Online
Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E46 330d neuzsilst līdz darba temperatūrai
Autors | Ziņojums |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 1020
Braucu ar:
|
28 Nov 2018, 19:16:50 @kere8 rakstīja:
Jap,un oem
Nu laikam jau galvenais, lai tas OEM nav ar bmw zīmīti par kuru dabūt maksāt dubultā Jo bmw pats termostatus neražo hella,vemo,febi,mahle un gan jau ir vēl kāds ko nepieminēju un bēdu nezināsi | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4325
Braucu ar:
| Var redzet,ka esi talu no sis lietas, nenem launa
Ja oem lielais termostats maksa ap 60eur un nesliktas kvalitates Gates pa 40eur(tikai nepiesienies cipariem uz sitiena ), tad kada jega zilet? ir bijusi pieredze- 3 Gates termosi uz dazadam masinam, viss ok. Ar 4 bija problema ar silsanu pec jauna uzstadisanas. Kura bridi tad ir izdevigi to darit? cik izmaksas velreiz nomainit termostatu?
Par mazo ja, tur ir varianti. Behr ar noslipeto oem markejumu nekad nav pievilis. | Offline | | |
Bumme | | Kopš: 27. Jun 2018
Ziņojumi: 67
Braucu ar: E46 3.0d
| Ja tā temperatūra turas ap tiem 75-90 robežās, cik slikti ir ar to auto braukt? Patēriņu ja neņem vērā, domāju vai to motoru stipri bojā?! | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5211
Braucu ar: F20 R1200RT
|
28 Nov 2018, 22:39:08 @smilee45 rakstīja:
28 Nov 2018, 19:16:50 @kere8 rakstīja:
Jap,un oem
Nu laikam jau galvenais, lai tas OEM nav ar bmw zīmīti par kuru dabūt maksāt dubultā Jo bmw pats termostatus neražo hella,vemo,febi,mahle un gan jau ir vēl kāds ko nepieminēju un bēdu nezināsi
skopais maksā 2x
muļķis 3x
lohs visu mūžu...
P.S nekā pesonīga, bet dzīves patiesība ir cita... | Offline | | |
Bumme | | Kopš: 27. Jun 2018
Ziņojumi: 67
Braucu ar: E46 3.0d
| ir detaļas, kuras reāli vajag oem, bet ir tādas kuras nevajag un pārāk overpriced ir pirkt oem. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5211
Braucu ar: F20 R1200RT
|
29 Nov 2018, 15:27:40 @Bumme rakstīja:
ir detaļas, kuras reāli vajag oem, bet ir tādas kuras nevajag un pārāk overpriced ir pirkt oem.
pilnīgi piekrītu... | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3137
Braucu ar: Puf-puf
|
29 Nov 2018, 15:06:58 @Bumme rakstīja:
Ja tā temperatūra turas ap tiem 75-90 robežās, cik slikti ir ar to auto braukt? Patēriņu ja neņem vērā, domāju vai to motoru stipri bojā?!
Viss ok, tieši tāpēc BMW paneļi speciāli ir programmēti tā, lai temperatūras bultiņa stāvētu pa vidu kā iemieta kamēr reālā temperatūra var staigāt 90 +/-15°C. Zem 75°C gan ir slikti, tad nesāksies DPF reģenerācija ja tāds ir.
| Offline | | |
S14DST | | Kopš: 26. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 284
Braucu ar: e46 un rx7
| Eksperimentam pasūtīju oem termostatu, pēc 10 darba dienām būs klāt un cerams ka Jums šeit ir taisnība Un taisnība, cenu atsķirība tiešam smieklīga, hella un oem 10eur starpība | Online | | |
|
Bumme | | Kopš: 27. Jun 2018
Ziņojumi: 67
Braucu ar: E46 3.0d
|
29 Nov 2018, 16:23:05 @josi rakstīja:
29 Nov 2018, 15:06:58 @Bumme rakstīja:
Ja tā temperatūra turas ap tiem 75-90 robežās, cik slikti ir ar to auto braukt? Patēriņu ja neņem vērā, domāju vai to motoru stipri bojā?!
Viss ok, tieši tāpēc BMW paneļi speciāli ir programmēti tā, lai temperatūras bultiņa stāvētu pa vidu kā iemieta kamēr reālā temperatūra var staigāt 90 +/-15°C. Zem 75°C gan ir slikti, tad nesāksies DPF reģenerācija ja tāds ir.
njā, bet nu kompī liekot virsū, piemēram dzes.šķidruma temperatūru tad 75-80 ir kādiem 3 draugiem, identiskam dzinējam. Tas, kas ir panelī tā ir eļļas temperatūra ja pareizi saprotu?!
Jo OBD kad uzslēdz dzes.šķidr temp tad viņa ap 75-80 visu laiku ir. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5211
Braucu ar: F20 R1200RT
|
29 Nov 2018, 17:26:14 @S14DST rakstīja:
Eksperimentam pasūtīju oem termostatu, pēc 10 darba dienām būs klāt un cerams ka Jums šeit ir taisnība Un taisnība, cenu atsķirība tiešam smieklīga, hella un oem 10eur starpība
a par to jau ir šis stāsts...
P.S ceru, ka abus uzsūtīji... | Offline | | |
daavo | | Kopš: 08. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1911
Braucu ar: Tramvaju
|
30 Nov 2018, 13:31:43 @Bumme rakstīja:
29 Nov 2018, 16:23:05 @josi rakstīja:
29 Nov 2018, 15:06:58 @Bumme rakstīja:
Ja tā temperatūra turas ap tiem 75-90 robežās, cik slikti ir ar to auto braukt? Patēriņu ja neņem vērā, domāju vai to motoru stipri bojā?!
Viss ok, tieši tāpēc BMW paneļi speciāli ir programmēti tā, lai temperatūras bultiņa stāvētu pa vidu kā iemieta kamēr reālā temperatūra var staigāt 90 +/-15°C. Zem 75°C gan ir slikti, tad nesāksies DPF reģenerācija ja tāds ir.
njā, bet nu kompī liekot virsū, piemēram dzes.šķidruma temperatūru tad 75-80 ir kādiem 3 draugiem, identiskam dzinējam. Tas, kas ir panelī tā ir eļļas temperatūra ja pareizi saprotu?!
Jo OBD kad uzslēdz dzes.šķidr temp tad viņa ap 75-80 visu laiku ir.
Panelī ir dzesēšanas škidruma temperatūra un ja viss ar dzeses sistēmu ir kārtībā, tad darba temperatūra ir 90. | Offline | | |
S14DST | | Kopš: 26. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 284
Braucu ar: e46 un rx7
|
30 Nov 2018, 14:09:49 @sys9291 rakstīja:
29 Nov 2018, 17:26:14 @S14DST rakstīja:
Eksperimentam pasūtīju oem termostatu, pēc 10 darba dienām būs klāt un cerams ka Jums šeit ir taisnība Un taisnība, cenu atsķirība tiešam smieklīga, hella un oem 10eur starpība
a par to jau ir šis stāsts...
P.S ceru, ka abus uzsūtīji...
Man ir tikai viens termostats, šis modelis nāk bez egr termostata | Online | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 1020
Braucu ar:
|
29 Nov 2018, 15:24:49 @sys9291 rakstīja:
28 Nov 2018, 22:39:08 @smilee45 rakstīja:
28 Nov 2018, 19:16:50 @kere8 rakstīja:
Jap,un oem
Nu laikam jau galvenais, lai tas OEM nav ar bmw zīmīti par kuru dabūt maksāt dubultā Jo bmw pats termostatus neražo hella,vemo,febi,mahle un gan jau ir vēl kāds ko nepieminēju un bēdu nezināsi
skopais maksā 2x
muļķis 3x
lohs visu mūžu...
P.S nekā pesonīga, bet dzīves patiesība ir cita...
Uz daudzām lietām to var attiecināt un pielnīgi piekrītu.
Savukārt pirkt termostatu ar BMW zīmīti virsū pārmaksajot teju 2x un nepirkt Vemo, kas tas pats orģinālais ir, katra paša izvēle.
Šim modelim, ja nekļūdos termostatus piegādā Vierol AG.
Tākā ņemot vemo īsti garām nošaut nevar
[ Šo ziņu laboja smilee45, 30 Nov 2018, 22:47:26 ] | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4325
Braucu ar:
| Ar kvelsvecu blokiem no Behr ari itka nesauj garam, bet kka tapat maina uz oem [ Šo ziņu laboja Asch, 30 Nov 2018, 23:59:42 ] | Offline | | |
-Edm- | | Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| ir divi lietoti bet labi kvēlsveču releji no m57,tāpat ir sveces,ir priekšsildītājs,jauns sūknis skf un termostati,sakārto tak savu ļerkatu sit PM
-----------------
| Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9491
Braucu ar: Alfu
|
30 Nov 2018, 22:41:59 @smilee45 rakstīja:
29 Nov 2018, 15:24:49 @sys9291 rakstīja:
28 Nov 2018, 22:39:08 @smilee45 rakstīja:
28 Nov 2018, 19:16:50 @kere8 rakstīja:
Jap,un oem
Nu laikam jau galvenais, lai tas OEM nav ar bmw zīmīti par kuru dabūt maksāt dubultā Jo bmw pats termostatus neražo hella,vemo,febi,mahle un gan jau ir vēl kāds ko nepieminēju un bēdu nezināsi
skopais maksā 2x
muļķis 3x
lohs visu mūžu...
P.S nekā pesonīga, bet dzīves patiesība ir cita...
Uz daudzām lietām to var attiecināt un pielnīgi piekrītu.
Savukārt pirkt termostatu ar BMW zīmīti virsū pārmaksajot teju 2x un nepirkt Vemo, kas tas pats orģinālais ir, katra paša izvēle.
Šim modelim, ja nekļūdos termostatus piegādā Vierol AG.
Tākā ņemot vemo īsti garām nošaut nevar
Diemžēl oem un it kā tas pats ne oem kastītē, nekādi nevar likt = zīmi, loterija. Tas nekas, ka kkādi numuri/logo ir izslīpēti. Tapēc ir lietas, kuras jāliek tikai oem. Ja interesē, krievu forumos var atrast salīdzinājumus, jamie pat stiepj uz labaratoriju. Secinājums viens- oem ir oem. Pārējais ir loterija. | Online | | |
|
cietaisrieksts | | Kopš: 05. Aug 2015
Ziņojumi: 229
Braucu ar:
| Šobrīd esmu saskāries ar līdzīgu problēmu!
Situācija:
E39, 3.0d 2002 gada arī neuzsilst līdz darba temperatūrai. Šķidruma temperatūra braucot pa šoseju ir aptuveni 50-60 grādi, bet apstājoties uz vietas reizēm tā paceļas. Pēc temperatūras rādītāja bultiņa nostājas uz vidus, bet temperatūru kompis rāda 75 grādus un ne vairāk,kā arī lai no tiem 60 grādiem viņš uzkāptu līdz 75 paiet vismaz minūtes 15 un ne vienmēr viņš mēdz uzsilt, vienvārdsakot - mistika. Līdz ko tiek izbraukts uz šosejas vai braukts pa pilsētu temperatūra strauji nokrīt atpakaļ uz 50-60 grādiem.
Pirms dienas tika nomainīts lielais termostats ar visu ūdenssūkni, bet pilnīgi nekāda progresa Egr ar visu mazo termostatu ir likvidēts!
Kur var meklēt problēmu? Pats auto šobrīd arī ļoti lēnu uzsilst līdz tiem pašiem 50 grādiem. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2859
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
01 Dec 2018, 20:39:53 @cietaisrieksts rakstīja:
Šobrīd esmu saskāries ar līdzīgu problēmu!
Situācija:
E39, 3.0d 2002 gada arī neuzsilst līdz darba temperatūrai. Šķidruma temperatūra braucot pa šoseju ir aptuveni 50-60 grādi, bet apstājoties uz vietas reizēm tā paceļas. Pēc temperatūras rādītāja bultiņa nostājas uz vidus, bet temperatūru kompis rāda 75 grādus un ne vairāk,kā arī lai no tiem 60 grādiem viņš uzkāptu līdz 75 paiet vismaz minūtes 15 un ne vienmēr viņš mēdz uzsilt, vienvārdsakot - mistika. Līdz ko tiek izbraukts uz šosejas vai braukts pa pilsētu temperatūra strauji nokrīt atpakaļ uz 50-60 grādiem.
Pirms dienas tika nomainīts lielais termostats ar visu ūdenssūkni, bet pilnīgi nekāda progresa Egr ar visu mazo termostatu ir likvidēts!
Kur var meklēt problēmu? Pats auto šobrīd arī ļoti lēnu uzsilst līdz tiem pašiem 50 grādiem.
Un kādu lielo termostatu tu uzliki? | Offline | | |
cietaisrieksts | | Kopš: 05. Aug 2015
Ziņojumi: 229
Braucu ar:
|
01 Dec 2018, 20:44:47 @Mixzzz rakstīja:
01 Dec 2018, 20:39:53 @cietaisrieksts rakstīja:
Šobrīd esmu saskāries ar līdzīgu problēmu!
Situācija:
E39, 3.0d 2002 gada arī neuzsilst līdz darba temperatūrai. Šķidruma temperatūra braucot pa šoseju ir aptuveni 50-60 grādi, bet apstājoties uz vietas reizēm tā paceļas. Pēc temperatūras rādītāja bultiņa nostājas uz vidus, bet temperatūru kompis rāda 75 grādus un ne vairāk,kā arī lai no tiem 60 grādiem viņš uzkāptu līdz 75 paiet vismaz minūtes 15 un ne vienmēr viņš mēdz uzsilt, vienvārdsakot - mistika. Līdz ko tiek izbraukts uz šosejas vai braukts pa pilsētu temperatūra strauji nokrīt atpakaļ uz 50-60 grādiem.
Pirms dienas tika nomainīts lielais termostats ar visu ūdenssūkni, bet pilnīgi nekāda progresa Egr ar visu mazo termostatu ir likvidēts!
Kur var meklēt problēmu? Pats auto šobrīd arī ļoti lēnu uzsilst līdz tiem pašiem 50 grādiem.
Un kādu lielo termostatu tu uzliki?
Domā kādu ražotāju? Ja tā, tad tiešām tagad no galvas neatceros. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5211
Braucu ar: F20 R1200RT
| un ko izdarīji ar EGR dzesēšanas trubām? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|