Online
Pašreiz BMWPower skatās 276 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mazākās M-kas spyphoto
Autors | Ziņojums |
foobar | | Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| ar 2 turbiinaam jau viss ir ok... pat bedres iisti neesot | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| FD-333 nesaki gan taa. BiTurbo un TwinTurbo, kaa arii kompresormotoriem apgriezienu liikne parasti ir taada, par kuru atmosfeeriskie motori var tikai sapnjot. | Offline | | |
nilich | | Kopš: 09. Aug 2004
Ziņojumi: 103
Braucu ar: 98’E39, 2000’Z3 2.8iS
| Likne protams ir laba lieta, griezes moments ari - bet izlgspelejosaki sa vai ta ir atmosferiskie! Turbinas pec riktigas atvilksanas un apstasanas plaisa! | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| A kāda starpība...? | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| Bljedj nevis apgriezienu bet griezes momenta liikne. Shodien taadas pagjiras ka nesuuda nesaprotu. | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
|
2004-08-09 15:44, nilich rakstīja:
Likne protams ir laba lieta, griezes moments ari - bet izlgspelejosaki sa vai ta ir atmosferiskie! Turbinas pec riktigas atvilksanas un apstasanas plaisa!
1. Ir taada lieta kaa Turbo Timer.
2. Ilgspeeleejoshi vai ne ilgspeeleejoshi, par to te nav runa. | Offline | | |
nilich | | Kopš: 09. Aug 2004
Ziņojumi: 103
Braucu ar: 98’E39, 2000’Z3 2.8iS
| Nelamajies!!!!! | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| ...atvainojos. Shodien taads gariigais.[ This message was edited by: Prfctyon on 2004-08-09 15:57 ] | Offline | | |
|
jvanks | | Kopš: 16. May 2002
Ziņojumi: 4299
Braucu ar: Sporta auto
| Ko var njemties, piekritu PULJAI, V8 un liela kubatura rulzz
Bez bazara!
Parejais ir sikumi. Replikas liekas!
----------------- BaTCC Nacionālā klase Opel Astra Nr.15 | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| Es jau nesaku, ka kautkas rulz vai nerulz. Taa ir gaumes un rociibas lieta. Man arii absoluuti nepievelkt mazi turbomotori. Bet, piemeeram, taadi auto kaa GREENa Fairlaidy, PLAYERa 3000GT ir ljoti garshiigas konstrukcijas.
JVANKS, shii arii ir kautkaada ’replika’? Spied sheit. | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
|
2004-08-09 15:37, nilich rakstīja:
Fii drosi ir aizsapnoies par Biturbo - ar augstspiediena un zemspiediena turbinu!!!
2004-08-09 15:38, foobar rakstīja:
ar 2 turbiinaam jau viss ir ok... pat bedres iisti neesot
Es varu sapnjot par turbiinu ar mainaamu gjeomteriju, par 2 sekvenciaali aktivizeejamaam turbiinaam vai sekvenciaali kachaajoshaam (taa kaa jaunajaa BMW turbo diizelii).
Tachu ne jau turbiinu skaitaa ir taa saals, bet tajaa faktaa, ka turbo motoram volumetric efficiency ir virs 100% tikliidz turbiina saak kachaat pozitiivu spiedienu, liidz tam laikam tas ir taads pats atmosfeerskais motors kaa visi citi (tikai ar zemaaku kompresiju ) - atshkjiriiba ir tikai "lagaa" - skat. manu parakstu Atmosfeeriskie motori arii neiet pie zemiem apgriezieniem, kameer tiem nepiekarina VANOS. | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
... nekas slikts kompresora nevar buut. MB kompresoriem cik esmu braucis nekaadas bedres nav. Troikai taapat buutu labaaks 2.5 kompres nevis V8 -> Svara attieciibas uz prieksheejo un aizmugureejo asi. | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| Skat. manu linku uz Alpina B7, Fii, varbuut vari paskaidrot to Alpinas kompresora uzbuuvi, tobish, kas tur ir tik iipashs ja, protams, kautko zini par to teemu. Laikam jau tas nav Tavaa kompetencee, tipa, par taadiem auto neintereseejies nu karoche apskaties.
A paareejie, apskatieties hokj taas Alpinas griezes momentu un pie kaadiem apgriezieniem, un saliidzinat ar "parastiem" E65.
Piemeers no sasniedzamaakiem auto - BMW E34 M5 vs. Alpina E34 B10 BiTurbo. Ar chipu vispaar tam Alpina E34 ir >400hp.
Labi, ko es te staastu. Nemeegjinu jau nevienam uzspiest kautkaadu viedokli, tikai fakti . | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
|
2004-08-09 16:06, diesel rakstīja:
... nekas slikts kompresora nevar buut. MB kompresoriem cik esmu braucis nekaadas bedres nav. Troikai taapat buutu labaaks 2.5 kompres nevis V8 -> Svara attieciibas uz prieksheejo un aizmugureejo asi.
Kompresoram nav bedres, bet tas ir daudz neefektiivaaks par turbiinu, jo neizmanto lieko energjiju no izpluudes gaazeem. | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
... lai nezaudeetu braukshanas komfortu manupraat turbo der automaatam. Kompresors jebkam. | Offline | | |
jvanks | | Kopš: 16. May 2002
Ziņojumi: 4299
Braucu ar: Sporta auto
| Da labi es jau neko, es tik sarunas uztureshanai
----------------- BaTCC Nacionālā klase Opel Astra Nr.15 | Offline | | |
|
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
|
2004-08-09 16:07, Prfctyon rakstīja:
Skat. manu linku uz Alpina B7, Fii, varbuut vari paskaidrot to Alpinas kompresora uzbuuvi, tobish, kas tur ir tik iipashs ja, protams, kautko zini par to teemu. Laikam jau tas nav Tavaa kompetencee, tipa, par taadiem auto neintereseejies nu karoche apskaties.
Es intereseejos par visaam jaunaam tehnologjijaam auto sfeeraa, neatkariigi no taa vai taas tiek liktas uz Toyota vai BMW
Ir ljoti maz pieejamas informaacijas tieshi par to Alpinas kompresoru.
Cik saprotu tad tas ir radiaalais kompresors - atshkjiriiba no turbokompresora ir tajaa, ka radiaalais kompresors netiek griests ar turbiinas paliidziibu, bet gan siksnas paliidziibu. Nu tipa panjemam turbokompresoru, noskruuveejam nost turbiinu, uzmaucam uz ass zobratu vai shkjiivi un piedzenam no motora.
Radiaalaa kompresora raksturiigaas iipashiibas:
1) Tam ir jaagriezhas ljoti aatri (saliidzinot ar motoru), lai dabuutu nepiecieshamo spiedienu - tik pat aatri cik turbokompresoram. Liidz ar to ir vajadzigi paarnesuma zobrati, lai to aatrumu sasniegtu.
2) Maksimaalaa efektivitaate tiek sasniegta sameeraa shauraa apgriezienu diapazonaa
3) Sapumpeetais gaisa daudzums neaug lineaari, liidz ar to to ir gruuti kontroleet. Parastam turbokompresoram vienkaarshi izpluudes gaazes tiek palaistas garaam taadeejaadi nodroshinot nepiecieshamo gaisa daudzumu.
4) Saliidzinot ar "roots" kompresoru tas speej sakachaat vairaak gaisa un taadeejaadi var dabuut lielaakas jaudas.
Iespeejams, ka Alpina ir izgudrojushi kaut kaadu veidu kaa labaak kontroleet to kompresora grieshanaas aatrumu, taadeejaadi efektiivaak izmantojot to kompresoru plashaa apgriezienu diapazonaa. | Offline | | |
foobar | | Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| un kaadi ir plusi?
btw normaly aspirated engine ir ar never ending boost aka non-existent lag! nospied pedaali un ir, nevis nospied pedaali un gaidi ziemassveetkus | Offline | | |
GA3 | | Kopš: 29. Jun 2003
Ziņojumi: 1401
Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi
|
2004-08-09 15:44, nilich rakstīja:
Likne protams ir laba lieta, griezes moments ari - bet izlgspelejosaki sa vai ta ir atmosferiskie! Turbinas pec riktigas atvilksanas un apstasanas plaisa!
Kur probleema? Peec atvilkshanas kaadu briitinju padarbini motoru tukshgaitaa.
2004-08-09 15:48, Prfctyon rakstīja:
1. Ir taada lieta kaa Turbo Timer.
Vatafak | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
| #4 ir pluss.
Nu neiet arii tas atmosfeeriskais pie zemiem apgriezieniem - nospied pedaali un nav. Kad iegriezhas paari pa 3k tad pamazaam saak aiziet. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|