Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E61 iegāde

AutorsZiņojums
Lumberjack
08. Jan 2018, 19:41 #41

Kopš: 04. Nov 2017

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Mitsubishi Lancer

Tā jau mēs varam aiziet līdz tikai jaunām mašīnām ar garantiju. Ko katrs var atļauties ir ļoti subjektīvi, bet šobrīd auto pirkt kredītā nevēlos. Iespējams mana doma par labojamiem modeļiem ap 8k ir nepareiza tādēl arī meklēju informāciju.
Offline
N53series
08. Jan 2018, 19:50 #42

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


08 Jan 2018, 19:41:24 @Lumberjack rakstīja:
Tā jau mēs varam aiziet līdz tikai jaunām mašīnām ar garantiju. Ko katrs var atļauties ir ļoti subjektīvi, bet šobrīd auto pirkt kredītā nevēlos. Iespējams mana doma par labojamiem modeļiem ap 8k ir nepareiza tādēl arī meklēju informāciju.

lietas, aro ko vari reekjinaaties:
vecajiem diizeljiem - meh spraulas: ap 1K;
pjezo sprauslas: 2K;
turbiinas teema: liidz 1K;
DPF: 2K [protams, raveesi aaraa];
benziinam: nav turbiinas, nav pjezo sprauslu, bet - diez vai tajaa budzetaa pacelsi [es te par M54/N52];
CO kati: 500..1K;
kaarbas/automaati - remonts lidz 1..1.5K
CCC ap 500;
aktiivaa reika: 1.5K
piekare, ja jaataisa - pa 100 neko neizdariisi.

ja jaareekjina, vai papildus 1K varees, vai nevares ieguldiit, es BMW neieteiktu. vnk piebiedrosies klaunu baram [kaadi te ir lielaakaa dalja], kuri tikai stuko, kaa kaut ko amputeeet, nevis sataisiit.
Offline
BOOMER
08. Jan 2018, 19:55 #43

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1061

Braucu ar: 3333&3333

... ja nav grūti uzmet pie reizes tāmi uz N53


08 Jan 2018, 19:50:52 @N53series rakstīja:

08 Jan 2018, 19:41:24 @Lumberjack rakstīja:
Tā jau mēs varam aiziet līdz tikai jaunām mašīnām ar garantiju. Ko katrs var atļauties ir ļoti subjektīvi, bet šobrīd auto pirkt kredītā nevēlos. Iespējams mana doma par labojamiem modeļiem ap 8k ir nepareiza tādēl arī meklēju informāciju.

lietas, aro ko vari reekjinaaties:
vecajiem diizeljiem - meh spraulas: ap 1K;
pjezo sprauslas: 2K;
turbiinas teema: liidz 1K;
DPF: 2K [protams, raveesi aaraa];
benziinam: nav turbiinas, nav pjezo sprauslu, bet - diez vai tajaa budzetaa pacelsi [es te par M54/N52];
CO kati: 500..1K;
kaarbas/automaati - remonts lidz 1..1.5K
CCC ap 500;
aktiivaa reika: 1.5K
piekare, ja jaataisa - pa 100 neko neizdariisi.

ja jaareekjina, vai papildus 1K varees, vai nevares ieguldiit, es BMW neieteiktu. vnk piebiedrosies klaunu baram [kaadi te ir lielaakaa dalja], kuri tikai stuko, kaa kaut ko amputeeet, nevis sataisiit.
Offline
N53series
08. Jan 2018, 20:03 #44

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

N53 buus:
spraulas: 2K;
suuknis: 2K;
CO kati: 500..1K [2K OEM+zondes];
NOx kats: 2.5K;
NOx sensors: 500;
uudenssuknis: 300
sveces: tikai NGK/OEM [ap 14/gab.], kalpo 2..3 reizes iisaaku laiku [deelj multi-ignition];
aizdedzes spoles [ap 30/gab./Bosch] - rashodnjak;
kartera ventilaacijas vaarsts: 400 [tas gan uz peedejiem N52 arii attiecas];



[ Šo ziņu laboja N53series, 08 Jan 2018, 20:03:47 ]

Offline
BOOMER
08. Jan 2018, 20:08 #45

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1061

Braucu ar: 3333&3333

Kaspich ... pasaki tad godīgi "nahujam" to N53


08 Jan 2018, 20:03:19 @N53series rakstīja:
N53 buus:
spraulas: 2K;
suuknis: 2K;
CO kati: 500..1K [2K OEM+zondes];
NOx kats: 2.5K;
NOx sensors: 500;
uudenssuknis: 300
sveces: tikai NGK/OEM [ap 14/gab.], kalpo 2..3 reizes iisaaku laiku [deelj multi-ignition];
aizdedzes spoles [ap 30/gab./Bosch] - rashodnjak;
kartera ventilaacijas vaarsts: 400 [tas gan uz peedejiem N52 arii attiecas];




Offline
N53series
08. Jan 2018, 20:14 #46

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


08 Jan 2018, 20:08:44 @BOOMER rakstīja:
Kaspich ... pasaki tad godīgi "nahujam" to N53


08 Jan 2018, 20:03:19 @N53series rakstīja:
N53 buus:
spraulas: 2K;
suuknis: 2K;
CO kati: 500..1K [2K OEM+zondes];
NOx kats: 2.5K;
NOx sensors: 500;
uudenssuknis: 300
sveces: tikai NGK/OEM [ap 14/gab.], kalpo 2..3 reizes iisaaku laiku [deelj multi-ignition];
aizdedzes spoles [ap 30/gab./Bosch] - rashodnjak;
kartera ventilaacijas vaarsts: 400 [tas gan uz peedejiem N52 arii attiecas];






Pateikshu. Tas dzineejs veraas taa,kaa neviens cits ikdienas dzineejs.
Shis nav dzineejs tipiskajam shiis vietnes userim. No latviesha praktiskaa viedoklja - duumojosh m57 diizelis ar mehaaaniskajaam sprauslaam,izraveetu dpf ir way to go. N53 ir pilniigi preteejaa pusee.
Offline
uldens1
08. Jan 2018, 20:17 #47

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:

un nahuj dzineju kuru pat dilers nejedz diagnosticēt
Offline
BOOMER
08. Jan 2018, 20:19 #48

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1061

Braucu ar: 3333&3333

Pieņemsim,ka tas auto ar N53 maksā 10 u.e. (run āju par E9X),bet iekrist var uz pusi vērtības ... laikam jau labāk beigās tad tas N52B30


08 Jan 2018, 20:14:21 @N53series rakstīja:

08 Jan 2018, 20:08:44 @BOOMER rakstīja:
Kaspich ... pasaki tad godīgi "nahujam" to N53


08 Jan 2018, 20:03:19 @N53series rakstīja:
N53 buus:
spraulas: 2K;
suuknis: 2K;
CO kati: 500..1K [2K OEM+zondes];
NOx kats: 2.5K;
NOx sensors: 500;
uudenssuknis: 300
sveces: tikai NGK/OEM [ap 14/gab.], kalpo 2..3 reizes iisaaku laiku [deelj multi-ignition];
aizdedzes spoles [ap 30/gab./Bosch] - rashodnjak;
kartera ventilaacijas vaarsts: 400 [tas gan uz peedejiem N52 arii attiecas];






Pateikshu. Tas dzineejs veraas taa,kaa neviens cits ikdienas dzineejs.
Shis nav dzineejs tipiskajam shiis vietnes userim. No latviesha praktiskaa viedoklja - duumojosh m57 diizelis ar mehaaaniskajaam sprauslaam,izraveetu dpf ir way to go. N53 ir pilniigi preteejaa pusee.
Offline
N53series
08. Jan 2018, 20:19 #49

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


08 Jan 2018, 20:17:27 @uldens1 rakstīja:
un nahuj dzineju kuru pat dilers nejedz diagnosticēt

diileris nejeedz diagnosticeet neko no jaunajiem dzineejiem
vnk - lai diizelju mociitaaji ciinaas pashi un izglitojaas pashi. jeb preciizaak - vinjiem tachu pilnigi pajaat, ja tas diizelis vibree, raustaas, duumo, nav iisti pilnas jaudas, lec uz 1.6 cilindriem, utml.
reku, blakus teemaa bija verdikts: liidz -15oC sveces nah nav vajadziigas
Offline
Lumberjack
08. Jan 2018, 20:21 #50

Kopš: 04. Nov 2017

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Mitsubishi Lancer

Principā esmu gatavs izskatīt arī benzīnu, vienkārši tagad patēriņš ir 8-9l/100km kas liekas daudz. E61 Tērēs mazāk, bet ja var ticēt interneta datiem tad 2.5 benzīns man gadā izmaksās par 800 eur vairāk kā 3.0 d.
Offline
N53series
08. Jan 2018, 20:22 #51

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


08 Jan 2018, 20:19:18 @BOOMER rakstīja:
Pieņemsim,ka tas auto ar N53 maksā 10 u.e. (run āju par E9X),bet iekrist var uz pusi vērtības ... laikam jau labāk beigās tad tas N52B30


08 Jan 2018, 20:14:21 @N53series rakstīja:

08 Jan 2018, 20:08:44 @BOOMER rakstīja:
Kaspich ... pasaki tad godīgi "nahujam" to N53


08 Jan 2018, 20:03:19 @N53series rakstīja:
N53 buus:
spraulas: 2K;
suuknis: 2K;
CO kati: 500..1K [2K OEM+zondes];
NOx kats: 2.5K;
NOx sensors: 500;
uudenssuknis: 300
sveces: tikai NGK/OEM [ap 14/gab.], kalpo 2..3 reizes iisaaku laiku [deelj multi-ignition];
aizdedzes spoles [ap 30/gab./Bosch] - rashodnjak;
kartera ventilaacijas vaarsts: 400 [tas gan uz peedejiem N52 arii attiecas];






Pateikshu. Tas dzineejs veraas taa,kaa neviens cits ikdienas dzineejs.
Shis nav dzineejs tipiskajam shiis vietnes userim. No latviesha praktiskaa viedoklja - duumojosh m57 diizelis ar mehaaaniskajaam sprauslaam,izraveetu dpf ir way to go. N53 ir pilniigi preteejaa pusee.


NOx sisteemai ir risnaajums, ko Eiropa jau izmanto.
augstspiediena suuknis - maza probabilitaate [ljoti maza]. pjezo sprauslas - kaa visiem jaunajiem dzineejiem [saakot ar N53, peec tam arii N54, N55, u.t.t.].
CO kati - kaa visiem benziiniem;
kartera ventilaacija - kaa visiem jaunajiem benziiniem, zondes - tas pats [2 wide-band, 2 narrow-band].

tb., jaa, ja ir 10K, N53 neiesaku. Tad M54. Jo arii N52 buus daargs.
Braukshanas zinjaa.. M54 nav iisti salidzinaams.

[ Šo ziņu laboja N53series, 08 Jan 2018, 20:24:07 ]

Offline
N53series
08. Jan 2018, 20:23 #52

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


08 Jan 2018, 20:21:13 @Lumberjack rakstīja:
Principā esmu gatavs izskatīt arī benzīnu, vienkārši tagad patēriņš ir 8-9l/100km kas liekas daudz. E61 Tērēs mazāk, bet ja var ticēt interneta datiem tad 2.5 benzīns man gadā izmaksās par 800 eur vairāk kā 3.0 d.

3D diizelis bez tiem 9..10/100 litriem nespiid esi tak reaals!
Offline
Lumberjack
08. Jan 2018, 20:31 #53

Kopš: 04. Nov 2017

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Mitsubishi Lancer


08 Jan 2018, 20:23:15 @N53series rakstīja:

08 Jan 2018, 20:21:13 @Lumberjack rakstīja:
Principā esmu gatavs izskatīt arī benzīnu, vienkārši tagad patēriņš ir 8-9l/100km kas liekas daudz. E61 Tērēs mazāk, bet ja var ticēt interneta datiem tad 2.5 benzīns man gadā izmaksās par 800 eur vairāk kā 3.0 d.

3D diizelis bez tiem 9..10/100 litriem nespiid esi tak reaals!



Tiešām tik traki? Paziņam e39 3.0d vidēji 7l/100 datos e61 vidējais 6.6 biju cerējis ko tuvu tam.
Offline
Gruziins
08. Jan 2018, 20:38 #54

Kopš: 27. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Irmu


08 Jan 2018, 20:31:17 @Lumberjack rakstīja:

08 Jan 2018, 20:23:15 @N53series rakstīja:

08 Jan 2018, 20:21:13 @Lumberjack rakstīja:
Principā esmu gatavs izskatīt arī benzīnu, vienkārši tagad patēriņš ir 8-9l/100km kas liekas daudz. E61 Tērēs mazāk, bet ja var ticēt interneta datiem tad 2.5 benzīns man gadā izmaksās par 800 eur vairāk kā 3.0 d.

3D diizelis bez tiem 9..10/100 litriem nespiid esi tak reaals!



Tiešām tik traki? Paziņam e39 3.0d vidēji 7l/100 datos e61 vidējais 6.6 biju cerējis ko tuvu tam.
e60 3.0D man pa pilsētu ir 11-13, uz šosejas daudz nav braukts bet liekas ka ap 6-7, bet nu tas 6-7 ir +/- sēņojot

[ Šo ziņu laboja Gruziins, 08 Jan 2018, 20:39:18 ]

Offline
Zuc
08. Jan 2018, 20:38 #55

Kopš: 22. Apr 2016

Ziņojumi: 572

Braucu ar: Kūtiņu

3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir.
Offline
RWD
08. Jan 2018, 20:42 #56

Kopš: 29. May 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 929

Braucu ar: muti

Jums pusei te ir pie glavas ārsta jāiet Samainat kuzavu arī pret jaunu, Npadsmit gadīgai misenei, kad jums kāds sānu saskrāpēs
Offline
alpins
08. Jan 2018, 20:44 #57

Kopš: 01. Sep 2003

Ziņojumi: 2557

Braucu ar:


08 Jan 2018, 20:31:17 @Lumberjack rakstīja:

08 Jan 2018, 20:23:15 @N53series rakstīja:

08 Jan 2018, 20:21:13 @Lumberjack rakstīja:
Principā esmu gatavs izskatīt arī benzīnu, vienkārši tagad patēriņš ir 8-9l/100km kas liekas daudz. E61 Tērēs mazāk, bet ja var ticēt interneta datiem tad 2.5 benzīns man gadā izmaksās par 800 eur vairāk kā 3.0 d.

3D diizelis bez tiem 9..10/100 litriem nespiid esi tak reaals!



Tiešām tik traki? Paziņam e39 3.0d vidēji 7l/100 datos e61 vidējais 6.6 biju cerējis ko tuvu tam.
e61 M57N2 9,6 l
Offline
Mikuzz
08. Jan 2018, 20:45 #58

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Tas e60/61 elektrokasjaku mīts ir tāds pats kā cilindros krītošās ieplūdes kolektora klapes
Offline
N53series
08. Jan 2018, 20:51 #59

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


08 Jan 2018, 20:45:08 @Mikuzz rakstīja:
Tas e60/61 elektrokasjaku mīts ir tāds pats kā cilindros krītošās ieplūdes kolektora klapes


kaa paveicaas. jo, buusim godiigi, 99% 'specu' pat ar E39 galaa netiek.
pietiek pagljukot kaadai CAN liinijai, un mainiisi visus blokus peec kaartas! ibo, sajeega, kaa CAN straadaa, nav praktiski nevienam, oscilis - nevienam. tupa maina, 'kodee'..
palasi tepat galerijaas, kaa cilvekiem iet ar 'upgreidiem'
Offline
Mikuzz
08. Jan 2018, 20:57 #60

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Nu kad pie štelles tiek māsteri flomāsteri; tad protams tur finālā viss ir slikti,katrs kurš pieslēdz kompi kaut ko sabojā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo