbola domāts, bet kādi 6 laikam bija

pats dīvainākasi, ka ķēžu problēmas sākās ar M57N2 un ir kopš 2007 gada...pie kam ķēdes kods uz maiņu bija identisks - tātad revīziju nebija vispār..., kā arī ieteiktā maiņas intervāla...nav arī tagad... uz F sērijas kaut kādas pāris revīzijas bija, bet fundamentālas izmaiņas nav un uz B47 motora ķēde izbeidzās pie 105K - tā lūk...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 11 Sep 2020, 15:59:43 ]

Offline
uldens1
11. Sep 2020, 16:38 #45

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:

un kur bij ideja ateikties no vecā tipa ķēdēm kuras bij sakotnējos m57???Būtu ļoti interesanti ja šo spētu paskaidrot kāds inženieris
Offline
Mixzzz
11. Sep 2020, 16:51 #46

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


11 Sep 2020, 15:58:27 @sys9291 rakstīja:

11 Sep 2020, 14:48:47 @kexxx rakstīja:

11 Sep 2020, 14:45:37 @sys9291 rakstīja:

11 Sep 2020, 14:20:50 @kexxx rakstīja:
Ja tās ķēdes pats ražotājs nemācēja uztaisīt ar pirmo un ir 10 revīzijas bijušas, tad ko vsp gaidīt no kkādiem kreisajiem ražotājiem?

nu esi tik laipns un nomet visu 10 ķēžu revīziju kodus...


10 bija kā hiperbola domāts, bet kādi 6 laikam bija

pats dīvainākasi, ka ķēžu problēmas sākās ar M57N2 un ir kopš 2007 gada...pie kam ķēdes kods uz maiņu bija identisks - tātad revīziju nebija vispār..., kā arī ieteiktā maiņas intervāla...nav arī tagad... uz F sērijas kaut kādas pāris revīzijas bija, bet fundamentālas izmaiņas nav un uz B47 motora ķēde izbeidzās pie 105K - tā lūk...
2007.g gadījumā bmw nepārgāja uz 30k eļļas maiņas intervāliem?
Offline
bum_bumz
11. Sep 2020, 20:37 #47

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6744

Braucu ar: E34


11 Sep 2020, 16:38:02 @uldens1 rakstīja:
un kur bij ideja ateikties no vecā tipa ķēdēm kuras bij sakotnējos m57???Būtu ļoti interesanti ja šo spētu paskaidrot kāds inženieris

pirmkārt, jau kW citi, lai arī liktu nenobraucamo TDS ķēdi
mehi jau var nokomentēt, vai izmēri dažādi;
resurss domāts situētam jauna auto pircējam. ja pilda ražotāja norādījumus, tad 200-300K nobrauks. tālāk jau utilizācija vai nākamā saimnieka problēma;
pieņemu, ka var izvilkt 500K, mainot eļļas un negriežot virs 2500 rpm
Offline
uldens1
11. Sep 2020, 20:41 #48

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


11 Sep 2020, 20:37:50 @bum_bumz rakstīja:

11 Sep 2020, 16:38:02 @uldens1 rakstīja:
un kur bij ideja ateikties no vecā tipa ķēdēm kuras bij sakotnējos m57???Būtu ļoti interesanti ja šo spētu paskaidrot kāds inženieris

pirmkārt, jau kW citi, lai arī liktu nenobraucamo TDS ķēdi
mehi jau var nokomentēt, vai izmēri dažādi;
resurss domāts situētam jauna auto pircējam. ja pilda ražotāja norādījumus, tad 200-300K nobrauks. tālāk jau utilizācija vai nākamā saimnieka problēma;
pieņemu, ka var izvilkt 500K, mainot eļļas un negriežot virs 2500 rpm
Nez kā ķēdi iespaido zirgspēki
Offline
bum_bumz
11. Sep 2020, 20:49 #49

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6744

Braucu ar: E34


11 Sep 2020, 20:41:27 @uldens1 rakstīja:

11 Sep 2020, 20:37:50 @bum_bumz rakstīja:

11 Sep 2020, 16:38:02 @uldens1 rakstīja:
un kur bij ideja ateikties no vecā tipa ķēdēm kuras bij sakotnējos m57???Būtu ļoti interesanti ja šo spētu paskaidrot kāds inženieris

pirmkārt, jau kW citi, lai arī liktu nenobraucamo TDS ķēdi
mehi jau var nokomentēt, vai izmēri dažādi;
resurss domāts situētam jauna auto pircējam. ja pilda ražotāja norādījumus, tad 200-300K nobrauks. tālāk jau utilizācija vai nākamā saimnieka problēma;
pieņemu, ka var izvilkt 500K, mainot eļļas un negriežot virs 2500 rpm
Nez kā ķēdi iespaido zirgspēki

neesmu mehs, uzrakstīju un pats par to iedomājos
tur laikam konstanta slodze
Offline
cmax
11. Sep 2020, 20:52 #50

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


11 Sep 2020, 20:41:27 @uldens1 rakstīja:

11 Sep 2020, 20:37:50 @bum_bumz rakstīja:

11 Sep 2020, 16:38:02 @uldens1 rakstīja:
un kur bij ideja ateikties no vecā tipa ķēdēm kuras bij sakotnējos m57???Būtu ļoti interesanti ja šo spētu paskaidrot kāds inženieris

pirmkārt, jau kW citi, lai arī liktu nenobraucamo TDS ķēdi
mehi jau var nokomentēt, vai izmēri dažādi;
resurss domāts situētam jauna auto pircējam. ja pilda ražotāja norādījumus, tad 200-300K nobrauks. tālāk jau utilizācija vai nākamā saimnieka problēma;
pieņemu, ka var izvilkt 500K, mainot eļļas un negriežot virs 2500 rpm
Nez kā ķēdi iespaido zirgspēki

