Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 154 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Minišoseja 2017

AutorsZiņojums
s-line
16. Feb 2017, 13:08 #41

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2578

Braucu ar: kūtiņu

Varbūt šeit kādam noder:
Ir palikušas pāris kannas bmw/mini manuālās kārbas eļļa. 5L iepakojumā. Bmw Group MTF-LT-3!

Naļetai uz vasaras sezonu
Offline
Archuks
16. Feb 2017, 13:08 #42

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


16 Feb 2017, 13:04:42 @Papakarlo rakstīja:
Ja atbrauc kaut 4 mašīnas tad jau ir pa lēto, no katra pa ~33e

Tik iepriekš jāsaorganizējās un jāsaskaņo ar bskb

+ trases slēgšana + tiesneši vismaz tajās vietās, kur ir iespējams piekļūt trasei u.t.t.
Offline
Papakarlo
16. Feb 2017, 13:11 #43

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Cik tad beigās nostājās cipars?
Offline
kurlis
16. Feb 2017, 13:13 #44

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4149

Braucu ar: mexipoku.com


16 Feb 2017, 13:04:42 @Papakarlo rakstīja:
Ja atbrauc kaut 4 mašīnas tad jau ir pa lēto, no katra pa ~33e

Tik iepriekš jāsaorganizējās un jāsaskaņo ar bskb


Nu šādus "atbrauc 4 mašīnas un samet, cik vajag" treniņus uzrīkot taču vari arī tu pats! BKSB.LV noteikti ir info tālrunis, uz kuru tu vari uzzvanīt un norunāt vajadzīgo datumu un laiku.

Ja nopietni, tad lētāk tiešām būs laist uz Pērnavas trasi
Offline
esir
16. Feb 2017, 13:43 #45

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 619

Braucu ar:


16 Feb 2017, 13:11:18 @Papakarlo rakstīja:
Cik tad beigās nostājās cipars?


trases īres cenas var atrast te : http://www.bksb.lv/index.php/pakalpojumi/cenas
Offline
smudo
16. Feb 2017, 13:48 #46

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3684

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Janem vera, ka Pernavas trase nav pilseta un ir labi parredzama un nav nepieciesami tiesnesi tas noslegsanai. Ta ari ir vieteja turiga cilveka ipasuma, kam tas viss ir vairak hobijs, nevis biznesa projekts, bet principa ja sametas kopa kadi 8 - 10 braukt gribetaji un uz 2h noire trasi un apmaksa tiesnesus, tad tas pasakums nav nemaz tik dargs.

[ Šo ziņu laboja smudo, 16 Feb 2017, 13:49:37 ]

Offline
EK
16. Feb 2017, 22:16 #47

Kopš: 28. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 513

Braucu ar: Seat Leon FR


16 Feb 2017, 13:48:41 @smudo rakstīja:
Janem vera, ka Pernavas trase nav pilseta un ir labi parredzama un nav nepieciesami tiesnesi tas noslegsanai. Ta ari ir vieteja turiga cilveka ipasuma, kam tas viss ir vairak hobijs, nevis biznesa projekts, bet principa ja sametas kopa kadi 8 - 10 braukt gribetaji un uz 2h noire trasi un apmaksa tiesnesus, tad tas pasakums nav nemaz tik dargs.


Tieši tā arī ir kā tu raksti, EST pret LV.

Noirēt BKSB maksās vismaz x2, ja skataties trases nomas maksas.

Gatavojieties labāk Minišosejai Tur varēs labi pavadīt laiku

Šogad tāpat kā pērn, plānojam braukt visas trases konfigurācijas, auto, moto, lielo, mazo
Offline
SmokeAndRide
16. Feb 2017, 22:30 #48

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku


16 Feb 2017, 13:47:21 @user rakstīja:

15 Feb 2017, 21:46:34 @EK rakstīja:

14 Feb 2017, 23:49:10 @Papakarlo rakstīja:
Users teica ka ar ielas auto bez dugām varot dragāt pa lielajiem Biķeriem (bez slāpētājiem) viņš nedirš ja jā tad cik jāmaksā un kad/cik bieži to var darīt?

Varētu uztaisīt topiku kurā likt savus onbodrus un blatot ar apļalaikiem


Nav tāda piedāvājuma, šosejas treniņos nepielaiž auto bez dugām.


Taču esmu braukājis pa lielo trasi. vēl Nissan gtr braukājis ir, zils Porsche nevienam no tiem nebija dugu. Kaut kādas evolūcijas. Pa vidu ir arī šosejas mašīnas, bet man dugu nav tikai ķivere bija obligāta.


Kā jau minēju iepriekš, bet visu uzmanību paņēma Geitss..

kādreiz bija tie saucamie šosejas treniņi, vismaz 2 gadus atpakaļ točna. Ja nemaldos kkas ap 15-20 eur, vēl senāk liekas tie bija 10 ls.
kkādu brīdi pat to, ja nekļūdos organizēja users 6500. Kad parādījās minišoseja nav vairs par tādu iespēju dzirdēts. Parasti notika ceturtdienu vakaros, domāju ja pameklē var atrast powerā reklāmu uz to. Braukt varēja kopā ar šosejniekiem, dugas nebija obligātās. Vajadzēja cimdus, ķiveri un TA lkm. Blakus sēdēt nedrīkstēja.


edit 2012-2013:


Atsākam ŠOSEJUS TRENIŅUS.. un tagad katru 4dienu..Tiekamies Bikerniekos..

TĀTAD JAU ŠONEDĒĻ
17.05.2012 CETURTDIEN TIEKAMIES BIĶERNIEKOS

Sadarbiba ar TVA Group Katram iespēja pabraukt pa Biķernieku auto apli, pastiprināt savu braukšanas prasmi un izjust adrenalīnu.

4dien- 17.05.2012 no 19:30-20:30

ierašanās no 19:00

Gaidīsim visus braukt gribētājus un visus, kuri grib pamēģināt savas prasmes trasē, tātad gan ar iela,s gan sporta auto.

Galvenais paņemt līdzi ķiveri.

Maksa 10 Ls.

Tiekamies trasē.

Vairāk informācija:
29153666 Jānis

[ Šo ziņu laboja SmokeAndRide, 16 Feb 2017, 22:35:50 ]

Offline
EK
16. Feb 2017, 23:01 #49

Kopš: 28. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 513

Braucu ar: Seat Leon FR

Jā, tā bija, bet tā ir vēsture un daudz kas ir mainījies.
Offline
Papakarlo
16. Feb 2017, 23:05 #50

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Agrāk bija labie laiki un vispār bezpriģels

BA-1 agresīvi slīpē kopā ar miermīlīgiem slēpotājiem
Offline
nejaukais
17. Feb 2017, 09:01 #51

Kopš: 22. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 317

Braucu ar:

Kā būs šogad arī gonkas līdz 20:00 dēļ iedzīvotājiem vai ilgāk tomēr būs?

Gribētos 3 apļu vietā vienā reizē braukt vairāk!
Offline
EK
17. Feb 2017, 23:56 #52

Kopš: 28. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 513

Braucu ar: Seat Leon FR


17 Feb 2017, 09:01:06 @nejaukais rakstīja:
Kā būs šogad arī gonkas līdz 20:00 dēļ iedzīvotājiem vai ilgāk tomēr būs?

Gribētos 3 apļu vietā vienā reizē braukt vairāk!


Skatīsimies pēc apstākļiem
Offline
nejaukais
20. Feb 2017, 08:59 #53

Kopš: 22. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 317

Braucu ar:

Cerams šogad roteri nebūs šauri un naidīgi noskaņoti un nemainīsies būtiski starp treniņ un sacensībām.

Ideāli ja būtu vismaz viena tumba uz rindas vidu, savādāk tie kas aizmugurē rindā stāv neko nedzird.

Offline
geits
26. Feb 2017, 08:44 #54

Kopš: 20. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1675

Braucu ar: BMW

Cik maksā uzbūvēt ātrāko Nacionālās klases automašīnu?
Artūrs Virbulis 17.02.2012 - 17:30 Cik maksā uzbūvēt ātrāko Nacionālās klases automašīnu?
Vanka auto iegādes brīdī 2011. gadā. Foto no personīgā arhīva

Nacionālā klase Latvijas autošosejā tiek uzskatīta par tautas klasi, kas par salīdzinoši nelielām naudām paver iespējas uz lielo autosportu. Vairāku gadu garumā ir bijušas diskusijas par to, cik lēti vai dārgi izmaksā Nacionālā klase, tādēļ „Go4speed" nolēma noskaidrot, kā tad īsti ir. Sazinājāmies ar 2011. gada ātrākās automašīnas īpašnieku Jāni Vanku, lai uzzinātu, cik izmaksājusi viņa Opel Astra sporta auto būvniecība.

Aizvadītās sezonas, Nacionālās klases, lielākais pārsteigums bija Jāņa Vanka ātrums, atgriežoties trasē pēc ilgākas pauzes. Pēdējos divos posmos viņš bija pārliecinoši ātrākais, taču uzvarēt izdevās tikai vienā no braucieniem, izstājoties pārējos tehnisku iemeslu dēļ. Viņš trasē devās ar G paaudzes Opel Astra hečbeku, kam uzstādīts 2,0 litru 8 vārstu benzīna dzinējs. Sarunā ar „Go4speed" viņš atklāja galvenās, konkrētā auto, būvniecības izmaksas, kā arī to, vai lētāk ir būvēt pašam vai nopirkt jau gatavu sporta auto.

Virsbūve. Jāsāk, protams, ar automašīnas vai virsbūves iegādi, kas Vanka gadījumā izdevās ļoti veiksmīgi. Viņš to ieguva savā īpašumā jau sagatavotu un brauktu autošosejā. Auto jau bija atvieglināts, aprīkots ar drošības karkasu, balstiekārtu un visu pārējo. Teorētiski bija viss bez dzinēja, ātrumkārbas, stūres, krēsla un siksnām. Tomēr var teikt, ka būvējot šādu virsbūvi izmantojot ielas auto, Opel Astra G gadījumā - virsbūve ar sagatavošanu un drošības karkasu izmaksās aptuveni 1900 latus.

Balstiekārta. Jāņa automašīnai uzstādīts Bilstein amortizatoru un H&R atsperu komplekts, cietās bukses, kā arī veikta balstiekārtas pārbūve tehnisko noteikumu noteiktajās robežās, tai skaitā aizmugurējā tilta pielāgošana plašākai savirzes regulēšanas iespējai, kā arī citi nepieciešamie darbi. Balstiekārtas pozīcija, izmantojot iepriekš uzskaitītās daļas, izmaksā aptuveni 1200 latus, bet viss atkarīgs no tā, kāds amortizatoru un atsperu komplekts tiek uzstādīts. To cenas var svārstīties no dažiem simtiem līdz pat vairākiem tūkstošiem latu.


Dzinējs būvniecības procesā. Foto no personīgā arhīva

Dzinējs. Apskatītajā auto uzstādīts no jauna uzbūvēts 2,0 litru 8 vārstu Opel dzinējs. Dzinējs sakombinēts no vairākiem Opel dzinējiem, līdz ar to izmaksu pozīcijas saistās ar daudzām un dažādām pozīcijām. To starpā ir bloka sagatavošana, jaunas šāles, piemeklēti virzuļi, standarta klaņi, ieplūdes un izplūdes kolektori u.c., bet visdārgākais un būtiskais ir dzinēja galvas sagatavošana. Kopējās izmaksas, kurās ietilpst samaksa meistaram par darbu, kā arī dzinēja ielikšana, un regulēšana uz jaudas stenda, ir aptuveni 2000 lati. Dzinēja izmaksas pietiekami zemā līmenī notur Nacionālās klases tehniskie noteikumi, kuri nosaka, ka lielākajai daļai dzinēja detaļu ir jābūt standarta.

Elektrība. Ar šo sadaļu saistās dzinēja vadības bloka un pašas elektroinstalācijas, jeb vadu savilkšanas, izmaksas. Konkrētajam auto uzstādīts dzinēja vadības bloks „Janvar", kas šobrīd maksā aptuveni 350 latus, bet mūsdienīgāks risinājums ir „VEMS" ražojums par 500 latiem. Vadu savilkšana izmaksā aptuveni 150 latus, līdz ar to kopējās izmaksas šai pozīcijai ir ap 500 lati.

Transmisija. Svarīgākais elements, protams, ir pārnesumkārba. Galvenais ir atrast pareizo attiecību no standarta ražojumiem, jo tehniskais reglaments paredz tikai standarta ātrumkārbu izmantošanu, kas bieži vien ir sarežģītākais uzdevums. Vanks savas ātrumkārbas uzbūvēšanai izmantojis vairākas dažādu modeļu Opel standarta kārbas. Kopā ar darbu pārnesumkārba izmaksājusi aptuveni 250 latus. Pusasis un pārējie transmisijas elementi ir standarta un cenas var svārstīties lielos diapazonos, jo ir iespēja izmantot lietotus agregātus, vai iegādāties jaunus, labu firmu ražojumus.

Bremzes. Bremžu sistēma ir standarta, un tās cena principā ierēķināma pie virsbūves izdevumiem. Jauns standartu bremžu diski un bremžu uzliku komplekts izmaksās ap 100 latiem, bet vairāk sportam piemēroti risinājumi maksās nedaudz vairāk.

Salons. Salona izmaksās ietilpst sporta stūre, sporta krēsls, sporta drošības jostas, drošības siets, ugunsdzēšamais un citi sīkumi. Tas konkrētajā gadījumā izmaksājis 430 latus. Tomēr iespējams tikt cauri arī lētāk, pērkot lietotas vai lētākas, bet autosportam derīgas lietas. Vanka automašīnai uzstādīts arī „Stack" instrumentu panelis par 1200 latiem, kā arī pedāļu grupa kas izmaksā aptuveni 200 latus, tomēr tā kā šīs detaļas ietekmē tikai pilota ērtību, nevis ātrumu un bez tām var iztikt.


Automašīnas askētiskais salons. Foto no personīgā arhīva

Krāsošana. Vēl viena lieta, kas ātrumu nepalielina, bet ir nepieciešama civilizētam sporta automobilim, ir automašīnas krāsošana un aplīmēšana. Tas izmaksās ap 600 latiem atkarībā no vēlmēm un vajadzībām.

Kopējās izmaksas. Ja saskaita visus konkrētā auto būvniecības elementus kopā, tad sanāk, ka uzbūvēt ātrāko Nacionālās klases automašīnu, izmantojot Opel Astra G virsbūvi, izmaksās aptuveni 6800 latus. Konkrēti Jāņa Vanka Opel Astra G izmaksājusi vēl vismaz pāris tūkstošus vairāk, jo pie izceltās summas jāpieskaita 1200 latus dārgais instrumentu panelis un 200 latu pedāļu grupa, kā arī citi neuzskaitītie, taču samērā dārgie risinājumi pilota ērtībai.

Tomēr ar būvēšanu viss vien nebeidzas, jo startēšanai nepieciešami arī diski, riepas, degviela un sporta apģērbs, kā arī klāt nāk LAF licences, dalības maksas u.t.t. Šie elementi kopā veido arī būtisku izmaksu sadaļu, tomēr tā ir atsevišķa tematika.

Interesanta ir šīs automašīnas vēsture. Sākotnēji (2002.gadā) tā tika būvēta kā „Super 1600" klases automašīna. Ieliekot tajā visu sirdi un dvēseli, to uzbūvēja Māris un Lauris Vīganti, un Lauris veiksmīgi ar to startēja ausošosejas sacensībās. Pēc tam automašīna nonāca Hugo Jurševska apgādībā, kas to uz 2006. gada sezonu sagatavoja priekš Jāņa Vanka, pielāgojot to Nacionālās klases noteikumiem, izmantojot Opel 1.6 16V EcoTec dzinēju.


Vanks 2011. gada pēdējā autošosejas posmā. Foto: Valdis Zāgeuss/Go4speed

2006. un 2007. gadā Vanks, īrējot šo auto, startēja Nacionālajā klasē, bet pēc tam auto tika pamests novārtā un netika izmantots. Līdz 2011. gadā to Vanks pārņēma savā valdījumā un no jauna atjaunoja startēšanai Nacionālajā klasē. Stāsta galā Jānis secina, ka lētāk, protams, ir nopirkt gatavu automašīnu, tomēr, uzbūvējot savu auto un sasniedzot ar to labus rezultātus, gandarījums ir daudz lielāks.

Atliek vien piebilst, ka konkrētās izmaksas ir tieši saistītas ar Jāņa Vanka automašīnas būvēšanu. Summas pa pozīcijām var mainīties, tās ietekmē ļoti daudzi faktori, gan tas, cik pašam īpašniekam ir iespējas un vēlēšanās piedalīties būvniecībā, tādējādi mazinot izdevumus nemaksājot par darbu citiem, gan no kādām sastāvdaļām un cik nopietni ir vēlēšanās to visu paveikt. Nacionālās klases noteikumiem atbilstošu automašīnu var uzbūvēt arī par kādiem 3000 latiem, tomēr, vai ar to izdosies uzvarēt sacensībās?

[ Šo ziņu laboja geits, 26 Feb 2017, 08:46:00 ]



-----------------
AUTOTRANSPORTĒŠANA,labas cenas,labs serviss, tel. 26633311,29991999

www.autosos24.lv
Offline
EK
05. Mar 2017, 22:24 #55

Kopš: 28. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 513

Braucu ar: Seat Leon FR

Esam publicējuši 2017.gada sezonas Nolikumu + tehniskos noteikumus, iepazīstieties ar tiem, ja plānojat piedalīties.
Offline
Papakarlo
05. Mar 2017, 23:31 #56

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Ar kausu bez būra un ar parasto 3 punktu jostu atļauts braukt?

Ja nē, tad kāpēc
Offline
Erx
06. Mar 2017, 01:23 #57

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

Bez būra un bez jostām, bet ar kausu pat pie samērā nevainīga kūleņa ir palielas iespējas iedzīvoties lauztos kaulos, tajā skaitā atslēgas kauls un mugurkaula skriemeļi. Neiesaku.

Savukārt bez būra, bet ar jostām un kausu pie nedaudz nopietnāka kūleņa tiksi saspiests starp jumtu un krēslu.

[ Šo ziņu laboja Erx, 06 Mar 2017, 01:24:04 ]

Offline
Papakarlo
06. Mar 2017, 01:32 #58

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Vislabākais risinājums ielas mašīnai būtu skrūvējamais pusbūris bet arī to neatļauj

https://grassrootsmotorsports.com/forum/grm/good-idea-or-bad-idea-race-seats-in-a-street-drive/62920/page1/

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 06 Mar 2017, 01:34:18 ]

Offline
geits
06. Mar 2017, 07:21 #59

Kopš: 20. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1675

Braucu ar: BMW

Reku labākais risinājums,ir gan kauss,gan būris,gan viss cits:http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=9464

-----------------
AUTOTRANSPORTĒŠANA,labas cenas,labs serviss, tel. 26633311,29991999

www.autosos24.lv
Offline
Papakarlo
06. Mar 2017, 07:28 #60

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Uz rimi var braukt ar tādu?
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo