Online
Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pneimo piekare
Autors | Ziņojums |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1396
Braucu ar:
| Nezināšu konkrēti Tavu gadījumu. Tikai varu ieteikt no personīgās pieredzes pēc Garkalnes apmeklējuma:
a) pārbaudi vai čigāns uzlicis oriğinālo gaisa filtru pirms kompresora. Vai nav uzlicis pašu lētāku benzīna filtriņu. Tas rada papildus slodzi kompresoram iesūkt gaisu, pārkarst utt.
Oriğinālais maksā dārgāk un čigāns uz to taupa $$$.
Ja kompresoram daudz jāpumpē, tad caurplūdei ir jābūt vieglai / labai.
b) pārbaudi no kurienes kompresors ņem gaisu. Lai nav tāk, ka no peļķēm netīrs/mitrs gaiss nonāk gaisa ieplūdē. To visu štopē ciet utt. Man bija saplīsusi ieplūdes caurule un Garkalnē čalīšiem viena alga par to.
c) pārbaudi vadu savienojumus pie kompresora. Man pēc aptuveni mēneša apmeklējuma Garkalnē kompresora vads no štekera izkrita ārā.
Ievēroju, ka čigānam uz šo lietu bija vienaldzīga atttieksme. [ Šo ziņu laboja Ksneps, 13 Dec 2021, 21:52:49 ] | Offline | | |
Latvietis1984 | | Kopš: 13. Dec 2021
No: Aloja
Ziņojumi: 4
Braucu ar: BMW 525D E61 2004 gads
| Nu man viss maksaja 500 eiro vispar. es saku domat par šo variantu (pārbaudi no kurienes kompresors ņem gaisu. Lai nav tāk, ka no peļķēm netīrs/mitrs gaiss nonāk gaisa ieplūdē) vai nu ari maybe pasam drosinatajam varetu kads vads but beigts tapec maybe sit ara. piem. ar bija 30 drosinatajs to sit ara pat lidz galam neuzpumpe kompresors kad ielieku 40 drosinataju tad uzpumpe lidz galam un tur ilgak ari pet tapat pec 2-3 dienam izsit atkal. | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
13 Dec 2021, 21:47:09 @Ksneps rakstīja:
Nezināšu konkrēti Tavu gadījumu. Tikai varu ieteikt no personīgās pieredzes pēc Garkalnes apmeklējuma:
a) pārbaudi vai čigāns uzlicis oriğinālo gaisa filtru pirms kompresora. Vai nav uzlicis pašu lētāku benzīna filtriņu. Tas rada papildus slodzi kompresoram iesūkt gaisu, pārkarst utt.
Nezinu par kādu auto Tu runā, bet MB tur patiesi ir MANN degvielas filtrs kā gaisa filtrs kompresoram. OEM variantā viņu tirgo ar visu gumijas šļauku (kādreiz bij 100+ naudas). Pats var nomainīt nopērkot Mann filtriņu par 4-6eur, Mercedes tur neko pat neslēpa, visi Mann filtra kodi virsū. (Tur mēdza servisi grēkot ar bultiņas virzienu uz filtra, daudziem šķita, ka rūpnīcā uz nepareizo pusi filtrs uzlikts.. )
[ Šo ziņu laboja BigDog24, 13 Dec 2021, 22:29:45 ] | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
13 Dec 2021, 21:27:32 @Latvietis1984 rakstīja:
Sveiki! esmu jauniņais Ari lieta sasistiba ar pneimo piekari.lieta tāda ka rudeni nomainuju gan spilvenus gan pasu kompresoru Gārkalnē tas tika izdarits. kompresoru pat divas reizes mainija jo sita ārā drosinataju tiesi kompresoram. uzliek jaunu kompresoru un kadu laiku ir labi lidz atkla sak sist ārā,un nu tagad ir bijis ta ka pat 3-4 reizes dienā izbliež drosinataju.varbut kads zin kaut ko vairāk šajā sakarā? cik tad var mainit tos kompresorus.
Tie jaunie bij viņu restaurētie kompresori? | Offline | | |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1396
Braucu ar:
|
13 Dec 2021, 22:19:51 @BigDog24 rakstīja:
13 Dec 2021, 21:47:09 @Ksneps rakstīja:
Nezināšu konkrēti Tavu gadījumu. Tikai varu ieteikt no personīgās pieredzes pēc Garkalnes apmeklējuma:
a) pārbaudi vai čigāns uzlicis oriğinālo gaisa filtru pirms kompresora. Vai nav uzlicis pašu lētāku benzīna filtriņu. Tas rada papildus slodzi kompresoram iesūkt gaisu, pārkarst utt.
Nezinu par kādu auto Tu runā, bet MB tur patiesi ir MANN degvielas filtrs kā gaisa filtrs kompresoram. OEM variantā viņu tirgo ar visu gumijas šļauku (kādreiz bij 100+ naudas). Pats var nomainīt nopērkot Mann filtriņu par 4-6eur, Mercedes tur neko pat neslēpa, visi Mann filtra kodi virsū. (Tur mēdza servisi grēkot ar bultiņas virzienu uz filtra, daudziem šķita, ka rūpnīcā uz nepareizo pusi filtrs uzlikts.. )
Čigānam uz to ir vienalaga. Tādēļ es rakstīju, ka šo vajag pašam pārbaudīt. | Offline | | |
Latvietis1984 | | Kopš: 13. Dec 2021
No: Aloja
Ziņojumi: 4
Braucu ar: BMW 525D E61 2004 gads
| ČKsneps!čigānam uz to ir vienalaga. Tādēļ es rakstīju, ka šo vajag pašam pārbaudīt.
nez varbūt pie kāda auto elektriķa aizbraukt lai sis parbauda drosinataja vadus. es tiesam neko daudz nezinu,negribas jau ar vairak iegast lielu naudu. Un ta ir vieniga problema manam e61 pareijais viss kartiba. | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
13 Dec 2021, 22:52:46 @Latvietis1984 rakstīja:
ČKsneps!čigānam uz to ir vienalaga. Tādēļ es rakstīju, ka šo vajag pašam pārbaudīt.
nez varbūt pie kāda auto elektriķa aizbraukt lai sis parbauda drosinataja vadus. es tiesam neko daudz nezinu,negribas jau ar vairak iegast lielu naudu. Un ta ir vieniga problema manam e61 pareijais viss kartiba.
Bembim tā pneima relatīvi vienkārša salīdzinot ar citiem (līmeņa kalibrācija ar ruleti utt.). Domājams, ja aizbrauksi uz kādu bmw specializētu, ātri vien visu sakārtos. (jaunu releju gan jau uzlika Garkalnē?) Garkalne vnk. nodarbojas ar noteiktiem pneimas mezgliem (ne vienmēr veiksmīgi), bet ne ar visu pneimas sistēmu kopumā. | Offline | | |
Latvietis1984 | | Kopš: 13. Dec 2021
No: Aloja
Ziņojumi: 4
Braucu ar: BMW 525D E61 2004 gads
| domā BMW inchape servisu lai uzstaisa diagnostiku ari. | Offline | | |
|
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
13 Dec 2021, 22:59:25 @Latvietis1984 rakstīja:
domā BMW inchape servisu lai uzstaisa diagnostiku ari.
es domāju tepat vietējie Bavariancari, Karosi labprāt uzliks arī ļoti labas ne-oem detaļas. Inchape lai paliek svaigākiem vāģiem | Offline | | |
dreimanis_lv | | Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
| F11 viena puse laiž gaisu.
Balons nomainīts,šļauciņas tāpat (jauni)
Ir kādi citi varianti? | Offline | | |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1396
Braucu ar:
|
28 Jul 2022, 08:58:30 @dreimanis_lv rakstīja:
F11 viena puse laiž gaisu.
Balons nomainīts,šļauciņas tāpat (jauni)
Ir kādi citi varianti?
Čigāns Garkalnē ir variants.
Kādēļ mainīji attiecīgās detaļas/mezglus? Bija pamatojums?
Vispirms vajag atrast vainu: vai nu sadalītājs vai pats balons. | Offline | | |
dreimanis_lv | | Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
| Kad aizved uz servisu tad viņi tā dara.
Nomaina balonu un pēc tam saka ka nezinot kur problēma. | Offline | | |
dr_viruss | | Kopš: 29. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 1219
Braucu ar: e60 530d FL
|
28 Jul 2022, 11:04:02 @dreimanis_lv rakstīja:
Kad aizved uz servisu tad viņi tā dara.
Nomaina balonu un pēc tam saka ka nezinot kur problēma.
Labs serviss | Offline | | |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1396
Braucu ar:
|
28 Jul 2022, 11:04:02 @dreimanis_lv rakstīja:
Kad aizved uz servisu tad viņi tā dara.
Nomaina balonu un pēc tam saka ka nezinot kur problēma.
Dārgi tā sanāk. Nav jau daudzi, kas saprot ko dara saistībā ar pneimu. Brauc vien uz Garkalni. 29117757 Luft Master. Man vairāk par 200 EUR remonts tur nav nostājies. Parasti robežās no 50 EUR līdz ~150 EUR.
Varēsi piesēst pie galdiņa, socializēties ar darbiniekiem. Parunāsi par dzīvi.
https://soamaps.com/country/LV/10958/luft-master-pneimo-piekares-remonts-andors[ Šo ziņu laboja Ksneps, 28 Jul 2022, 11:28:28 ] | Offline | | |
er673 | | Kopš: 06. Jun 2011
Ziņojumi: 277
Braucu ar:
| +1 par Par Garkalnes čigānu.
Nevaru neko sliktu teikt, ar 2 auto tur esmu bijis, visu sataisīja. Vienam Audi vajadzēja kalibrāciju papildus - to neņēmās darīt, bet iedeva kontaktus Rīgā Daugavgrīvas ielā. Pats saimnieks/čigāns katru auto pats pieņem, atdod, visu izstāsta, izbrauc testa braucienu, visas "populārās" kaites zin no galvas, darbiniekus uzmana, telefons visu laiku zvana, savā kladē visu pieraksta (kads auto, kad un kas darīts) garantiju dod. Balonus protams poļu/neoriģinaļos liek - savu funkciju pilda. Klienti kas var atļauties oriģinālos balonus likt - pie šādiem Garkalnes meistariem nebrauc. | Offline | | |
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
|
13 Dec 2021, 21:47:09 @Ksneps rakstīja:
Ievēroju, ka čigānam uz šo lietu bija vienaldzīga atttieksme.
Ļoti līdzīga pieredze. Latvijas autoservisu klasika - uzaudzē klientu bāzi, bet par darbu kvalitāti pilnīgi vienalga, aiz sētas tak jau nākamie gaida
| Offline | | |
|
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
| [URL=https://failiem.lv/u/46njgdk42#/view/IMG_20221023_164719.jpg][/URL]
e61 pneimas kompresors, viss tiptop. 150eur. PM | Offline | | |
spozzais | | Kopš: 21. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 286
Braucu ar:
| Labs vakars biedriem.
2012 gada F11,+/- 4-5h auto pastāvot aizmugurē pneima līdz zemei lejā,iekāpjot auto auto,iedarbinot kompresors uzpumpē un kamēr auto lieto problēmas nekādas.Kā auto tiek novietots uz nakti vai pa dienu pāris h,nosēžās līdz galam un abas puses.Negribās ticēt,ka vienlaicīgi abās pusēs baloni ir izbeigušies.Varbūt,kādam ir pieredze un viedoklis kur meklēt vainu?
Sākās pēkšņi vienā dienā,kad no rīta nevarēju saprast kas pa stanceworks stāv pie mājas.
Paldies jau iepriekš! | Offline | | |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1396
Braucu ar:
| Neko nezinu par Tavu auto, taču šāda diagnoze ir tad, ja kāds no solenoīdu vārstiem laiž garām. Apkope Garkalnē palīdzēs, ieplāno 2h, pieraksti vizīti un sagatavo kādus 100-150eur. Cheeers.
Tad dēļ ziemas, mitruma, kondensāta, ledus, netīrumiem. Nu, man tā domāt. Nekas traks, higiēna ir jāievëro, apkope noderēs.[ Šo ziņu laboja Ksneps, 01 Apr 2023, 22:25:19 ] | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11223
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Vai tad tik grūti sākt ar vienkāršu vizuālu apskati uz pacēlāja vai tie baloni nav saplaisājuši no vecuma? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|