Neesmu mācījies motoru teoriju bet vai tad nav tā ka darba takts beigās virzulim nonākot cilindra apakšā cilindrā vēl saglabājas spiediens, kuru jāpārvar vārstiem atveroties? Lielāka litra jauda-lielāks atlikušais spiediens-lielāka slodze uz sadales mehānismu un attiecīgi ķēdēm?
Offline
Sancix
11. Sep 2020, 21:11 #51

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6914

Braucu ar: to kas pa rokai

Tā noteikti nav (par slodzi uz sadales vārpstu) jo atspere ir daudz stingrāka pret spiedienu cilindrā, kad to vajag "saspiest"
Paņemot rokā m57 vs n57 ķēdi, sapratīsi kapēc tā...visu vajag vieglāku, plānāku, trauslāku. Ieraugot n47 sadales vārpstu ir tāds nedaudz
Spēļu vai kā ?

-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
ezis_
11. Sep 2020, 21:36 #52

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1243

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


11 Sep 2020, 14:46:28 @Gats rakstīja:
Vispar komentu nav...vareja uzcept normalu govs kkedi un problemas nebijusas
Domaju ka visa sals tur ir rites pretestiba, tobish vinas samazinasana, muziga dzisannas pec max power, max eko šmeko un protams max leti, resurs paliek otra planaa, ka tik garantiju novelk.
Offline
uldens1
11. Sep 2020, 22:51 #53

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:


11 Sep 2020, 22:19:55 @koderis rakstīja:
kungi, jums ir visas iespējas dibināt savu premium autobūves uzņēmumu, kura mērķa auditorija būs trešais, piektais vai pat piecpadsmitais īpašnieks. BMW auto ražo tiem, kuri tos pērk jaunus. Mērķa auditorija ir situēti cilvēki, kurus nepiš sadalenes resnums vai ķēdes svars. Tas piš kaspičus, mehus un tos, kuri grib pačotu pa lēto
skarbi,bet taisnība
Offline
Sancix
11. Sep 2020, 22:52 #54

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6914

Braucu ar: to kas pa rokai


Nezinu ar ko brauc, nezinu vai esi situēts, bet bmw tajās ķēdēs ir nolaidis "Raini", tas arī viss, vag zobsiksna iet ilgāk.
P.s esmu BMW piekritējs.

-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
vadjiksBMW
11. Sep 2020, 23:02 #55

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Nu jaunajiem Vag tā siksna arī mēdz beigties čutj ne ceļā uz servisu un tādā garā, bet kopumā taisnība vien ir.
Interesanti kam tagad ir ilgākie zobsiksnu maiņas intervāli, no vecām misenēm fordiem bija 160-200k km tiesa benzīniem, 120k km ir jau pa lielam visam pārējam, kas trāpījies.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 11 Sep 2020, 23:03:47 ]

Offline
Sancix
11. Sep 2020, 23:09 #56

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6914

Braucu ar: to kas pa rokai

210 000km
Kad bija 190, mainīju, jautājot dīlerī, kas būtu ja uz 201 000 pārplīstu. Protams sākās runas par klimatu/putekļiem utml., bet joprojām, zobsiksnu ar oe detaļām nomainīt būs max 300-400 eur, pret bmw lifetime ķēdi kura nemainās tik viegli. Šis baigais bmw tāds lēto auto piesitiens.

-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
ezis_
11. Sep 2020, 23:16 #57

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1243

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


11 Sep 2020, 23:09:17 @Sancix rakstīja:
210 000km
Kad bija 190, mainīju, jautājot dīlerī, kas būtu ja uz 201 000 pārplīstu. Protams sākās runas par klimatu/putekļiem utml., bet joprojām, zobsiksnu ar oe detaļām nomainīt būs max 300-400 eur, pret bmw lifetime ķēdi kura nemainās tik viegli. Šis baigais bmw tāds lētkao auto piesitiens.
Nav tikai BMW, kautkad lureju vidaku tube tur skaidroja ka praktiski visi autorazotaji aizgajusi atpakal uz keedem un kedes tadas ka velosipedu, nu kautkadam kompaktklasem vel siksnas ir bet pamata visiem kedes.
Offline
smudo
11. Sep 2020, 23:25 #58

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Offline
ezis_
11. Sep 2020, 23:36 #59

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1243

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo
Offline
Sancix
11. Sep 2020, 23:44 #60

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6914

Braucu ar: to kas pa rokai


11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:

11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo

Tā gan nav, vismaz ar vag. Parkā ir gan komrctransports, gan vieglā pašlietojuma. Ar intervāliem viss ok. Vecākajam crafter ir 640k km, intervāli pēc oe noteiktajiem, eļļas maiņa divreiz biežāk, bet tas nav par šo tēmu.
P.s paralēli brauc viens sprinter 2012. gada ar 520k km un ķēde oe vēl stāv (arī eļļa tiek mainīta divreiz biežāk kā daimler raksta).
P.s visi auto iegādāti jauni un starpā starp dīlera 40 000 km longlife intervāla mainījuši eļļas uz 15/20k km
Edit. tikai oe detaļas pielietotas

[ Šo ziņu laboja Sancix, 11 Sep 2020, 23:45:00 ]



-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo