Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 239 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 Iegāde, kam pievērst uzmanību?

AutorsZiņojums
LA
04. Mar 2016, 14:15 #41

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Nu ja e46 330ix tērēja ~ 14l pilētā, tad mans pieņēmums, ka e39 būs ~ tas pats. Starpība 5e.
Vai 5e par ko tāpat nopirkt neko nevar ir arguments grabulim zem kapota, mūždien eļļainajai pistolei DUS'ā + iespēja ielidot uz padārgu remontu?

Ja dienā nobrauktu vismaz 100km, tad varētu par to domāt.


P.S. Bet izskatās ka šī diskusija par degvielas tipu ir bezjēdzīga, jo topika autoram ar nostāju šajā jautājumā viss ir ok.

[ Šo ziņu laboja LA, 04 Mar 2016, 14:22:38 ]

Offline
Ridlihs
04. Mar 2016, 14:25 #42

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


04 Mar 2016, 12:28:11 monobloks rakstīja:

04 Mar 2016, 12:23:37 Ridlihs rakstīja:
Kāds topika autoram budžets šim pasākumam? Varbūt nemaz nav jēga diskutēt te par kaut kādu pēdējo gadu feisu 530d max pilnu.


Budžets apmēram 3 - 5k €, bet no dīzeļa mīžu kā meitenes no mēnešreizēm. Bail, ka nosprāgs sprauslas, sīko daļiņu filtri, utt., kas nav lēts pasākums. Darba dienā ar auto sanāk nobraukt aptuveni 20km, ne vairāk. Svētdienas izbraukumi ir cita lieta, uz ko kapeika netiek pis*a.

Slikta pieredze ar B6 Passerati, kam 2.0d aizgāja pa gaisu, tāpat kā mani 1.2k €.


DPF nav e39. Ja 5 pakas, tad es tikai 530d pēdējo gadu ņemtu vēlreiz, ja atkal e39 ņemtu. Nevienu brïdi nenožēloju. Protams kādus 3-4 mēnešus meklēju labu un tādu kādu gribēju. Atrast viegli nebija.

Nu par pasūdu es nekomentēšu.
Offline
RSAWorkshop
04. Mar 2016, 14:56 #43

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


04 Mar 2016, 14:15:33 LA rakstīja:
Nu ja e46 330ix tērēja ~ 14l pilētā, tad mans pieņēmums, ka e39 būs ~ tas pats. Starpība 5e.
Vai 5e par ko tāpat nopirkt neko nevar ir arguments grabulim zem kapota, mūždien eļļainajai pistolei DUS'ā + iespēja ielidot uz padārgu remontu?

Ja dienā nobrauktu vismaz 100km, tad varētu par to domāt.


P.S. Bet izskatās ka šī diskusija par degvielas tipu ir bezjēdzīga, jo topika autoram ar nostāju šajā jautājumā viss ir ok.

39tais ar x nenāk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
LA
04. Mar 2016, 23:28 #44

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


04 Mar 2016, 14:56:55 RSAWorkshop rakstīja:

04 Mar 2016, 14:15:33 LA rakstīja:
Nu ja e46 330ix tērēja ~ 14l pilētā, tad mans pieņēmums, ka e39 būs ~ tas pats. Starpība 5e.
Vai 5e par ko tāpat nopirkt neko nevar ir arguments grabulim zem kapota, mūždien eļļainajai pistolei DUS'ā + iespēja ielidot uz padārgu remontu?

Ja dienā nobrauktu vismaz 100km, tad varētu par to domāt.


P.S. Bet izskatās ka šī diskusija par degvielas tipu ir bezjēdzīga, jo topika autoram ar nostāju šajā jautājumā viss ir ok.

39tais ar x nenāk


Zinu
Offline
Ilvars23
04. Mar 2016, 23:37 #45

Kopš: 15. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 438

Braucu ar: mēli pa dēli


04 Mar 2016, 12:28:11 monobloks rakstīja:

04 Mar 2016, 12:23:37 Ridlihs rakstīja:
Kāds topika autoram budžets šim pasākumam? Varbūt nemaz nav jēga diskutēt te par kaut kādu pēdējo gadu feisu 530d max pilnu.


