Online
Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E91 motora ķēdes maiņa
Autors | Ziņojums |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| offtopik, bet jau kurā tēma, kur xado, xado
ir baigā manta? servisnieki ar lielīja, ka esot brīnumlīdzeklis "klasikām". | Offline | | |
sandis224 | | Kopš: 20. Jul 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Xdrive
|
13 Dec 2016, 22:16:10 @rekeds rakstīja:
offtopik, bet jau kurā tēma, kur xado, xado
ir baigā manta? servisnieki ar lielīja, ka esot brīnumlīdzeklis "klasikām".
Vēl ir tāds līdzeklis kā SUPRATEC, arī liela. | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
|
13 Dec 2016, 22:00:31 @Artmal rakstīja:
Strunts ar to xado un to klokenes zobratu ir vel kautkads mesls ko Eriks lielija!
Kads reali pats ir mainijis tas kedes! ?
Kads rezultats, ko un kapec mainija? Vairak interese citu pieredze!
Kedes darbibas princips ir nemainigs jau looti sen, lidz ar to paliek jautajums, vai velies samainit visu ka pienakas un braukt, vai ari ieekonomet un katru reizi, pieskilot auto, parmest krustu, ka viss ok. | Offline | | |
Artmal | | Kopš: 03. Apr 2013
No: Dobele
Ziņojumi: 101
Braucu ar: Ar kajam
| Nezinu vai vel irkadreiz bij molilatam sakarigas piedevas opelim ielejam pabRaucam pec tam izlaidam ellu pus dienu gaja! | Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| tā kā edžulim žēl vietas pmu glabāšanai man ir izdzēsta jurčika atskaite no mana ex auto ar n47 motoru un pēc garantijas dīlera veiktu ķēdes un kā tur vēl veiktu bezmaksas nomaiņu, bet nu cik atminos darbu sarakstā bija ķēdes un spriegotāji, citiem, vienlaicīgi ar manu pirktiem autiņiem arī gadījās ka dīleris lika citus motorus | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
13 Dec 2016, 22:16:10 @rekeds rakstīja:
offtopik, bet jau kurā tēma, kur xado, xado
ir baigā manta? servisnieki ar lielīja, ka esot brīnumlīdzeklis "klasikām".
noteikti tas xado uztaisi ķedes metalu tadu kurš nestiepsies domaju ka tev vajadzetu sapirkt ari oncoinus | Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Kā ir ar N47D20C ķēdēm? Arī viss slikti un jāmaina pie piemrās izdevības? Vai gaidīt konkrētu nobraukumu vai trokšņus? | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
13 Dec 2016, 22:16:10 @rekeds rakstīja:
offtopik, bet jau kurā tēma, kur xado, xado
ir baigā manta? servisnieki ar lielīja, ka esot brīnumlīdzeklis "klasikām".
Visām šim brīnumpiedevām pamatā ir ZDDP (Zinc dialkyldithiophosphates), ko eļļām šaka likt 40tajos. Kopš 2000šajiem eļļām, kas domātas moderniem auto, piedevas apjoms ir samazināts gandrīz uz pusi dēļ ekoloģijas prasībām, jo tā sadegot aizsērē katalizatoru (pieņemu, ka arī DPF). Tie kas klasikām lej atbilstošu klasiku eļļu, nekādas piedevas klāt nejauc, jo attiecīgajās eļļās jau ir augstāks attiecīgās piedevas apjoms (labāk gan adrast internetā data sheet, jo piedevu apjoms ik pa laikam tiek mainīts, bet šī info jāmeklē specializētos ārvalstu forumos). Visi šie stāsti ar to, ka bez eļļas dzinējā nobrauc baigos gabalus ir pamatā dēļ šīs piedevas, jo ja to pielej lielākā apmērā, tad viņa paliek uz virsmām kādu laiku un būtiski samazina berzi un līdz ar to arī temperatūru, tā kā ik pa laikam veiktie "testi" ar dažādām piedevām un eļļām pa lielam ir izrādīšanās, jo viss balstīts uz 70desmit gadus vecu piedevu, ko var nopirms pa 10 - 15 EUR. Ja to pielej pa daudz, var parādīties citi blakus defekti. Ja ir izravēts katalizators un/vai dpf, un tiek lietota moderniem auto domāta eļļa, tad var ebay nopirkt ZDDP tīrā veidā, bet ideāli būtu zināt esošos ZDDP apjomu eļļā un sarēķināt apjomu tā, lai nepielietu pa daudz. [ Šo ziņu laboja smudo, 14 Dec 2016, 10:09:48 ] | Offline | | |
|
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
14 Dec 2016, 09:36:02 @Kalnz rakstīja:
Kā ir ar N47D20C ķēdēm? Arī viss slikti un jāmaina pie piemrās izdevības? Vai gaidīt konkrētu nobraukumu vai trokšņus?
Domāju, ka par šo motoru arī te spriež.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
14 Dec 2016, 10:18:06 @cufiks rakstīja:
d20C nav problēmu ar ķēdes priekšlaicīgu nolietošanos, izstiepšanos vai citiem defektiem.. Bet savlaicīgi nomainīt vajadzētu.
Ko nozīmē "savlaicīgi"? Pie kāda nobraukuma ir paredzēts mainīt? | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
| Sākt grabēt var pie 60, var pie 250 bez graboņas pārplīst, var līdz 400 noiet bez problēmām.
Dīlers ar spec tūlu ar nomērīt izstiepumu, ja tāds ir.[ Šo ziņu laboja protams, 14 Dec 2016, 10:24:54 ]
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| mums te neviens līdz 200k pat nedabrauca, kam pats motors līdz 150k noķīlēja, kam ap līdz 150k nomainīja ķēdes piespiedu kārtā
wessā servisa džeks teica, ka nekādā gadījumā nevar braukt pilno 25k eļļas maiņas internvālu, bet max 10k | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
| Cik saprotu, tur probzas sākas kad tā ķēde reāli biku pastiepjas un nogriež kādus tur eļļas padeves kanāliņus, līdz ar to sāk iet pa sauso utt.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
gacha | | Kopš: 01. Aug 2002
Ziņojumi: 1836
Braucu ar: F11 JG40
| Un ko teiksiet par M57TU2D30 ?
-----------------
| Offline | | |
gacha | | Kopš: 01. Aug 2002
Ziņojumi: 1836
Braucu ar: F11 JG40
|
14 Dec 2016, 11:42:21 @cufiks rakstīja:
14 Dec 2016, 11:35:39 @gacha rakstīja:
Un ko teiksiet par M57TU2D30 ?
nu nu gribas ekspertu viedokli
-----------------
| Offline | | |
tomijslv | | Kopš: 04. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 147
Braucu ar: Quattro
|
14 Dec 2016, 11:29:14 @cufiks rakstīja:
14 Dec 2016, 11:08:57 @protams rakstīja:
Cik saprotu, tur probzas sākas kad tā ķēde reāli biku pastiepjas un nogriež kādus tur eļļas padeves kanāliņus, līdz ar to sāk iet pa sauso utt.
Laikam taisnība, bet d20C motoriem tā problēma ir atrisināta
Manam ir d20c motors, paziņam arī tāds pats, un abiem tika mainītas ķēdes. Tā kā tas var gadīties jebkuram. | Offline | | |
|
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
| Ar ko shie dzineji atshkjiras tiri intereses peec jauda ? uzbuuve?? piedzinjas mehanismi ?? | Offline | | |
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
14 Dec 2016, 11:35:39 @gacha rakstīja:
Un ko teiksiet par M57TU2D30 ?
Ar jamaina ! bet pa svau pikji !!!2,0d agraak to dariija diileris tie kas paspeeja tie paspeeja !! | Offline | | |
kere8 | | Kopš: 19. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 542
Braucu ar: vecu behu
| viens mehs stastij pa to jauno m57/n57 ka kedes biezums ir tads pats ka vecajam,vaina ir sausaka solki un lielaka degvielas spiediena raila,ka rezultata augspiediena suknis bik pieklemme un veido mikro sitienus kas izstiep kjedi pa 200k | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
14 Dec 2016, 19:25:11 @kere8 rakstīja:
viens mehs stastij pa to jauno m57/n57 ka kedes biezums ir tads pats ka vecajam,vaina ir sausaka solki un lielaka degvielas spiediena raila,ka rezultata augspiediena suknis bik pieklemme un veido mikro sitienus kas izstiep kjedi pa 200k
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|