Online
Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E61 iegāde
Autors | Ziņojums |
Lumberjack | | Kopš: 04. Nov 2017
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Mitsubishi Lancer
| Tā jau mēs varam aiziet līdz tikai jaunām mašīnām ar garantiju. Ko katrs var atļauties ir ļoti subjektīvi, bet šobrīd auto pirkt kredītā nevēlos. Iespējams mana doma par labojamiem modeļiem ap 8k ir nepareiza tādēl arī meklēju informāciju. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
08 Jan 2018, 19:41:24 @Lumberjack rakstīja:
Tā jau mēs varam aiziet līdz tikai jaunām mašīnām ar garantiju. Ko katrs var atļauties ir ļoti subjektīvi, bet šobrīd auto pirkt kredītā nevēlos. Iespējams mana doma par labojamiem modeļiem ap 8k ir nepareiza tādēl arī meklēju informāciju.
lietas, aro ko vari reekjinaaties:
vecajiem diizeljiem - meh spraulas: ap 1K;
pjezo sprauslas: 2K;
turbiinas teema: liidz 1K;
DPF: 2K [protams, raveesi aaraa];
benziinam: nav turbiinas, nav pjezo sprauslu, bet - diez vai tajaa budzetaa pacelsi [es te par M54/N52];
CO kati: 500..1K;
kaarbas/automaati - remonts lidz 1..1.5K
CCC ap 500;
aktiivaa reika: 1.5K
piekare, ja jaataisa - pa 100 neko neizdariisi.
ja jaareekjina, vai papildus 1K varees, vai nevares ieguldiit, es BMW neieteiktu. vnk piebiedrosies klaunu baram [kaadi te ir lielaakaa dalja], kuri tikai stuko, kaa kaut ko amputeeet, nevis sataisiit. | Offline | | |
BOOMER | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1061
Braucu ar: 3333&3333
| ... ja nav grūti uzmet pie reizes tāmi uz N53
08 Jan 2018, 19:50:52 @N53series rakstīja:
08 Jan 2018, 19:41:24 @Lumberjack rakstīja:
Tā jau mēs varam aiziet līdz tikai jaunām mašīnām ar garantiju. Ko katrs var atļauties ir ļoti subjektīvi, bet šobrīd auto pirkt kredītā nevēlos. Iespējams mana doma par labojamiem modeļiem ap 8k ir nepareiza tādēl arī meklēju informāciju.
lietas, aro ko vari reekjinaaties:
vecajiem diizeljiem - meh spraulas: ap 1K;
pjezo sprauslas: 2K;
turbiinas teema: liidz 1K;
DPF: 2K [protams, raveesi aaraa];
benziinam: nav turbiinas, nav pjezo sprauslu, bet - diez vai tajaa budzetaa pacelsi [es te par M54/N52];
CO kati: 500..1K;
kaarbas/automaati - remonts lidz 1..1.5K
CCC ap 500;
aktiivaa reika: 1.5K
piekare, ja jaataisa - pa 100 neko neizdariisi.
ja jaareekjina, vai papildus 1K varees, vai nevares ieguldiit, es BMW neieteiktu. vnk piebiedrosies klaunu baram [kaadi te ir lielaakaa dalja], kuri tikai stuko, kaa kaut ko amputeeet, nevis sataisiit.
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| N53 buus:
spraulas: 2K;
suuknis: 2K;
CO kati: 500..1K [2K OEM+zondes];
NOx kats: 2.5K;
NOx sensors: 500;
uudenssuknis: 300
sveces: tikai NGK/OEM [ap 14/gab.], kalpo 2..3 reizes iisaaku laiku [deelj multi-ignition];
aizdedzes spoles [ap 30/gab./Bosch] - rashodnjak;
kartera ventilaacijas vaarsts: 400 [tas gan uz peedejiem N52 arii attiecas];
[ Šo ziņu laboja N53series, 08 Jan 2018, 20:03:47 ] | Offline | | |
BOOMER | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1061
Braucu ar: 3333&3333
| Kaspich ... pasaki tad godīgi "nahujam" to N53
08 Jan 2018, 20:03:19 @N53series rakstīja:
N53 buus:
spraulas: 2K;
suuknis: 2K;
CO kati: 500..1K [2K OEM+zondes];
NOx kats: 2.5K;
NOx sensors: 500;
uudenssuknis: 300
sveces: tikai NGK/OEM [ap 14/gab.], kalpo 2..3 reizes iisaaku laiku [deelj multi-ignition];
aizdedzes spoles [ap 30/gab./Bosch] - rashodnjak;
kartera ventilaacijas vaarsts: 400 [tas gan uz peedejiem N52 arii attiecas];
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
08 Jan 2018, 20:08:44 @BOOMER rakstīja:
Kaspich ... pasaki tad godīgi "nahujam" to N53
08 Jan 2018, 20:03:19 @N53series rakstīja:
N53 buus:
spraulas: 2K;
suuknis: 2K;
CO kati: 500..1K [2K OEM+zondes];
NOx kats: 2.5K;
NOx sensors: 500;
uudenssuknis: 300
sveces: tikai NGK/OEM [ap 14/gab.], kalpo 2..3 reizes iisaaku laiku [deelj multi-ignition];
aizdedzes spoles [ap 30/gab./Bosch] - rashodnjak;
kartera ventilaacijas vaarsts: 400 [tas gan uz peedejiem N52 arii attiecas];
Pateikshu. Tas dzineejs veraas taa,kaa neviens cits ikdienas dzineejs.
Shis nav dzineejs tipiskajam shiis vietnes userim. No latviesha praktiskaa viedoklja - duumojosh m57 diizelis ar mehaaaniskajaam sprauslaam,izraveetu dpf ir way to go. N53 ir pilniigi preteejaa pusee. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
| un nahuj dzineju kuru pat dilers nejedz diagnosticēt | Offline | | |
BOOMER | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1061
Braucu ar: 3333&3333
| Pieņemsim,ka tas auto ar N53 maksā 10 u.e. (run āju par E9X),bet iekrist var uz pusi vērtības ... laikam jau labāk beigās tad tas N52B30
08 Jan 2018, 20:14:21 @N53series rakstīja:
08 Jan 2018, 20:08:44 @BOOMER rakstīja:
Kaspich ... pasaki tad godīgi "nahujam" to N53
08 Jan 2018, 20:03:19 @N53series rakstīja:
N53 buus:
spraulas: 2K;
suuknis: 2K;
CO kati: 500..1K [2K OEM+zondes];
NOx kats: 2.5K;
NOx sensors: 500;
uudenssuknis: 300
sveces: tikai NGK/OEM [ap 14/gab.], kalpo 2..3 reizes iisaaku laiku [deelj multi-ignition];
aizdedzes spoles [ap 30/gab./Bosch] - rashodnjak;
kartera ventilaacijas vaarsts: 400 [tas gan uz peedejiem N52 arii attiecas];
Pateikshu. Tas dzineejs veraas taa,kaa neviens cits ikdienas dzineejs.
Shis nav dzineejs tipiskajam shiis vietnes userim. No latviesha praktiskaa viedoklja - duumojosh m57 diizelis ar mehaaaniskajaam sprauslaam,izraveetu dpf ir way to go. N53 ir pilniigi preteejaa pusee.
| Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
08 Jan 2018, 20:17:27 @uldens1 rakstīja:
un nahuj dzineju kuru pat dilers nejedz diagnosticēt
diileris nejeedz diagnosticeet neko no jaunajiem dzineejiem
vnk - lai diizelju mociitaaji ciinaas pashi un izglitojaas pashi. jeb preciizaak - vinjiem tachu pilnigi pajaat, ja tas diizelis vibree, raustaas, duumo, nav iisti pilnas jaudas, lec uz 1.6 cilindriem, utml.
reku, blakus teemaa bija verdikts: liidz -15oC sveces nah nav vajadziigas | Offline | | |
Lumberjack | | Kopš: 04. Nov 2017
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Mitsubishi Lancer
| Principā esmu gatavs izskatīt arī benzīnu, vienkārši tagad patēriņš ir 8-9l/100km kas liekas daudz. E61 Tērēs mazāk, bet ja var ticēt interneta datiem tad 2.5 benzīns man gadā izmaksās par 800 eur vairāk kā 3.0 d. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
08 Jan 2018, 20:19:18 @BOOMER rakstīja:
Pieņemsim,ka tas auto ar N53 maksā 10 u.e. (run āju par E9X),bet iekrist var uz pusi vērtības ... laikam jau labāk beigās tad tas N52B30
08 Jan 2018, 20:14:21 @N53series rakstīja:
08 Jan 2018, 20:08:44 @BOOMER rakstīja:
Kaspich ... pasaki tad godīgi "nahujam" to N53
08 Jan 2018, 20:03:19 @N53series rakstīja:
N53 buus:
spraulas: 2K;
suuknis: 2K;
CO kati: 500..1K [2K OEM+zondes];
NOx kats: 2.5K;
NOx sensors: 500;
uudenssuknis: 300
sveces: tikai NGK/OEM [ap 14/gab.], kalpo 2..3 reizes iisaaku laiku [deelj multi-ignition];
aizdedzes spoles [ap 30/gab./Bosch] - rashodnjak;
kartera ventilaacijas vaarsts: 400 [tas gan uz peedejiem N52 arii attiecas];
Pateikshu. Tas dzineejs veraas taa,kaa neviens cits ikdienas dzineejs.
Shis nav dzineejs tipiskajam shiis vietnes userim. No latviesha praktiskaa viedoklja - duumojosh m57 diizelis ar mehaaaniskajaam sprauslaam,izraveetu dpf ir way to go. N53 ir pilniigi preteejaa pusee.
NOx sisteemai ir risnaajums, ko Eiropa jau izmanto.
augstspiediena suuknis - maza probabilitaate [ljoti maza]. pjezo sprauslas - kaa visiem jaunajiem dzineejiem [saakot ar N53, peec tam arii N54, N55, u.t.t.].
CO kati - kaa visiem benziiniem;
kartera ventilaacija - kaa visiem jaunajiem benziiniem, zondes - tas pats [2 wide-band, 2 narrow-band].
tb., jaa, ja ir 10K, N53 neiesaku. Tad M54. Jo arii N52 buus daargs.
Braukshanas zinjaa.. M54 nav iisti salidzinaams.[ Šo ziņu laboja N53series, 08 Jan 2018, 20:24:07 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
08 Jan 2018, 20:21:13 @Lumberjack rakstīja:
Principā esmu gatavs izskatīt arī benzīnu, vienkārši tagad patēriņš ir 8-9l/100km kas liekas daudz. E61 Tērēs mazāk, bet ja var ticēt interneta datiem tad 2.5 benzīns man gadā izmaksās par 800 eur vairāk kā 3.0 d.
3D diizelis bez tiem 9..10/100 litriem nespiid esi tak reaals!
| Offline | | |
Lumberjack | | Kopš: 04. Nov 2017
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Mitsubishi Lancer
|
08 Jan 2018, 20:23:15 @N53series rakstīja:
08 Jan 2018, 20:21:13 @Lumberjack rakstīja:
Principā esmu gatavs izskatīt arī benzīnu, vienkārši tagad patēriņš ir 8-9l/100km kas liekas daudz. E61 Tērēs mazāk, bet ja var ticēt interneta datiem tad 2.5 benzīns man gadā izmaksās par 800 eur vairāk kā 3.0 d.
3D diizelis bez tiem 9..10/100 litriem nespiid esi tak reaals!
Tiešām tik traki? Paziņam e39 3.0d vidēji 7l/100 datos e61 vidējais 6.6 biju cerējis ko tuvu tam. | Offline | | |
Gruziins | | Kopš: 27. Jul 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 50
Braucu ar: Irmu
|
08 Jan 2018, 20:31:17 @Lumberjack rakstīja:
08 Jan 2018, 20:23:15 @N53series rakstīja:
08 Jan 2018, 20:21:13 @Lumberjack rakstīja:
Principā esmu gatavs izskatīt arī benzīnu, vienkārši tagad patēriņš ir 8-9l/100km kas liekas daudz. E61 Tērēs mazāk, bet ja var ticēt interneta datiem tad 2.5 benzīns man gadā izmaksās par 800 eur vairāk kā 3.0 d.
3D diizelis bez tiem 9..10/100 litriem nespiid esi tak reaals!
Tiešām tik traki? Paziņam e39 3.0d vidēji 7l/100 datos e61 vidējais 6.6 biju cerējis ko tuvu tam.
e60 3.0D man pa pilsētu ir 11-13, uz šosejas daudz nav braukts bet liekas ka ap 6-7, bet nu tas 6-7 ir +/- sēņojot [ Šo ziņu laboja Gruziins, 08 Jan 2018, 20:39:18 ] | Offline | | |
Zuc | | Kopš: 22. Apr 2016
Ziņojumi: 572
Braucu ar: Kūtiņu
| 3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir. | Offline | | |
RWD | | Kopš: 29. May 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 929
Braucu ar: muti
| Jums pusei te ir pie glavas ārsta jāiet Samainat kuzavu arī pret jaunu, Npadsmit gadīgai misenei, kad jums kāds sānu saskrāpēs | Offline | | |
|
alpins | | Kopš: 01. Sep 2003
Ziņojumi: 2557
Braucu ar:
|
08 Jan 2018, 20:31:17 @Lumberjack rakstīja:
08 Jan 2018, 20:23:15 @N53series rakstīja:
08 Jan 2018, 20:21:13 @Lumberjack rakstīja:
Principā esmu gatavs izskatīt arī benzīnu, vienkārši tagad patēriņš ir 8-9l/100km kas liekas daudz. E61 Tērēs mazāk, bet ja var ticēt interneta datiem tad 2.5 benzīns man gadā izmaksās par 800 eur vairāk kā 3.0 d.
3D diizelis bez tiem 9..10/100 litriem nespiid esi tak reaals!
Tiešām tik traki? Paziņam e39 3.0d vidēji 7l/100 datos e61 vidējais 6.6 biju cerējis ko tuvu tam.
e61 M57N2 9,6 l | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Tas e60/61 elektrokasjaku mīts ir tāds pats kā cilindros krītošās ieplūdes kolektora klapes | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
08 Jan 2018, 20:45:08 @Mikuzz rakstīja:
Tas e60/61 elektrokasjaku mīts ir tāds pats kā cilindros krītošās ieplūdes kolektora klapes
kaa paveicaas. jo, buusim godiigi, 99% 'specu' pat ar E39 galaa netiek.
pietiek pagljukot kaadai CAN liinijai, un mainiisi visus blokus peec kaartas! ibo, sajeega, kaa CAN straadaa, nav praktiski nevienam, oscilis - nevienam. tupa maina, 'kodee'..
palasi tepat galerijaas, kaa cilvekiem iet ar 'upgreidiem' | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Nu kad pie štelles tiek māsteri flomāsteri; tad protams tur finālā viss ir slikti,katrs kurš pieslēdz kompi kaut ko sabojā | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|