Budžets apmēram 3 - 5k €, bet no dīzeļa mīžu kā meitenes no mēnešreizēm. Bail, ka nosprāgs sprauslas, sīko daļiņu filtri, utt., kas nav lēts pasākums. Darba dienā ar auto sanāk nobraukt aptuveni 20km, ne vairāk. Svētdienas izbraukumi ir cita lieta, uz ko kapeika netiek pis*a.

Slikta pieredze ar B6 Passerati, kam 2.0d aizgāja pa gaisu, tāpat kā mani 1.2k €.


Īstās meitenes nemīž no mēnešreizēm, bet no mēnešreižu aizkavēšanās !
Offline
funkyasshit
04. Mar 2016, 23:38 #46

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


04 Mar 2016, 11:24:02 LA rakstīja:
Par ko tieši 1k? Par 1k var nopirkt M54B30 motoru.



Eļļa, filtri, sveces jau vien gandrīz pie 100E nostājas ar 40% atlaidēm.
Bieži vien visas bremzes ir jāpārlasa, kas jau ir pie 200E. Vēl kaut kas piekarē, mož kāda siksna jānomaina, kaut kas salonā, varbūt vēl diskus ar riepām nopērc un tev jau ir pāri 1k sakasīts.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 04 Mar 2016, 23:38:57 ]

Offline
LA
04. Mar 2016, 23:39 #47

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Jā, jā. Un vel pārkrāsot mašīnu un pārvilkt salonu.

Offline
funkyasshit
04. Mar 2016, 23:44 #48

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Vidējais latvietis kā tāds ir kapeikpisējs un tik ļoti reti ir redzēta mašīna, kurai tiešām viss strādā un ir perfekti. Katram savi uzskati. Cits arī brauc ar grabošu piekari līdz skatei. Pat ne cits, diezgan daudzi...
Iedomājies, es arī savam M50, kas ir 20 gadus vecs, nopirku 2 jaunus Bosch detonācījas devējus?
Ārprāc, cik viņi maksā. Tur tak jau puse no cita motora swapa gandrīz sanāk... Vajadzēja laikam pārdot, nevis mainīt, ne?

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 04 Mar 2016, 23:46:47 ]

Offline
monobloks
05. Mar 2016, 00:46 #49

Kopš: 04. Mar 2016

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


04 Mar 2016, 23:37:56 Ilvars23 rakstīja:
Īstās meitenes nemīž no mēnešreizēm, bet no mēnešreižu aizkavēšanās !


HAHAHA
Offline
dzuris
05. Mar 2016, 07:07 #50

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


04 Mar 2016, 23:38:38 funkyasshit rakstīja:

04 Mar 2016, 11:24:02 LA rakstīja:
Par ko tieši 1k? Par 1k var nopirkt M54B30 motoru.



Eļļa, filtri, sveces jau vien gandrīz pie 100E nostājas ar 40% atlaidēm.
Bieži vien visas bremzes ir jāpārlasa, kas jau ir pie 200E. Vēl kaut kas piekarē, mož kāda siksna jānomaina, kaut kas salonā, varbūt vēl diskus ar riepām nopērc un tev jau ir pāri 1k sakasīts.


Nedaudz sadirsts gan. Motoram ella + filttrs jau gandriz 70eur. bremzu kluci videji 25 - 35 + 2x deveji 15eur
Kvepsveces + relejs bus savi 100-120
Siksna ar visiem parazitiem uz kadiem 40-50eir. Nepipna gada bilance man ari ap 1,2k tiri tehniskas lietas. Neskairot ka vel japiekraso sis tas un riepas taja summa nelieku.
Offline
vernersb
05. Mar 2016, 07:14 #51

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Hz kas tev par ellju, man ellja + filtrs ap 120eur!
Offline
dzuris
05. Mar 2016, 07:34 #52

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


05 Mar 2016, 07:14:51 vernersb rakstīja:
Hz kas tev par ellju, man ellja + filtrs ap 120eur!


Kur un ko lej? Veikala cenas nem?
Offline
vernersb
05. Mar 2016, 07:54 #53

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Motuls! Pats nemainu. Itkaa serviss man ar labu atlaidi to dara mosh arii nee
Offline
Maa
05. Mar 2016, 07:57 #54

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Izstās kad moš nē
Offline
Maa
05. Mar 2016, 08:01 #55

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Vēl kāds mk4 nobirst tas no150-200
+standarts kad reika sāk grabēt un pastiprinātāj sūknis jamaina
Tad priekšējie amji uz m suspensn aptuveni 90-100hujvinzin cik atkariba no tā kādu atlaidi dabon
Bet bilstein esot pa55 tik nezinu cik labi viņi
Offline
Maa
05. Mar 2016, 08:02 #56

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Īsi sakot nevajag tev to veco lūzni ne ar paku ne bez
Offline
vernersb
05. Mar 2016, 08:13 #57

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Vai! Samelojos, ellju ar elljas filtru pa 98 eur! 120 ja tur vel kkaadu filtru maina, ko katraa otrajaa elljas mainjas reizee manina, neatceros tik kuru
Offline
vernersb
05. Mar 2016, 08:30 #58

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


05 Mar 2016, 08:13:15 vernersb rakstīja:
Vai! Samelojos, ellju ar elljas filtru pa 98 eur! 120 ja tur vel kkaadu filtru maina, ko katraa otrajaa elljas mainjas reizee manina, neatceros tik kuru

Bla nu atkal samelojos!!! 86 eur ellja un filtrs!! Atradu tikko reekjinu, 120 peedeejo reizi bija kopaa ar vel kko, tik neatceros ko. Karoche man smagas pohas, galva nestraadaa.
Offline
Rolizze
05. Mar 2016, 09:08 #59

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


05 Mar 2016, 08:30:37 vernersb rakstīja:

05 Mar 2016, 08:13:15 vernersb rakstīja:
Vai! Samelojos, ellju ar elljas filtru pa 98 eur! 120 ja tur vel kkaadu filtru maina, ko katraa otrajaa elljas mainjas reizee manina, neatceros tik kuru

Bla nu atkal samelojos!!! 86 eur ellja un filtrs!! Atradu tikko reekjinu, 120 peedeejo reizi bija kopaa ar vel kko, tik neatceros ko. Karoche man smagas pohas, galva nestraadaa.

Nebiju izlasijis pedejo komentu jau sapratu ka tew vakar piektdiena ha

[ Šo ziņu laboja Rolizze, 05 Mar 2016, 09:09:20 ]

Offline
funkyasshit
05. Mar 2016, 12:30 #60

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


05 Mar 2016, 07:07:32 dzuris rakstīja:

04 Mar 2016, 23:38:38 funkyasshit rakstīja:

04 Mar 2016, 11:24:02 LA rakstīja:
Par ko tieši 1k? Par 1k var nopirkt M54B30 motoru.



Eļļa, filtri, sveces jau vien gandrīz pie 100E nostājas ar 40% atlaidēm.
Bieži vien visas bremzes ir jāpārlasa, kas jau ir pie 200E. Vēl kaut kas piekarē, mož kāda siksna jānomaina, kaut kas salonā, varbūt vēl diskus ar riepām nopērc un tev jau ir pāri 1k sakasīts.


Nedaudz sadirsts gan. Motoram ella + filttrs jau gandriz 70eur. bremzu kluci videji 25 - 35 + 2x deveji 15eur
Kvepsveces + relejs bus savi 100-120
Siksna ar visiem parazitiem uz kadiem 40-50eir. Nepipna gada bilance man ari ap 1,2k tiri tehniskas lietas. Neskairot ka vel japiekraso sis tas un riepas taja summa nelieku.


Es tad īsti nesapratu, kas ir sadirsts.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo