Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Tautas klasika - Youngtimer

AutorsZiņojums
howitzer
29. Feb 2016, 12:24 #41

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Ok, tad var mazliet par tēmu.
Pa brīvdienām ar čomu bijām apskatīt tīri interesantu "tautas klases" auto - Volvo S70 R.
Tos auto, cik sapratu no čoma, kurš ir Volvo fans, ražoja tikai vienu gadu.
Inline 5 turbo, fwd, 5spd, 250zs stockā.

Konkrētais auto bija ielikts volvoklubā uz tirdziņu. Principā, bundža padzīvojusi, priekšējiem spārniem un pakaļējām arkām čau. Domāju, ka sliekšņiem arī (cauri uzlikām, protams, redzēt nevar), priekšējās glāzes metinātas (domāju, ka sūdīgi, jo nekas tur normāli sakrāsots nebija, melnais grubulis pa virsu un viss), motors pa izpūtēju izšāva zilo, bija biš nopuņķojies, bet kaut ko kustējās. Salons labs (beņķi jāpiekrāso), tikai nejēgā piedirsts, aprīkojums arī diezgan pilns tam auto. Domāju, ka varētu būt foršs spainis, ko kādam fanātam paskrūvēt. Ar čipsi un slikiem, domājams, visādus jaunāka gada gājuma auto varētu fukāt, stockā tam auto ir zem 7 sekundēm līdz simtiņam.
Offline
Krabiz
29. Feb 2016, 12:26 #42

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Piemērs jāņem no stanceworks foruma. Tur cilvēki atjauno un uzlabo visu pēc kārtas un bmw, vag, citroen un visu pārējo brendu auto īpašnieki neskojopjas ar POZITĪVIEM komentāriem, kad redz kā cilvēks ir sakopis kādu 20-40 gadīgu auto neatkarīgi no markas.

[ Šo ziņu laboja Krabiz, 29 Feb 2016, 12:28:42 ]

Offline
Cherbikoff
29. Feb 2016, 12:41 #43

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

aiziet auzās jau te ejat uz nākotnes klasiku topiku ja tā gribās par kkādu $ vērtību utt runāt. Te lai paliek tie kam patīk auto, nevis nauda.

Kaifu var paķert, gan no sūda VAZ, gan Peugeot 205, gan E36, gan Opel Ascona. No faking VISIEM jebkad jebkur saražotiem auto, jo viņi ir INTERESANTI. Es vecākas mašīnas uzskatu par tādām kā pieaugušo puiku rotaļlietām. Vai tad Jums bērnībā bija tikai viena rotaļlieta un viss? Visas citas kas nebija jums bija sūds? Mērījāt cik būs vērtība tai mantai pēc tam kad būsiet paspēlējušies un viņa apnikusi?

Man piemēram bieži iepatīkas kkādas sen aizmirstas mašīnas. Mazda MX6, 3gen Prelude, Opel Ascona utt. Tās mašīnas neko nemaksā un neko nekad arī nemaksās. Tur uz autobūves fona nav nekā īpaša, bet man patīk mašīnas un ja pa lēto pie tādas var tikt.. kāpēc ne? interesanti. Pabrauc, apnīk un pārdod. Dārgāk vai lētāk nav nozīmes, jo tā ir tāda kā mantiņa. Iepatikās, nopirku - apnika pārdevu. Simple. Tāpēc ka patīk mašīnas. Nevis tāpēc ka esmu powera oligarhs kuram svarīgi lai viņa vienīgais un pareizais auto "x" kļūtu maksimāli vērtīgs, iespējami īsā laikā.

Bet ko gan es saprotu..

mans W201

[ Šo ziņu laboja Cherbikoff, 29 Feb 2016, 12:44:55 ]

Offline
Kalnz
29. Feb 2016, 12:43 #44

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14309

Braucu ar:

Cherbikoff -
Offline
XK220
29. Feb 2016, 13:13 #45

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Runājot par VAZIem, GAZiem un citiem padomju brīnumiem - nekad klasika nebūs tas, kas ir kopija oriģinālam. 1:1 feiks Rolex ir un būs feiks Rolex pēc 100 gadiem. Atšķirībā no tā gada Fiatiem, Trabantiem u.c. brīnumiem, kas rietumeiropā bija tādā pašā statusā kā mums padomju auto, tie vismaz bija oriģināli veidoti lēti auto, nevis nokopēts rietumeiropas/amerikāņu auto, kurš padarīts sūdīgāks un sākts ražot tad, kad oriģināls jau sen skaitījies novecojis. Tas pats ar visu padomju elektroniku, kas tikusi kopēta.
Offline
soulfreak
29. Feb 2016, 13:30 #46

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6604

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Kā reiz šobrīd lasu grāmatu par LS400 airbox mods aizņem 10 minūtes un neietekmē estētiku itnemaz, skaņa uzreiz kā nascar pagaidām izrauti 2 no 7 izplūdes bunduļiem, skaņa gandrīz neizmainījās, čut čut dobjāka kļuva, pēc TA vēl paprovēšu izņemt centrālo rezonatoru, tad vajadzētu būt muskuļainākais skaņai bet vispār, auto ārkārtīgi baudāms, salons viennozīmīgi labāks par citiem tā laika auto.


28 Feb 2016, 23:06:28 moro rakstīja:

28 Feb 2016, 22:41:02 Krabiz rakstīja:
e34 540i Touringu kā ģimenes brīvdienu auto

bet man patīk jūsu domu gājiens (c)
Par v8 runājot, sen ir teorētiski patīcis pirmās paaudzes LS400. Tā, protams, ir liela barža, bet vai var strīdēties ar šo skaņu?
Spied "Play", lai skatītos video!

Offline
Imigrants
29. Feb 2016, 13:33 #47

Kopš: 27. Oct 2015

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Zaļu auto


28 Feb 2016, 22:18:10 kars rakstīja:

28 Feb 2016, 21:50:29 Elviss rakstīja:
strīdēties ar e30/e36 īpašniekiem ir tas pats, kas ar zilajiem un velosipēdistiem. Kaut arī zini, ka šiem nav taisnība, bet izārstēt tā pat nav iespējams
Ok, iesaki man kādu vieglu, mazu, salīdzinoši jaudīgu rwd, bez ekstrām, ar bloķi, plaši pieejamām rezervesdaļām pa lēto, ar labu aftermarket suportu, pa ~3k euro.
Kā tu domā kāpēc 90% street klases drifteru brauc ar e30/e36, domā ka viņi visi ir baigie bmw fani tāpēc ka bļac nav alternatīvu


Opel Omega 3000 - rūpnīcas bloķis, lētas rezerves daļas, nezinu, kas Tev skaitās plaši pieejams, nu purčikā pie Naģeždas trešajā poģītī pajautājot gan jau ka nebūs, bet grosā utt viss ir pieejams. Salīdzinoši jaudīgs, bet nav baigi viegls un mazs (ķipa žurka ir viegla un maza, haa haa)
Volvo 9xx/7xx 2.3 turbo - arī ar bloķi, arī jaudīgs, detaļas pieejamas tādos pašos veikalos, kā visām citām automašīnām, bet, manuprāt, jābrauc katru dienu pa trepēm no vanšu tilta, lai kaut ko salauztu hadenē.
Par Tavu budžetu sanāk abi auto + samaksāt metinātājam par Omegas arku un sliekšņu sametināšanu (it kā žurkai nebūtu nekas jāmetina).
Offline
Micuks
29. Feb 2016, 13:36 #48

Kopš: 17. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 631

Braucu ar: E30/E36

Iesaku detalizētāk pastudēt fiat vēsturi pirms izteikt apgalvojumus!

Konkrētais fiats nebija perfekts, krievi šur tur novienkāršoja konstrukciju, pastiprināja uzlaboja piekari, lai tā pa Krievijas ceļiem neizjūk nu un protams šo to ari sadirsa, lai vienkāršotu konstrukciju.Vaz būtībā nav tas sūdīgākais tā laikmeta auto... un pie vaina bija nevis nezināšana, bet politika kā tāda, konstruktori bija zinoši un spējīgi, bet tika ierobežoti.
Offline
Papakarlo
29. Feb 2016, 13:43 #49

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Kuram rwd ir labākais price&performance cenā līdz ~5k ?
Obligāti jābūt manuālim ar bloķi un mazai pašmasai.
Offline
Ch
29. Feb 2016, 13:45 #50

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


29 Feb 2016, 13:43:45 Papakarlo rakstīja:
Kuram rwd ir labākais price&performance cenā līdz ~5k ?
Obligāti jābūt manuālim ar bloķi un mazai pašmasai.

E30+ m54b30
Offline
smudo
29. Feb 2016, 13:49 #51

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


29 Feb 2016, 13:13:50 XK220 rakstīja:
Runājot par VAZIem, GAZiem un citiem padomju brīnumiem - nekad klasika nebūs tas, kas ir kopija oriģinālam. 1:1 feiks Rolex ir un būs feiks Rolex pēc 100 gadiem. Atšķirībā no tā gada Fiatiem, Trabantiem u.c. brīnumiem, kas rietumeiropā bija tādā pašā statusā kā mums padomju auto, tie vismaz bija oriģināli veidoti lēti auto, nevis nokopēts rietumeiropas/amerikāņu auto, kurš padarīts sūdīgāks un sākts ražot tad, kad oriģināls jau sen skaitījies novecojis. Tas pats ar visu padomju elektroniku, kas tikusi kopēta.


Par to, ko augstak raksti, neviens nestridas un neiebilst. Sis temas butiba nav apspriest auto vertibu, bet piedavat vietu diskusijam par youngtineriem (pamat 60 - 80. Gadi) un ari jaunakiem auto, ja kads te jutas iederigs. Lai ari tema loti neskaidri defineta, tomer nevajag to vel vairak novirzi nevienam nevajadzigas diskusijas, kas beidzas ar savstarpejiem apvainojumiem
Offline
bum_bumz
29. Feb 2016, 13:52 #52

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6744

Braucu ar: E34


29 Feb 2016, 10:59:48 raimisE30 rakstīja:
Kas kuram skaitās nesmuks Manuprāt šāds s4 ir gan vizuāli, gan tekniski pārāks par e34 touringu, kas būtu atbilstoša gada bmw.

Nu, nu. Audi - garāks, augstāks, smagāks(pat par 540i), īsāka riteņu bāze. Pēdējais iespaido arī izskatu - gara priekša, aizmugure, apaļi bamperi. Vislabāk izskatās stock. Ja pieņem, ka S = M, tad ...
Offline
petka17
29. Feb 2016, 13:52 #53

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns


29 Feb 2016, 10:46:35 SteelRat rakstīja:
var jau atrast ari resnu, nesmuku veceni, kas velnishkjigi labi pisas, bet vai tas ir vajadziigs


Šitas vienkārši made my day

Par klasikām, youngtimer vai vēl nez ko - powera oligarhi perk poršus, bet man tādas naudas nav, tāpēc skatos uz to, ko es varētu saredzamā nākotnē iegādāties un kas būtu pietiekami interesanti:

Subaru Leone ar STI motoru un piekari:


Toyota Celica GT4 ST165 (owned and sold):


B2 quattro:


Ne pārāk mīlētā Manta:


Nākotnes klasika Eagle Talon TSI:


Manā skatījumā potenciāli ļoti ātrs auto:


Nedrīkst aizmirst:


S12


Un protams mužīgajiem biroja krēsla difteriem:

[ Šo ziņu laboja petka17, 29 Feb 2016, 14:12:27 ]

Offline
hasans
29. Feb 2016, 14:02 #54

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


29 Feb 2016, 10:58:47 Castor rakstīja:
Šis arī vecs sūds. 316i, pietam zāģēts, metināts un citādi piesmiets



Gala iznakuma manam jaizskatas tapat, tikai delfina metalikas kraasaa.
Offline
Achtung
29. Feb 2016, 14:36 #55

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 779

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Redliner : + 1000, Cherbikoff : +1000

Un labi, ka Driver pats to sviestu izdzēsa, ko no rīta sarakstīja!!!
Offline
8203
29. Feb 2016, 14:39 #56

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

Visi 80-90gadu hot hach (Rs2000, Gti golfi, GSi kadetti, 2.0 clio, 205 peugeot utt ) ir ievērības cienīgi.

Šiem cenas šobrīd vidēji 3k+ eur, par sakarīgu eksemplāru. Jaudas masas attiecība stock'am labākas par e30 m3, un 4cil. 2.0 16v dzinējiem potenciāls milzīgs.

Kā reiz veselīgai pagāšanai pilsētas režīmā, YTR vai vienkārši nolaist tvaiku - der.

[ Šo ziņu laboja 8203, 29 Feb 2016, 14:41:14 ]

Offline
petka17
29. Feb 2016, 14:43 #57

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns

Jebal - vesalas 3 lapas nodzisušas

Par tēmu - iepriekšējā postā es sarakstā neliku to, kas pats par sevi saprotams:
E30, E34, E28 un E21. Atļaušos pievienot pat E32. E36 pagaidām ir pārāk kaujams auto lai nāktu pie kkādas klasikas, bet ja man būtu jāmin, tad pēc 5 gadi cenas sāks drastiski kāpt augšā nesapuvušiem un nenopistiem eksemplāriem neatkarīgi no motora tilpuma.

Tāpat nepieliku klāt W124 un W123 (šito gan aizmirsu), bet vairāk gan tāpēc, ka tur sarakstā vairāk tādi auto, ko ar arī pie stūres pabaudīt nevis ar omi uz veikalu svētdienā braukt...


P.S. kāds zin kko par Air suspension (moška ir links un budžeta risinājumiem forumā?)?

Labots:

Bez bildēm nevar:

W123



[ Šo ziņu laboja petka17, 29 Feb 2016, 14:54:44 ]

Offline
howitzer
29. Feb 2016, 14:52 #58

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Jau tagad E36 328i ir grūti nopirkt labu. Lielākā daļa nokauti un norūsējuši. Es to auto par klasiku nesauktu un nekad neesmu saucis, bet tas vienkārši ir ļoti labs ielas/"sporta" auto tajā cenu kategorijā. Tomēr vadās E36 krietni drošāk par E30. Mans ex E30 ar 2.8 bija jūtami nestabilāks par šībrīža TDSu, sēž uz ceļa E36 pavisam savādāk, drošāka braukšanas sajūta, liekas, ka atsevišķas vietas savos ikdienas ceļos ar E36, neskatoties uz nožēlojamajiem 140zs, varu izbraukt ātrāk, nekā ar E30. Abi auto ir/bija viegli piesēdināti, abiem labas riepas, abiem LSD.

Protams, ka E30 tas šarms ir pavisam cits, ar to auto ir diezgan mīzīgi braukt ātri un tur jau tā jautrība.
Offline
R_S
29. Feb 2016, 14:54 #59

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 776

Braucu ar: nākotnes klasiku

Vēlviens auto, kuru labprāt iegādātos ir MX5. Jebkurš auto eksperts piekritīs, kas mx5 ir labākais price / performance roadsters pasaulē. Un man pilīgi vienalga vai powera guru uzskata to par geju auto, prieks ko dabon gāzējot ar to kartingu ir tā vērts.

Offline
petka17
29. Feb 2016, 14:58 #60

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns


29 Feb 2016, 14:54:30 raimisE30 rakstīja:
Vēlviens auto, kuru labprāt iegādātos ir MX5. Jebkurš auto eksperts piekritīs, kas mx5 ir labākais price / performance roadsters pasaulē. Un man pilīgi vienalga vai powera guru uzskata to par geju auto, prieks ko dabon gāzējot ar to kartingu ir tā vērts.




Frizieru auto, un piekrītu, ka nākotnes klasika (YoungTimer)

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo